10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, gezellig dagje dus gister. Hoop dat de ab goed zijn werk doet bij je

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Knor: Welkom!
    Butterfly: jullie hebben dus samen een heerlijke avond gehad gisteren :)

Mijn menu:
    O: shake
    T: fruit
    L: shake
    A: soep
    T: fruit

Vannochtend op de weegschaal gestaan en ben 1,2 kilo kwijt in 3 dagen. dus nog 800gram en dan zit ik weer op mijn oude gewicht.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netjes !

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen,

Butterfly, klinkt gezellig! ( en lekker, hahaha, oooh baklava JUM )

Lovely, goed zeg!! Oude gewicht? Ik heb geen idee wat mijn oude gewicht is, hahaha. Zoals voor mijn zwangerschappen wil ik iig niet worden. Toen woog ik 60 kg ( met een lengte van 183 cm ) Te dun dus.

Vanochtend zei de weegschaal: 83.9! En ja, ik heb hem nu opgeborgen, eind volgende week weer.

Mijn menu voor vandaag:
    O: Croissantje ham kaas, 100 ml magere yoghurt en 2 eetlepels ontbijt muesli
    T: Appel
    L: 2 donkere vloer sneetjes met ham
    T: 3 crackers
    A: ? Weet ik nog niet. Misschien dat de mannen frietjes gaan eten, en ik een kliekje uit de vriezer.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

79.0
    77.5
    72.0
    Afgevallen: 1.5 kilo

Uk
    65.1
    64.5
    60.0
    Afgevallen: 0.6 kilo

Zustertje
    112.0
    109.0
    95.0
    Afgevallen: 3.0 kilo

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    86.0
    83.8
    70.0
    Afgevallen: 2.2 kilo

Aszz
    89.1
    83.9
    73.0
    Afgevallen: 5.2 kilo

Elsie
    71.1
    69.4
    59.1
    Afgevallen: 1.7 kilo

Femke
    110.1
    101.3
    90
    Afgevallen: 8.8 kilo

Wendy
    63.5
    62.6
    60
    Afgevallen: 0.9 kilo

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Knor: Welkom.

@Aszz: ongi kan idd de oorzaak zijn dat je niet afviel.

@Kaatje: Netjes van Elin idd.

@Butterfly: mmh Balkan, lekker is dat! Hoop dat de ab z’n werk gaat doen.

@Lovely: Lieve schaal!

@Hier: Myrthe is nog steeds onverzadigbaar, komt om de 3-3,5 uur, vooral ’s nachts. Moet zeggen dat ik ondertussen bekaf ben en mannetje ook. Hoop dan ook dat ze vanmiddag een tijd slaapt, zodat wij ook even een uurtje kunnen pakken.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #4167 Kaatje85, 28 aug 2011
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
    Eerste projectje hotfix is af.Kom hem zo even spammen

Femke, hoop dat je nog even kan liggen vanmiddag

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    79.0
    77.5
    72.0
    Afgevallen: 1.5 kilo

Uk
    65.1
    64.5
    60.0
    Afgevallen: 0.6 kilo

Zustertje
    112.0
    109.0
    95.0
    Afgevallen: 3.0 kilo

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    86.0
    83.8
    70.0
    Afgevallen: 2.2 kilo

Aszz
    89.1
    83.9
    73.0
    Afgevallen: 5.2 kilo

Elsie
    71.1
    69.4
    59.1
    Afgevallen: 1.7 kilo

Femke
    110.1
    101.3
    90
    Afgevallen: 8.8 kilo

Wendy
    63.5
    62.6
    60
    Afgevallen: 0.9 kilo

Lovely83
    84
    82,8
    75
    Afgevallen: 1,2 kilo

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Hier 1 onsje zwaarder maar ben daar dik tevreden mee want heb gisteren een verjaardag gehad met cupcake, bal gehakt, kaas en worst, toastje, patat, saté, ijs en ik ben nog ongesteld. Nou, dan valt het wel mee toch hihi...

Vriendlief en met de kleine man naar zijn moeder dus heb ik lekker even het huis voor mezelf. Heb nu even pauze genomen met een wiener melange en ga zo weer lekker verder rommelen. Moet aardig was wassen want Dane heeft toen hij uit bad kwam en op zijn bed klom over zijn bed geplast...zindelijkheid zit er dus nog niet in. Ach ja, hij is net 2.

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! ohhhhh.. Baklava.. Jummie! Hoe hebben de meiden het gedaan!

@ weegschaal.. zie mooie resultaten!! Top hoor!

Aszz.. lekker menu vandaag!

Femke.. Om 3-3,5 is prima toch?! Esmee dronk toen ik bv gaf elke 2-2,5 uur.. woog met 3 maand dan ook al zo'n 6 kilo :$ Was toen lichamelijk wel helemaal op. Heeft ze jullie vanmiddag nog even laten rusten?

Kaatje.. Leuk shirtje zeg! Is dat Hotfix?

Wendy.. Kun je i.d. te vreden mee zijn! lekker opgeschoten in huis?

Hier een drukke dag gehad..'

Vanmorgen lekker ontbijtje gemaakt, daarna de beneden boel gezogen.

Toen gewerkt.. Lekker veel kunnen doen!

Thuis snel de was gedaan, daarna visite naar schoonouders..

Thuis eten, opnieuw stofzuigen ( erwin en Esmee bij huis is drama..:( voor de vloer) Nog even gedweild.. Brood voor morgen gesmeerd, aardappels geschilt.

Was gevouwen, nieuwe in de wasmachine..

Toen nog 5,5 km wezen hardlopen.. en nu eerst douchen en dan een grote mok thee!:D

Menu: :)

O: 2 mini afbakbroodjes met jam en kalkoenfilet.. schaaltje aardbeien en een scheut yoghurt en een gekookt ei.

T: koffie en water..

L; 3 broodjes 1x 30+ kaas en 1x hagelslag, glas water.

T: schaaltje aardbeien en koffie 2 glazen light 7-up

A: frietjes en een stuk of 8 minisnacks..:)

Voor " straf" dus wezen hardlopen..;)

Oja.. weegschaal vanmorgen 72.0 ;)

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Op zich prima, maar 's nachts mag er wel iets meer tussen zitten. Helaas is ze nu al de hele middag wakker, heel erg last van krampjes. Hopelijk kan ze vannacht goed slapen.
    Lekker menuutje vandaag.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, ja dat is hotfix :) Ben nu een leuk plaatje aan het verzinnen voor op een rood babyshirtje.

Hier ook geen beste dag. Verjaardag met taart en een paar chipjes, vanochtend twee tussendoortjes. en straks neem ik nog wat chips. is het maar op

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: Ja, ben lekker opgeschoten. Lekker met de swiffer alles gedaan, alle etages gestofzuigd, alle plantjes nagegaan, nieuwe decoraties in huis, bedden verschoond, wasjes opgevouwen en opgehangen en nu draait het 4e wasje. Jij hebt trouwens ook een drukke dag gehad zeg...nou dan kun je best wat lekker nemen want je hebt genoeg verbrand hihi.

Hier: Net gegeten, nu Dane bedklaar maken en daarna nog lekker relaxen. Morgen het volgende onderzoek in het ziekenhuis, nu bij de KNO. En dat komt mooi uit want sinds donderdag hoor ik vrijwel niets aan de linkerkant en heb ik een hele harde piep/brom, ik wordt er echt gillend gek van.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wheeeee, we hebben met mijn ouders bij een friettent gegeten. Ik heb wat patatjes op en 2 kipnuggets, maar jezus mina. Ik heb vanaf 17 uur op de toilet gezeten, krampen en pijn! Lichaam is het helemaal niet meer gewend.
    Ben ook behoorlijk ongesteld met allerlei krampen. Patatje heb ik er iig direct weer uitgepoept, wahahaha.
    Oh * rent weer naar de wc *

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedenavond meiden!

Gisteren allemaal ongezonde dingen gegeten en ik was vanmorgen gewoon 600 gram lichter :D Vandaag weer netjes aan mijn menu gehouden en gaat echt super!

@Femke Vervelend die slapeloze nachten hopelijk kun je een beetje bijslapen... Slaapt je man ook slecht? Mijn man hoorde het amper als Nina kwam 's nachts al huilde ze ook nooit want ik stond al naast mijn bed als ik het eerste kreuntje hoorde haha. Hoeveel woog jullie meisje eigenlijk bij de geboorte? Om de 3/3,5uur is wel netjes hoor!

@MvE Drukke dagen gehad dan moet dat lekkere eten wel kunnen hoor en zeker als je nog hardgelopen hebt! Nina woog met 3 maanden al 6850 :):D

@aszz Rennen naar de wc is nooit leuk... Hopelijk ben je er snel vanaf! Je gewicht zakt wel mooi zo!

@Kaatje Echt heel leuk je website Nina der haar wordt wel steeds langer dus wie weet kan ik over een poosje wat speldjes bestellen:D

Voor de rest is het mij even ontschoten :)

16. MamavEsmee

femke.. Tuurlijk is het lekker als ze de nachten om de 5-6 uur komt.;) ;)Ach, arm mupke. Hopenlijk slaapt ze vannacht lekker! En jullie ook!

Kaatje.. Misschien een grappige tekst?

Aszz.. Herkenbaar. Ik verdraag alleen friet die Erwin zelf bakt.. Ben je weer lekker leeg!:D

Zustertje.. Jeetje, Nina ook een flinkerd!:D Lekker he?! Fijn dat het afvallen weer zo goed gaat.

Net een klein koekje bij de thee gehad.. Ga even een goede docu terug kijken..

Morgen vroeg naar mijn ouders.. Heb mijn moeder 2 weken geleden al gevraagt voor een datum om op te passen. Hoor er maar niets over.. Wil dan ook niet steeds " zeuren". Op mijn neefje passen ze elke week ( lees tot midden in de nacht in het weekend) Ben me nu aan het bedenken hoe ik op redelijke wijze ga zeggen dat ik er behoorlijk van baal dat ze ons " steeds" laat zitten maar mijn zusje hoeft nog maar te bellen of ze staat er.. Het is dat mijn schoonouders met vakantie zijn anders had Esmee daar heen gekund. En het is pas over 3 weken dus heb het ruim van te voren gevraagt.. Zit me nu al weer helemaal op te vreten..;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aszz, dat heb ik idd ook als ik bij de patat zaak eet, eet zelf altijd thuis patat uit de oven

MVE, het is een lieveheersbeestje geworden.Had alleen te weinig zwart voor de vleugels dus stukje vervangen door zilver. Volgende keer wat meer steentjes bestellen
    Zou daar ook van balen.Succes morgen

18. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Hotfix op een rood shirtje? mss een zilverkleurig hartje?

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Myrthe woog bij de geboorte 3045, afgelopen donderdag 3280, ze groeit dus super goed. Mannetje word ook wakker van Myrthe, hij slaapt heel licht.

@Aszz: Beterschap.

@MvE: Dat heeft ze ook al een week gedaan, dus hoop dat dat snel weer zo is (misschien heeft ze ons wel heel erg verwend de 1e week…).
    Balen van je ouders en dat oppassen. Als ze maar gewoon duidelijk ja of nee zouden zeggen…

@Hier:Krampjes van Myrthe zijn over, gelukkig voor haar, ze heeft 3 uur gehuild. Zo zielig. Ik heb niets raars gegeten, dus daar ligt het niet aan. Nu ligt ze lekker bij mannetje te slapen.

20. MamavEsmee

Femke.. I.d., beetje duidelijkheid is dan wel fijn & 1 lijn trekken en niet bij de 1 wel en bij de ander niet.. Het moet geen verplichting zijn, ze past hooguit 3 uurtjes per maand op.

Deel Deze Pagina