Wat een brakke dag gehad, kan geen kater hebben, want heb maar 4 flesje smirnoff op, maar ja, dat naast een AB kuur . We zijn het stappen ook niet meer gewend, dus dit was een zwaaaare dag. En moest ik ook nog werken, had late dienst. En ook niet zo fit. Opgeblazen darmen en koudje gevat denk ik, want begon verkouden te worden. Maar voel me nu fitter. Was een uur eerder klaar op het werk dus lekker naar huis gegaan . Heb Harrold laten schrikken , wel erg gemeen. Hij verwacht me met een late dienst pas 22.30 thuis, ja, ik was er al om 21.45 uur. Ben de achtertuin ingeslopen tot de achterdeur. Hij zat een spelletje te doen op de laptop. De deur deed ik op een kier open en hij hoorde een piep. Dus ik snel achter het muurtje van de schuur. Maar de deur stond nog open op een kier. Hij dus kijken, met een zaklamp in de tuin schijnen. Ik was goed verstopt. Hij vertrouwde het niets. Dus op de klompen de tuin in, zag me nog steeds niet. En ineens scheen hij de zaklamp mijn kant uit en schrok zich rot whahahaha ik heb zoooo gelachen om hem. Hij was echt geschrokken.
Femke, gelukkig zijn de krampjes weer over. Het hoort er helaas bij Butterfly, haha geweldig ! Arme harrold.Niet ziek worden hoor
goeiemorgen! hier weer een vol weekend gehad! moet om 10 uur bij de dietist zijn, blijf echt al even hangen tussen de 69.0 en 69.5, net weer 69.5. maarja deze week maar weer lekker bewegen en gezond eten! vriend gaat nu ook meer op zijn eten letten zei hij gister dus geen gesnoep meer naast me hoop ik! dat maakt het wel makkelijker s'avonds. om 11 uur ga ik met sam en wat andere meiden&kindjes naar ballorig! heb er zin in. fijne dag!!
Goedemorgen Moest Elin gister om 23.00 wakker maken want die had een poepbroek.gelijk nog even gevoed. Kwam ze om 03.00 en 06.30 Weegschaal was idd niet lief vanochtend. Dit is het trouwens geworden gister
@butterfly wat ben jij gemeen!!! Lieve weegschaal na jullie leuke avond? Klinkt lekker wat je gegeten hebt! @Elsie Vervelend dat je gewicht blijft hangen maar ben jij echt nog te zwaar voor je lengte? Misschien is dit wel een gewicht wat bij jou lengte past? Plezierig bij ballorig! @Kaatje Ziet er leuk uit joh! Is het veel werk om te doen of valt het wel mee? Balen van je weegschaal. En weer behoorlijk geslapen vannacht lekker hoor slaapt Elin bij jullie op de kamer of niet? Hier vanmorgen al weer druk bezig geweest Nina ligt net weer in bed die was moe... Wil vanmiddag weer een eind wandelen (moet toch nog om aardappels bij een boer en die is helemaal aan de andere kant van het dorp een stukje de polder in denk dat ik daar maar heen ga lopen Vanavond ga ik samen met mijn schoonzusje sporten! Hier in de gymzaal doen ze 4 keer in de week allemaal verschillende dingen (dan weer op muziek oefeningen,bal spellen,met toestellen enz enz lijkt ons erg leuk en kost maar 45 euro per half jaar en dan kun je onbeperkt!) Weegschaal gaf 700 gram extra aan maar komt denk ik door de soep van gisterenavond want heb mij netjes aan mijn menu gehouden en nog 3 kwartier flink doorgelopen 's middags.
Zustertje, goed bezig.hoop dat het droog blijft voor je. Ben er ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Moet er nog even een handigheid in krijgen haha. Zat steeds niet op één vloeiende lijn dus moest dan weer steentjes verplaatsen. Nee Elin slaapt sinds ze 3 weken is op haar eigen kamertje.
@Butterfly: Hahaha, die Harrold. @Kaatje: Leuk shirtje! @Elsie: Veel plezier bij Ballorig. @Zustertje: Wandel ze vanmiddag, ik hoop dat het bij jullie droog blijft. Hier is het weer nl pet. @Hier: Brakke nacht. Myrthe kwam om 1.00 en is toen wakker geweest (huilen, jengelen) tot 3.30. Daarna wel lekker geslapen tot 7.30. Vanochtend geen kraambezoek op staan, dus lekker blijven liggen tot 11.00
Hallo meiden, Hier net op mijn werk terug van de KNO. Nou, ik blijk een gehoorbeschadiging te hebben in de hoge tonen aan beide oren en aan de linkerkant ook in spraakvermogen of iets. Zelf eigenlijk nooit gemerkt. Ja, wel vaak het gevoel dat mijn oren dichzaten. Hij vond dat erg vreemd voor iemand van mijn leeftijd dus het was iets om uit te zoeken. Dussss, volgende week heb ik een MRI van mijn hoofd....bbrrrrr. Maar ben wel blij dat er weer verder onderzoek wordt gedaan. O ja, ik zit weer op mijn laagste gewicht van vorige week 62,5. Na gisteren waren die 2 ons er weer af (ondanks dat mijn lunch gistern bestond uit smarties en nibbits hihi). Menu vandaag: O: 2 beschuitjes met aardbeien T: 1 hartige sultana, stroopwafel, wiener melange L: rauwkostsalade T: hartige sultana of rijstwafel met yoghurt A: rijst met bruine bonen en spekjes
Even snel mijn menu plaatsen heb pauze O: shake T: koffie L: 2 br met dun laagje pindakaas ( was mijn shake thuis vergeten) T: appel A: maaltijdsalade
Butterfly.. Hier ook altijd brak na een avondje stappen! Ben je niet meer gewend he?! Fijn dat je een uurtje eerder thuis was van het werk. Haha.. harrold lekker te grazen genomen! Elsie.. Heeft de dieetiste nog goede tips gehad voor je? Veel plezier bij ballorig! Kaatje.. Prima nacht dus! Jammer van de weegschaal, maar je had het al verwacht he?! Zustertje.. Lekker bezig bijtje ben je ook!! Succes met de wandeling! Dat sporten klinkt leuk en gezellig.. Ik wordt ook altijd zwaar van soep.. ( is zout he?!) Femke.. Die nachten kunnen je opbreken he? Lekker rusten wanneer het kan meid! Wendy.. Fijn dat ze je zo goed onderzoeken.. Mooi menuutje vandaag! Lovely.. Weer fanatiek aan het shaken! Het gaat lekker he? Super hoor!! **** Niet kunnen wegen vanmorgen.. Maar geloof dat het wel goed zit. Vanmorgen al gewerkt, beneden alles gesopt, boodschappen gehaald, bedden verschoont. Dus dat al weer klaar. Menu vandaag: O: 6.00 1 cracker met appelstroop. O: 9.00 2 boterhammen met kalkoenfilet. T: appel en koffie L: 3 boterhammen, 1x appelstroop, 1x light salami en 1x smeerkaas. t: aardbeien en 2 sultanakoekjes. A: gekookte aardappels, bladspinazie & worteltjes, tartaartje. Vanmiddag wil ik even met Esmee naar de bieb..
zo ben er weer vanmorgen bij de dietist geweest, weer de buikomvang gemeten en heupen ook beide -3 cm! dus dat gaat prima, dat mijn gewicht nu even blijft hangen kan komen omdat ik nu meer beweeg en dus meer spiermassa krijg... moest gewoon zo door gaan met eten en bewegen en dat komt het helemaal goed. heb over 6 weken weer een afspraak staan. daarna naar ballorig geweest, was ook leuk! sam vond de ballenbak leuk, moest eerst ff wennen maar toen vond ie het prachtig. in de auto viel ie lekker in slaap en heb hem thuis lekker in bed gelegd, denk dat ie voorlopig nog wel ff slaapt! zijn natuurlijk ook veel indrukken voor hem. @zustertje ik ben 1.61 dus nog wel wat te zwaar voor mijn lengte.
Meiden ik heb vanmorgen echt super leuke kleding besteld voor Nina en wil jullie de site niet onthouden staat allemaal merk spul op en heel veel korting! Heb 11 stuks voor 60 euro terwijl ik normaal 165 euro kwijt was! de site is hummbee.com (met www ervoor) Krijg het morgen allemaal al binnen ben erg benieuwd!
@Wendy: Jeej, dat is wel even schrikken bij de KNO, heel veel succes met de MRI. @MvE: Zal idd wel goed zitten met de schaal bij jou Mooi menuutje ook vandaag. @Elsie: Mooi resultaat bij de diëtiste. @Zustertje: Zal zo eens even kijken, klinkt iig interessant. @Hier: Met mannetje al flink aan de gang geweest in huis. Alle kadootjes opgeruimd en het huis terug geclaimd! Heerlijk, nu is niet meer elk plekje bezaait met babyspulletjes. Myrthe ligt nu lekker te slapen, boven in het wiegje. De afgelopen dagen was ze steeds beneden en dan sliep ze slecht, misschien dat ze teveel geprikkeld is. Maar eens een paar dagen boven proberen, kijken of dat helpt. Vanochtend voor de tweede keer gekolfd, opbrengst was 110 cc, volgens mij best goed.
Elsie.. Mooi resultaat dus! Zustertje.. Ga even neuzen! Femke.. Hopenlijk slaapt Myrthe goed boven.. Fijn dat jullie huis weer van jullie ipv de cadeautjes.. ***** Hier lekker even tijd voor tv, heb reportage opgenomen gisteren. Nog even een kopje thee zetten en dan Esmee uit bed halen!
Kaatje: Wat ben jij creabea zeg! Lovely: Jij ook weer met de shakes. Maar jij doet het wel streng ook met avondeten hé? Knap hoor. Ik kon dat niet, en blijkbaar werkte dat ook niet voor mij. Maar ben sindsdien wel overgestapt op de magere melk, scheelt weer. MvE: jij hebt ook een heel net menu vandaag. Ik zou eigenlijk die spekjes niet moeten doen maar die zijn zooo lekker hihi. Elsie: Jij ook al een kleintje...ik ben ook maar 1.62 hoor. En als ik een kilo aankom dan zie je dat ook gelijk. Zustertje: Heb gelijk ff gespiekt vanaf mijn werk. Zeker leuke site. Femke: Ja, was best even slikken. Ik wil niet over een paar jaar al met zo'n gehoorapparaatje lopen hoor. En ben nooit een stapper geweest en ga nooit naar concerten enzo dus waar het vandaan komt....Hopen dat de kleine meid wel lekker in haar wiegje slaapt.
Zustertje.. Helaas weinig in Esmee haar maat wat ook mijn smaak is. Wendy.. Mijn vriend is ook " geluid doof" kan je zomaar worden hoor.. Vreemd he? Vind spekjes door de bruine bonen ook jummie!
Heeey dames. Ben er even snel, moet zo werken. Alweer . Heb het idee alleen maar aan het werk te zijn. Niet leuk soms. Kijken hoe het met school erbij gaat, anders ga ik uren inleveren. Heb slaapdienst, ben nu wel de hele dag thuis geweest verder en morgen weer op tijd vrij, dus heb dan ook wel weer de hele dag. Maar geniet ook zo van het thuis zijn met de meiden . Het is wat.. een werkende mama . Mijn menu: O: 2 meergranen beschuitjes met rauwe ham, en thee. T: schaaltje aardbeien, cappuccino. L: 3 witte boterhammen met kaas en 1x salami light, kop groentesoep. T: shake van 4 aardbeien, banaan, en 200 ml jus in de blender. A: rijst, met geroerbakte sperziebonen, gele paprika en zoetzure saus, en een half stukje kipfilet. T: ??? Geen kcal geteld, maar het zit wel goed denk ik. Vanmorgen druk gehad, alle was aan kanten gedaan. Gisteren te brak om te strijken . En had wat shirtjes liggen met gaatjes in de oksel dus dit genaaid. Zometeen de meiden naar de opvang brengen. En dan de slaap in.
Butterfly.. Werken en mama zijn is soms pittig he? Maar jij werkt 80% toch? Al heb ik van de week ook ruim 40 uur gewerkt. Nu lekker 3 dagen vrij. Werkse meid! Je menu ziet er goed uit hoor!!
Butterfly, hoop niet dat het te veel wordt met school erbij en anders idd uren inleveren als dat financieel kan. Heb je mijn pb nog gehad? zit nog op je adres te wachten