10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zit ziek thuis, wheeeee.
    Alles doet me zeer, dus wellicht was het niet alleen het patatje van gisteren.

Mijn menu voor vandaag:
    O: muesli met melk en een beker groene thee
    T: Banaan
    L: 2 volkoren sneetjes met jam light en boter
    T: Ontbijtkoek met halvarine
    L: Aardappels, broccoli en kipfilet

Heb daarnet nog wel 2 droge creamcrackers gehad en een paar hartjes gesnoept ( oooh heb zo'n snaai zin, klote ongesteldheid! )

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beterschap meis

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@wendy je ziet het idd gelijk! nu zei mijn moeder wel dat ze ziet dat ik slanker word, en idd -3 cm!

@aszz beterschap!

net ff frisse neus gehaald met sam samen, moest ff wat kleine boodschapjes hebben maar wat een wind! ben ook best moe van vanmorgem, was erg warm en druk in ballorig! maar wel leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Werk je 80%? En dan ook nog naar school? Da's wel heel pittig idd.

@Aszz: Beterschap

@Hier: Myrthe is al vanaf 15.00 aan het huilen, maar wat er precies is? Soms is het even over, maar nu gaat ze weer tekeer. Nu lijken het krampjes te zijn.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Aszz.. beterschap! Heb je een griepje te pakken, net menuutje vandaag!

Femke.. vanaf een week of 2 kunnen de krampjes toeslaan. Hopenlijk blijft het Myrthe bespaard. Lastig als ze zo huilen he?

Elsie.. Fijn dat het geslaagd was!

Hier net even op de weegschaal, was echt zwaar.. Heb echt zo'n nette dag gehad.. Kan dan echt balen.

Kan ook komen door dat het sporten een stuk beter gaat, misschien is het i.d. spieropbouw. Broeken zitten wel ok, dus laten we het hopen.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Aszz: beterschap!

Vandaag mijn eerste lijndag. Niet gesnoept tussendoor....

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt dames! Daarnet tóch 5 km gelopen. Voel me meteen een stuk beter, even goed uitwaaien.

Avondeten is iets veranderd, was aardappeltjes uit de over, kipfilet en een salade.

Knor, goed zo!!

8. MamavEsmee

Aszz.. ook een gezonde keuze!

Knor.. Goed zeg! Nu op naar morgen.. Wat heb je gegeten vandaag?

Hier thee en 2 theebiscuitjes op. Heb echt " knorrrrr " in de buik.. grrrrr..

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

MvE, balen dat de weegschaal niet meewerkte :( Ik ga vrijdag pas weer wegen, zie dan wel weer. Maar mijn buik is echt met 70% minder geworden. Is gewoon shockend hoe hard het ineens gaat.
    En ik heb ook hongerrrr! Ik ga zo maar in bad liggen ( heb 1 of ander Hongaarse honing badzout van mijn smoeder gekregen ) en daarna op bed. Dan kom ik ook niet in de verleiding.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik vrees voor de weegschaal morgen...heb veel te veel gegeten. Maar dat heb je als je een 2 persoonsportie kookt en je maar alleen bent....

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zwaai. ik duik mijn bed in

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik kom ook weer even aangewaaid. Lijnen is hier bagger. We leven veel te onregelmatig (door de vakantie). Waardoor ik vaak geen zin heb om te koken. Qua gewicht blijf ik gelukkig redelijk op hetzelfde hangen. Dat probeer ik in ieder geval zo te houden en dan zien we na de vakantie (als we weer regenmaat krijgen) wel weer verder.

Morgen lekker zwemmen bij Centerparcs hier in de buurt (calorieen verbranden) ;)

Liefs

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Reactie vanaf mijn werk :)
    Heb heerlijk geslapen.... maar wat was het koud toen ik uit bed stapte. Het is guur buiten, waait hier ook hard, het regende vanmorgen. Het is echt herfst zeg :(.

@Mamavesmee en Femke, ik werk 75 % ( 28 uur per week ). Het is nooit veel geweest en heb het altijd aangekund. Maar toen ik Maureen kreeg werd het wel wat veel, locatie waar ik werk ben ik beetje klaar en had geen uitdaging meer. Ik ga nu naar school vanaf vrijdag maar krijg 5 compensatie uren. Krijg 28 uitbetaald, werk maar 23 uurtjes dus. Maar wij hebben een mindere tijd op locatie gehad waarin veel collega's in de - uren zijn geraakt. Ik ook!! Dus ik moet een inhaalslag maken en dat vind ik erg vervelend. Moet nu dus steeds extra werken. Ben nu aardig bij hoor. Maar goed, het is kijken hoe het straks gaat met school erbij. Financieel kan het makkelijk, minder werken. Maar 4 uurtjes inleveren scheelt financieel gewoon best veel in de maand,terwijl het voor mij op maandbasis maar een slaapdienst en een beetje is. Dan schiet het voor mij niet op. Ik heb dure hobby's dus ja, mijn salaris nu is dan gewoon heel fijn. De kinderen vinden het op de opvang leuk. Het gaat bij mij meer om een "schuldgevoel" naar de kinderen toe hoor.
    Maar ja, mijn leven draait niet alleen om de kinderen. Ik heb zelf ook een leven, en ik wilde deze opleiding zoooo graag, en vind mijn werk ook zooo leuk, en zonder extra werken gaat het ook heel leuk. Maar ja, er moeten geen maffe dingen tussen komen zoals uren inhalen e.d!!!

----------------------------------------------------------------

Kom later op de dag terug.
    Eerst dienst afmaken, 09.00 uur naar huis, snel boodschapjes halen, langs kruidvat ( zag leuke hello kitty blokken in de folder en dora kwartet, alvast voor sinterklaas ). En dan komt zusje even op maureen passen, moet ik naar de tandarts en neem Esmee mee. Dan blijft zusje lunchen.
    Drukke morgen dus :).

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Kon gister niet in slaap kopen.sliep pas rond 23.30. Elin kwam 02.45 en 06.30
    Stond dan ook op met knallende koppijn. Staat nu een chocoladetaartje in de oven, krijg zo twee oud collega's met baby's op de koffie

Melanie,gelukkig blijft je gewicht hangen.na de vakantie er weer tegenaan !

Butterfly, het is zeker koud
    Ik ga idd de diego kwartet halen voor sinterklaas

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: 28 uur is best veel, maar als je nu steeds extra werkt kan ik me voorstellen dat het je soms teveel wordt. Van dat meer zijn als alleen moeder kan ik me helemaal in vinden. Ik ga straks 4 dagen werken en dat is ook omdat ik meer ben dan Myrthe’s moeder. Ik ben ook kwaliteitsmanager en als ik dat goed wil blijven doen, moet ik 4 dagen werken. 4 uurtjes minder werken is financieel meteen een behoorlijke aderlating, hier scheelt 6 uur minder 500 euro netto!:$ Plus het geld wat je kwijt bent aan kinderopvang, betekend dat wij er 700 euro op achteruit gaan per maand.

@kaatje: Veel plezier met je (oud)collega’s.

@Hier: De regeldagen zijn voorbij! Myrthe kwam gisteravond om 23.00 en vannacht om 3.30 en nu slaapt ze nog. Ik haar zo wakker maken, want we gaan vandaag even naar mijn werk. Myrthe showen en beschuit met muisjes uitdelen. :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netjes. veel plezier met showen

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier was de weegschaal lief -600gram :) Altijd fijn ;)
    Gisteren voor het eerst gesport samen met mijn schoonzusje eerst hadden we een warming up en hardlopen daarna heel veel buikspieroefeningen (was zwaar!!:D) toen een poosje basketbal gespeeld en daarna nog een rekken en strekken...
    Het was echt heel leuk aanstaande donderdag gaan we weer maar dan is het aerobic.

@butterfly Min uren is altijd balen ik heb dat ook ooit gehad toen ik in de thuiszorg begon je staat zo een eind in de min maar er boven op komen is altijd vervelend!
    Nu zorg ik altijd dat ik een beetje in de + blijf staan.
    Wanneer start je opleiding?

@Femke Gelukkig dat de regeldagen voorbij zijn! Volgens mij krijg je er rond de 6 weken ook weer...
    Leuk om de kleine meid op je werk te gaan laten zien, Voel je je goed?

@Kaatje vervelend dat je niet kon slapen (heb ik een enkele keer ook) Fijne ochtend met je oud collega's

@Melanie Geniet van je vakantie! Lekker hoor zwemmen geniet ervan

18. MamavEsmee

Butterfly.. Oh ok, bij ons is 28 uur 80% vandaar.;) En balen van de min uren.. Hier juist het omgekeerde, moet opletten niet te veel in de + te raken. I.d. een drukke ochtend, succes.

Wendy.. Ach, morgen weer netjes en veel water!

Aszz.. hoe voel je je nu?

Kaatje.. lekker chocotaart!! Veel plezier vanmorgen..

Melanie.. Veel plezier met zwemmen en niet te streng voor jezelf zijn.;) Wel goed dat je even oplet!

Femke.. Zo, jullie gaan er flink op achteruit zeg! Hier het zelfde blijven werken en 2 functieschalen omhoog gegaan en verdien nu zelfs meer. Wel prettig hoor! Maar ik geloof dat jij iets meer verdiend als ik!:D Fijn dat het regelen voorbij is..

Zustertje.. Dat sporten klinkt leuk zeg! De weegschaal is lief zeg.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Hier een goede nacht gehad, Esmee maar 1x wakker haha..

Weegschaal was lief.. Gisteren door de frustatie een doosje toffifee leeggegeten, blijkbaar had mijn lijf wat meer calorieen nodig want woog 71,5 vanmorgen.:D Ik heb het weekend 2x flink gesport dus lijf heeft dan ook meer nodig... Denk ik? :(

Vandaag een lekker dagje bij huis, boven alles al gepoetst, straks alleen nog even zuigen en dweilen. Daarna de benedenboel goed doen.. Alvast pastasaus maken voor vanavond en de was en strijk wegwerken.

Straks komt een vriendinnetje koffiedrinken, gezellig!:)

Menu:

O: 2 broodjes met 1x appelstroop en 1x light salami en koffie.
    T; fruit en koffie-water.
    L; 4 crackers met smeerkaas en thee
    T; fruit
    A; volkorenmacaroni met pastasaus met champignons, prei en tartaar.

Vanavond weer hardlopen!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje en MVE een lieve weegschaal :) Ik ben er vanochtend niet op gaan staan. Morgen maar weer eens kijken.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke veel plezier op je werk!

hier een redelijke goede nacht gehad, maar nu toch wel een beetje moe, misschien straks ook maar ff liggen als sam slaapt.

niet op de weegschaal gestaan vanmorgen! vanmorgen al lekker ff bijna driekwartier gewandeld met sam.

menu:
    O: 2 beschuitjes met muisjes:) plakje ontbijtkoek glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kopje thee flesje water schaaltje aardbeien.
    L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water appel.
    A: chili con carne.
    T: kopje thee liga evergreen.

Deel Deze Pagina