Butterfly ik weet wel dat je me niet aan het huilen wilde maken hoor! Het is fijn van iemand te horen hoe je je voelt, een stuk begrip of zo.. Ik krijg de hele tijd ( vandaag weer) te horen .. En wanneer komt er een kleintje bij jullie? Dat is echt wel pijnlijk. Nou ja ik probeer zeker positief te blijven. Morgen op schoolreis dus een lange drukke dag voor de boeg.
Hey dames. Hier lekker gesport en daarna boodschappen gedaan. Thuis gekomen was alles opgeruimd en harrold had ook gedweild . Ik heb een milkshake gemaakt. Melk in de blender met twee schepjes ijs. Het was heeeerlijk Had bij de bloemkool geen sausjes gemaakt, goed he! @Mamavesmee, je tussendoortjes te lezen ben je ook bij de C1000 geweest . @Beschuitje, die vragen zijn pijnlijk ja. Maar vergeet niet dat degene die het vragen niet weten dat het jullie wens is. Zelf vraag ik nooit aan iemand of ze kinderwens hebben. Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is. Veel plezier morgen! Waar gaan jullie heen? Ik zit wie trouwt mijn zoon te kijken, whahahaha lachen hoor. Straks triny en suzanna ( of je hun namen maar schrijft ). Zag in de voorstukjes een jongen uit de buurt die mee doet. Even kijken dus. Ga morgen wegen . Al dagen niet gedaan. Spannend. Vrijdag is de definitieve weging weer.
Wat kunnen kinderen toch eigenwijs zijn hé. Dane was vandaag gewoon weer aan het rennen hoor. Hij kan echt niet even lopen, hij moet altijd rennen pppffff. Wel een goed menu vandaag: O: creusli met magere melk T: wiener melange, rijstwafel met laagje yoghurt L: 1 witte boterham met salami, glas magere melk T: chocomelk, minneola A: gekookte aardappels, bloemkool, slavink T: thee met misschien nog een koekje (even callo's tellen)
Butterfly... Ja. Id bij de c1000 geweest haha. Elsii... Jammer dat je niet kon sporten. Beschuitje .. Heeft de verjaardag voor wat afleiding gezorgd? .......... Hier bij de thee nog n sneetje ontbijtkoek gehad. We zijn hart in aktie aan het kijken . Heftig hoor!
MVE, haha gebeurd mij ook vaak. of hij zit in een jaszak ofzo Beschuitje, hopelijk knap je er van op. morgen even een dag er tussen uit.knuff
Hey meiden, Kom even hoi zeggen, en laten weten dat ik jullie echt niet vergeten ben! Voel me een beetje schuldig... Heb het zo druk met werk, en afspraakjes met vriendinnen dat het er even bij inschiet. Maar ben jullie echt niet vergeten! Dikke kus.
Hier begon de dag om 06.00 *gaap* Vandaag komt Levi zijn verjaardagscadeau Kimmetje, rustig aan meis.hoe gaat het met lijnen ?
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen, de rest ligt gewoon nog in dromenland! We zijn allemaal vrij vandaag dus gaan even de stad in. Voor de oudste wat nieuwe spullen aanschaffen voor het nieuwe schooljaar. Mijn menu: O: shake T: appel L: shake T: boullion A: maaltijdsalade Gisteren 2 stukjes baklava gehad...staat nog een hele boel in de koelkast, krijgen vanavond namelijk nog meer visite. Hoop me vanavond te kunnen beheersen.
Lovely, lijkt me moeilijk als er zoveel lekkers in huis is Met weer wat nieuwe clipjes online gezet. Hoop dat ik vanmiddag nog even kan knutselen
Trinny & Suzanne.. Is i.d. een erg leuk programma.. Geven altijd goede tips. Butterfly.. Volgende week heb je i.d. een relaxed weekje! Hoe vind Harrold de onregelmatigheid met 2 kleine kids? Ik merk dat Erwin er steeds minder moeite mee heeft om alleen de zorg voor Esmee te hebben. Toen ze nog kleiner was had hij echt een hekel aan wanneer ik het weekend moest werken. Hij vind het ook best pittig en snapt nu waarom ik moe ben na een dag " thuis" Kaatje.. Was de eerste keer nog maar.. Gelukkig zit de super aan de overkant van de straat Nieuwe clipjes online zal eens kijken! Je hebt de smaak te pakken he? Pfff.. vroegertje vandaag! Lovely.. Je netjes gehouden gisteren! Veel plezier vandaag.. Vind je zoon het spannend weer naar school te gaan? KIm.. Druk druk druk.. we vergeven het je hoor! Gaat het lijnen goed? En daten?? Melanie.. Lekker aan het genieten van je vakantie? Van het weekend wordt het weer mooi ***** Hier een lekkere nacht geslapen, Esmee wel vroeg.. Riep om 7.15 mamaaaaaaaaaaaa... Nog even een uurtje in bed gelegen, Esmee spelletjes op mijn telefoon gedaan haha.. Weegschaal lief.. 71.2 Menu vandaag: O: 2 broodjes met 1x light salami en 1x vruchtenhagelslag & koffie T: appel L: ? T: banaan A: aardappelbolletjes uit de oven met rundersteak ( 75 gram) en verse worteltjes. Vanavond na het eten hardlopen, voelde mijn enkel gisteren dus even afwachten hoe het vandaag gaat.. " zeurt" hij dan nog dan sla ik een dag over..
Joepie...weegschaal was lief. Ik stond vanochtend op 62,2 het laagste sinds ik hier weer ben begonnen.....
Lovely, hij krijgt dit ( doen het samen met souders en zwager ) http://i53.tinypic.com/hx0yyv.jpg MVE, ja heb de smaak te pakken Wendy,super !
Ja, ben helemaal blij. Al was gister geen leuke dag...vriendlief en ik hadden in april afgesproken dat we volgend jaar wilde trouwen maar ik wilde dat hij mij nog wel officieel zou vragen. Er is ondertussen veel spanning ontstaan, ook omdat ik het al tegen een aantal mensen had gezegd en vriendlief hierdoor het gevoel kreeg dat hij onder druk stond....tuurlijk, ik had ook eigenlijk niets moeten zeggen maar ja, ik wachtte al 4 maanden en hij had het nog niet gevraagd....trouwen moet iets moois zijn en dat gevoel had ik niet meer dus heb ik gezegd dat hij geen moeite meer hoeft te doen. Blijkbaar waren we (nou ja, hij dan) er nog niet klaar voor....we zijn ook pas 14 jaar samen (en dat bedoel ik sarcastisch). En aangzien ik ook 30 wordt en liever niet gerimpeld in mijn trouwjurk wil vind ik het uiteraard erg jammer. Maar ja, i'll get over it!
Goedemorgen meiden. Maureen slaapt intussen weer eventjes. Moet om 12.15 de meiden naar de opvang brengen. Heb een late dienst en daarvoor een gesprek met de leidinggevende van de nieuwe locatie waarvoor ik in de werkgroep zit. We krijgen te horen wat van ons verwacht zal worden komende tijd . Spannend. Hier vanmorgen al gekookt voor vanavond. Chili con carne, lekker makkelijk te maken. Zo even wat was vouwen, wat drinken met Esmee en speelgoed opruimen.... alle blokken liggen weer door de kamer . Heb Esmee gevraagd alles op te ruimen, dan gaan we drinken. Zo lang ze niet heeft opgeruimd krijgt ze gewoon niets. Aanstalten maakt ze nog niet. @Mamavesmee, Harrold heeft nooit moeite met mijn onregelmatigheid gehad. Tuurlijk moest het wel wennen toen Esmee geboren was en ik weer moest werken. Ik liet altijd briefjes achter waarop precies stond wat hij moest doen enzo. Maar al snel hoefde dat niet meer. Nu red hij zich ook helemaal zelf. Ik leg de kleren voor de meisjes wel klaar, en ook de nachtkleding leg ik klaar en hun badspullen. Ik kook voor ze, zodat harrold niet hoeft te koken 17.30 uur. Op het werk verklaren ze me voor gek. Ik vind het gewoon fijn te weten dat ze gezond eten, dat ze op tijd kunnen eten en harrold niet met een krijsende maureen zit, die heeft 17.00 uur namelijk echt wel trek. Maak het hem gewoon wat makkelijker, en dat voelt voor mij dan ook prettiger. Gelukkig gaat het allemaal zo goed. Als hij dit niet kon werkte ik ook niet zoveel denk ik, en zou ik ook niet gaan studeren. Het is een super geweldige papa voor de de kinderen. @Lovely, baklava.... lekker!!! Heb ik zaterdag nog gegeten. Elke hap is zooooooo genieten. Maak je het zelf? @Wendy, je wilt echt graag trouwen he? Is je vriend romantisch aangelegd? Hier ben ik ook niet echt officieel gevraagd hoor. Zoals je ziet met op de hurken gaan is hier ook niet gebeurt. Het kwam ter sprake en toen heb ik het ook aan iedereen vertelt. Dan moesten we wel whahaha. Dus mijn vriendinnen op hyves opmerkingen zetten hahaha. We konden er niet meer onderuit. En hebben toen ook maar de stap gezet. We wilden het ook wel heeeeeel erg graag hoor. Harrold is ook niet zo mega romantisch, dus ik accepteerde maar dat ik niet op een super leuke manier gevraagd ben. Vriendin van mij is gevraagd in een luchtballon, met champagne etc in Afrika . Jaloeoeoeoers. Maar ja, zo is harrold gewoon niet. Misschien kan jou vriend niet tegen die druk en remt dat hem weer. Bespreek het gewoon goed.
Butterlfy: Nee, mijn vriend is totaal niet romantisch aangelegd maar hij weet wel dat ik er waarde aan hecht om gevraagd te worden. Ben er sinds kort ook achter waarom...niemand in mijn of zijn familie is gevraagd en of ze zijn weer uit elkaar of het zijn relaties die ik niet zou willen hebben. Misschien dat ik er daarom zo'n waarde aan hecht. En inderdaad, hij kan heeeeel slecht tegen druk en/of kritiek...zo vervelend. Maar ja, ik heb liever dat we maar weer even wachten maar er dan wel beide achter staan.
Niet gewogen. Gisteren hebben we nog pepsils met pinda's gehad. En een glas jus..... ik durfde gewoon niet. Heb een matige week gehad. Niet super streng gedaan, weekeinde lekker uit eten geweest. Ook wel lekkere tussendoortjes gehad. Gisteren nog een ijsje en een zelfgemaakte milkshake. Ik hoop morgen dat ik op gewicht ben gebleven, en ook afgevallen natuurlijk. Wel mega spannend als je een week niet weegt zeg. Ik durf gewoon niet whahahaha!!! menu vandaag: O: 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas, glaasje melk. T: schaaltje aardbeien en een halve sinaasappel, cappuccino. L: 3 boterhammen met 1x rauwe ham, 1x kaas, en 1 x kip kerrie salade. T: ik denk radijsjes. A: chili con carne met komkommerschijfjes. T: ???
Kaatje: wat een waanzinnig cadeau! heb jij zo'n grote tuin dan? Nou ja, ik zou hem ook wel kwijt kunnen als we die vijver van 7x3 m niet hadden en dan ook nog een paar meter vlonder waar alle pompen/filters enzo onder zit....ppfff.
Wendy, hoop dat hij je toch op een leuke ,anier gaat vragen. Qua breedte neemt hij de hele tuin in beslag. Helukkig is de tuin 14m lang dus houden nog een zithoek