Hey meiden, Ik kom ook weer even hier kijken. Eergisteren lekker gezwommen en gisteren naar de dierentuin geweest. Ik heb al een paar dagen niet gewogen en dat kan ik beter ook maar niet doen voorlopig. Ik voel me echt dik! Bah bah... Heb al het lekkers maar weer afgezworen... Hier is mijn vader vandaag aan het helpen om de hordeur erin te zetten. Op de doos staat dat het een werkje is van 40 minuten. Maar ze zijn er al bijna 2 uur met z'n 2en mee bezig. Intussen heb ik 3 vouwgordijnen gemaakt (waren ringetjes los, die ik vastgezet heb) en beneden de ramen van binnen en buiten gewassen. Nu even zitten... Lekker weertje is het hier. Vanmiddag dus lekker in de tuin zitten Strakblauwe lucht! Liefs
Kaatje.. WOW wat een gaaf cadeau!! Kunnen wij echt niet kwijt in de tuin.. Wendy.. Jammer dat alles omtrent het trouwen niet gaat zoals je had verwacht, kan me voorstellen dat dit je enorm terleursteld. Al heb ik zelf helemaal niets met trouwen.. Butterfly.. Doe ik hier ook voor Erwin hoor, eten staat klaar, bedkleding ligt klaar, kleding voor de volgende morgen en broodjes voor mee naar het werk zijn gesmeerd. Het is voor mij maar eventjes moeite en hij doet er zo veel langer over. LAnge dag weer vandaag! Werkse.. Melanie.. Leuke dingen gedaan al.. Gezellig hoor! Lastig he? Je voelt je dik maar toch kun je de verleiding niet weerstaan.. *** Hier vanmorgen 14,5 km gefietst ( naar mijn oma die in een verzorgingstehuis zit in het bos.. ) pfffffff.. Esmee vond het geweldig.. Oma ook! Daarna bij een speeltuin nog een kopje thee gedaan, kon Esmee even haar energie kwijt. L: 3 broodjes, 1x hagelslag en 1 gekookt eitje, handje rauwe worteltjes. *** Vanmiddag even een beetje fruit halen en langs de bieb & wat langs schoonouders brengen.. Nu tijd voor thee.. Esmee ligt even op bed.
Ja gaaf he. Smoeder wilde het geven,maar ja dingen zijn nogal duur dus uiteindelijk doen we het met zijn 3-en ( is het nog een hoop geld hoor ) Maar goed het staat wel jaren en Elin heeft er straks ook plezier van.
hoi meiden! vanmorgen bij de huisarts geweest en daarna bij een vriendin, thuis broodje gegeten en even gaan liggen ben weereens verkouden en niet lekker! bah, sam zit te mopperen in de box. menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas sinaasappelsap kopje thee. T: glas limonade. L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: aardappels spinazie gehaktbal. T: kopje thee ?
Kaatje.. Leuk idee van schoonmoeder hoor! Elsie.. beterschap.. Is je weerstand erg slecht geworden na de bevalling/zwangerschap? Mooi menuutje vandaag! Vanavond wel sporten? ******** Hier alles weer binnen, nog een leuk hoesje voor mijn telefoon gekocht. Blijft hij hopenlijk ook mooi!! Ben de hele middag al gammel dus net 2 dropstengels en een appel extra op. Enkel voelt oké dus denk dat ik na het eten een klein rondje ga doen!
@mamavesmee weet nog niet of ik ga sporten! even kijken of ik de energie kan vinden. ik denk idd dat me weerstand erg laag is, baal er wel van weet ook niet zo goed wat ik ermee moet.
Hoi, Wat een hoop geklets vandaag. Ik heb nu pas tijd gevonden om hier even te kijken vandaag, druk hoor zo'n kleintje. Ze doet het gelukkig nog steeds erg goed en ligt nu lekker te slapen. Vanochtend weer op de schaal gestaan en er was weer 900 gram af! Gaat lekker dus. Wel frietjes gehad vanavond, dus er zal morgen wel weer wat bij zitten.
Hier vandaag een goede dag gehad! Lekker van het weer genoten en goed gegeten. Menu: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 banaan L: 3 meergranenboterhammen met; filet americain met uitjes 1 beker optimel drink T: 1 appel A: 2 meergranenpistolets met; kipfilet/champignons/ui/rode+gele paprika en een beetje curry-mango saus Als ik vanavond zin krijg in iets. Neem ik een klein bakje ijs! Morgen gaan we kijken naar onze bruidssuite voor over 9 maanden. Leuk! Verder weinig op de planning. Wil dadelijk nog even mijn zwager bellen. Die zou foto's van ons maken voor de trouwkaart, dus daar wil ik een afspraak voor maken. Ik hoop eigenlijk dat hij zaterdag kan. Dan is het nog mooi weer. (wel zo leuk voor de foto's)
Was nooit ziek tot de zwangerschap. Sinds n jaar is het pas beter. Gezond eten en goed slapen. .......... Vanavond na het eten een klein rondje van 4 km wezen lopen op hoog tempo. Lekker beweging maar niet te belastend voor mijn enkel. Net nog een schaaltje kwark op. Veel bewogen, z'n 20 km gefietst en 4 km hardlopen
@mamavesmee ik moet er s'nachts ook nog wel meestal 1x uit voor sam hij heeft last van kiezen krijgen dus zal ook wel een beetje door vermoeidheid komen. volgend weekend gaan we een weekend weg met ze 2, sam dus logeren dan kan ik doorslapen en ff bijkomen maar zal mijn kleine ventje wel missen hoor!
Wat ik al dacht.... niet afgevallen en ook niet aangekomen. Ach, en ik vind het ook niet erg nu eigenlijk. Vind het zo moeilijk om s'avonds niets meer te nemen. Collega's vinden me er nu goed uitzien en vinden niet dat ik meer kwijt hoef. Nou, dat wil ik wel, dus ga een strengere week tegemoet. Maar nu heb ik er vrede mee dat ik op gewicht ben gebleven. Het was ook wel te verwachten. Gisteravond na de late dienst met mijn collega nog langs de Mac geweest, heb een wrap kip op en een milkshake. We hadden elkaar zo niet gesproken dus was erg gezellig. Daarna nog even wezen kijken bij een huisje van een andere collega. Dus was wel laat voor ik thuis was trouwens. Vanmorgen vroeg op. Vandaag 1e schooldag, spannend hoor. Nog geen college, ben benieuwd naar mijn medestudenten. Menu vandaag: Geen idee. Begonnen met 2 beschuitjes rauwe ham en zie verder wel. Vanavond spaghetti met prei, ham, ui, en champignons met boursin. Neem wat fruit mee naar school. Verder een zwaai voor iedereen, en tot vanavond maar weer. Ik ga de meiden uit bed halen. Geniet van de ZON...
Goedemorgen. Elin sliep door tot 05.50 Daarna klaar wakker maar bij mij in bed nog in slaapgevallen en ligt nu nog te slapen ( Levi trouwens ook ) Hier was ik niet blij met de weegschaal.3 ons erbij,maar drink ook veel te weinig dus ga ik vandaag ff op letten Butterfly, op gewicht blijven is iig beter als aankomen Succes en veel plezier op school
Elsie.. Lastig he? Als je er s'nachts nog uit moet, al is het maar voor een aai.. Het breekt wel op! Butterfly.. Jammer maar ook niet aangekomen, i.d. positief bekijken!! Fijn dat je zulke leuke complimenten krijgt van je collega's.. veel plezier op school! Kaatje.. Elin is lief voor jullie zeg! Heerlijk doorgeslapen. Misschien light aanmaaklimo kopen? **** Krijg steeds vaker te horen, wat wordt je toch smalletjes in je gezicht, dat is niet de bedoeling he?? Wil geen " skeletje" worden. Misschien dat door het hardlopen de weegschaal stabiel blijft maar ik meer spieren aan maak.. Vind het best lastig want ik heb het getal 72 in mijn kop.. Gisteren mezelf getrakteerd op een lekkere reep chocolade..Was heerlijk! Weegschaal blijft lief.. 71.4 Vanmorgen met vriendinnetje naar de kinderboerderij.. Vanmiddag de slaapdienst in!
MVE< ja dat is idd nog wel een idee. Even langs de jumbo voor slimpie. Drinkt wel thee etc maar gewoon veel te weinig extra water/sap etc
Zo, vanochtend maar weer eens gewogen. Nog steeds op 83.9, ondanks slechte week. Ongi is voorbij, en ik ga er weer vol tegen aan! MvE, veel plezier op de kinderboerderij Zo naar mijn werk, bluuuh geen zin in!!
Goedemorgen! Butterfly: balen dat er niks af is, maar gelukkig is er ook niks bij! Kaatje: Wat heeft Elin lekker lang geslapen! MVE: veel plezier op de kinderboederij en werkse! Aszz: Werkse! Hier bezig in huis, vanmiddag met de kids vissen en vanavond boodschappen doen. Hoop dat manlief op tijd thuis is, zodat ik nog even naar de stad kan,morgen ga ik naar Dance in the park en wil eigenlijk wel een leuk jurkje scoren . Mijn menu: O: shake T: koffie, appel L: shake T: boullion A: maaltijdsalade Gisteren me trouwens niet aan mijn menu gehouden. Heb normaal avond eten gehad. Wou me vannochtend wegen, maar de weegschaal is kapot.
goeiemorgen! @mamavesmee nou het breekt zeker op vannacht ook weer 3x, maar hij had wat verhoging dus zal ook wel daardoor komen en hij is bezig met kiezen, maar vermoeiend is het wel. woensdag was er -800 gram op de weegschaal en nu is het weer +400 gram. menu: O: 3 beschuitjes met muisjes glas sinaasappelsap kopje thee. T: kopje thee flesje water sinaasappel. L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee bakje yoghurt of optimel vla.
@Butterfly: Veel plezier op school vandaag! @Kaatje: Jeej, wat een lekker nacht. @MvE: Als jij je er maar goed bij voelt, dan is het goed toch? @Hier: Myrthe kwam om 23.15 4.30 9.00 Best lekker.
Femke, ook een prima nacht toch Elin werd 08.45 wakker voor een voeding,daarna in slaap gevallen en slaapt nu nog Ferry en ik zijn ondertussen dat speeltoestel in elkaar aan het bouwen. MOeten nu even goed op gaan letten want we maken hem anders als op de bouwtekening dus hier en daar zelf wat aanpassen