hallo! weekend met meisje erbij dus lekker druk en mooi weer eindelijk!! let wel goed op me eten. menu: O: 1cracker met appelstroop 1 beschuitje met muisjes glas water kopje thee. T: 2 kopjes thee jodekoek. L: 2 boterhammen met mager beleg 1 beschuitje met gestampte muisjes glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: pannenkoeken. T: kopje thee schaaltje yoghurt of optimel vla.
Gisteren na een bad lekker gaan slapen. Vanmorgen met de kinderen en harrold gewandeld naar het centrum, boodschappen gedaan. Langs de rommelmarkt geweest. Daar een oliebol op whahaha! De opbrengst is voor de kerk/goed doel. Ze verkopen er elk jaar erwtensoep en oliebollen. Gek dat te eten met dit mooie weer. Oliebollen associeer ik met oud en nieuw . Weegschaal hier lief, ondanks de dropjes in de auto naar huis, turks pizzaboodje tussen de middag en patat met 2 kroketten ineens wel een ons lichter. Oh en ook nog 4 zandkoekjes bij de thee . Maar die koekjes waren erg mini. @Mamavesmee, ik heb ook negerzoenen in huis. Zit maar weinig in he aan kcal. Keek er zelf een beetje van op joh. @Kaatje, vergeet je helemaal te bedanken. Wat een leuke speltjes zeg. Esmee heeft de hello kitty al in het haar gehad. Echt leuk zeg. Zit er veel tijd in om dat te maken? lijst: is het misschien handig als toch iedereen die zelf invult? Enkele sturen hun gewicht, enkele passen de lijst zelf aan. Misschien handig dat we het dan allemaal zelf doen???? @Kimmetje,spannend!!! Good luck! Hier straks de slaapdienst in, is het eens mooi weer heb je weer een slaapdienst . Maar ach... het is niet anders he.
Butterfly, mooi Nee tijd valt reuze mee. soms alleen een gefriemel Wie komt er spelen? http://94.100.113.16/1400550001-1400600000/1400568601-1400568700/1400568631_6_DKx3.jpeg
@Butterfly: Dank je! Werk ze voor straks. @Kaatje: Levi zal wel super blij zijn! Heb steeds minder zin om te gaan vanavond. Snap mezelf even niet. Waarom ik toch weer afspreek terwijl ik het eigenlijk niet zie zitten, maargoed. Zo even naar het postkantoor en tanken.
@ Kim: Af en toe ben je ook net R! En daarmee wil je niet vergeleken worden! Doe niet zo onzeker en maak er wat van vanavond Veel plezier!!!
Avond! Vanochtend zei de weegschaal 83.5, dus toch weer 400 gram er vanaf. Ben benieuwd of dat morgen nog zo is, haha. Daarnet buurt bbq gehad. Mijn menu voor vandaag: O: 2 sneetjes brood met chocoladepaste en een kop thee T: niks, ontbeet laat L: 2 vitalu crackers met kaas en een croissantje T: een trosje druiven A: 4 sneetjes stokbrood, 1 saucijsje, een hamburger en 2 satestokjes met sate saus. Totaal 1500 kcal vandaag. Ach, valt mee toch? Wel minimaal 2.5 ltr water, het is zo warm. Zweet het er zo weer uit. Man is nu bij de bbq, ik mag op de kinders passen En zo ga ik er weer heen. Drink nu al 6 weken geen alcohol, en hoop dat vol te houden vanavond
Kaatje 79.0 77.5 72.0 Afgevallen: 1.5 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Zustertje 112.0 109.0 95.0 Afgevallen: 3.0 kilo Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.8 70.0 Afgevallen: 2.2 kilo Aszz 89.1 83.5 73.0 Afgevallen: 5.6 kilo Elsie 71.1 69.4 59.1 Afgevallen: 2 kilo Femke 110.1 100.6 90 Afgevallen: 9.5 kilo Wendy 63.5 62.2 60 Afgevallen: 1.3 kilo Lovely83 84 82,8 75 Afgevallen: 1,2 kilo
Hier geen beste eet en drink dag. Had ook helemaal geen zin om op te letten met deze hitte O: 2 bruin brood met leverkaas, beker melk T: Snijkoekje en wat druiven L: 2 tosti's, beker melk T: 2 sultana koekjes, stukje taart ( met marsepein ) 2 glazen cola A: ovenfrites, sateballetjes en saus, mini snacks. S: Misschien nog iets van yoghurt, muesli of fruit
Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen zeg. Vandaag gewoon 29 graden hier. Achteraf spijt dat we niet naar het strand gegaan zijn. Maar toch... heerlijk van het mooie weer genoten. Net lekker geBBQt. Vanavond misschien nog even naar mijn zus. Ze hebben buurtbbq en wisten niet hoe laat ze terug waren... We zullen zien. Jammer dat het mooie weer morgen weer voorbij is. Ach ja... we hebben ervan genoten zolang het duurde. Ik heb me er allang bij neergelegd dat deze vakantie 80% regen gaat zijn. Heb het er met Roland over gehad en we gaan er vanaf maandag ALLEBEI weer tegenaan qua lijnen. Vind het echt moeilijk in de vakantie maar ik hoop dat als roland een beetje mee werkt het wel gaat lukken... Liefs Sorry voor mijn egoberichten elke keer. Na mijn vakantie zal ik weer beter meelezen en reageren! Ik hoop dat jullie het me vergeven!
Vandaag een leuke dag gehad.. Eerst gewerkt tot 12 uur en daarna naar huis, spul in pakken en richting veluwe meer gereden.. Daar zijn mijn schoonouders op vakantie. Lekker in het zonnetje zitten lezen en gezwommen. Eenmaal thuis lekker friet gehaald, daarna de boel schoongemaakt & ben nu met wasje 3 bezig.. Menu: O: 1 bolletje met kaas 30+ en een gekookt ei. T: appel L: 2 bolletjes met 30+ kaas en een gekookt ei en een appel. T: appel, handje nootjes en wat snoepsleutels. A: friet en een frikandel. Voor vanavond hebben we lekkere choconootjes gehaald.. Straks een glaasje baileys. Moet morgen ongi worden dus wegen gaat toch schrikken zijn hahaha..
Goede morgen.. Weegschaal redelijk lief na gisteren.. Ook nog ongii 72.1 we zijn nu richting pretpark.. kom vanmiddag reageren.
Goedemorgen. Elin kwam 04.00 uur.Daarna werden we om 08.00 met zijn allen wakker. Lekker in bed tv gekeken, ontbijt op bed, Elin in bad en nu pas net beneden. Gaan even goed aan de schoonmaak hier. Een paar dagen verbouwen in de tuin is slecht voor je huishouden MVE, netjes. have fun.hoop dat je het droog houdt
Goedemorgen, @Kaatje: Lekkere nacht. @MvE: Veel plezier! @Hier: Moe... Slecht geslapen vanwege het benauwde weer. Vanochtend krijgen we kraamvisite en vanmiddag ga ik lekker terug het bed in.
@Mel: Hahaha, uiteindelijk was het heel erg gezellig. Weet nog steeds niet of het mijn ware is, maar goed we zien wel hoe het loopt. Eerst lekker op vakantie. Hoop dat het toch meevalt met de regen voor jullie! @MamavEsmee: Lekker genoten dus gisteren, heeerlijk! Veel plezier! Eindelijk een keer goed uitgeslapen zonder hoofdpijn te hebben! Ga zo denk ik maar naar een vriendin toe. Fijne zondag!
Kaatje.. Goede nacht gemaakt zeg! Is Elin een tevreden meisje? Oh.. wat een heerlijk ochtendje zeg!! Succes met de poets. Melanie.. Ok, maandag dus weer aan de bak! Fijn dat Roland mee doet met je. Kim.. Toch wel een leuke date gehad dus.. Wanneer ga je met vakantie? Je bent toch al geweest?? Femke.. Groot gelijk dat je vanmiddag lekker weer je bed in gaat.. Butterfly.. Goede dienst gehad? Lovely.. Lekker wezen dansen?? Nog geslaagd voor een leuk jurkje? Jullie hadden er lekker weer bij zeg!! ***** Hier vanmorgen lekker naar het avonturenpark geweest. Het was ontzettend rustig dus in 1,5 uur het hele park gehad.. Om 12 uur zaten we weer in de auto en begon het te regen, dus mooi optijd. Daarna het hele huis gezogen, beneden gezogen.. Was gevouwen en nu zit er een wasje in de droger. En dan vind ik het goed voor vandaag.. Vanmiddag de slaapdienst weer in.. dinsdag en woensdag ben ik lekker vrij! Menu is niet zo goed O: 2 crackers met 1x hagelslag en 1x appelstroop en een beschuit met muisjes, koffie. T: appel. L: 1,5 morabroodje frikandel en een 1/2 bolletje met speculoos. T: 2 chocolade biscuitjes en thee & een appeltje. A: ?? Eet op het werk, is altijd wel gezond. **** Heb al de hele week last van mijn enkel.. Heb toch iets te gek gedaan vorige week.. Morgen weer rustig aan beginnen.
Femke, nog lekker terug naar bed geweest ? MVE, ja super tevreden. Je hoort haar eigenlijk alleen als ze honger of krampen heeft. Verder slaapt ze of ligt ze om zich heen te kijken Heerlijk he in een park zijn als het rustig is. Wij zijn afgelopen jaar op koninginnedag naar Blijdorp geweest. Ideaal !
Helaas niet meer naar bed geweest. Mannetje kwam zonder geslapen te hebben terug van zijn nachtdienst en Myrthe was wakker. Aangezien mannetje vannacht weer moet werken is hij gaan slapen. Pff, vind het wel zwaar, de gebroken nachten en overdag niet kunnen rusten...
Meiden hier een erg druk weekend! Heb gisteren en vandaag weer gewerkt was super leuk!! @Femke Als het goed is knap je steeds meer op en kun je ook beter tegen die gebroken nachten (dat was hier het geval dan) hopelijk telt het ook voor jou. Vind je het leuk om BV te geven? Fijn dat het zo lekker loopt in elk geval Ga voor de rest even niet reageren Kom morgen weer kletsen