Pfft gisteren teveel rose, veel te veel. Maar wel erg gezellig. Ben 400 gram weer afgevallen! Dus zit nu op 83.1 kg. Zal het zo in de lijst zetten. Vandaag niet zo super menu. Niets geen regelmaat, ben echt een beetje brakkig. O: 2 crackers met kaas, en 3 bakken groene thee T: banaan L: 2 sneetjes brood met kipfilet en een beker groene thee T: 2 knakworstjes A: krieltjes, slavinkje en een salade. Moet nu beter water drinken, maar krijg het vandaag niet weg.
hoihoi!! vandaag een erg slechte dag qwa eten dus morgen weer gewoon normaal doen en gezond! morgenochtend de boodschappen doen voor maandag t/m donderdag vrijdag gaan vriend en ik samen een weekje weg fijne avond nog!
Net een gedeelte van Levi zijn buitenspeelgoed schoon gemaakt. Wat hij niet (meer) gebruikt gaat naar zolder voor als Elin groot genoeg is. Morgen de rest nog even schoonmaken. Wel zonde. Deze zomer zo'n groot zwembad gekocht bij het kruidvat, staat er een partij weer in Niet meer schoon te krijgen dus ligt in de container Femke, pittig he. Om je een beetje gerust te stellen, het went ! over een paar weken weet je niet beter ( oke dan wil je om 21.00 uur wel heel graag naar bed ) Ik ga morgen niet wegen ( en overmorgen ook niet haha ) Gister ovenfrites op en vandaag dus patat van de afhaal Zouden eigenlijk spinazie eten maar Ferry heeft een partij hard gewerkt in de tuin en had trek in een vette hap.Nu had ik natuurlijk een broodje gezond kunnen nemen maar een patatje kip en ijs klonk beter haha.
Dank voor jullie bemoedigende woorden, hoop idd dat ik er snel aan wen. Ga vanavond maar lekker vroeg het bed in. @Zustertje: de BV gaat heel goed, of ik het echt leuk vind? Ik vind het iig ook niet vervelend om te doen. Voor haar is het gewoon het beste en daar doe ik het voor.
Goedeavond! Mve: Heb heerlijk gedanst , geen leuk jurkje gescoord had nog genoeg in de kast hangen. Werkse vanavond! Hoe gaat het hardlopen? Femke: kan me voorstellen dat het zwaar is, zeker ook nu je mannetje nachtdiensten draait. Dan kan je zelf ook niet even gauw gaan liggen. Kaatje: hoe vind Levi zijn speeltoestel? Aszz: Was gisteren ook heerlijk weer voor rose! Hier een heerlijke dag gehad, eerst met z'n allen het huis opgeruimt. Daarna een eind gewandelt en nog even op suikerfeest visite geweest. Mijn menu is een beetje rommelig O: shake T: koffie L: aardbeien taartje ( receptje van sonja voor kinderen had mijn zoon gisteren gemaakt) T: 2 glazen water A: maaltijdsalade T: sinaasappel, glas melk Ik ga even een verslag typen en daarna op bed.
Hey meiden. Druk maar leuk weekeinde gehad. Ook lekker gewerkt. Ben al veel met voorbereidingen voor school bezig geweest. Na denken over een pop ( ontwikkel plan ). Ben een onderzoekje gestart. Genoeg uitdaging dus , dat miste ik. Vandaag van de meiden genoten, gefietst, lekker buiten gezeten. Baalde gister heel erg dat ik de slaap in moest. We hadden graag willen zwemmen maar kwamen laat met het idee dus was de moeite niet meer. Maar ach...... @Mamavesmee, jullie gaan steeds naar Hellendoorn zeker? Leuk park he. Ben er ook wel eens geweest. Wow, lieve weegschaal na een lekker avondje. Dat heb ik nooit . @Kaatje, wat een gaaf speelding zeg. Wow!!!!!!! Echt mooi. Levi vind het vast geweldig. Zonde van je zwembad. Maar ach, koop je gewoon weer een nieuwe . Je had er ook wel spul van HG voor kunnen gebruiken denk ik. Die hebben wel veel spul namelijk. En wat hebben jullie lekkere dagen gehad. Ook ik hoor , vanmiddag ijs gehad, zakje chips, vanavond bij de koffie 5 zandkoekjes ( mini koekjes, dat wel ). Ik moet morgen ook even streng en de komende dagen natuurlijk. Zit op zolder, in mijn studeer hoekje. Hoef nog niets te doen, maar moet even aan het idee wennen om de stap te nemen op zolder te gaan zitten werken. Nou meiden, alvast lekker slapen!
Net een nijntje van hotfix gemaakt. Zo even op een shirtje strijken en dan is Elin ook helemaal bling bling Levi vindt zijn speeltoestel echt helemaal super. Vandaag werd hij wel huilend wakker met overal pijn. We denken spierpijn van het klimmen steeds Lovely, klinkt als een heerlijke zondag
@MamavEsmee: Ben inderdaad al naar Ibiza geweest, vertrek zondag met m'n beste vriendin naar Rhodos voor 12 dagen. Een andere vriendin van me zit toevallig met haar vriend in hetzelfde hotel. Dus die zien we ook nog 3 dagen Nog maar 5 dagen werken! Wat gaat het snel voorbij allemaal. Vanaf vandaag weer genoeg te doen op het werk. De sale gaat verhuizen, en er moet veel ingepakt worden. Kunnen we eindelijk de winkel mooi maken met nieuwe collectie. Zal vanaf vandaag ook met de fiets naar het werk moeten, want de gratis parkeerplaats gaat vanaf vandaag dicht. Vind het eigenlijk alleen maar fijn. Moet alleen iets gaan verzinnen als het gaat regenen of sneeuwen, want dan zie ik fietsen niet zo zitten, aangezien ik dan met ontploft haar op het werk aan kom. Fijne dag allemaal!
Ben (denk ik) even een flinke schop oner mn kont nodig. Net als vorige week nog steeds 76 kg! Bah! Net 1 boterham op met een grote mok thee van 300 ml.
Hier een brakke nacht. Elin kwam 00.30-03.30-07.30 De weegschaal daarin tegen was erg grappig.Durfde er eigenlijk niet op te gaan staan na die vreetdag van gisteren.maar er was 8 ons af ! vergeleken met gisteren.Nu moet ik wel zeggen dat ik gister na het wegen even goed naar de wc ben geweest Misschien dat dat ook mee helpt. Zit nu op 77.2. Nog 5.2 kg te gaan Geeft KNOR een schop !
Goedemorgen meiden. Vandaag een dag vrij, alhoewel. Hoorde dat er vandaag vergadering zou zijn. Niemand weet iets dus moet zo het werk even bellen. Gaat dan mijn vrije dag weer al het wel door gaat . Hele agenda, dus moet wel heen dan. Even in afwachting dus. De weegschaal lief. Ging met knikkende knieen erop staan . Maar sta nog steeds op gewicht . Heb echt teveel gegeten maar het is me vergeven. Deze week streng, wil vrijdag wel een lieve schaal . Deze week verder iets rustiger. Dinsdag een slaapdienst, daarvoor intervisie. Dus wel een lange slaapdienst. Donderdag naar de peuuterspeelzaal met Esmee om te kennis maken. Vraagje aan de peutermama's. Kan ik Maureen wel even meenemen of zouden jullie oppas regelen? Voor Esmee en nieuwe stap dus wil me 100% op haar kunnen richten. Vrijdag school en verder niets deze week . @Knor, op gewicht blijven is altijd beter dan aankomen. Maar snap dat het frusterend is omdat je zo je best doet. Wat eet je op een dag? Misschien iets minder eten. Sport je? misschien iets meer bewegen? Veel drinken ( water dan he ). @Kaatje, whaha je spierpijn. Kan heel goed. Het mannetje gebruikt nu al zijn spieren om te klimmen en gek te doen. @Kimmetje, dan toch op de fiets meis. Je kunt je haar op het werk altijd bijwerken . Ga je gewoon eerder van huis ja. Jeetje, alweer op vakantie meis. Heerlijk zeg. Ga hier bezig, Maureen nog even wassen en aankleden. Esmee is al klaar. Even wat opruimen en zo werk bellen .
OOhhh heb er in het weekend +800 gram aangegeten. Vandaag dus weer flink streng doen hoor. Voel me dik en zie er niet uit want ik heb weer van die zonneallergie vochtbulten in mijn gezicht, had me zaterdag te weinig ingesmeerd denk ik. Menu: O: glas drinkontbijt T: 2 wiener melanges, 1 liga milkbreak L: rauwkostsalade T: banaan A: gekookte aardappels, slavink, bloemkool Moet zo in overleg blehhh.
Butterfly, hoop maar dat er geen vergadering is Gelukkig een lieve weegschaal Wendy, oei hoop dat die 800gr er snel weer af is Gister gemaakt voor Elin http://94.100.120.182/1402050001-1402100000/1402072101-1402072200/1402072141_6_afTK.jpeg
goeiemorgen! ondanks de slechte eetdag van gister toch -300 gram, stond er echt van te kijken! hebben wel ook gefietst en gewandelt gister. sam was vannacht weer 2x wakker en gisteravond ookal 2x, en dit gaat al weken zo heb net het cb gebeld en word terug gebeld door mijn eigen cb. menu: O: 1 cracker met appelstroop 1 beschuit met muisjes plakje ontbijtkoek glas water kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water 1x fruit, eierkoek. A: bami. T: kopje thee schaaltje optimel vla. hoop vanavond te kunnen sporten.
Wel vergadering dus.... bah! Hele middag weer kwijt. Esmee en Maureen gaan de naar de opvang. Voordeel van flexibele opvang . 13.00 tot 15.00 vergaderen. Echt niet leuk. Maar goed. Nu snel de boel aan kanten maken. Heb al opgeruimd, nog even een wasje ophangen, toiletten en badkamer schoonmaken. Tsja, dan is het ook zomaar weer 12.00 uur he. @Kaatje, leuk shirtje hoor.
@Lovely: Hoe lang duurt Suikerfeest? @Kaatje: Arme Levi, zo opgegaan in het spelen @Kim: Das een goede motivatie om met de fiets te gaan! @Butterfly: Fijn dat de schaal eens een keer meewerkt. @Wendy: Balen @Elsie: Waar ligt het aan denk je, dat Sam wakker wordt? @Hier: Myrthe heeft heel erg krampjes gehad gister. Van 21.00-0.30, ze schreeuwde haar koppie eraf. Niet hielp meer, lopen niet, sabbelen niet, drinken niet, cinababy niet. Echt zo zielig. Uiteindelijk toch aangelegd gekregen en toen viel ze tijdens het drinken uitgeput in slaap. Zo zielig, ik denk dat het aan het flesje gelegen heeft, ze dronk gistermiddag heel onrustig en zal teveel lucht binnengekregen hebben denk ik. Ik heb zelf iig niets raars gegeten. Vandaag niets op het programma staan. Mannetje is 2 dagen vrij, die ligt nu in bed, had een drukke nachtdienst gehad. Kan ik vanmiddag even terug, kan hij babydienst doen. Zal ook weer eens een menuutje plaatsen: O: Muesli met bananenkwark T: Appel L: 3 BB met kipfilet, ardennerbhw, light jam T: ? A: Kipkrokant schnitzel met gebakken aardappels en groente T: fruit
Kaatje: Leuk die zelfgemaakte shirtjes! Elsie: Oh meid, ik hoop dat Sam snel weer lekker slaapt. Ik heb er eentje die tot bijna 2 jaar gemiddeld 7x per nacht wakker werd. Nu gaat het eindelijk goed. Hij wordt nu soms alleen wakkeer van ons als we naar boven komen. Butterlfy: Ook al aan het vergaderen vandaag bah. Femke: Wat vervelend die krampjes hé. Dane had er ook veel last van. Infacol werkte bij Dane beter dan Cinababy...
Kom vanmiddag even reageren.. Drukke ochtend gehad! Vanmorgen op het werk verslapen.. Oeps.. haha.. Clienten allemaal op tijd de deur uit, dus geen probleem maar werkt niet prettig hoor. Esmee is op school, hier de badkamer een grote beurt gedaan, is weer helemaal kalkvrij en de beneden is ook al gedaan.. Wasje zit al in de machine en wasje al gevouwen. Straks boodschappen doen en vanmiddag even met Esmee naar het dorp heen. Nueerst een kopje koffie. MEnu: O: appel. T: 2 broodjes met linera smeerpaté. L: 3 crackers met mager beleg. T: Fruit A: Gekookte aardappels, bietjes & tartaartje.