@Wendy: Als Myrthe zulke erge krampjes blijft houden dan ga ik idd Infacol proberen. @Elsie: Vervelend zeg, hoop dat het cb goed advies heeft voor je. @Kaatje: Myrthe houdt niet van het badje, dus dat niet gedaan, maar wel dicht tegen me aan en wrijven over het buikje zodat het lekker warm werd, dat helpt meestal wel iets. Soms wikkel ik haar ook strak in een omslagdoek, dat helpt ook nog wel eens. @MvE: Oeps, gelukkig heb je wel iedereen op tijd de deur uit gekregen.
Femke, badje komt nog wel denk.Elin vondt het de eerste paar weken ook niets.Denk omdat ze toch nog snel afkoelen ofzo ? MVE. oeps verslapen. kan gebeuren gelukkig wel de clienten op tijd de deur uit
@Mamavesmee, dan begint je dienst raar he? Ik kan daar altijd van balen als ik later opsta dan de bedoeling is. Helemaal als ik nog wat dingen op de planning heb staat die ochtend. Maar goed, dan had je je slaap nodig gehad joh. En de clienten waren op tijd. Jij hebt lekker het rijk alleen als Esmee naar school is he? Esmee gaat donderdag voor het eerst, maar ja, dan heb ik Maureen. En dat is momenteel een klein handen bindertje hoor. Ze vind aandacht heerlijk, maar kan echt niet steeds bij haar zitten. Dus of ik nou heeeeel vele rust heb. Esmee is een rustig meisje, speelt lekker alleen en vermaakt zich goed. Ga dan lekker op donderdags met Maureen wandelen, winkelen..! @Femke, houdt ze niet van een badje?? Hier genoot Maureen er altijd zo van. Vervelend die krampjes he. Toen ik BV gaf aan beide meisjes moet ik zeggen dat de nachten heel anders waren dan toen ik flesvoeding ging geven. Heeft Myrthe niet gewoon honger gehad? Ik denk dat mijn melk nooit voedend genoeg is geweest, want Esmee lag halve nachetn aan de borst en Maureen ook. Daarom heb ik het opgegeven. Maar voeden gaat je wel goed af he? Hoor je niet over kloven en pijn . Dat scheelt heel erg hoor. @Elsie, vervelend. Esmee is tot 1.5 jaar ook elke nacht 1x wakker geweest. Ze kreeg dan pap en sliep weer verder. Misschien gewoon een fase joh. Is Sam ook overstuur dan, of huilerig? Misschien niet helemaal fit, doorkomende tanden? Tsja, het kan van alles zijn waar ze wakker om worden. Hij zit vast even niet zo lekker in zijn velletje. @Wendy, jij ook vergadering. Wij hebben twee maanden geen vergadering gehad en moet zeggen: het is bij ons wel nodig. We moeten veel bespreken/evalueren. Maar vind het altijd zonde dat het gebeurt op mijn vrije dagen. Ik moet er altijd voor terug komen. Ach, heb -uren dus die vul ik nu mooi op he. Vergaderse........ oh en balen van +800 gram. Maar even streng en komt allemaal weer goed. Hier lekker op rit. Zo vast broodjes ontdooien en lunchen met Esmee. Maureen slaapt nog. Heb de spullen bij elkaar gezocht. Moet zeggen dat ik weer lekker in mijn vel zit. Voor de vakantie was het even bagger. Druk gehad en had even geen zicht meer op alles. Zit een stuk rustiger in mijn vel. Heb een planning voor mezelf gemaakt met een verdeling school-werk-kinderen-huishouden-man. En het lijkt allemaal relaxt te gaan. Gisteren 2 uurtjes op zolder gezeten, gewoon aanrommelen en voorbereiden om te ervaren hoe dat is. Je doet zoveel meer dan in de woonkamer. En ben veeeeeel minder met huishouden bezig. Even een wasje, even wc schoonmaken, doek door de badkamer en ik vind het prima. Harrold neemt het dweilen op zich, en stofzuigen. Al zuig ik ook zo nu en dan de kamer en boven ook wel. Maar er niet meer gedreven in. Als het maar opgeruimd is . Ja, gaat goed komen. Nou dames, ik ben er van tussen! Kom vanavond wel even weer langs waaien. O: 2 beschuitjes met rauwe ham, thee. T: thee en ontbijtkoek. L: 2 boterhammen met .....?....... geen idee nog. T: peer en radijsjes. A: taco's T: ??? Probeer 2 flesjes water te drinken. Moet nog beginnen aan flesje 1. Ben een slechte drinker. Misschien gaat het afvallen daarom zo traag.
Hey meiden, Hier vanaf vandaag weer een nieuwe start. Heb er ook weer helemaal zin in. Ben wel weer klaar met dat gesnaai. Heb van de week nog een nieuwe broek gekocht. Ik snap er echt niks van qua maat. Ik ben nu 7 kg zwaarder dan ik op mijn laagste gewicht was, maar heb nog steeds dezelfde maat. Ik stond ervan te kijken. Had ik niet verwacht! Heb geen menu ingepland. Roland ligt nog in zijn bed. We hebben in de vakantie altijd een heel ander ritme. Gaan dan meestal niet voor 2:30 slapen, dus liggen dan ook 's morgens er langer in. Ik ben inmiddels wel een uurtje beneden en heb ontbeten met 2 vitalu volkoren crackers met dun appelstroop en 1 beker optimel drink. Vanavond (denk ik) lasagne. Had gisteren lasagne gemaakt maar ik had zo veel groenten dat ik uiteindelijk een dubbele portie had. Dus vandaag of morgen nog maar een keer eten. Verder zien we wel wat de dag brengt. Liefs
Wacht maar tot je kinderen hebt.... dan veranderd je hele ritme . Sux6 met afvallen meis. En betreft je broek. Had ik ook. Had een broek die me veel te klein zat. Was ik gewicht echt niet veel afgevallen maar paste ineens die broek Was stom verbaast.
@butterfly er komen wel kiezen door bij sam als het goed is dus hij zal daarvan wel last hebben en wakker worden. hij is dan wel echt overstuur dus moet wel naar hem toe gaan en dan is ie meestal ook wel snel weer rustig.
Zustertje.. Het weekend al weer gewerkt! Lekker he? Even iets anders dan mama zijn.. Hoe gaat het met afvallen? Aszz.. Niets mis met je menu van gisteren hoor! En ondanks de rose toch lekker afgevallen! Elsie.. Hebben jullie om het weekend de dochter van je vriend? Wat fijn dat de weeschaal lief was.. Vermoeiende dagen/nachten met Sam op het moment. Misschien een pcm/zetpilletje voordat hij gaat slapen? Als je zelf kiespijn hebt neem je ook wat toch? Kaatje.. Chloortabletten en waterfilter willen wel helpen tegen het weer. En schimmel en vochtplekken reinigeren van HG.. Hier ook het buitenspeelgoed al weer opgeruimd en schoongemaakt. Arme levi spierpijn.. Ik zou ook kiezen voor friet haha.. De hotfix van Nijntje is goed gelukt zeg!! FIjn dat de weegschaal ondanks het lekkere eten lief was. Balen van de nacht.. Al mag je volgens mij niet klagen met Elin. Lovely.. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.. Hardlopen gaat redelijk. Kan het conditioneel goed volhouden. Vorige week te gek gedaan, 1x 2 dagen achter elkaar gelopen en moet het bekopen met een zere enkel.. Heb nu 3 dagen rust gehad, wil vanavond na het eten weer een rondje van 30 minuten lopen.. Hoe gaat het jou met hardlopen?? Butterfly.. We hebben i.d. een seizoenspas van avonturenpark Hellendoorn. LEkker dagje had je gisteren haha.. Moeilijk he? Voor jezelf een POP invullen. .. Misschien het ook een beetje gezellig maken op zolder?? Voel je je er wat meer op je gemak! Balen dat je als nog op je vrije dag moet werken, heb je de hele week al weer vol.. Ik zou Maureen niet meenemen. KIm.. Wat lekker zeg, nog een vakantie te goed.. De nieuwe collectie al weer binnen.. Zit er leuk spul tussen? KNor.. * KICK* Ook niets aangekomen, dat is positief toch?! Wendy.. Succes met je overleg.. Oh.. 800 gram.. 2 daagjes streng en je zit weer goed hoor. Balen van de vochtbulten Femke.. Prima menu vandaag! Wat sneu dat Myrthe zo'n last van krampjes heeft.. Hier hielp niets behalve de tummytub en sabsimplex druppels ( google maar eens) Hoop dat je vanmiddag nog even wat uurtjes rust kan pakken. @ verslapen.. Ga er normaal om 6.00 uit, half 7 begint mijn dienst. Schrok om 6.55 wakker, snel in de kleren en tandengepoetst.. Kan er nu wel om lachen maar vanochtend echt niet.. Gelukkig werkte iedereen goed mee.. Melanie.. Jeetje wat gaan jullie laat naar bed! Goed dat jullie er samen weer tegenaan gaan!! ************** Zo.. ben weer netjes bij haha.. Net een halfuur met de telefoonprovider aan de telefoon gezeten.. Altijd gezeur mee he?! Maar het is nu geregeld!! Het zonnetje schijnt hier heerlijk! Vanmiddag even lopend naar het dorp, kan Esmee mooi op d'r loopfietsje mee. @ weegschaal.. geen idee. zal wel niet heel goed zin haha..
@Myrthe & badje: douchen vind ze wel heerlijk, dus dat doen we nou. @Butterfly: Ik heb haar gisteravond elke 2 uur aangelegd, dus denk dat het echt krampjes waren, ze dronk elke keer wel goed. 's nachts slaapt ze juist bed goed, alleen de avonden zijn nog onrustig. Voeden gaat me idd goed af, heb nergens last van. @Melanie: Heerlijk toch zo'n vakantie ritme. En idd als je kids hebt wordt het allemaal anders... @MvE: Naar wakker worden is dat dan hé? Ik zal eens kijken naar die druppels. @Hier: Net een eind wezen lopen, 30 minuten of zo. Ging best aardig, maar mijn conditie is echt 0...
@mamavesmee kan hem idd een zetpil geven voor het slapen gaan, had ik van het weekend ook een keertje gedaan omdat ie toen koorts had maar toen werd ie evengoed ook wakker.
Om eerlijk te zijn heb ik er niks aan gedaan.... Vandaar dat ik een schop onder mn kont nodig ben. Kan niet in het ritme komen en denk telkens: Morgen begin ik wel.
@Butterfly: Dat idee had ik inderdaad ook. Het nadeel is alleen dat ik de sleutel van het werk niet heb (ben namelijk altijd standaard te vroeg aanwezig). En mijn baas komt met de trein en is altijd rond 08.35 aanwezig, terwijl ik we officieel dus om 08.30 beginnen. Kan dus niet eerst mijn haar gaan doen, omdat we meteen aan de slag moeten... Misschien moet ik maar een leuke muts halen ofzo van de winter @MamavEsmee: Hele leuke collectie dit keer! Word er altijd zo hebberig van haha Vandaag fijn gewerkt, dag vloog voorbij. Had het wel bloedheet van het fietsen (kan niet langzaam fietsen haha), gelukkig was het droog gebleven. Net een lekker bad genomen, en over een uurtje mijn nagels laten doen, heerlijk! Nog 3.5 dag werken, jippie!!
Kim.. Al wat leuks gekocht? knor ... er voor Gaan hoor. .......... Toen Esmee in bed lag lekker wezen hardlopen.. rondj van 25 minuten . Meteen gekoeld nu voelt mijn enkel wel ok.. Zit nu met n kop thee en kinder bueno in bed Hollands next top model te kijken.
MVE, netjes ! Lekker kinder bueno Hier netjes gegeten vandaag O: 2 bruin brood wijncervelaat, kop thee T: 2 sultana koekjes L: 4 bruin boterhammen, wijncervelaat ,pate, hagelslag, aardbeien, beker melk T: paar stukjes banaan ( gepikt van Levi ) A; aardappelen, spinazie, ei , groente balletjes S: 3 glazen appelsap, muesli met magere yoghurt
Gaap! Hoop dat Myrthe zo komt voor de laatste voeding, dan kan ik ook lekker gaan slapen... Welterusten allemaal!
Goedemorgen, Hier een beroerde nacht achter de rug, Myrthe wilde niet gaan slapen en viel uiteindelijk pas om kwart voor 3 in slaap. Nu zijn ze hier voor onderhoud aan de ketel, dus moest het bed verlaten. Als die man weg is, kruip ik weer lekker het bed in...
Zouden jullie hem ook even willen invullen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/300492-jullie-mening-nodig.html
Goedemorgen dames, Hier ook slecht geslapen. Dane heeft vannacht zeker wel 8x in zijn slaap lopen urmen en om mama geroepen..... Vanochtend helaas niets eraf op de weegschaal. Eigen stomme schuld hoor. Gisteravond calorien verbrand met `papa en mama tijd` *gniffel gniffel*....en ik vond dat ik daarna wel een donut mocht bij de thee. Had ik dus niet moeten doen.... Menu voor vandaag: O: 2 plakjes ontbijkoek, glas melk T: 1 liga milbreak, wiener melange L: rauwkostsalade T: appel A: 2 pitabroodjes kipshoarma, ijsbergsla, zelfgemaakte knoflooksaus
femke.. Balen van de brakke nacht.. En overdag ook weinig kunnen rusten of niet?? Wanneer kan het echt pakken hoor! En anders het ketelmannetje lekker wegsturen! Kaatje.. Zal het invullen.. Jullie ook een korte nacht! Wendy.. Lekker menu vandaag! JAmmer dat er niets af is.. ***** De weegschaal was lief. 72.0 en ongi.. Menu vandaag: O: schaaltje yoghurt met 2 pruimen in stukjes en 2 eetlepels fruitmuesli & koffie. T: thee en een donut. L: 3 broodjes met mager beleg. T: appeltje en wat snoepjes. A: Pannekoeken met 25 + kaas en stroop en een schaaltje rauwkostsalade. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk weer naar het veluwe meer, windkracht 7-8 dus super surfweer voor Erwin. Wij vermaken ons wel in het huisje van schoonouders. Straks even hier de boel doen en straks thee bij mijn zusje.
Goedemorgen meiden, @ Femke en Kaatje: Jeetje wat een brakke nachten zeg! Pfff... ik hoop dat jullie in de loop van de dag nog wat rust kunnen pakken. @ Wendy: Jammer dat er niks af was meid. @ MamavEsmee: Lieve schaal! Veel plezier bij het veluwemeer. Hier vanochtend een keer op tijd uit bed. Was om 8 uur wakker en ben er op 9 uur uit gegaan. Inmiddels naar de kapper geweest. Was nodig! Vandaag weinig op de planning, straks even de stad in... Liefs