10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@butterfly dat is idd veel geld, zou het dan idd ook niet doen en kijken of je het met moeder of schoonmoeder kunt oplossen.

@femke oei das idd niet slim, maar kan gebeuren. werkze vandaag.

hier redelijk geslapen, sam was om 1.30 wakker en ik om 4.30 waar en toen werd hij ook weer wakker, en om 6.30 was ie uitgeslapen, ik nog niet haha maarja niks aan te doen.

mijn menu voor vandaag:
    O: 3 beschuitjes 2x vruchtenhagel 1x smeerkaas, kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water rijstewafel met pindakaas light.
    L: 2 boterhammen 1x kaas 1x pindakaas light glas melk.
    T: glas water appel/kiki/banaan.
    A: ?
    T: ?

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen !!! Hier lekker lui nog

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Vandaag moet ik echt wat in huis doen want gisteren bleef het eigenlijk bij een dagje niksen :):D Vanmiddag ga ik nog even wandelen met Damian en wat kleine boodschapjes halen. En vanavond aan de studie en Criminal Minds kijken.

Kom later op de dag reageren want moet mezelf nu echt een schop verkopen om aan de slag te gaan!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Hier alweer vroeg ui de veren.
    De was hangt buiten, het eten staat al op voor vanavond ( heb late dienst, kook dan altijd s'morgens ). De wasmachine draait weer, dus dat kan vanmorgen ook nog lekker buiten hangen.
    De meiden zullen zo wel wakker worden dus die ga ik wassen en in de kleren stoppen, de tas inpakken voor de opvang. Spannend hoor, helemaal omdat ik nu echt werken moet en niet in de buurt ben.
    Ga even boodschappen doen als ze op de opvang zijn. Is dat ook maar klaar. En dan nog even relaxen hoop ik.
    Vanmiddag dus een late dienst van 14.30 tot 22.00 uur.
    Drukke dag dus.

De weegschaal weer lief..... 6 ons er af weer :D.
    Gaat weer de goede kant op.
    Net ontbijt op, twee boterhammen met 1x kaas en 1x kalkoen. Nu nog aan een kop thee en dan weer aan de slag.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Weegschaal doet nog niet wat ik wil. Wel 3 ons eraf maar wel weer 3 ons boven mijn max. Ben blij dat ik gister op de fiets ben geweest.

Vandaag probeer ik het rustig te houden. Voel me niet zo lekker. Heb hoofdpijn en keelpijn. Heb de fysio voor vanmiddag afgezegd. Dane voelt zich alweer beter want hij is al weer flink aan het drammen hihi.

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Gister lekker op tijd naar bed gegaan, en dat heeft me goed gedaan. Was wel vroeg wakker, maar heb lekker geslapen.

Net nog wat nieuwe bloemoorbellen gemaakt. Wil eigenlijk ook enkelbandjes en armbandjes gaan maken, maar moet even kijken of ik zo crea ben ;)

@MamavEsmee: Lijnen nog niet op kunnen pakken...hopelijk vandaag.

Ga vanavond met een vriendin nog een terrasje pakken, en willen dan ipv avondeten nachos eten samen. Weet iemand hoeveel daarin zit? Zal wel niet zo heel gezond zijn, maar we dachten dat het wel kon ipv avond eten. Delen samen dan 1 bord...

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@femke, ook lekker vergeetachtig? ;)

@kaatje, oh lekker nog maar een paar dagen werken, dat zal een hoop schelen.

@zustertje, mooi zo, een leuke verjaardag gehad! Ga je thuis bevallen?

@elsie, misschien kan je vanmiddag nog even gaan liggen?

@elena, leuk he het huishouden :p tja.. af en toe moet het he!

@butterfly, zo jij bent alweer lekker actief geweest :D spannend hoor de kids naar de opvang en jij werken.
    Vinden ze het leuk?

@wendy, gelukkig dat Dane weer wat beter is, alleen jij dus nu niet lekker, beterschap!

Wilde vandaag met Celeno naar de kapper gaan, maar ze hebben geen plek meer helaas.
    Denk dat we even naar de markt gaan straks.
    Vandaag alweer 29 weken zwanger! :D

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@patriesje ga zeker vanmiddag even liggen, sam die slaapt tussen de middag meestal van 13.00 tot 14.30.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Goed verwend?!

Patriesja.. Jeetje, gaat hard he?! Veel plezier op de markt.

Kaatje.. Alleen van de week nog werken?!

Kim.. Nacho's is per 100 gram zo'n 450 calorieen.. Weet niet of er nog kaas etc over heen gaat?!

Butterfly.. I.d. drukke dag. Late dienst is lekker maar je hebt er thuis al een hele dag opzitten he?! ;) Erg herkenbaar!! Fijn dat de weegschaal weer lief is.

Wendy.. Doe je het rustig aan meid?! * knuf*

Elena.. * kick*

Goede morgen meiden.

De weegschaal was weer lief vanmorgen 71.7 :D Moet vrijdag/zaterdag ongi worden dus zal wel weer een stijgende lijn inzitten ben ik bang.;) CHOCOLAAAAAAAAAAAAAA :D

Vanmorgen eerst Esmee naar school gebracht.. Brrr was echt koud. Het zonnetje begint door te komen. Dus hopenlijk valt het met de temperatuur een beetje mee. Al is het ook wel lekker dat het boven een beetje kan afkoelen.

De beneden verdieping een grote beurt gedaan, alles van de kant, paasspul opgeruimd, planten weggegooid. Alles netjes opgeruimd, gestoft, zogen en gedweild. Wasmachine draait en vaatwasser ook. Rekeningen betaald .Nu eerst koffie en een lekkere wandeling met de hondjes.

Erwin heeft vanmiddag gesnipperd, gaat de rest van de bestrating leggen.:)

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Gaat inderdaad kaas overheen, zit nog best veel in dus..... Fijne dag nog!!

Weer een oorbel verkocht! Ga er langzaamaan mee stoppen want er is niet veel vraag meer naar, dus site net even aangepast en wat mooie prijsjes ervan gemaakt.
    Verdien er nu niks meer aan maarja, heb er al eerder in geinvesteerd dus het geld mis ik toch niet meer haha.

Zo maar even lekker de stad in! Even kijken voor een leuke zomerbroek voor op vakantie! (Heb alleen spijkerbroeken, dus dat wordt een beetje warm in Ibiza).

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje ik schrik er niet van hoor :p ik heb geen standaard pakket maar heb het los gehaald scheelt erg veel geld.
    Nog even en je kan lekker thuis relaxen!

@Elsie hoe gaat het met jou? Lukt het je aan je menu's te houden?

@Beschuitje Goedemorgen nog leuke plannen voor vandaag?

@Elena ik moet ook nodig gaan stoffen en zuigen maar heb nog geen zin heb heel de dag nog. Lekker wandelen straks met de kleine man geniet ervan.

@Butterfly Ik dacht dat het eenmalig was dat je de kinderen 3 uur eerder brengt. voor een keer zou ik het ook doen maar niet standaard is wel erg veel geld!
    Werkse vandaag.

@Wendy Balen dat je je niet goed voelt doe het rustig aan hoor!
    Deed de fysio niet moeilijk dat je afzegde?

@Kimmetje Jij ook lekker geslapen knap je meestal wel van op. Jij bent echt creatief! Vind je oorbellen echt super leuk maar ik heb een hekel aan grote oorbellen heb altijd dezelfde in.
    Suc6 met nieuwe plannen maken erg leuk!

@Patriesja Gaat hard joh! Over 5 weekjes ook al verlof! Markt is altijd leuk is het een grote?
    JA ik ga thuis bevallen en jij ?

@Mamavesmee Ja ben flink verwend van Arnold gouden oorbellen gekregen voor mijn 2de gaatjes (kleine knopjes met een briljantje) Als de kleine geboren is krijg ik nog wat maar dat is nog even wachten :p
    Voor de rest nog bloemen en van de meeste mensen geld (ga een tas kopen)
    Fijn dat je weegschaal lief is! En van het weekend CHOCOLADE heerlijk!!
    Je tuin zal wel mooi worden!

Kraampakket spullen allemaal binnen nu even relaxen en zo opruimen en beneden verdieping stoffen en zuigen. Tot straks

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden!

sorry voor mijn ego bericht maar ik ben helemaal hyper!!!

Ben net gebeld door een bedrijf waar ik vorig jaar een sollicitatiegesprek heb gehad. Zij hebben een vacature open staan en hebben gevraagd of ik daar op wil reageren.... WHAAA!!! vrijdag gesprek. Het is eigenlijk voor 40 uur maar ik heb voor 3,5 dag ingezet. de directeur heeft het afdelingshoofd aangeraden om mij uit te nodigen.... Ik zou zo blij zijn als dat lukte.

Vorig jaar was ik een "goede tweede". Daar heb ik toch niks aan :x. We een goed gevoel dat zij nu terug bellen...

Ik ga lekker even douchen en dan de kleine man in bad...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje het gaat redelijk hoor! het lukt aardig om me aan de menu's te houden gelukkig. het zal nog wel wat beter gaan als ik weer wat beter in mijn vel zit.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Heb goed kunnen werken op de laptop van die collega. Kraampakket ophalen… Het komt echt dichtbij nu.. Kreeg jij geen pakket van de verzekeraar?

@elsie: Wel een beetje uitgerust na zo’n nacht?

@Elena: Poets ze. Criminal minds kijk ik ook altijd, superserie!

@Butterfly: Komt vast goed met de meiden en de opvang.

@Wendy: Fijn dat Dane weer beter is. Geniet van een rustig dagje.

@Patriesja: Zwangerschapsdementie denk ik… 29 weken alweer, gaat snel hé?

@MvE: Hier is het nog steeds koud.

@Annemie: Super! Wanneer ga je op gesprek?

@Hier: Heb me goed gered met de laptop van een collega. Nu zo lekker even het bed in.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wow Annemie, dat is nog eens lekker nieuws!!
    En terecht dat je helemaal hyper bent, spannend dus!

De meiden heb ik om 11.00 uur naar de opvang gebracht, vandaag eenmalig. Ben zelf boodschappen gaan doen, maar het zat me allemaal helemaal niet zo lekker. Had een erg dubbel gevoel en miste de meiden zo. Ben wel benieuwd hoe ze het daar vinden hoor. Esmee vond het niet erg dat ik weg ging. Zo doen we het niet weer. Misschien een enkele keer eens.

Alles is bijna aan de kant, zit even gauw te lunchen.
    Zo even omkleden nog, was van de lijn halen.
    Net de boodschappen allemaal opgeruimd.

@Mamavesmee, inderdaad, eenmaal op je werk heb je er al een dag opzitten thuis. Een gezin is gewoon hard werken hahaha, ik vind het niet erg. Ga pas lekker werken als ik weet dat thuis alles op rit is het eten klaar staat voor man en kinderen. Ben veel te verzorgend hoor hahaha, hij kan zelf ook koken, maar ik neem ook altijd eten mee door de weeks.

Ik ben weg!!!!
    Fijne dag

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Annemie wat een goed nieuws!!! Heel veel suc6 alvast gaat het goed met de kleine man?
    En hoe voel jij je?

@Femke Bij onze verzekering moet je behoorlijk aanvullend verzekerd zijn wil je een kraampakket krijgen en dat vinden wij niet nodig omdat daar allemaal dingen bij zitten wat wij niet nodig vinden.
    Dan betaal ik liever mijn kraampakket zo en dat is veel goedkoper dan elke maand je aanvullende verzekering ;)
    Slaap lekker!

@butterfly lekker dat alles aan de kant is, en straks lekker aan het werk hopelijk een leuke/gezellige dienst.

Mijn huishouden is zo goed als klaar ben echt niet vooruit te branden maar goed ik heb alle tijd dus doe het met pauzes

Vanavond eten wij
    gekookte aardappels
    maiskolf
    sate burger

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke je rust niet echt uit van zo'n nacht helaas! rustig aan vandaag, wel net even een uurtje gelegen! vanmorgen ondanks de vermoeidheid dingen in huis gedaan en natuurlijk voor de kleine zorgen. vanavond maar op tijd naar bed en hopen op een goeie nacht, meestal slaapt ie gewoon lekker door.

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Patriesja: Nog wat leuks gekocht?

MvE: Die stijgende lijn had ik dus het weekend, toen was ik ongi. Voor je man trouwens beter dat het niet al te warm is nu met het bestraten.

Zustertje: Fysio vond het jammer maar deed gelukkig niet moeilijk. Ben al een stuk of 13x netjes en op tijd geweest. Kraampakket ook al weer binnen zie ik. Ik schrok me rot van die grote verbanden hihi.

Annemie: Wat goed. Dan heb je een goede indruk achtergelaten hihi.

Elsie: Ook een lekker tukje gedaan? Doe ik nog steeds met Dane hoor, heerlijk.

Femke: Heb je gewerkt vandaag dan? Wij hebben op het werk flexplekken en hebben ook allemaal een laptop en mobiel van de zaak. Maar neem die nooit mee naar huis.

Butterlfy: Ik herken die dubbele gevoelens. Afgelopen donderdag had ik bewust een dagje vrij terwijl Dane naar het kdv ging. Het was zo warm en hij had een spijkebroek aan dus zat heel de tijd aan hem te denken. Ben hem toen ook 2 uur eerder gaan halen hihi.

Hier: Boeken voor mijn cursus zijn binnen. Mag eindelijk een cursus doen van mijn werk. Wordt er eindelijk ook eens iets voor mij betaald hihi. Duurt maar 3 maanden hoor. Moet 3 zaterdagen ervoor naar Utrecht en de rest thuisstudie.

Ik zal ook maar weer eens menu droppen.
    O: cruesli met melk
    T: Thee, oranje tompouce
    L: 1 bb salami, glas melk
    T: Wiener melange, en ik denk iets van fruit
    A: Gekookte aardappel, asperges met ham/ei/saus, tartaartje

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Uiteindelijk niet naar de stadt geweest.. Het begon ineens te regenen.. Naar Intratuin geweest, geslaagd voor leuke dingen. O.a. een dienblad, pioenrozen, melk en suikerkannetje en wat dingetjes van BLOND. Staat erg leuk. Daar een donker broodje gezond gehad.

Wendy.. Voor Erwin i.d. fijn dat het qua tempratuur nu lekker is.. Mooi menu vandaag!

Zustertje.. Heerlijk toch dat je het op je dooie gemak kan doen.

Butterfly.. goede dienst gewenst!

Femke.. Lekker gerust?!

Esmee zit nu lekker met een dekentje op de bank een tekenfilmpje te kijken.. Even een rustmomentje inbouwen af en toe. Het middagslaapje er af is toch nog wel heftig voor Esmee.

Inmiddels de was weggewerkt, vaatwasser is leeg. Gekochte spulletjes staan mooi op tafel..

Kak nu een beetje in. Moeten eigenlijk nog even wat fruit halen, de fruitschaal is erg karig. Appels en wat ananas in de koelkast.
    ;)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@wendy ja lekker even geslapen, niet heel lang. ga ook echt elke middag even liggen als sam slaapt, soms slaap ik en de andere keer weer niet, maar het is iniedergeval even een rust momentje.

@mamavesmee leuk he die spulletjes van BLOND!

Share This Page