Hey meiden. Even een zwaai.... druk druk druk. Vandaag slaapdienst maar eerst intervisie. Dus ik moet ALWEER eerder naar mijn werk toe. Daar baal ik dan weer van hoor. Gister al vergadering en nu dus dit weer. Besloten dat ik niet in de werkgroep verder ga voor de nieuwe locatie. Ben te enthousiast en daar ga ik last van krijgen. Want de besprekingen daarvoor zijn op donderdag ( mijn vaste vrije dag ). Maar goed, hier is alles dus verder goed . De weegschaal wel lief, al is er 1 ons af whaha. Gisteren nog chippies gehad dus ja, beter niet kunnen doen, was er meer af misschien. @Mamavesmee, heeft Erwin vrij dan? Ja, vanmiddag behoorlijke wind dus voor de surf liefhebbers....! Menu: O: 2 beschuitjes met kaas, melk. T: schaaltje ananas, thee. L: 3 boterhammen, 1x kip kerrie, 1x chorizo worst, water. T: sinaasappel. A: gekookte aardappelen, rode kool, filetlapje. T: ?
@Wendy: maar wel lekker zon donut! Hier gaat eht tot nu toe goed. Vanmorgen 1 broodje met kaas en een beker thee van 300 ml. Tussendoor koffie en een appel (wat een combi haha) Voor straks Kellogs special K gehaald, schaaltje met halfvolle melk erdoor.... En een groot glas water. Voor vanavond staat er spagetti op het menu met gehakt en paprika en ui en kruiden. Succes allemaal!
@Wendy: Mmh papa&mama tijd. Ik moet er even nog niet aan denken... @MvE: Lag om 10 uur weer in bed, lekker kunnen rusten vanochtend. Leuk gehad bij het Veluwemeer? @Melanie: Foto? @Butterfly: Jij moet wel vaak terugkomen voor vergaderingen. Balen is dat. @Kaatje: Knuff meid! @Hier: Gaat lekker, Myrthe zit helemaal lekker in d'r velletje vandaag en dan gaat het ook lekker met mama.
sam kwam terug van een middagje bij oma met 38.9 eten ging wel redelijk wel viel ie half in slaap in zijn stoel, en na het eten moest ie erg huilen, zo zielig en bij me hangen, heb hem maar een zetpil gegeven en op bed gelegd en het is gelijk stil! ik ook weer verkouden:x komt ook door het slechte slapen denk ik van de laatste tijd! donderdag komt er iemand van het cb langs om te bespreken hoe en wat met het niet doorslapen van sam.
@ Kaatje: Knuf meid? Heb je je snaaizin kunnen onderdrukken? @ Femke: Mijn haar is niet veel aan verandert Alleen stukkie eraf
Hey meiden, Hoef eindelijk een keer niet zoveel bij te lezen Heb overal spierpijn van het sjouwen op het werk. Maar nog maar 3 dagen Vanavond vast beginnen aan mijn koffer denk ik, kan een groot deel al inpakken, aangezien het weer hier stukken minder is natuurlijk. Fijne dag allemaal!
Hoop dat het weer hier vanmiddag nog bij trekt. AH bestaat hier 10 jaar dus vanmiddag en zaterdag feest. Vanmiddag met een springkussen,suikerspinnen, schminken en clowns ( om die clowns moet ik wel met een bocht omheen want Levi is bang voor clownen ) Ga vandaag een kan water neer zetten die op moet van mezelf.merk dat ik veel te weinig drink en daardoor niet afval Kimmetje, waar ga je heen op vakantie ?
goeiemorgen! sam nog steeds verhoging, nu 37.9, hij heeft gelukkig wel goed geslapen. menu: O: 3 vitalu ontbijtcrackers 1xappelstroop 1xhoning 1xpindakaas glas sinaasappelsap kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: chili con carne. T: kopje thee ?
Melanie.. Leuk, even naar de kapper geweest. Voel je je meteen weer mooi he?! Goed dagje gehad? Kim.. Je hoeft je zomerspul hier neem meer aan nee.. Jammer genoeg! Butterfly.. Balen zeg, zo zit je al weer gauw aan 5 extra overuren he? En ik moet ook meestal terugkomen voor vergadering.. Hier alleen altijd in de ochtend, dus nooit aan een dienst vast. Dus moet dan 2x naar het werk rijden. Maar goed, soms is het niet anders. JE had een mooi menu, weegschaal lief? Kaatje.. Past je velletje vandaag iets beter? Oh, lekker pizza!! Elsie.. Het kwakkelt lekker bij jullie, balen zeg!! Hoe heeft Sam vannacht geslapen? ***** Gistermiddag naar het veluwe meer gereden, het stormde haast. Erwin heeft het super naar zijn zin gehad.. Ik had pannekoekenmeel, spek, kaas en stroop/poedersuiker meegenomen en daar pannekoeken gebakken. Was erg gezellig.. Nog in de regen langs het water gelopen.. Esmee is er helaas " ziek" van geworden, die is de hele nacht aan het hoesten geweest.. Nu , na 2 mokken thee met honing gaat het beter. Weegschaal was lief.. 71.5 Menu gisteren: O: muesli met yoghurt en pruimen. T: donut L: 3 broodjes met 1x kaas en 1x appelstroop T: handje snoepjes en een appel flesje cristal clear en thee. A: 4 pannekoeken, 2x spek en 1x kaas ( 25+) en 1 met stroop.. Menu vandaag: O: 2 broodjes met appelstroop en koffie T: appeltje L: 3 crackers met mager beleg en een schaaltje yoghurt. T: 2 pruimen. A: restjes macaroni ( bereid in de oven met plakken tomaat er over heen en een wat geraspte kaas ) jummie! En salade er bij. Vanavond een rondje hardlopen..
@mamavesmee sam lag gister al om 18.10 in bed want hij zat tijdens het eten al half te slapen, hij had 38.9 koorts dus met een zetpil in bed gelegd. om 21.00 was ie ff wakker en heb ik hem een papfles gegeven daarna weer geslapen tot 4 uur toen ff drinken en verder geslapen tot 5.45 en toen om 7.15 weer wakker. was zelf al om 22.00 naar bed gegaan dus best een redelijke nacht.
Goedemorgen dames, Vandaag lekker thuis. Weegschaal was liever -600 gram. Nog wel 2 ons boven mijn laagste van vorige week. Menu: O: cruesli met magere melk T: 1 liga milkbreak L: poffertjes T: fruitshake zelfgemaakt A: krieltjes, visstisks, sla, lepel mayolijn
Goedemorgen meiden, @ Elsie: Beterschap voor sam! @ Kim: Koffer inpakken... ik zou willen dat ik dat kon zeggen. @ MamavEsmee: leuke dag gehad dus gisteren. Hier gaat het qua eten niet zoals ik het zou willen. We zijn qua maaltijden nogal makkelijk. Maar snaaien doe ik in ieder geval niet meer, dus dat scheelt. Vanaf maandag (moet ik weer werken) weer strenger!
Kaatje.. Drinken bij mama is toch veel lekkerder dan uit een plastic fles.. Melanie.. Het snaaien doet het hem vaak, dus komt vast goed! VAn de week nog leuke dingen in de planning? Elsie.. Beterschap voor bij jullie! Wendy.. Goed zeg, -600 gram! En mooi menu vandaag! Geniet van je vrije dagje! ***** Hier alle kledingkasten opgeruimd, bij Esmee en mij de kleding in setjes in de kast gehangen. 2 grote plastictassen kleding naar het leger gebracht.. Gisteren al wat nieuw spul via internet besteld.. Voor Esmee nog even 2 jurkjes bestellen en dan zijn wij winterklaar!
Goedemorgen dames, Hier een redelijke nacht achter de rug. Myrthe wou na de voeding van 5.00 uur niet meer gaan slapen, na veel gedoe en een warme kruik bij in het bedje eindelijk weer rustig. Ze had het gewoon koud... Uiteindelijk kom je er wel achter water is, kan alleen 2 uur duren... Nu ligt ze wakker in het wiegje, maar is wel rustig, kan ik even in het huishouden aan de gang. Bed al afgehaald en dan zo even boven een beetje poetsen.
Ja maar dan heeft mama wel een probleem als ze over twee weken naar oma en het kdv gaat Lekker aan het opruimen dus Ben hier zo klaar in mijn kledingkast aangezien ik 1 broek, 2 leggins en wat shirtjes heb
Kaatje..Je moet nodig shoppen dus! Hier echt TE veel kleding, alles is ook zo leuk en staat mooi.. Net nog een hele zooi kleding besteld. Misschien helpt de tommy tippee fles wel? Die nam Esmee in het begin ook alleen maar. Femke.. De nachten zijn nu i.d. een stuk frisser! Inmiddels lekker klaar? **** Vanmorgen een klopje thee gedaan bij mijn moeder.. Inmiddels staat het eten klaar.. De aardappels/boerenkool en gehaktballen voor morgen ook al klaar gemaakt.. Morgen de hele dag training op het werk. Dus thuis alleen alles op zetten.
Het is kastopruimdag geloof ik Heb mijn kledingkast ook opgeruimd. Alles eruit wat te groot of positie is. Hangt nu niet veel meer in... Moet ook nodig gaan shoppen, ben 10 kilo lichter als vorig jaar rond deze tijd Gelukkig nog een doos met kleinere kleren op zolder staan. Mannetje even vragen die te pakken en hopen dat daar iets inzit wat past.