10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou feestje bij de AH viel tegen. De mensen die bij de suikerspinnen,schmink etc stonden waren allemaal verkleed als piraat. Gevolg dat Levi dus niets wilde. Uiteindelijk is hij heel even op het springkussen geweest ( alleen het voorste opstap gedeelte ) en heeft een kleurplaat gemaakt.Maar wilde niet meer gesschminkt worden en ook niet in de trein. Toen heb ik maar twee suikerspinnen op :D want hij wilde het niet omdat het plakte.

MVE, ja ik moet altijd hoog nodig shoppen haha. maar vindt het zonde om nu nieuwe broeken te kopen aangezien ik nog 5 kg kwijt wil. En als ik dan een keer wil gaan kijken heb ik of geen tijd, of geen geld ( meestal dat haha ) of ik krijg in de winkel een paniekaanval en dan ben ik ook zo weer thuis. Straks maar ff 1 setje ergens online bestellen
    Wij zijn dus al gelijk met de tommee tippee begonnen maar die wil ze dus ook niet

Femke, ook aan de shop dus

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Bij de h&m heb je nu erg leuke kleding voor " weinig" Heb er een hele gave zwarte pantalon tot de enkels voor 15,00 weg. Hebben ze in 5 of 6 kleuren en zit echt super mooi! En bij de sale zitten ook nog best leuke dingen voor 4-6 euro.. Oja, met kortingscode 1304 krijg je nog eens 5,00 korting! haha..

femke. Ook al aan het opruimen, zou fijn zijn dat er wat kleding tussen zit wat past.

Vanmiddag even wat huishouden gedaan en toen was Esmee al weer wakker.. Net naar het postkantoor geweest en wat knutselspulletjes bij de action gehaald.. Esmee is nu mooi aan het stempelen.

Straks de oven maar vast aanzetten voor de macaroniovenschotel..

Zit nu aan mijn appeltje.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx. zal eens kijken.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag weer goed aan het menu kunnen houden:) vanmorgen nog peren en aardbeien gehaald, vanmiddag dan ook een peer gegeten en wat aardbeitjes!

straks sporten.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net twee broeken besteld bij de Wehkamp.nu hopen dat ze passen

6. MamavEsmee

Elsie.. Jummie, aardbeien!

Kaatje.. Wat voor broeken heb je besteld??

Vanavond lekker gelopen.. Net nog een schaaltje yoghurt met pruimen en wat muesli op.. Lekker!

7. MamavEsmee

Mooie broeken Kaatje!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje mooie broeken!

heb lekker kunnen sporten vanavond, volgende week een fittest dus ben benieuwd.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik ga denk ik maar een kamillethee met honing nemen. Ik merk dat ik een beetje gespannen ben voor de MRI morgenochtend. Wordt verder ook een drukke dag. Morgenochtend dus 8.00 uur MRI daarna werken en daarna BBQ op Kijkduin met het werk....en het wordt helemaal niet zo'n lekker weer zie ik blehhh.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Druk druk, geen forum tijd gehad, wel even snel meegelezen vanmiddag. Rare dienst gehad, client was "zoek". Normaal 21.00 uur thuis maar nu pas 23.00 uur. Had niet laten weten dat hij weg zou gaan, en het stormde en regende zo. We hebben ons grote zorgen gemaakt en hebben een melding gedaan op het politiebureau.
    Lag pas 00.30 in bed en er 05.30 weer uit om alles rapportages te verwerken. Zucht......

Thuis lekker genoten van de meiden.
    Pas huishouden gedaan toen ze even sliepen. Lekker met Esmee geknuffeld. Ze heeft nog een halfuur in mijn haar geprutst met speltjes en elastiekjes.. zo lekker whahaha.
    Maureen ook zo goed op schik en dikke lol. Lekkere middag gehad.

Vanavond boodschappen gedaan, sporten kon ik even niet opbrengen. En heb vanavond heel stout 6 chocohazelnoot koekjes op :). Ging het zooo goed... slecht.
    De dagen wisselen, dan streng, dan weer wat minder. Weeg vrijdag pas weer dus geen idee. Wanneer ik elke dag weeg ben ik wel allerter merk ik.

Morgen vrij :D, vrijdag naar school en dan weekeinde. Hoef pas dinsdag weer te werken :). Esmee gaat morgen kijken op de peuterspeelzaal, spannend spannend.

Nou dames, slaap lekker allemaal.

@Kaatje, leuke broeken meis. C&A heeft leuk spul. Heb van Jessica een spijkerrokje, bevalt goed :).

@Mamavesmee, weer druk met de kasten? Zonde joh, gooi je dan gewoon alles weg? Geef je het niet liever aan een goed doel?
    Heb net alles weggedaan aan een doel, en nu organiseert de opvang waar de meiden heen gaan een kledingbeurs. Tsja, helaas!!!

@Wendy, snap dat je het spannend vind hoor. Veel sterkte in elk geval en niet teveel aan gekke dingen denken hoor. Zal aan je denken morgen. BBQ weer is het niet echt he ;).

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier net terug van een hele avond ziekenhuis. Aan het begin van de avond kregen we te horen dat het niet goed ging met Roland zijn oma. Ze had al een hele tijd heel veel pijn waar niks tegen hielp. De dokter was gekomen en die vond dat ze niet meer in het verzorgingstehuis kon blijven en heeft geregeld dat ze overgebracht is naar het ziekenhuis.

De spoedeisendehulparts dacht aan zenuwpijn (wat wij zelf ook al 100x geopperd hadden, maar waar eerder (in een ander zkh) niet naar geluisterd werd. Hij heeft daarom foto's gemaakt van haar ruggenwervels. Hij had het idee dat die verschoven waren. Uit de foto bleek dat op de 5e wervel een tumor zat en dat de 6e en 7e wervel helemaal weggesleten waren.

Meteen hebben ze haar op een plank gefixeerd op een plank en met een beugel om haar hoofd (met pinnen in de schedel) en een gewicht eraan zodat ze niks meer kon bewegen. Omdat elke bewiging fataal kan zijn. Vervolgens gaf ze aan geen gevoel meer te hebben in haar benen. Na enkele testjes blijkt ze vanaf haar ribben naar beneden verlamd te zijn.

De hele familie is gebeld en (bijna) iedereen is vanavond in het ziekenhius geweest. Ze was nog bij en kon nog praten (wel heel moeilijk omdat ze heel moe was) en op een gegeven moment gaf ze aan benauwd te zijn. Daarop heeft ze zuurstof gekregen. Daar werd het iets beter van maar niet geweldig.

Omdat er veel familie (kinderen van oma) van veraf moesten komen duurde het erg lang voordat iedereen er was. Uiteindelijk heeft gelukkig iedereen haar nog even kunnen "spreken". Om 23:30 uur was de pastoor er en is ze bediend (waar iedereen bij was, want dat wilde ze graag) daarna hebben we om de beurt afscheid genomen.

Nu is het afwachten... er blijven 2 kinderen vannacht in het ziekenhuis. De medicatie (glucose) wordt gestopt en ze krijgt morfine toegediend. Dit om haar in slaap te houden en om het ademen te vergemakkelijken. Door het stoppen van het glucoseinfuus is de verwachting dat het niet lang gaat duren. Ze zal waarschijnlijk langzaam een hypo krijgen en in een coma raken.

Wat fijn is, is dat ze nu geen pijn meer heeft (door de fixatie) en niet bang is. Ze weet ook nog precies hoe het allemaal zit. Gaf steeds duidelijk aan dat iedereen er was om afscheid te nemen en heeft wel 100x gezegd dat ze van iedereen houd en dat ze hoopt dat iedereen van elkaar blijft houden. Typisch oma!

Nu dus net thuis. Nog maar even zitten, want slapen gaat nu toch niet lukken. Hoop dat de Paracetamols die ik ingenomen heb snel helpen want ik heb knallende koppijn.

Meiden, sorry voor dit lange egoverhaal, maar moest het even van me afschrijven...

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Jeetje wat een avond. Arm omaatje, vind het zo zielig, maar aan de andere kant fijn dat ze geen pijn meer heeft. Heel veel sterkte voor jullie. Dikke knuffel X

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier een super nacht gehad. Gister om half tien met Elin onder de douche gesprongen. Tien uur laatste voeding en nu slaapt ze nog :D ( ben wel even gaan controleren of ze het nog doet ;) )

Vanochtend gelukkig ook weer 3 ons er af ondanks de twee suikerspinnen en een extra boterham tussendoor

Butterfly, gelukkig is de client weer terug gekomen.
    Ja Jessica heeft zeker een mooie collectie, maar heb een keer live in de c&a gewinkeld en toen liep alles maar tot 42 en greep ik dus mooi mis

Melanie, jeetje zit je bericht met kippenvel te lezen. sterkte

14. MamavEsmee

Kaatje.. Lekkere nacht zeg!:) En fijn dat de weegschaal lief was!!

Butterfly.. Nee, gooi niet alles weg. Het mooie & het merkspul gaat op marktplaats ( ben het meestal zo kwijt) Verder gaat er nog wel eens wat naar mensen in de buurt. Overige " zooi" zoals rompers, maillot, sokken, pyama's en shirtjes gaan naar het leger des heils. Kleding van mezelf doe ik meteen naar het leger des heils. ;)

MElanie. Fijn dat jullie allemaal nog afscheid hebben kunnen nemen van Oma, sterkte in deze moeilijke tijd! Hele dikke knuf.

Wendy.. Succes vandaag!

Vanmorgen 71.3 op de weegschaal.. Gaat dus lekker. Gisteren TE veel gesnoept. Maar kon het blijkbaar hebben.

Vandaag de hele dag overleg en training op de wvz.

Menu:

O: 1 crackers met appelstroop, 1 boterham met rookvlees en koffie
    T: thee en fruit
    L: gaan uit lunchen vanmiddag.
    T: fruit
    A: Boerenkool met een rundergehaktballetje.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij ook al zo'n lieve weegschaal :)

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Heel veel sterkte en een dikke knuff meid. Fijn dat jullie haar nog hebben kunnen spreken en nog veel fijner dat ze niet bang is en klaar om te sterven.

@Wendy: Succes met de MRI!

@Kaatje: Wat een lekker nacht!

@C&A: Kom er ook regelmatig, vind wel dat je altijd goed moet kijken, maar meestal hebben ze wel leuke dingen en voor een leuke prijs. Wij wonen vlak bij Duitsland en daar hebben ze een grotere collectie en ook positiemode.:)

@MvE: Lieve schaal weer.

@Hier: Supernacht! Myrthe kwam om 23.00 en toen om 5.30 pas en dat was omdat de wekker van mannetje afging... Daarna meteen weer in slaap gevallen. Nu lijkt ze wel wakker te worden, komt wel goed uit want we moeten om 9.30 bij het cb zijn en ik wil eigenlijk nog voeden van te voren, anders heeft ze daar net honger.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier weer een vermoeiende nacht, 4x eruit geweest:( hoop zo dat het cb goede tips heeft straks!

menu:
    O: 3 vitalu ontbijtcrackers 1xappelstroop 2xvruchtenhagel glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water 1 liga evergreen 1xfruit.
    A: gebakken aardappels sla en stukje vlees.
    T: kopje thee bakje magere yoghurt met museli en wat aardbeien.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    "zwaai"!
    Drukke dagen gehad, hoop vandaag naar school even bij te kunnen lezen.

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mel dikke knuffel meid!!! Pffff wat een gedoe allemaal :(

Deel Deze Pagina