@Elsie: Hoe was het bij het cb? Goede tips gehad? @Lovely: ***zwaait terug*** @Hier: Bij het cb alles helemaal goed! Myrthe was flink gegroeid, nu 3875 en 53 cm (bij geboorte 3045 en 50 cm), dus ze groeit helemaal goed op mama's melk. Ben supertrots dat het zo goed gaat!
Melanie: Wat een avond meid! Veel sterkte. Meiden: Bedankt voor het sterkte wensen. Heb de MRI overleefd hoor....Maar ze hebben me van tevoren niet goed voorgelicht vond ik. Ik wist helemaal niet wat er eigenlijk ging gebeuren (ja, van horen zeggen van anderen) en ik wist bijvoorbeeld ook niet dat ik een infuus met contrastvloeistof zou krijgen. En jeetje, wat heeft ze daarmee zitten kloten zeg. Ze heeft echt met die naald in mijn arm lopen roeren want het lukte niet. Verder kreeg ik het heel even eng toen ze me er net indeed. Ik vroeg of ze me er weer uit kon halen en heb toen gevraagd om andere oordoppen en of ze het spiegeltje voor mijn neus weg wilde halen want dat vond ik enger dan tegen die buis aankijken. Maar ja, het zit er op. Volgende week woensdag de uitslag bbrrrr.
@ Wendy: Fijn dat de MRI goed gegaan is. @ all: Bedankt voor de lieve reacties. Kom nu net pas uit bed. We hebben vannacht nog heel lang zitten praten. Toen we eenmaal naar bed gingen duurde het nog heel lang voor ik kon slapen. Roland is nog een film gaan kijken om afleiding te zoeken. Nu net fris gedoucht. Hopen dat er snel nieuws komt...
Pff vandaag niet zo lekker in mijn vel. Ben moe, snotterig en heb het koud. Esmee begon vanmorgen lekker, liet een flesje water vallen op ons bed en vloer, vervolgens plukt ze haar hele kast leeg. Ik was dus weer druk bezig met haar rommel op te ruimen. Om 09.30 kwamen we bij de peuterspeelzaal. Ik had voor Maureen even oppas, want dacht dat we zouden kijken. Maar de juf ging ervan uit dat Esmee al bleef. Ik had natuurlijk niets mee. Esmee wilde heeeeel graag blijven dus ben weer naar huis gegaan om een appeltje te schillen en wat drinken te halen. Esmee heef genoten. Ik ben naar de Action gegaan omdat ik nog wat schoolspullen moest hebben. Daarna Maureen gehaald, en bij mijn zusje thee gedronken. Toen Esmee weer ophalen. Maar ze zag wat lekkers in de action tas en wilde dat meteen in de klas al hebben. Nou, echt niet! En ze kreeg me een driftbui . Boos, huilen, op de grond liggen. Ben weg gelopen met Maureen. Een andere moeder nam haar vervolgens mee naar buiten. Wat een happening zeg. op de fiets naar huis trapte ze op haar pedaaltjes, trok aan mijn jas. Jeetje.... Van de week had ze ook al een driftbui, toen wilde ze haar toetje op mijn schoot eten. Dat terwijl ik zelf at en Maureen moest voeren. Nee dus. Booooooos. Voor straf geen toetje dus. Nou.... schreeuwen, huilen, stampen. Het was gewoon hilarisch . Vanmiddag moest ik naar de dokter, niets ernstigs. Maar toen is mijn zusje even weer geweest omdat ze ook even powerpoint voor me moest instaleren. Ik dus snel naar de dokter. Rare vrije dag zo . Zo maar beginnen met koken, de meiden vroeg op bed, de auto even opruimen en stofzuigen van binnen. Blegh! Weegschaal LIEF, ondanks de koekjes gisteravond 300 gram eraf . Tsja, over de week gezien is het niet veel he . Vandaag toch wel een klein snaaidagje. Dus morgen sta ik weer op het gewicht van vorige week denk ik. Het schiet ook niet op zo . Ik heb echt een mega trap onder mijn kont nodig geloof ik . @Melanie, dikke knuffel meis. Al meer nieuws inmiddels? Sterkte!!!!
Femke. lekker dat myrthe het zo goed doet Wendy, hoop op een goede uitslag Butterfly, niet lekker en dan een kind met driftbuien. geen goede combi. knuff
Wat een rust hier. Was snel klaar met bijlezen. @Kaatje, tsja, zeker geen goede combi. Maar goed, het is echt een meisje wat lekker aan het testen is in verschillende situaties. Wat krijg ik wel en niet voor elkaar. Ze weet nu dat ze zelfs haar zin niet krijgt als ze boos gaat worden met anderen om zich heen. Vind het wel eens moeilijk om dan zo streng te blijven, doe het wel, maar vind het ook zo sneu als ik dan haar kijk. Dus ik negeer het ook echt, anders geef ik sneller toe. En dat weet ze ook . Heerlijk zo'n peuter. Kan er nu wel weer om lachen, vanmorgen niet zo . Vanavond nog even langs de bibliotheek geweest om boekjes voor Esmee te halen. Zelf niets meegenomen, denk niet dat ik daar veel tijd voor heb komende weken. Nog wat boodschappen gehaald. Was wat dingen vergeten voor komende dagen. Moet alleen zaterdag nog even brood halen. Harrold heeft de auto nog gezogen van binnen. We hadden een lekkere boschebol bij de koffie . Van de Lidl zijn die erg lekker trouwens. Slecht slecht slecht. Ben vast niet afgevallen morgen. Ik moet echt een flinke trap hebben hoor . Ik ga nog even bezig met een zelfstudiepakket schrijfhulp. Even de puntjes op de i zetten m.b.t schrijfvaardigheid. Dat niveau ligt namelijk erg hoog op HBO niveau.... moet er wel even wat aan doen. Nou dames, slaap lekker alvast en hoop morgenavond even weer te kletsen.
@Wendy: Fijn dat de MRI goed gegaan is. @Melanie: Al iets gehoord? @Butterfly: Jeej, Esmee is een pittige tante. Wel fijn dat ze het leuk gehad heeft. @Hier: Even de stad in geweest vanmiddag. Voor Myrthe een leuk pakje van de HEMA gescoord en voor mezelf een nieuwe spijkerbroek. Mt 48 Viel een beetje tegen, had gehoopt op 46 Vanavond bij mijn moeder gegeten, spinazie met verse worst, mmh.
Zo huis is binnen en buiten versierd. Hebben hele gave ballonnen van 120cm lang. Wel een drama om op te blazen haha. Ook staat de raamschildering op het raam. Wilde hem ook nog achter doen maar werd al te donker en te laat. Nu lekker naar bed en dan is mijn mannetje morgen alweer 3 Hoop dat ik kan slapen.Elin is de hele dag al uit haar hum. krampjes en ??? Wil iig alleen maar bij mama liggen
Ik kom even reageren.. Ik ben maandag weer terug en ik ga dan sonja bakkeren, tenminste als ik het boek voor maandag binnen heb. tot dan
Goedemorgen. Elin heeft weer doorgeslapen tot 06.30 ! Schrok vannacht wel wakker van een ballon die knalde beneden. Levi kwam beneden,trok het kleed van zijn fiets, zette tig stappen terug naar achter en ging met zijn treintje spelen haha. Typisch Levi, gaat er pas iets mee doen wanneer hij daar zelf zin in heeft. Melanie, gecondoleerd meis
goeiemorgen! @melanie gecondoleerd! heel veel sterkte de komende tijd. vannacht werd sam wakker om 2.30 ofzo en hij was echt helemaal overstuur en gewoon boos, heb even met hem rond gelopen maar dat hielp niet, dus uiteindelijk terug in bed gelegd waar ie natuurlijk nog bozer van werd maar ik zei tegen hem we gaan nu slapen en heb hem weer toegedekt en ze knuffel gegeven en gezegt van we gaan slapen en papa en mama zijn dichtbij je en ben weggegaan dat was natuurlijk hard krijsen( vond het erg moeilijk) maar toen ik in bed lag was ie al stil!!! voelde me wel een beetje lullig eigenlijk, hij gaf nog een paar geluiden en is daarna gaan slapen tot 6.15 toen mocht ie ff lekker een beker drinken en daarna heeft ie nog geslapen tot 8 uur! wij gaan het weekend even lekker weg met ze 2 sam gaat logeren bij mijn ouders. was weer niks afgevallen deze week
Melanie: Gecondoleerd! Heel veel strekte. Hier: Gister met het uitje van mijn werk ruim 1.5 uur door duinen en strand gewandeld (heb nu dan ook spierpijn) en gister met de BBQ best ingehouden. Had alleen een sate'tje, iets wat een hamburger moest voorstellen, 3 stokbroodstukjes en wat sla. Maar toch weer een paar ons erbij.... Vanmiddag rijden we naar mijn oma en gaan we met de vrouwen (oma, moeder, tante, zus en ik) weer eens ouderwets bingo'en. Heb er gewoon echt heel veel zin in hihih....
@Melanie: Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. @Kaatje: Lekker zo'n nacht. @Elsie: Fijn dat Sam zo snel weer ging slapen. @Wendy: Veel plezier met Bingo-en. @Hier: Myrthe heeft van 3.30-7.00 gehuild, ze wou niet gaan slapen. Ze had geen honger, had het niet koud, geen krampjes, geen vieze luier. Wat er was? Geen idee, volgens mij wou ze gewoon aandacht... Vermoeiend zo'n nacht.
Butterfly.. Wat kan een kind je het bloed onder je nagels weghalen he?! Succes vandaag op school! Melanie.. Gecondoleerd met het verlies van Oma.. Heel veel sterkte! Rianne.. Hoe gaat het met afvallen? Uk.. Alles oké bij jullie? Wendy.. Balen van de extra onsjes.. Wel een leuke dag gehad? Veel plezier met de bingo.. Elsie.. Misschien iets meer varieeren.. Ik vind je menu erg eenzijdig. En een glas sinasappelsap is al gauw 100 calorieen. Kaatje.. Gefeliciteerd met Levi.. 3 Jaar alweer!! Fijn dat Elin zo goed de nacht door komt! ***** Gisteren een drukke dag gehad.. Lekkere lunch tussen de middag en s'morgens een stukje monchoutaart! vanmorgen de weegschaal het zelfde! 71.3 Vandaag mijn 3e werkweekend in.. Pffff. Nu al zin in volgend weekend.. Vind het zo wel erg heftig hoor, ook voor Erwin is het niet heel erg gezellig. En vanavond werken en morgenavond slaapdienst.. Maakt me normaal niet uit maar nu al het 3e weekend. Vakantieperiode he?! Menu vandaag: O: 2 broodjes met 1x belegen kaas en koffie. T: fruit L: ?? T: fruit A: ?? Nog een beetje een raar dagje.. Vanmiddag na de lunch wil ik hardlopen en daarna douchen en werken.. Straks even met Esmee de honden uitlaten en even langs de action.
Mel gecondoleerd meid heel erg veel sterkte de komende tijd!! 1 woord voor Slecht!! Gisteravond naar B-Kick geweest dat was echt even lekker hoop dat ik het wat trek met mijn enkel en anders maar stappie terug! Die is nog niet bekomen van het verzwikken paar maanden terug. Ging goed na 3x fysio maar nu weer ff om denken dus!
@ Kaatje: Gefeliciteerd met Levi zijn 3e verjaardag! Hier vannacht slecht geslapen. We gaan dadelijk even naar de stad, even gedachten verzetten. We hebben allebei geen zin om thuis te gaan zitten.
@mamavesmee ik vind het wel moeilijk om te varrieen vooral met de tussendoortjes eigenlijk, heb geen idee wat ik dan moet nemen eigenlijk.