10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, heerlijk he. Nooit gedacht dat je vanaf dag één al zoveel zou kunnen houden van iemand. Kan ook echt genieten van mijn momentjes met Levi en Elin.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond!
    Melanie: wat en slecht nieuws allemaal! Knuf voor jou!
    Mve:Leuke collega's is inderdaad belangrijk, dat maakt het werk vaak nog leuker.
    Butterfly: Fijn dat school zo goed bevalt! Moet je 1 dag i/d week naar school? Ik vind het zelf erg pittig om tijd te vinden om aan school te werken.
    Aszz: Wat heerlijk 2 weken Italie! Lijnen gaat goed he? :)
    Kaatje: alle voorbereidingen klaar voor Levi zijn verjaardag?

Hier nog steeds niet helemaal lekker, last van hoofdpijn en een gehaast gevoel. Vandaag boodschappen gedaan en daarna wezen vissen met de kids. Delano heeft 4 vissen gevangen! Helemaal trots natuurlijk.
    Vandaag ook geen menu, heb er even helemaal geen zin in. Gelukkig niks lekkers in huis dus snoepen kan ik niet.
    Pak het maandag weer op.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik en mijn zus hebben een tijdje geleden afgesproken dat we zouden gaan hardlopen. Vandaag voor het eerst geweest. Wat een ellende zeg. Ik dacht, 1e les, zal wel meevallen... MOOI NIET DUS!!! Pfff... ben helemaal leeg. Heb het ook niet helemaal volgehouden! Ik heb echt een contidie van 0, en ik kreeg (doordat ik niet zolang van te voren gegeten had (dom)) onwijze steken in mijn zij...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, ja alles klaar, alleen nog een berg ballonnen op blazen voor buiten maar doen we morgenochtend pas ivm regen en wind anders is er morgen niets meer van over.
    Rustig aan meis. leuk vissen met je kids !

Melanie, ja volgens mij best pittig hardlopen.Ferry komt iig altijd zwaar bezweet thuis

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: zou inderdaad niet handig zijn om nu al de ballonnen buiten te doen ;)
    Melanie:Eerste keer is echt zwaar, maar wel doorzetten hoor! Het word alleen maar beter.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vrolijke nieuwe avatar !

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jah lekker vrolijk he! :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik word hongerig van die avatar, hahaha :p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ik ook ! Maar ik heb hier een mega grote taart in de koelkast staan haha.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahaha is inderdaad niet zo'n motiverende avatar :p
    Kaatje heb je een taart laten maken?

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja, ik houd ook wel vol hoor, het hardlopen. Ik twijfel alleen of ik les 1 nog een keer zal doen of toch door zal gaan meteen met les 2. Aangezien ik de 3 minuten van les 1 al niet volhield (les 2 is 2x3 min)...

@ Lovely: Ziet er inderdaad goed uit, die avatar :D

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom melanie e even n knuf brengen!!!" Beetje wat n nare berichten.

@@@@@@@@@@##@

Slaapdienst ... tot morgen..

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gister 2 mergpijpen en 2 loempia's op. Goed voor +700 gr :(
    Zal vandaag wel niet veel beter gaan met de taart
    Heb een fototaart bij de Hema laten maken. kom mem zo wel even spammen

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi Meiden

@Melanie Gecondoleerd met het verlies van jullie oma! Sterkte de komende tijd!

Voor de rest is het teveel om te reageren ik heb de afgelopen week niet gelijnd en echt veel te veel en veel te lekker gegeten (ga het maar niet allemaal opzetten want dan staan jullie zo :$:$:$)
    Maar het gekke is de weegschaal is super lief!! 109.3 En gisteren tussen de middag snacks op lekkere broodjes op en 's avonds bbq en echt veel te lekkere dingen gegeten.
    Ik snap niks van de weegschaal maar ben er erg blij mee ;)
    Vanaf morgen ga ik officieel weer werken en ga ik er ook weer echt voor!
    Ga proberen het weer bij te houden :)

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Kaatje: Veel plezier vandaag!

@Zustertje: Lekker toch dat de weegschaal meewerkt.

@Hier: Myrthe wou gisteravond weer niet gaan slapen, na veel gedoe is ze om 1.00 in haar bedje in slaap gevallen. Om vanochtend om 7.30 (!!) weer wakker te worden... Ze is gister bijna de hele dag wakker geweest, dus dat zal de oorzaak zijn, maar het was wel lekker.
    Vandaag komen mijn smoeder en oma, heb er nog niet heel veel zin in.:)

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Kaatje: Veel plezier vandaag!
    Zustertje: super dus toch een lieve weegschaal, heb je zin om weer aan het werk te gaan?
    Femke: Heeft myrthe last van regeldagen?

Hier vannochtend opgestaan zonder hoofdpijn! Wow wat een heerlijk gevoel. Ik ben lekker in huis bezig, manlief is aan het werk en de kids spelen in hun pyama in de tuin. Vandaag een lekker relax dagje. Hoop dat de kapper vandaag thuis is kunnen de kinderen even heen. Delano moet geknipt worden en Nana gevlochten.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo he he rust :D Alles kwam in één keer. drukke boel dus.
    Levi is echt gruwelijk verwend.Grappig om te zien dat hij vervolgens met zijn oude watertafel gaat staan spelen
    Er is ook nog een halve hema taart over. o o dat moet dus op :)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat fijn dat Levi een leuke verjaardag heeft gehad!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou de taart nog even komen spammen

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Hoe is het nu bij jullie? Morgen weer werken of niet? Misschien ook wel prettig.. Kun je je zinnen wat verzetten. Knuf!

Kaatje.. OP een verjaardag hoor je ook verwend te worden toch?;) Leuke taart zeg! Geniet van de restjes taart..:D

Lovely.. Leuke avatar.. Nog gelukt bij de kapper! Fijn dat je zonder hoofdpijn op stond.

Zustertje.. Wat woog je voor de zwangerschap van Nina? FIjn dat de weegschaal lief was..Maandag weer voor het echie!;)

Femke.. Je geduld wordt dus lekker op de proef gesteld!;) Hopenlijk gaat het vannacht weer zo lekker met slapen..

Butterfly.. Het weekend lekker vrij?

Wat ik me kon herinneren..:)

Hier een druk werk weekend gehad, ook leuke dingen gedaan hoor!

Gisteren nog naar het avonturenpark geweest voor de slaapdienst. Vanmiddag naar de stadt geweest. Nog geslaagd voor leuke thee mokken en spulletjes op cup-cakes te bakken.

Weegschaal..Geen flauw idee!

Gisteren op het werk een stukje taart en popcorn op.

menu vandaag:

O: 1 krentenbol en 1 bolletje met kaas en koffie/water,
    T: appel
    L: 3 broodjes, 1x rookvlees, 1x speculoos en 1x appelstroop en een beker optimeldrink
    T: druifjes, ijsje & handje pepernootjes
    A: friet, 2 kaassouflees :)

Umh.. Spring een gat in de lucht als ik onder de 72 zit..:D

Morgenavond hardlopen..

Ben een beetje aan het rondsnuffelen wat ik met Esmee haar kamer aan moet. Ze heeft bijna al het rood gestipte behang er af getrokken. :x Haar bed gaat dus naar de muur waat structuurverf op zit, de kast gaat naar de andere kant, ook haar tafeltje en stoeltje gaan naar de andere muur.

Maar wat voor behang??:(

Deel Deze Pagina