10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Avond!

Leuke taart Kaatje :D

MvE, aaaai dat is niet leuk. Weet hetzelfde behang?

Slecht weekend hier. Ohhhh.
    Gisteren naar de McDonalds geweest. Een big mac en beetje frietjes, verder water.
    Nu had ik overdag weinig gegeten, dus zat ik netjes op hetzelfde gewicht.

Vandaag ook niet zo bar goed. Ik heb namelijk een halve chocolade reep opgegeten en wat toffees.
    Baal even van mezelf, het ging zo goed! Dus morgen weer de broekriem aan en weer veel bewegen. Vanavond weer 6 km met de hond wandelen ( ga zo weg ).
    Menu:
    O: 2 Vitalu crackers met kaas en 2 bakken thee
    L: Bakje yoghurt en een kommetje vers gepelde garnalen ( bedankt pa :D )
    T: snoepjes en een halve reep... grmbl
    A: Mexicaanse schotel met een beetje rijst.

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja zeker jammer! Ja hoop dat het sporten ook weer wat uit haalt dan zou wel fijn zijn maar je doet het nog altijd zelf! Ja school is weer begonnen dus lekker fietsen naar school met de kids. En Jurre 2x op ochtend naar de peuters dus die breng ik ook op de fiets! Komt hopelijk vast eens goed.....

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Die eerste is leuk!! ;) haha..

Aszz.. Het behang moet er toch eerst af dus wil ook wel graag iets anders..

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@MvE het laagste wat ik gewogen heb voor ik zwanger was is 95 kilo maar de eerste 16 weken ben ik veel aangekomen omdat ik 24 uur misselijk was en eten hielp ;)
    Laatste weken ben ik ook super veel aangekomen maar dat was bijna alleen maar vocht 2 dagen na de bevalling was er 14 kilo af.
    Nu moet ik gewoon weer goed aan de bak gaan maar dat gaat denk ik weer beter als ik ook weer aan het werk ben nu zit ik veel te veel thuis en ga dan lekker snaaien :D

Morgen ochtend werken maar Nina is gewoon lekker thuis want vanavond komt mijn zusje al en die blijft slapen (als ik op maandag morgen werk past zij op ze is op maandag altijd vrij)
    zodat ze morgen ochtend op Nina kan passen erg fijn!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: dankje je, lief dat je het vraagt. Het gaat wel. Morgen inderdaad weer werken. Heb er totaal geen zin in. Maarja... het zal moeten. Inmiddels is vannacht de schoonmoeder van mijn zus ook overleden. Gaat lekker hier dus.

Vandaag fotoreportage gedaan voor de trouwkaart. Hoop dat er wat leuke foto's tussen zitten. Even afwachten nog...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he:D Ben ook nog steeds verliefd op dat behang

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: Nee kapper is hem niet geworden, Nana sliep op het moment dat hij kon. Morgen voor het eten gaan de kids heen met papa. Is de muur met structuurbehang wit? Vind behang met een blokje ook altijd leuk, op pipbehang?
    Kaatje: mooie taart hoor!
    Zustertje: Dat is fijn dat ze bij je thuis komt!

Hier liggen de kids heerlijk te slapen. Ik ben nog een wasje aan het draaien en daarna lekker in bed tv kijken.

8. MamavEsmee

Melanie.. Wat heftig zeg, de schoonmams van je zus ook overleden. :( .. Werkse vandaag!

Lovely.. Lekker relaxed avondje gehad dus.. Heerlijk!

@ behang.. Denk dat het fotobehang wordt of effen behang met een mooie muurposter..

Zustertje.. dacht al dat je onder de 100 zat, vond het al gek dat je bij was met onder de 110.. Maar snap nu waarom. ;)

@ babies.. Lekker geslapen?

Hier de weegschaal lief.. 71.4 :D

Vanmorgen boodschappen halen en beneden even stofzuigen, gisteren boven alles gedaan, bedden verschoond en de boel goed opgeruimd. Dus lekker relaxed dagje vandaag!

Menu:

O: 2 boterhammen 1x speculoos en 1x appelstroop, glas water en koffie.
    T: fruit
    L: ?
    T: fruit
    A: Gekookte aardappels, witlof & rundersteak.. Na het eten hardlopen..

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin kwam om 06.00. Ik werd daarna om 08.45 wakker. Levi om 09.00 en Elin om 09.15
    Moet zo naar de tandarts om een gaatje te vullen. Ik wil niet ! haha

Torenhoog kippenvel.lees in de lounge dat de man van forumlid Winnietje is overleden tijdens zijn werk als politieagent. 29 jaar. Laat een vrouw, zoontje van 2.5 achter en zijn vrouw is 8 weken zwanger. Is toch iedereens grootste nachtmerrie

10. MamavEsmee

Las het ook Kaatje.. Erg hoor! :(

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dat meen je niet, echt vreselijk! Inderdaad iemands grootste nachtmerrie. Ik zit hier op mijn werk met kippevel zeg.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wat afschuwelijk van die politieagent. Geen woorden voor...

Hier een beroerde nacht gehad, Myrthe is wakker geweest tot 0.30 en na de voeding van 3.30 tot 6.30... Hele trukendoos open gehad, maar uiteindelijk heeft papa haar in slaap gekregen door rond te lopen.
    Gisteren wel het eerste lachje gehad! Eerst kreeg papa er al 1, en 's avond kreeg ik er ook 1. Kreeg er traantjes van in mijn ogen.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo gaatje gevuld.. straks proberen een broodje te eten met een verdoofde mond

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Getver. Ik heb mijn afspraak bij de tandarts in april afgezegd en moet nog steeds een nieuwe plannen.....maar durf niet meer hihi.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen,

Iieeh vind de tandarts ook niets. Ik ga keurig elk halfjaar met de kinderen, maar moet voor mezelf ook weer een afspraak maken. Aiii.

Oh en die politieagent, wat triest hé :(

Ondanks een slecht weekend, toch weer afgevallen. Zal het lijstje zo aanpassen.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kaatje
    79.0
    77.5
    72.0
    Afgevallen: 1.5 kilo

Uk
    65.1
    64.5
    60.0
    Afgevallen: 0.6 kilo

Zustertje
    112.0
    109.0
    95.0
    Afgevallen: 3.0 kilo

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    86.0
    83.3
    70.0
    Afgevallen: 2.7 kilo

Aszz
    89.1
    82.4
    73.0
    Afgevallen: 6.7 kilo

Elsie
    71.1
    69.4
    59.1
    Afgevallen: 2 kilo

Femke
    110.1
    100.0
    90
    Afgevallen: 10.1 kilo

Wendy
    63.5
    62.2
    60
    Afgevallen: 1.3 kilo

Lovely83
    84
    82,8
    75
    Afgevallen: 1,2 kilo

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Brood zit er in :) Verdoving helaas ook nog. Zo eens kijken of ik ook taart kan eten met verdoving :D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

terug van weggeweest! was leuk weekend met ze 2! zaterdag gewinkeld en gister gezwommen en s'avonds bios geweest. vanmorgen sam weer opgehaald bij mijn ouders. die heeft zich daar ook prima vermaakt.

kom later bijlezen!

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik heb niet zo mega veel tijd meer voor jullie.
    Probeer zo nu en dan wel mee te lezen. Nu laptop voor het eerst aan. Gisteren veel met school bezig geweest, alle opdrachten geselecteerd en even een overzicht gemaakt wat moet gebeuren. Het is nog zo'n warboel, heeft even nodig om alles ordelijk en inzichtelijk te krijgen. Maar gaat goed. Ben al lekker bezig, veel boeken lezen ook. Vind het super leuk :)

@Lovely, ik dacht dat ik het ook moeilijk ging krijgen met school erbij. Ben nogal een perfectionist betreft huishouden. Maar het gaat eigenlijk heel erg goed. Overdag kan ik niet leren met de meiden erbij. Ik heb een studeerkamer op zolder gemaakt waar ik zit te werken. Zodra de kinderen s'avonds in bed liggen ga ik daar 3 uurtjes bezig. Moet me echt afzonderen omdat het anders niet lukt. Overdag dus het huishouden en de kinderen. Gaat best goed tot nu toe :).

@Mamavesmee, ja was het weekeinde vrij van werk ;). Dat was wel lekker. Kwam woensdag uit de laatste dienst en pas morgen weer. Was wel even fijn weer, wat langer vrij.

@Zustertje, hoe was het werken weer meis? Ik vond het heerlijk weer te werken na mijn verlof.

@Kaatje, leuke taart zeg!! Is het een standaard taart van de Hema of heb je deze zelf ontworpen? En wat heftig zeg, van de politieman.

Vandaag heb ik de documentaire gezien van 11/09, ik had hem gisteren opgenomen. Was echt even naar ervan. Gisteren ook beelden gezien, en ik merk dat nu pas echt besef hoe erg de ramp is geweest. 10 jaar geleden was ik 18.... ik heb het nooit zo beseft. Stom eigenlijk. Verschrikkelijk, wat is de mensheid wreed :(. Waarom???? Ik zei gisteren tegen Harrold nog: 'wat zouden we een fijn leven hebben als de mensen elkaar en hun manier van leven respecteren konden.' Ik kan het maar niet bevatten allemaal.

Verder beetje op de bank gehangen met Esmee en Maureen.
    Kookprogramma's gekeken. Relaxte dag, ondertussen de was gedaan en de kledingkast van Maureen opgeruimd. Even kijken wat ze allemaal moeten hebben voor de winter. Weer veel!!!!

Nou, ga zo koken en dan na het eten even snel luiers halen.
    Vanavond weer leren.... dus tot later.

Deel Deze Pagina