10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke het is idd zwaar als je er s'nachts uit moet... ik ga ook nog weleens s'middags liggen hoor als sam s'nachts aan het spoken is geweest.

@mamavesmee werkze!
    wat vervelend dat esmee niet naar oma toe wilde.

vanmorgen al gewandeld met sam en nu net weer:) morgen sporten, moet weer een fittest doen:) eens kijken of mijn conditie verbeterd is.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heeeeel verhaal getypt, klik ik het weg :x:(.
    Ik laat het er nu maar bij.

Zo de slaapdienst in, nog even een fruitshake maken en naar de opvang.

Weegschaal lief, na een vreselijk eetweekeinde en een snaaimaandag 1 ons afgevallen :D:D. Durfde niet te wegen omdat ik dacht weer aangekomen te zijn. Wat een heerlijk gevoel zeg :).

Vandaag weer streng verder dus:
    O: 2 boterhammen met chorizo.
    T: sinaasappel en een paar stukjes ananas, 2 koffie.
    L: 3 boterhammen met 1x chorizo, 1x brie.
    T: fruitshake van sinaasappelsap, 1 banaan en wat aardbeien.
    A: aardappelen, boontjes en een klein worstje.
    T: ??? Fruit voldoende gehad dus denk een koekje.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, o jee. Gaat het nu dan niet bij je knagen wat er donderdag gebeurd kan zijn ?

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Sterkte!

@Kaatje: Nou ja, wat een vuilnisman! Al iets gehoord?

@MvE: Maak je je nu geen zorgen over wat er gebeurd kan zijn?

@Hier: Giga hoofdpijn en voel me beroerd... Zo maar lekker het bed in en hopen dat slapen helpt. Myrthe slaapt ook, hoop dat ze dat nog even blijft doen.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, nee maar Ferry kreeg een ingeving :D De containers een straat verderop waren nog niet geleegd dus hebben de container daarbij gezet :D En nu is hij dus wel geleegd

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Wat sneu voor Esmee zeg. Vraag je je nu niet af wat er gebeurd is? Roland heeft inderdaad al een pittig leventje gehad. Gelukkig heeft hij de boel goed op de rails, dankzij zijn familie. Die hebben hem heel goed gesteund na het overlijden van zijn moeder (ik kende hem toen nog niet)...

@ Butterfly: Fijn dat er toch weer een ons af is. Zeker als je verwacht aangekomen te zijn.

Roland had vandaag een halve dag vrij omdat we vanavond om kwart voor 7 al bij het huis van oma moeten zijn. Dat is ruim een half uur rijden. Net nog even naar de stad geweest. Hardlopen is er niet meer van gekomen. We zijn pas net terug en wordt te krap als ik nu nog moet gaan lopen, dan nog douchen, eten... dat red ik allemaal niet. Misschien als we vanavond op tijd terug zijn dat ik dan nog ga. Heb voor donderdag weer met mijn zus afgesproken (kon niet eerder) maar wil voor die tijd eigenlijk nog zelf een keer les 1 doen, zodat we donderdag door kunnen met les 2.

@

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond!
    Mve: Werkse, wat sneu dat esmee niet naar oma wou, anders je moeder eens vragen of er iets gebeurd is?
    Elsie: mooi menu had je vandaag!
    Melanie: Sterkte! Hoe was de avondwake?
    Kaatje: Hahaha slimme zet van Ferry! Inmiddels nog wat gehoord?
    Butterfly: werkse!

Hier een drukke dag gehad, eerst Delano naar school gebracht en toen met Nana na de dokter. Ze heeft ringworm, dus een zalfje gekregen. Eenmaal thuis werd ik door Delano zijn school gebeld, hij was ziek dus hem direct gehaald. Rest van de dag voor zustertje gespeeld ;).

Menu:
    O: shake
    T: koffie
    L: shake
    T: appel, 2 glazen water
    A: recept van Sonja ovenschotel van sperzieboontjes met kipreepjes en aardappelpurree
    T: 2 glazen water, handje chocopinda's

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Natuurlijk vraag ik me af wat er gebeurd is. Ik vermoed dat ze straf heeft gehad oid. Esmee is n erg gevoelig meisje.. Maar ga morgenvroeg wel even vragen of er iets is voorvallen .. Al zegt mijn moeder denk ik toch.. Nee hoor!! Esmee lijkt het niet te durven zeggen..

melanie... Hoe was de avondwake ?

Morgenvroeg meer.. ga proberen te slapen..

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lovely: Beterschap voor beide kinders!

Hier vanavond naar de avondwake geweest. Was een mooie dienst. Heb ook nog even 2 kaarsjes aangestoken in de kerk voor mijn oma en een vriendin die beide vandaag (14 en 3 jaar geleden) gestorven zijn. Was dus voor mij wel een zware dienst. Zeker omdat mijn gedachten niet alleen bij roland zijn oma waren maar ook bij mijn oma en mijn vriendin...

Daarna nog even in het huis van oma (100 meter van de kerk) met zijn allen samen geweest. Was wel even fijn...

We waren rond kwart voor 10 thuis. Zijn toen samen nog een rondje gaan hardlopen. Ging goed. Had per ongeluk de 2e les aangezet en daar kwam ik pas achter toen we al een tijdje bezig waren. Was eigenlijk de bedoeling om nog eens les 1 te doen zodat ik donderdag door kon met les 2 (met mijn zus) maar ik heb het volgehouden! :D Komt goed!

Nu nog even wat drinken, en dan zo maar naar bed. Morgen een lange dag! :(

10. MamavEsmee

Goed bbezig Melanie!!! Sterkte vandaag... :(

Redelijk goed geslapen .. Nu eerst lekker douchen en dan maar eens aan het werk.. Wil na de slaapdienst hardlopen.. Esmee is op de psz...

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Melanie heel veel sterkte vandaag!!!

Meiden ik heb een achterlijk drukke week Ik ga zo rond 07.50 naar mijn vriendin rijden (1,5uur rijden) en blijf daar tot vanavond na het eten en dan rij ik weer naar huis misschien tot vanavond en anders tot morgen!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@melanie sterkte vandaag!

de weegschaal gaf -100 gram aan, niet veel maarja het is er af.. straks zwemmen met sam.

moet nog even een menu bedenken.

fijne dag!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier was het vroeg dag. Elin kwam om 02.30 en toen om 05.30. Had een doorlek luier dus helemaal moeten omkleden.En toen was ze wakker.beetje jammer

Melanie, hoe was het gisteravond ? Een mooie dienst dus. Goed van het hardlopen !

Lovely, nee nog niets gehoord.Geen bedrijf van afspraken

MVE, hopelijk verteld Esmee het toch nog als je moeder toch standaard nee roept

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gewicht is DALENDE ;) :D feels good ;)

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Hier weer uit de slaapdienst gerolt.
    Vreemde chaotische dienst gehad. Allemaal pittige gesprekken met clienten en ouders moeten voeren. Ben je een week vrij, en iedereen heeft je nodig. Heb een client die naar haar ouders de verhalen verdraaid dus ja, beetje nijdige vader aan de telefoon.
    Ik begeleid nog een stagiaire, daar werkte ik mee samen. Moest haar opdrachten nog doorlezen, evalueren, pffff!! Lag 00.30 in bed ;).

Om 10.00 uur was ik thuis en heb ik de meiden opgehaald.
    Even langs mijn schoonmoeder geweest. Vragen voor een avond oppassen en wat over "de laatste eer" waar we lid van zijn.
    Toen naar huis, Maureen flesje gegeven en naar bed gebracht, met Esmee brood gegeten en GTST gezien en toen ook Esmee naar bed.

Net gezogen en gedweild, even met een doekje de kamer door geweest, wasje aangezet. Ben weer op schema. Nog even wat was vouwen, en post opruimen als ik daar zin in heb ;).

Niet gewogen, geen idee!! Goed zit het wel.

@Rianne, fijn dat de weegschaal dalende is. En volhouden nu he, ga het gevecht voor eens en altijd aan met die kilo's. Jij kunt het, ik weet dat jij het kunt, wij weten allemaal dat jij het kunt!!! Als je maar wilt meis.

@Melanie, goed dat je bent gaan lopen. Even zinnen verzetten is goed. Sterkte vandaag. Geef jezelf de tijd om stil te staan bij ook andere dierbare overledenen. Juist met dit soort dingen is het allemaal erg confronterend.

@Kaatje, jij ook al vroeg op ;). Leuk he, doorlek luiers. Had Esmee deze week ook twee nachten. Elke morgen helemaal nat. Tsja... doe je niets aan he?

@Elsie,elke 100 gram is weer 100 gram en dat is toch mooi af!! Komt wel goed.

16. MamavEsmee

Zustertje.. Doe je het wel rustig aan?!

Lovely.. Hoe is Delano nu? Hoe is het met jou en de hoofdpijn, weer aan het shaken zie ik.. Werkt de weegschaal mee?

Melanie.. sterkte vandaag! ZIe je wel, de 2e keer gaat het al veel beter!!;)

Elsie.. Alle kleine beetjes helpen!:)

Butterfly.. Je niet verveeld op je werk! Leuk, stagaire begeleiding, ga de cursus ook doen!:D Al begeleid ik al jaren stagaires..;) Hoop van de cursus nog meer op te steken om alles er uit te halen wat er in zit!

KAatje.. Vroeg i.d.! VInd levi inmiddels zijn fietsje ook leuk??

Rianne.. Fijn dat de weegschaal weer zakt!

@ moeder.. Vanmorgen wou Esmee wel gewoon mee naar mijn moeder, dus misschien dat ze gewoon geen zin had gisteren? Zien het nog wel even aan.. Mocht er weer zoiets voorvallen dan ga ik het even vragen..

Lekker gewerkt gisteren en vanochtend, lekker veel kunnen doen! Eenmaal thuis de boel even een beetje opgeruimd en de honden uitgelaten, toen 25.53 minuten hardgelopen, 4.3 km afgelegd.. Ging lekker!!

Daarna Esmee van de PSZ afgehaald en bij mijn moeder een bakkie gedaan! Eenmaal thuis lekker gelunched en net even gezogen, gedweild.. Ovenschotel staat klaar en de wasmachine draait.

Menu:

O: 2 boterhammen met snijworst en thee/water.
    T: appel en 1 glas sinaslight, klein koekje bij de koffie.
    L: 2 boterhammen met appelstroop, 2 gekookte eitjes en een cup a soep.
    T: Fruit.
    A: macaroni ham en kaas uit de oven ( met champignons, paprika, hamreepjes en geraspte kaas) zakje van Knorr.. Met daarbij een salade van ijsbergsla, augurk, uitje & komkommer.

Gisteren op het werk een hele zak chocopepernootjes op. Moet echt even weer opletten. Het snoepen en snaaien sluipt er weer in. Dat wil ik niet..:)

17. MamavEsmee

Oja.. komt net een pakketje van de H&M binnen!:D

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Hectische dag hier vandaag, vanochtend kraambezoek, nu net de gastouder op bezoek gehad.
    Myrthe is gisteravond weer zo lang wakker geweest, gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen. Is mama ook een beetje uitgerust. Ik denk dat Myrthe misschien last heeft dat de voeding een beetje omhoog komt. Als ze plat ligt en ze gaat huilen, ligt ze vaak ook een beetje te kokhalzen. Zodra ze rechtop zit valt ze dan weer in slaap. Ga het vannacht dus maar even proberen met een handdoek onder het matrasje, kijken of het beter wordt.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, dit is mijn eerste keer dat ik een stagiaire begeleid. Vind het dus ook wel spannend. Ik wilde de training ook graag doen, ter voorbereiding. Mijn leidinggevende wil het even aanzien, ik doe ook al een studie. Al is een cursus hoogstens 1 dag ;).
    Zat er wat leuks in de pakje?

@Femke, heb je een beetje leuke gastouder?
    Komt de gastouder bij jou of gaat Myrthe daar heen? Wanneer moet je weer werken? Spuugt Myrthe ook veel?
    Daar had Maureen last van, dan wil een kussen of doek onder het matras wel helpen. Vervelend joh. Ze zit duidelijk even niet lekker in d'r velletje. Hopen dat het snel beter gaan.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

achja iedere gram is er af is er 1 maarja nu dus echt gewoon weer mijn best doen.

vanmorgen lekker gezwommen met sam samen was erg leuk! sam is nu bij mijn schoonmoeder en had ik ff tijd om schoon te maken in huis. en nu lekker relaxen.

menu:
    O: 2 beschuitjes 1xlinera smeerpate 1xvruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas water kopje thee.
    T: niks.
    L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water fruitsalade met peer,appel en aardbeien.
    A: aardappels spinazie gehaktbal.
    T: kopje thee koekje en nog wat worteltjes.

Deel Deze Pagina