@kaatje spannend!! succes morgen. hier vanmiddag lekker gefietst met sam, zijn bijna een uurtje onderweg geweest, ook nog bij de hema een dikke slaapzak voor hem gekocht.
@MvE: Het gaat heel goed met Myrthe, nacht goed geslapen en vandaag de hele dag ook. Heb dus goede hoop dat de handdoeken idd werken. @Kaatje: Succes morgen!
Kaatje: Spannend! Succes morgen Hier een drukke schooldag gehad, ben echt kapot. Zo lekker op tijd m'n bedje in. Heb vanochtend op de weegschaal gestaan, manlief heeft hem gemaakt. Weeg 79,3!
Hey meiden, @ Elsie: Super dat de weegschaal zo life was Houden zo he @ Femke: Fijn dat het vannacht zo goed gegaan in met het slapen. Hopelijk blijft dat zo en helpen de handdoeken echt @ MamavEsmee: Ik zag mooie cupcakes voorbij komen op hyves! Waren ze ook lekker? Fijn dat je zo lekker geslapen hebt vannacht @ Kaatje: Leuk sollicitatie bij het kruidvat Heb ik ook gewerkt Succes! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het was niet zo druk en dat was eigenlijk wel fijn! Vanavond nog even hardgelopen met mijn zus. Ging goed! had totaal geen zin, dus was best trots op mezelf dat ik toch gegaan ben Daarom is het zo handig dat ik samen met mijn zus ga. Als ik geen zin heb, ga ik toch, voor haar! Nu waarschijnlijk zaterdag weer. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain met uitjes 1 peer (uit eigen tuin) T: 2 pindakoekjes (oeps) A: 125 gram pipe rigate pasta 175 gram saus (rode pastasaus/groenten/rundergehakt) Liefs
Kaatje 79.0 77.2 72.0 Afgevallen: 1.8 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Zustertje 112.0 109.0 95.0 Afgevallen: 3.0 kilo Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.3 70.0 Afgevallen: 2.7 kilo Aszz 89.1 82.4 73.0 Afgevallen: 6.7 kilo Elsie 71.1 69.4 59.1 Afgevallen: 2 kilo Femke 110.1 100.0 90 Afgevallen: 10.1 kilo Wendy 63.5 62.2 60 Afgevallen: 1.3 kilo Lovely83 84 82,8 75 Afgevallen: 1,2 kilo
Femke.. Hopenlijk is de oplossing i.d. zo simpel als een handdoek! Melanie.. Hieper de Piep.. Hoeraaaaaa!! Hoe jong ben je geworden? Goed dat je toch weer bent gaan lopen. Lekker is dat dan he?? Prima menu toch? En die 2 pindakoekjes kon je wel hebben hoor!! Oja, de cup-cake was super lekker.. Had hem gevult met zelf gemaakte bramenjam . Femke.. Is het een beetje te doen, school en werken? KAatje.. Goede nacht gehad zeg! En succes voor straks bij je sollicitatie! Goed afgevallen deze week! *** Weegschaal doet niet helemaal wat ik wil. Gisteren een super nette dag gehad. En zelfs zwaarder dan gisteren.. 71.7 maar toch. Vanavond gaan we een avondje naar de bioscoop. Esmee gaat Logeren bij schoonouders. Vanochtend een beetje rommelen bij huis, wil nog oppad voor leuke koekjes uitstekers. En ik denk nog wel wat koekjes bakken, speculaasjes ofzo?
goeiemorgen! geen lieve weegschaal hier +400 gram vanavond sporten dus dan zal het wel weer goed komen. @kaatje succes straks!
Goedemiddag @Kaatje: Succes bij de Kruidvat @MvE: Rare schaal, gelukkig wel aan de goede kant van de 72. @Elsie: Balen van de schaal. @Hier: Myrthe kwam vannacht om de 2 uur en dronk dan maar 1 borst leeg. Op zich niet erg, want ze ging meteen weer slapen. Alleen om 4.00 wou ze niet meer slapen. Toen mannetje vanochtend thuis kwam heeft hij haar mee naar beneden genomen en ik heb tot nu net geslapen Weegschaal is superlief! 98,6 nu, 1,4 eraf tov vorige week, terwijl ik goed eet.
Kaatje 79.0 77.2 72.0 Afgevallen: 1.8 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Zustertje 112.0 109.0 95.0 Afgevallen: 3.0 kilo Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.3 70.0 Afgevallen: 2.7 kilo Aszz 89.1 82.4 73.0 Afgevallen: 6.7 kilo Elsie 71.1 69.4 59.1 Afgevallen: 2 kilo Femke 110.1 98.6 90 Afgevallen: 11.5 kilo Wendy 63.5 62.2 60 Afgevallen: 1.3 kilo Lovely83 84 82,8 75 Afgevallen: 1,2 kilo
Hey meiden, @ Kaatje: Mij beviel het kruidvat erg goed. Ik moet wel zeggen dat ik er inmiddels al weer ruim 6 jaar weg ben. Ik vond het altijd leuk, afwisselend werk. En qua flexibiliteit ligt het heel erg aan de filiaalmanager. Wij hebben er destijds verschillende gehad (onze winkel was destijds echt chaos) en dat maakt gewoon echt een groot verschil. Ik deed het als bijbaantje naast school. @ mamavEsmee: Dankje voor je felicitatie. Ik ben 25 geworden Klinken lekker die cupcakes van jou! Jammer dat de weegschaal niet helemaal meewerkt. Veel plezier vanavond! @ Femke: Lief van je man, dat hij zich over Myrthe ontfermd heeft zodat jij lekker kon slapen. Lieve weegschaal ook Hier ook net pas uit bed. Heb voor het eerst in een week tijd weer goed geslapen. Gelukkig vandaag lekker vrij dus kan rustig aan doen. Net meteen maar even ontbeten, zo meteen even douchen en aankleden en daarna even de was vouwen. Vanmiddag nog wat boodschappen doen, doet Roland normaal altijd op woensdag maar door de begrafenis is dat er niet meer van gekomen. Gelukkig hadden we nog wel wat in huis. Verder niet zo veel op de planning. Qua menu weet ik niet hoe het vandaag gaat lopen. We gaan vanavond lekker uit eten bij de Griek, voor mijn verjaardag! Ik ga douchen, krijg het koud Liefs
Thanx meiden. Gaat hem helaas niet worden ben ik bang. Was een goed en positief gesprek maar ze vragen achterlijk veel flexibiliteit ( 's ochtends bellen en gelijk kom en opdraven ) wat niet haalbaar is met twee kleine kids. Verder ben je verplicht 1 dag in de week naar school te gaan ( Rotterdam ) buiten je werkdagen om. En eigenlijk doen ze niet aan vaste dagen. Daarbij is er een mega hoge werkdruk en geen kolfruimte ( moet dus thuis gaat voeden/kolven ) Zouden er iig allebei over nadenken Nog wel even bij de Hema naar binnen gelopen of ze nog iemand zochten. Kon ze maandag meer over vertellen dus ga dinsdag nog even terug Levi gaat zo voor het eerst zonder luier naar bed. Ben benieuwd MVE, veel plezier vanavond Melanie, denk idd dat het voor bijbaantje naast school goed te doen is. Maar niet als je van dat inkomen moet leven
@ kaatje: Dat zijn inderdaad wel veel eisen die ze stellen. Bij ons was dat (toen) nooit zo! Weet niet of het beleid daarin veranderd is of dat het per filiaal zo verschilt... Fijn dat het in ieder geval een positief gesprek was. Duim voor je dat ze bij de Hema nog iemand zoeken... Hier inmiddels de strijk weggewerkt. Was veel!
Kom hier even melden dat ik mijn 10kg kwijt ben. Ik ga nu gewoon verder, want er moeten nog een aantal kilo's van af
Zo hier net de booschappen gedaan. Wat een ellende vind ik dat toch altijd... ben blij dat roland dat normaal doet. Ook meteen alles ingeslagen voor zondag (dan vier ik mijn verjaardag). Zag alleen net dat ik 2 dingen vergeten ben. Die haal ik morgen nog wel even.
@Melanie: Van harte met je halve Sara en nog vele jaren! Mannetje is idd een schat! @Kaatje: Dat schiet niet op bij het Kruidvat, meteen komen met 2 kleintjes is natuurlijk niet haalbaar. Hopelijk gaat het beter bij de HEMA. @Hier: Even de stad in geweest, Myrthe kwam een uurtje eerder voor een voeding dan verwacht, dus toen halsoverkop naar huis. Wel geslaagd voor wat leuke kleertjes en een nieuwe fopspeen.
Kaatje 79.0 77.2 72.0 Afgevallen: 1.8 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Zustertje 112.0 109.0 95.0 Afgevallen: 3.0 kilo Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.3 70.0 Afgevallen: 2.7 kilo Aszz 89.1 82.4 73.0 Afgevallen: 6.7 kilo Elsie 71.1 69.4 59.1 Afgevallen: 2 kilo Femke 110.1 100.0 90 Afgevallen: 10.1 kilo Wendy 63.5 62.2 60 Afgevallen: 1.3 kilo Lovely83 84 79.3 75 Afgevallen: 4,7 kilo
Goedemiddag! Mve: welke film gaan jullie? Femke: wat heerlijk dus je hebt even wat slaap kunnen inhalen! Voed je Myrthe alleen thuis? Kaatje: pfff wat een eissen! Melanie: boodschappen doen vind ik ook verschrikkelijk, is het bij jullie op vrijdag ook zo druk? Hier de halve dag met migraine op bed gelegen. Manlief is thuis gebleven voor de kids, volgens mij vond hij dat helemaal niet erg! In de middag lekker gewandeld. Nu is manlief de boodschappen aan het doen en gaat hij koken. ff een dagje rust voor mij dus! Heb vandaag geen menu.
Kaatje.. Wisten ze dat je een gezin hebt? En je kan toch van niemand verwachten dat ze zo flexibel zijn? Nog aan de film en haarclipjes toegekomen?? Femke.. Myrthe weer een regelnachtje. Lief dat je mannetje de ochtend even overnam. Zo, de weegschaal zakt hard zeg! Goed van je!! Melanie.. Heb je een halve Sarah in je tuin of is dat iets twents? @ boodschappen doen.. Vind dat echt heerlijk.. Lovely.. Fijn dat je vandaag lekker rustig aan kon doen. En er wordt nog voor je gekookt ook. Heerlijk!! Tihanny.. Goed zeg! @ film. We gaan naar final destination 5 ( 3D).. Moet erg goed zijn.. Zal wel veel gegil worden van mijn kant haha.. *** Menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x rookvlees. T: 1 mandarijn en een flesje cola light. L: 2 boterhammen 2 knakworstjes en een beker optimeldrink. T: appel en een zelf gebakken speculaasje, glas 7-up light & flesje water. A: frietje mayo/pinda en een kroket, glas sinaslight. Voor het eten een rondje van 5.37 km hardgelopen. Zo'n 30 minuten over gedaan. Hoop dat ik me in de bios een beetje kan inhouden..