Blegh wat kan je huis "vies" zijn als je het een paar dagen niet doet :x Ben al zolang bezig en nog lang niet klaar. Denk dat we vanavond maar wat gaan bestellen scheelt dan weer afwas. Ben toch wat afgevallen afgelopen week. Trouwens hebben jullie nog tips; ben bijna op mijn streef maar heb nog steeds een buikje Hoe krijg ik dit weg?
Elsie.. I.d. BLOND is leuk!! Elena.. Ja, wanneer je het niet bijhoud is het zo weer een bende.. Had dat ook na een weekend werken. Gelukkig deed Erwin wel stofzuigen maar hoe?! Wat ga je bestellen? Betreft je buikje, geduld en buikspieroefeningen? ***** Ben met het eten bezig.. Tot vanavond!
@mve, ja was een stuk kouder dan gister he, valt dan toch wel even tegen. Oh bij jullie ook nog regen, ja dan is er niet zoveel aan. @zustertje, is best een aardige markt idd Ik heb een medische indicatie en mag dus niet thuis bevallen, heel misschien als alles goed verloopt en ik de 37 weken haal?? @annemie, spannend!! @femke, het gaat idd heel snel nu, jij ook alweer bijna 25 weken! @wendy, nee niks leuks gekocht, ach.. is ook weleens goed he Fijn dat je cursus mag doen. @elena, sporten is denk ik de enige manier. Vanmorgen even naar mijn moeder met Celeno, want mijn tante kwam daarheen met haar kleinzoon. Echt een schatje, bijna 8 maanden. En mijn moeder haar oppaskindje was er ook, vriendje van Celeno, dus ze konden samen even lekker spelen. Daarna nog even naar de markt geweest en even boodschappen gedaan. Nu heb ik het wel weer gehad voor vandaag, even lekker languit met de laptop
Zo werkdag zit er weer op.veel last van rugpijn vandaag. Morgen een lange saaie dag. Komt geen zending dus de hele dag kleine klusjes als 30 lepels in een zakje doen. Joepie. gelukkig nog maar een paar dagen. Butterfly, slapen jouw meiden zo lekker uit dat ze om half 9 nog niet wakker waren ? Wat ben je toch altijd heerlijk actief. Wou dat ik eens gewoon tot half 9 op bed kon liggen Hoe hadden de meiden het op het kdv ? Kimmetje, wordt zeker geen terrasje met dit weer ? Patriesja, jammer dat er geen plek was bij de kapper. Daarom ga ik altijd gewoon lekker op afspraak MVE, morgen tot 17.00, vrijdag tot 12.30, maandag tot 14.30 en woensdag tot 12.30 Dan ben ik klaar Valt idd tegen he het weer van vandaag Zustertje, krijg je het niet vergoed van je zorgverzekeraar dan ? Annemie, super zeg ! Succes vrijdag en hoop dat je wordt aangenomen
@Zustertje: Ja dan heb je groot gelijk, bij onze verzekering zit het in het basispakket. @Wendy: Ja, heb gewoon gewerkt, dan kon omdat er een collega nog een oude laptop als reserve heeft staan. Mmh, ik zie een oranje tompoes in je lijstje staan @MvE: Het weer werkt niet echt mee vandaag idd. @Patriesja: Ik vind het zo snel gaan na de 20 weken echo, volgende week voor het eerst naar de gym. @Hier: Lekker geslapen vanmiddag, ben er helemaal van opgeknapt. Mannetje wil vanavond een cake bakken, zal wel lekker smaken.
@kaatje, ja ik ga ook altijd op afspraak, maar ja vergeet nog weleens wat de laatste tijd dus vanmorgen vroeg maar gebeld of ze nog een plekje hadden, nu heb ik een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Op woensdag knippen ze namelijk kinderen en Celeno vindt het al niet zo leuk dus dan maar pas over een week. @femke, hmm lekker zelfgebakken cake
Hey meiden, @ Butterfly: Fijn dat je er nu helemaal uit bent betreffende de opvang van de kinderen. Hoe is het gegaan vandaag? @ Femke: Oeh balen dat je je laptop bij je man in de auto had laten staan. Zwangerschapsdementie? @ Zustertje: Fijn dat je gisteren een leuke dag gehad hebt. Is alles klaar voor de komst van de kleine? @ Kim: Nog geslaagd voor een leuke broek? @ Annemie: Spannend zeg Ik duim voor je! Hier vannacht ontzettend ziek geweest. Had ontzettende koorts Het was 25 graden hier binnen, lag onder een dik winterdekbed en Roland lag tegen me aan en nog lag ik te rillen van de kou. Halverwege de nacht ging het wel wat beter, maar heb elk half uur gezien. Vanmorgen toch maar gaan werken, waar ik eigenlijk meteen spijt van had toen ik hoorde dat een collega ziek was, en we dus met 1 man te weinig zouden staan. Heb maar meteen aangegeven dat er iemand gebeld moest worden om extra te komen omdat ik het anders ook niet zou volhouden. Gelukkig kwam een andere collega en ben ik de dag redelijk doorgekomen. Die hooikoorts van gisteren was dus niet alleen hooikoorts Nu lekker met de benen omhoog op de bank. Ga zo maar eerst even douchen want daar heb ik straks geen zin meer in. Kan ik meteen mijn neus even openstomen Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 8 gram uitjes 1 kiwi T: 1 paaseitje A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Totaal van 1054 kcal. Ik ben tevreden Liefs
Melanie, jeetje krijg je de griep ik had me geloof ik toch ziek gemeld en lekker in mijn bed gebleven Butterfly, misschien ben je haar zelf ook wel eens tegen gekomen hier,maar kwam net dit zp lid tegen, en banner viel erg op http://www.zwangerschapspagina.nl/members/knuffelkonijn.html
@Kaatje bij onze verzekering krijg je pas als je 2 of 3 sterren verzekering hebt en die is heel duur en zitten voor ons veel onzin dingen in dit is veel goedkoper was nog geen 20 euro kwijt aan mijn kraampakket Jammer dat het zo rustig was op je werk schiet niet op. @Melanie balen joh van vannacht heb je gisteren niet te lang in de zon gezeten? Ik heb hetzelfde wel eens gehad toen ik heel erg verbrand was. Hopelijk knap je snel weer op! mooi menu! @Femke Lekker geslapen ik heb vanmiddag een uurtje op de bank gelegen was wel lekker. @Mamavesmee BLOND is zo leuk! mijn zusje heeft het hollandse servies ervan. Hebben jullie regen gehad vandaag? WIj heel de dag zon wel een stuk frisser dan afgelopen dagen. @Patriesja Markt is altijd gezellig wij hebben op vrijdag morgen markt maar stelt niet zoveel voor Woont je moeder in de buurt? @Elena ja je huis is heel snel ''vies'' hoor zeker met dit weer! Ik ben ook bezig geweest moet nog steeds stofzuigen maar doe ik morgen wel. Manlief wilde het wel doen maar vind het niet nodig hij heeft heel de dag gewerkt en ik eigenlijk niks gedaan Ik heb een behoorlijke kloof in mijn hiel is echt pijnlijk mijn man heeft net het eelt weggehaald en een grote dot vaseline erop gedaan met een pleister. Vannacht doe ik er een hielpleister op hopelijk heb ik er morgen minder last van.
o op die manier. Ik ben AV top verzekerd dus krijg hem gewoon vergoed. Wordt je kraamhulp wel goed vergoed dan ?
@ Zustertje: Heb gisteren al met al maar een uur in de zon gezeten denk ik, en ben verder ook niet verbrand, dus kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt.
@Melanie Ik had begrepen dat je flink verbrand was Maar dat zal het wel niet zijn dan hopelijk knap je snel weer op en anders morgen lekker thuis blijven?
Ai Ai; weegschaal zal morgen wel heel onaardig zijn; halve zak chips, wat chocolade, 2 hotdogs speciaal en een klein broodje shoarma met veel knoflooksaus.
@zustertje, ja mijn moeder woont 20/25 min lopen (lekker door de gaasperplas) of 5 min met auto/bus. Dus we komen daar vaak, ze past ook op Celeno als wij werken (ze is gastouder). Zo even lekker gedoucht, Celeno ligt te pitten en ik ga maar eens gezellig met vriendlief tv kijken
Goedeavond meiden! MVE: hardlopen gaat goed!Heb bijna 3 weken een stop gehad ivm m'n enkel. Maar daar gaat het nu weer goed mee. Jij ook weer begonnen? Patriesja: wow alweer 29weken! Wat gaat het snel! Kimmetje: wanneer ga je op vakantie? Annemie:Wat super dat jij gebeld bent! Hopelijk word het wat Femke: de cake al klaar? Melanie: beterschap! Zustertje: oeh een kloof pijnlijk! Hier een drukke dag gehad. Hele huis aan de kant en 5 wasjes gedaan en wezen hardlopen. Nu lekker op de bank met een kop thee, denk dat ik zo een thriller ga kijken als ik het aandurf, ben namelijk alleen. Menu: O: cornflakes T: 2 glazen water, kop koffie, stroopwafel L: salade T: 2 glazen water, ananas A: 125gram krieltjes, groenteburger,salade T: 2 glazen water, kop thee, bakje yoghurt met ananas
@Melanie: Beterschap! Wat zul jij je beroerd gevoeld hebben vannacht. @Zustertje: Ouch, ik heb dat ook wel eens, doet ontzettend zeer. @Elena: Klinkt lekker! Ik krijg ineens zin in chips @Hier: de cake staat in de oven, ruikt erg lekker. Nog een half uurtje en dan is ie klaar.