Lovely, vervelend zeg migraine MVE, ja stond in mijn solli brief dat ik nu met zwangerschapsverlof loop Film niet want Ferry moest een extra rit doen. haarclipjes wel. Een paar gemaakt en online gezet. Rest ga ik vanavond/morgen doen Trailer van final destination ziet er idd goed uit
@ Lovely: Gelukkig viel het qua drukte in de winkel wel mee. Alleen al die mensen die niet doorlopen en z'n karren overal laten staan... verschrikkelijk! Ik moet gewoon vlug door de winkel kunnen en van veraf alles in mijn kar kunnen gooien. Dan vind ik boodschappen doen niet erg hahaha... helaas kan dat NOOIT! @ MamavEsmee: Hier (gelukkig!!!) geen halve sarah in de tuin. Heb er ook nog nooit van gehoord dus denk dat het iets twents is Net lekker uit eten geweest. Nu net terug! Was heerlijk!
@Lovely: Ik ben niet zo van het voeden in het openbaar, voed wel bij anderen thuis, als ik een beetje privacy heb. Vervelend migraine, heb je daar vaker last van? @MvE: Veel plezier in de bios. De weegschaal was vanochtend OK, dus je kunt toch wel iets hebben? @halve sarah: Hier in de Achterhoek doen ze het ook. @Hier: Myrthe heeft net 2 uur ontroostbaar gehuild, van de fles tot ik haar weer aanlegde. Nu is ze eindelijk weer rustig, ligt nu lekker bij papa op de borst. Morgen gaan we naar de Kermis in het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Heb er zin in. Ga weer eens een borreltje drinken.
goeiemorgen!! hier was sam een paar keer wakker vannacht! beetje balen dus denk vanmiddag maar een dutje. we gaan zo lekker zwemmen met ze 4 en de moeder van vriend ook mee dus 5. gisteravond fittest gedaan in de sportschool alles ging vooruit, en conditie was meer als de helft voor uit gegaan! dus dat gaat de goede kant op..
Zo dag begon vroeg hier. Al om 6 uur.Levi was toen ook wakker. Levi is trouwens helemaal droog gebleven zonder luier vannacht ! Femke, heeft Myrthe nog een beetje geslapen ?Veel plezier op de kermis Elsie, kijk goede uitslagen van de fittest dus
Goedemorgen dames, Ik kom ook mijn gezicht weer eens laten zien. Melanie: Nog gefeliciteerd meid! Hier: Ben kapot na deze week, en helaas is ie nog niet voorbij. Vriendlief was woensdagavond, donderdagavond en gisteravond niet thuis en vanochtend is hij vroeg vertrokken om te gaan nachtvissen dus is hij morgen pas thuis en morgenmiddag/avond hebben we een soort van familieding in amterdam...ppfffff. Voel me gewoon een alleenstaande moeder de afgelopen tijd..... Maar ja, vandaag met Dane een mok beschilderen voor zijn overgrootoma en samen cupcakes maken (voor zover hij kan meehelpen hihi). En tussendoor ligt er ook nog genoeg in het huishouden te wachten.
@Kaatje: Das op tijd idd, hier waren we om 7 uur wakker. Myrthe heeft vanaf 0.30 geslapen! @wendy: niet erg gezellig, je mannetje zo vaak weg. @hier: Kermis was leuk, we zijn weer thuis. Was erg vreemd om Myrthe achter te laten bij mijn moeder, na 2 uur wou ik gewoon weer naar haar toe
Femke.. Voelt onnatuurlijk he? Je kindje " achter" laten. Wel een leuke middag gehad? En oma genoten van de tijd met d'r kleindochter. Kaatje.. Fijn dat je toch nog even wat voor jezelf hebt kunnen doen gisteren. Je hoekje op zolder af? Knap van Levi. Esmee wil niet zonder luier slapen. Melanie.. Hier zetten vrienden een halve sarah/abraham als je 25 wordt. Incl ballonnen en bord.. Veel plezier morgen bij je verjaardag! Elsie.. Lekker gezwommen? En fijn dat de fitttest goed was! ****** Gisteren een leuke avond gehad, film was erg spannend. Ook genoten van wat lekkers.. Gelukkig was de weegschaal lief.. 71.5 Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, daarna Esmee opgehaald en wat boodschappen gehaald. Vanmiddag bij vrienden geweest. Menu: O; muesli, yoghurt en 2 pruimen en koffie T: glas water. L: 2 broodjes, leverworst en een cup a soep. T: appeltje, 2 kleine koekjes. A: 2 pitta's, veel salade , klein beetje shoarma. Moet nog wel even wat water wegdrinken.
Goedeavond! Elsie: hoe was het zwemmen? Femke: Voelt raar dan he weg gaan zonder je kleine, moet zeggen dat het bij mij na 9jaar nog steeds niet went Mve: Film is een aanrader? Heb je de boel ook bij elkaar gegilt? Hier een rustig dagje gehad, vannochtend mijn Nana d'r haren weer strak ingevlochten en het huis opgeruimd. In de middag zijn de kids door oma opgehaald en zijn wij even de stad in geweest. Niks gekocht alleen even rondgeneusd. Thuis heeft manlief gekookt. Straks komt een vriendinnetje van me een wijntje drinken en wie weet belanden we nog wel in de stad onze mannen zijn naar een verjaardag.
Het wordt er niet beter op deze week. Heb net dit bericht in de Lounge geplaatst. __________________ Dames, ik moet even mijn verhaald kwijt. Mijn moeder is vandaag beroofd! Ze was bij de supermarkt, heeft haar spullen afgerekend en wat bijgepint en gaat dan met het karretje naar haar flat. Ze wordt al vanaf de kassa achterna gelopen door 3 meiden, ze volgen mijn moeder mee haar flat in en 2 meiden zelfs mee de lift in. Mijn moeder vraagt waar ze moeten zijn en ze antwoorden op de 5e. Mijn moeder stapt vervolgens op de 3e uit en als ze haar deur opent beseft ze dat ze haar portomonne kwijt is en schreeuwt naar mijn vader die binnen zit "ze hebben mijn portomonnee!". Mijn moeder twijfelt geen seconde en rent de trap op naar de 5e. Ze komt de 2 meiden op de 4e tegen en grijpt er een die vervolgens mijn moeder haar portomonnee op de grond smijt. Die meid rukt zich los maar mijn vader komt er net aan en grijpt alle twee de meiden. 1 rukt zich weer los waardoor mijn vader nog keihard op de trap valt en nu een wond op zijn knie heeft. Maar hij heeft er 1 nog te pakken. Mijn moeder heeft de politie gebeld en die zijn haar komen ophalen. Die meid zei dingen als dat ze illegaal was, onschuldig en het niet erg vond om een nachtje in de cel te slapen want dan komt ze lekker tot rust, bizar toch! Mijn moeder heeft gelijk aangifte gedaan en gelukkig zijn er in de supermarkt en in haar flat verschillende camera's. Ben zo ontzettend trots op mijn moeder dat ze gewoon die meiden achterna is gegaan (al had het natuurlijk ook verkeerd kunnen gaan) want zo is zij helemaal niet en met haar 55 jaar en de ziekte MS. Maar mijn bloed kookte toen ik het hoorde. Maar goed dat ik er niet bij was want dan had ik nu vastgezeten voor mishandeling of erger. Oooohhhh wat ik kwaad! Maar vooral wel blij dat mijn ouders niets hebben. Moest het ff kwijt..... ________________________
@wendy jeetje wat een verhaal zeg! en idd gelukkig dat er niks met je ouders is. het zwemmen was leuk! sam vind het altijd prachtig na anderhalf uur ofzo was ie moe dus toen naar huis gegaan en ff lekker geslapen, ik ook want sam was vannacht een paar keer wakker.
Dag meiden. Ben ik eventjes.... hier drukke drukke dagen!! Wel leuke dagen. Gisteren zelfstudie gehad op school, super leuk. Daarna met de meiden naar de hertjes en de eenden geweest, ijsje gehaald. Gisteravond gegeten met vriendinnen en gezellig bijgekletst. Vandaag naar een open dag van mijn vaders werk geweest, moest om 13.00 uur werken tot 21.00 uur. Leuke dienst gehad, veel tijd aan clienten besteed, minder aan administratie. Ook nog heeeeeeeel boos geweest, en nog!!!! We hadden het werkrooster rond, zouden wat kleine aanpassingen komen voor oktober. Die zag ik vandaag en werkelijk.... mijn hele rooster is omgegooid. Ik heb al 3x bij de opvang mijn rooster moeten wijzigingen. Geen dienst is hetzelfde. Donderdag wilde ik vrij houden, daarom gaat Esmee naar de psz toe. Ik wil haar zelf brengen. En nu kom ik elke donderdag uit de slaapdienst. Ben echt gewoon boos. Ik moet al alles plannen en regelen, dat vind ik ook niet erg. Maar wel als het wel 3x veranderd :x:x:x:x. Ik ga de hele CAO doorspitten en me aanmelden bij de bond. Er wordt zo onmenselijk met ons omgegaan sinds we een vervangen leidinggevende hebben gehad. Gelukkig nu een nieuwe die blijft, maar krijgt wel instructies van de vervangende. @Mamavesmee, hoe gaat dat bij jullie? Hebben jullie recht op 1 roostervrije dag per week? En veranderen jullie roosters ook steeds??? @Wendy, jeetje meis, wat naar voor je moeder zeg. En respect dat er achteraan ging. Het had slechter af kunnen lopen. Je hoort zulke gekke dingen steeds. Hier laat ik het bij. Was 21.00 uur vrij, en heb even een verslag voor een medestudentje gelezen en voorzien van een reactie. Ik wilde nog een verslag uitwerken... maar ben eigenlijk ook wel moe.
Wendy.. Wat vervelend zeg! Butterfly.. Ik heb de maandagochtend vrij.. Al heb ik dan ook regelmatig vergadering etc. Zo ook maandag. Zit dan ook met het brengen van Esmee naar de psz en met oppas. Maar je hebt er recht op!!
@MvE: kon er helemaal niet tegen om Myrthe achter te laten, hoop dat het went @Lovely: Das soms ook lekker, stadten zonder agenda. En wel zo voordelig. @Wendy: Jeetje wat een verhaal! Dikke knuff voor jou en je ouders. @Butterfly: Dat is echt waardeloos, dat je rooster zo vaak verandert, zou het zeker aankaarten. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat andere oudercollegas daar geen last van hebben. @Hier: De nacht was goed, Myrthe kwam om 21.30-1.00-5.45, nu ligt ze nog te slapen, al maakt ze wel veel geluidjes, dus ze zal zo wel wakker worden. Mannetje is vandaag naar Truckracen in België. Baal er een beetje van, hij heeft 4 slaapdiensten gehad afgelopen week en aankomende week draait hij 6 dagdiensten (is het normale rooster). Maar nu gaat vandaag ook nog de hele dag weg, waardoor hij pas volgende week zondag een dag thuis is. Had het wel erg fijn gevonden als hij vandaag gewoon thuis gebleven was om mij te helpen met Myrthe, vind het allemaal best pittig.
Hier een erg drukke week gehad! Nu even wat rustiger al moet ik natuurlijk wel gewoon werken komende week Vrijdag avond ''ziek'' geworden denk door een client die de griep had waar ik geweest ben ik ben echt nooit ziek maar mijn weerstand is nog niet alles na de bevalling. Gisteren toch naar onze vrienden gegaan en flink wat pillen geslikt ging gelukkig goed en nu is het gelukkig ook over. @Wendy Schrikken! Heel veel sterkte het wordt toch ook steeds gekker! @melanie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... Grieken is LEKKER! @Butterfly Zo jij bent druk! Lukt het allemaal wel goed? Balen van je rooster! @MvE wat een leuke cupcakes heb je gemaakt! @Femke Dikke knuffel voor jou! Kun je wel een beetje tot rust komen? Jammer dat je man vaak weg is voor zijn werk. Fijn dat je lieve meisje zo goed geslapen heeft heb je nog een leuke foto van haar?
@Zustertje, het gaat goed hoor. Zit er lekker in momenteel, zit ook weer prima in mijn vel. Ik had nieuwe uitdaging nodig... en dat heb ik nu. @Mamavesmee, ik breng Esmee het liefst zelf.... maar goed, ik heb geen zin er nu mega moeilijk over te doen. Heb flexibele opvang en zij brengen kinderen ook naar de peuterspeelzaal/school. Maar ik breng toch het liefst zelf de kinderen heen. Ik kan kiezen om dan de middag te werken natuurlijk. Maar ja, dan zie ik haar donderdag de hele niet en vrijdag zit ik op school. Dan is uit de slaapdienst komen het meest gunstigste, en kan ik haar zelf ophalen. Maar goed...! Mama zijn en werken, dat is nou eenmaal niet altijd leuk. Dit soort dingen zal ik komende jaren vaker tegenkomen. Als Esmee naar school gaat moet ik het ook aan de opvang overlaten. Dus voorkomen doe ik het niet natuurlijk. Dan kan ik beter niet werken als ik perse alles voor de meiden wil regelen. Het is nou eenmaal zo. Ik ga zo wat eten en naar mijn werk. Vandaag een rommeldienstje, ga wat dingen opstarten en wat opruimen. Ook wel lekker. Doei meiden, fijne zondag! Weegscgaal stabiel, hang nog steeds op 83.5 dus dat is wel mooi. Let wel op maar streng lijnen.. het lukt even niet en vind het wel even prima zo. Kan me uithongeren, maar heb mijn energie wel nodig. Ik weet wel gezond, gewoon 2 boterhammen tussen de middag en fruit tussendoor. Snap eigenlijk niet waarom ik stabiel blijf hangen, ik eet echt gezond en weinig lekkere dingen . Denk wat meer af te moeten wisselen, en toch water drinken . Dat laatste doe ik vrijwel niet .
Hallo Vannacht er twee keer uit ( 02.00 en 06.00 ) beetje jammer. Vanochtend met het hele gezin en de hond gewandeld op Reeuwijkse Hout ( bos en strand ) Daar een broodje gegeten en op de terugweg een mc Flurry gehaald. Straks Levi naar bed en dan weer verder met de zolder MVE< nee hoekje is voorlopig nog niet af. Eerst de rest van zolder opruimen Wendy, wat hebben je ouders super opgetreden zeg ! Gelukkig hebben ze er nog één te pakken gekregen
@Zustertje: Ik zit er behoorlijk doorheen moet ik zeggen, Myrthe huilt veel en slaapt weinig, dus ben overdag veel met haar bezig. Het hoort er misschien bij, maar ik vind het wel heel zwaar en dat mannetje dan ook nog zo veel weg is helpt niet. Bij jullie alles goed? Hoe doet Nina het? Kun je weer wennen aan het werken? @Butterfly: Ook wel lekker dat de weegschaal stabiel blijft, er komt iig niets bij. @Kaatje: Wat zijn jullie op zolder aan het doen? Heb ik gemist geloof ik @Hier: Zit eindelijk aan een boterham en Myrthe slaapt! Hoop dat ze nu een lange ruk maakt, maar ik hoor alweer geluidjes dus dat zal wel niet.
Femke..Je mannetje heeft waarschijnlijk ook even ontspanning nodig. Al maakt dat het er voor jou niet makkelijker op, ook omdat ze van jou afhankelijk is dmv de BV.. Het goed toe te geven dat je het nu even zwaar hebt. Is er niet een vriendin, moeder, tante die je even kan helpen vandaag en morgen, zodat je zelf ook even een uurtje kan ontspannen? Lastig he? Omdat je soms gewoon niet weet wat te doen.. Ik kon er gillend gek van worden.. Heb Erwin wel eens op zijn werk gebeld.. Je moet NU thuis komen want ik wordt gek. Butterfly.. Ja, dat is het lastige aan mama zijn en werken. Weetje, Esmee weet straks niet beter en dat is voor haar misschien ook wel makkelijk met afscheid nemen. Al snap ik je frustratie er om ook wel. Ik vind wel dat ze op het werk iets meer rekening kunnen houden. Ik kreeg vrijdagavond een smsje, dat ik maandag ipv 9.00 om half 9 op het werk moet zijn. Wat er weer voor zorgt dat ik een half uur eerder moet. En dus oppas moet regelen die Esmee naar de psz brengt, normaal had ik Esmee kunnen brengen en zo door kunnen rijden naar het werk. Dit accepteer ik voor 1x maar ga het wel aangeven in het werkoverleg dat ik het niet heel netjes vind. Werkse vandaag! Wendy.. je ouders en jij inmiddels een beetje van de schrik bekomen? Kaatje.. Op zich niets mis met de nacht wel? Of begon de dag weer om 6.00? Nog over de sollicitatie nagedacht? Zustertje.. Je rust pakken waar het kan.. Het is nog niet zo lang geleden dat je bevallen bent he?! ***** Vanmorgen lekker wezen zwemmen met zijn 3tjes. Een keer of 10 van de glijbaan ( x 6 trappen op..) en de wildwaterbaan was ook favoriet.. leuk hoor! Eenmaal thuis de zwemspullen opgeruimd en was aangezet, omgekleed en gaan hardlopen. Heerlijk. 5 km binnen het half uur gelopen. Weegschaal vanmorgen lief na de hapjes van gisteravond.. 72.0 Menu: O: 2 mini afbakbroodjes, gekookt eitje en schaaltje yoghurt/ koffie T: flesje water, appel & chocolademuffin. L: 2 boterhammen met appelstroop T: 3 pruimen en thee.. A: frietjes met salade en snack.
@Femke Vind het echt vervelend voor je! Misschien een idee om met je meisje naar de osteopaat te gaan? Misschien heeft ze last van haar nekje of zo door de bevalling? (je hoort dat regelmatig en bij ons in het ziekenhuis gaven ze dat advies ook mee zeker omdat Nina met de vacuüm geboren is) Akelig dat jij ook niet aan je rust toekomt omdat ze zo weinig slaapt. En misschien heeft ze veel last van maagzuur? Ik zou er niet te lang mee door blijven lopen hoor zo kun je niet genieten van je verlof en helemaal opknappen. Werken is echt weer leuk gewoon weer even iets anders doen dan alleen maar huishouden,zorg voor Nina,rondje lopen,koffie drinken Ben weer helemaal gewend en zou het echt niet willen missen. Met Nina ook alles oke ze is alweer 4 maanden en krijgt sinds een weekje fruit te eten zo leuk en ze vind het nog lekker ook