10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, zijn de zolder aan het opruimen ( alweer ) maar dit keer grondig. Veel dingen naar kringloop en weggooi.
    Hebben daar een mega bureau staan ( die steeds vol met troep staat ) maar daar gaan we nu een hobby hoekje voor mij maken :)

MVE, nee gelukkig sliep iedereen daarna weer door tot 08.00 uur maar normaal komt Elin om 05.00 of 06.00 voor het eerst ;) Solli gaat het niet worden. Vragen te veel flexibiliteit en kan er geen dag naast leren ivm de kids/opvang. Zie het niet zitten om na mijn proeftijd weer op straat te staan omdat ik in januari gewoon werk nodig heb ivm kinderopvangtoeslag.Dus hoop op een baan met meer zekerheid
    Lekker wezen zwemmen ! Wil ook weer eens maar kan nog niet met Elin. Misschien ga ik wel een keer alleen met Levi

Zolder is nu opgeruimd. Veel weggegooid. Nu nog een berg schoonmaken voor de kringloop.
    Op zolder nog wel wat kasten uitzoeken en alles soppen.Maar daarna kunnen we beginnen met witten en inrichten van mijn hoekje :D

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Ik denk ook dat mannetje ontspanning nodig heeft, maar hij moet gewoon veel werken deze weken en dat hij dan ook nog een dag op stap gaat is me even teveel. Mijn moeder zou misschien wel willen oppassen, maar dat wil ik zelf niet:) Ik wil nog niet toegeven dat het me allemaal een beetje teveel wordt:)

@Zustertje: Misschien moeten we dat doen idd, het is iig heel vermoeiend dat ze zoveel huilt.
    Heerlijk dat je helemaal in een ritme zit. Nina al aan het fruit!

@Kaatje: Heerlijk dat je een eigen hoekje krijgt, wat ik aan de foto's heb gezien ben je creatief en handig.

@Hier: Grr, ik zou afbakbroodjes eten vanavond, maar nu doet de oven het niet meer??? Nog nooit gehad, weet niet wat er aan de hand is met het ding... Nu iets anders verzinnen voor het avondeten.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje heerlijk een eigen plekje!

@Femke Ik zou het echt doen hoor dit is voor jullie alle drie niet leuk. En ik ben van mening als een kindje huilt is er iets ik laat Nina nooit huilen (alleen als ze erg moe is dan huilt ze even een minuut in bed of zo maar ik hoor wel het verschil van huilen)
    Ik hoop dat jullie snel wat meer rust hebben.... En het is echt geen schande als een kindje veel huilt dochtertje van mijn vriendin heeft ook veel gehuild vind ik hetzelfde met doorslapen Nina slaapt opzich wel door maar ik moet er onder de ochtend altijd wel 1 soms 2 keer uit om haar speentje in der mond te doen (dat is gewoon niet anders)
    Maar het eerste wat kennissen enz vragen en slaapt ze al door is voor mensen erg belangrijk zelfde als bijna niet huilen maar dat heb je gewoon zelf niet in de hand!

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Ik laat Myrthe ook nooit liggen als ze huilt, dat kan ik niet eens... Ik snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen. Meestal al we haar oppakken laat ze zich wel troosten, dus soms denk ik dat het gewoon een kindje is was veel contact met papa en mama nodig heeft. Het is niet zo dat ze ontroostbaar is, behalve als ze krampjes heeft (dan gilt ze echt). Ik ga het maar eens met mannetje bespreken.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Femke Contact met papa en mama is ook super belangrijk wij hebben Nina ook heel veel bij ons gehouden maar je moet er zelf niet aan onderdoor gaan. Misschien is er wel een lichamelijk klacht je weet het nooit proberen kan altijd (vind het nog steeds jammer dat kindjes niet kunnen praten;))
    Wij kunnen dat ook niet hoor zo een klein kindje laten huilen vind het zo zielig. En is een draagdoek niets voor jou heb je misschien iets meer je handen vrij?

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: We hebben wel een babybjorn, maar daar wil ik haar niet te lang in laten zitten, vind het nog een beetje te wiebelig voor het hoofdje. Vind het ook erg jammer dat Myrthe nog niet kan praten;). Afijn, nu ligt ze vanaf 17.00 heerlijk te slapen en dan denk ik: wat was ook alweer het probleem?;)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Femke knuffel voor jou!

Hier een heerlijke dag gehad, lekker met de kids in het park gewandelt.
    Morgen weer streng!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

lovely.. Bedankt voor je reactie in het topic in de lounge.. Jammer dat je het ook mee moet maken.

Femke.. Het kan ook zo zijn dat jij thuis blijft, maar mocht Myrthe even niet willen slapen je moeder ofzo even een blokje gaat wandelen of haar troost ( als jij dat ook prettig vind).. Mannetje inmiddels thuis?

Kaatje.. Ok, nog even klussen dus! :D

Hier niet zo goed in mijn vel.. Zie topic lounge.. Ben behoorlijk klaar met mijn ouders.

Heb net lekker staan bakken in de keuken & en staan nu mueslirepen af te bakken in de oven! :D

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mve: Jummie zelfgemaakte mueslirepen? Denk goed om jezelf hoor, ze verdienen het niet dat jij je nu zo rot voelt. Je hebt een prachtig gezin en dat is veel meer waard.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wij zijn net terug van de HAP. Gingen vanavond Elin en Levi in bad doen, rent Levi naar onze kamer toe, struikelt en valt precies met zijn kin op onze bedrand. Snee en behoorlijk bloeden. Is nu geplakt. Levi was een echte kanjer en heeft geen kick gegeven. Stoere vent ! Nu een mooie sesamstraat pleister er op en a.s woensdag helaas niet zwemmen.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kaatje: Ik las al zoiets op je hyves. Wat goed dat Levi zo flink is geweest!

@ mamavEsmee: Ik zag je topic in de lounge inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het je heel veel verdriet doet. Ik denk dat je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Wat zijn de redenen dat je het contact zou willen behouden? Wegen die redenen op tegen het verdriet wat je er steeds van hebt? Snap dat de keuze heel moeilijk is. Gelukkig heb ik met zo'n situatie nog nooit te maken gehad! Knuf meid!

Hier vandaag mijn verjaardag gevierd. Schandalig verwend! :D Kan ik van de week mooi mijn nieuwe laarzen gaan kopen! :D Nu lekker rust in huis. Wel fijn want ik ben niet helemaal fit. Ben ontzettend verkouden, en heb vannacht maar slecht geslapen. Daardoor ook al de hele dag onwijze hoofdpijn...

Liefs

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MVE, ik zag in het "wil je iets kwijt" topic dat je ouders nu weer nee zeiden om op te passen ? Kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt. Is het geen optie om een mega flexibele oppas in de buurt te zoeken die die paar uurtjes op pakt ?Ben je misschien wel wat geld kwijt maar heb je iig geen stress meer voor het regelen van opvang

13. MamavEsmee

Kaatje.. schoonpaps is mega flexibel en kan altijd.. Maar daar gaat het ook niet om. We hebben toendertijd afgesproken ( na 2x een vervelende ervaring met een gastouder) dat mama en schoonpaps de uren ( 2-4 uur per week) zouden willen opvangen voor ons. Dus het was geregeld.. Alleen verkoopt mams nu constant nee.

Melanie..Er weegt weinig op tegen het verdriet.. maar vind het zo definitief en ben dan ook 2 broertjes kwijt :( want die zullen altijd de kant van mijn ouders kiezen.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Kaatje: wat sneu voor levi! Wel knap dat hij het zo goed heeft gedaan.
    Melanie: nog gefeliciteerd!

Lig lekker op bed, manlief ligt gewoon al te snurken!

15. MamavEsmee

Lovely.. Lekker is dat he?! Vind het heerlijk om in bed te laptoppen of tv te kijken.. Ga ook maar naar boven geloof ik.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Mannetje is inmiddels thuis, hij is nu lekker met Myrthe bezig.
    Ook een dikke knuff voor jou! Flink balen dat je moeder steeds nee zegt, als ze niet meer op Esmee wil passen kan ze het beter gewoon zeggen, dan weet jij tenminste waar je aan toe bent.

@Kaatje: Aj, gelukkig valt het mee en is Levi een stoer bink.

@Lovely: Slaap lekker.

@Hier: Ga ook lekker m’n mandje in. Slaap lekker allemaal!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Wat een rust hier!

Hier een goede nacht gehad, Myrthe kwam om 2.30 en om 6.15. Vandaag niets bijzonders op het programma, maar morgen komen mijn collega's, dus wil een beetje opruimen, wil wel een goede indruk maken natuurlijk;)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hallo!!

wat een rust nog hier!

vanmorgen boodschappen gedaan en nu met sam bij mijn ouders.

menu:
    O: bakje yoghurt met museli plakje ontbijtkoek kopje thee glas water.
    T: kopje thee stukje kruidkoek.
    L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg, beetje brocolisoep glas karnemelk.
    T: kopje thee fruit.
    A: Nasi.
    T: kopje thee iets gezonds;)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vanochtend intake gehad op het kdv. Levi zou eigenlijk naar de dobbers gaan,maar gaat misschien naar de flippers. Hoop zelf de flippers ( ken de leidster beter en heerste meer rust etc. Alles was daar netter en overzichtelijker )
    Levi liet zich zelfs even door een leidster mee naar buiten nemen.Kwam na 10 min. toch maar weer veilig naar papa en mama. Volgende week maandag en woensdag wennen
    Ik ga ff boodschappen doen

Share This Page