Femke.. Fijn dat je je vannacht weer een beetje hebt kunnen opladen! Succes met poetsen. Toch spannend he? Collega's op visite!! Kaatje.. Gaat Levi 2 of 3 dagen kdv?? Elsie.. Prima menu hoor! **** De weegschaal was redelijk lief , zo na het weekend.. 72.1 Vandaag goed opletten dus morgen zit het wel weer ok. Vanmorgen al vroeg uit bed, honden uitlaten, tanken en toen vergadering.. Inmiddels het eten klaargezet voor vanavond & koekjes gebakken met rozijntjes en jam. Straks met Esmee naar de bieb en oppad voor papierenboterhamzakjes om de koekjes in te bewaren.. Menu: O: 2 pruimen en een boterham met appelstroop en water. T: 1 boterham met appelstroop en een appeltje en 2 x koffie en een flesje water. L: 2 boterhammen en een 1/2 cup a soep ( was niet lekker brrrr) 1x speculoos en 1x appelstroop. T: grote mok thee en een vers gebakken koekje A: Gekookte wortels ( vers) met gekookte aardappels en een rundergehaktballetje. Ga even de was wegpakken en dan Esmee wakker maken.. Anders slaapt ze vanavond niet
Hele auto volgeladen voor de kringloop.Kom ik daar. op maandag gesloten. Tuurlijk ! Boodschappen er dus maar bij gepropt haha en morgen weer terug naar de kringloop. Levi, Elin en kdv Ze gaan twee dagen, en dan een dag naar oma. Maandag gaan ze beide 2 uur wennen ( ben er zelf dan nog wel een half uur bij om wensen etc door te spreken met leidster ) en dan woensdag 4 uurtjes wennen. Vindt het nog het ergste dat ik Elin bij oma moet gaan achter laten ivm dat er gerookt wordt in huis.Niet als zij er zijn maar rook hangt toch overal in MVE, lekker aan de bak he de laatste tijd ? Hier vandaag bladerdeeg gekocht.Gaan we morgen appelflappen maken
@Kaatje: Hopen dat hij naar de Flippers kan dan. Roken en babys is geen goede combi idd, ook al roken ze niet waar de kids bij zijn. Mijn moeder rookt ook en je ruikt het toch, ook aan je kinderen als ze daar geweest zijn. @MvE: Ja, vind het best spannend. Het hoeft niet supernetjes te zijn, maar iets netter als nu zou wel fijn zijn. Die koekjes klinken erg lekker. Papieren zakken kun je meestal wel bij de reformwinkel krijgen (daar heb ik ze vaker gehaald). @Hier: Myrthe zit weer goed in dr velletje volgens mij, misschien toch een sprongetje/regeldagen? Weet het niet, maar sinds gisteren is ze weer zo rustig en tevreden en ik heb eigenlijk niets verandert aan ons ritme. Ook nog even een foto van ons meisje (heerlijk slapend, al 1,5 uur na de laatste voeding ) Bekijk bijlage 184170
Hallo dames, Heb niet alles teruggelezen hoor. Drukke week en druk weekend gehad. Met mijn ouders gaat het gelukkig goed. Ze zijn er gelukkig niet bang van geworden ofzo en mijn vader had s´avonds wel erg last van zijn knie maar ging gister alweer goed. Ik wilde vanaf vandaag eigenlijk weer streng gaan doen maar hebben ze hier op het werk een proeverij van allemaal broodjes, gebak, cake, muffins etc. van de nieuwe catering...heel slecht. Heb een plak cake en muffin op. Morgen vitamine B complex halen want merk dat ik aan de depressieve kant zit. Heel gek, heb sinds de geboorte van Dane last van winterdepressies. Ik wil eerst die vitamine proberen voordat ik naar de dokter ga want dat wil ik liever niet. Ben benieuwd. Femke: Wat een schatje! Zo lag Dane ook altijd, met zijn armen omhoog en handen in een vuistje hihi.
Kaatje.. Ja, ik vind bakken erg leuk om te doen! En de koekjes zijn zo veel lekkerder als uit de winkel.. Wil van de week ook eens proberen havermoutkoekjes te maken. @ roken & kinderen.. Als ik het voorkomen kan doe ik het.. Esmee was als baby astmatische.. Regelmatig gehad dat ik Esmee stinkend van rook ophaalde bij mijn moeder en dan ontkennen dat er gerookt was ( ze rookt stiekem..) Als Esmee er logeerd slaapt ze in het kantoor van mijn pa ( waar sigaren worden gerookt) je snapt dus wel dat Esmee er al in geen 2 jaar uit logeren is geweest. 2x omdat het echt niet anders kon. femke.. Wat een mooi meisje zeg! Leuk shirtje heeft ze aan zeg!! Geniet lekker van de momenten met je meisje. Kun je er weer even tegen wanneer het moeilijk is.. **** Net terug van de bieb en geslaagd voor papierzakjes. Ga nog even stofzuigen & strijken en dan zal Erwin er ook wel weer zijn!
Toen mijn souders net op levi gingen passen ( was hij een half jaar ) gingen ze netjes buiten staan. Maar toen werd het winter en is svader dus begonnen om onder de afzuigkap te gaan roken.Ben ik het natuurlijk niet mee eens maar ja aan gebrek van opvang. Gelukkig wordt svader pas om 16.00 wakker en gaat smoeder veel met Levi weg. Maar nu met Elin hebben we gezegt dat er echt niet meer gerookt mag worden ( al hangen alle giftige stoffen toch al overal in huis daar Twee weken geleden ook een folder over roken en kids in Levi zijn oppastas gestopt. Levi gaat hier ook gelijk in bad als hij daar geweest is. Toen Ferry klein was rookten ze gewoon in huis. Gek he dat hij altijd oorontsteking had en 8x buisjes
@femke wat een lief meisje!! echt een schatje om te zien. inmiddels weer thuis, heb met mijn moeder en sam nog gewandeld en heb onderweg even sloffen gekocht vond het toch wel wat koud s'avonds in huis. zo even eten maken.
@Wendy: Mmh, cake & muffins, lekker hoor. Krijg er meteen zin in @MvE: Geniet met volle teugen idd. Shirtje is van de nieuwe collectie van Prenatal. @Kaatje: Goede actie van die folder! Het is zo slecht voor kindjes, zeker voor die hele kleintjes. @Hier: Net gegeten, maar nog steeds honger Zo maar even een schaaltje kwark nemen, voordat ik echt ga snaaien.
Femke.. Verstandig!! *** Hier net havermoutkoekjes gebakken.. Zie recept op hyves.. Lekker!!! Morgen een zakje voor mee naar het werk, vriendinnetje, schoonpaps en mams en natuurlijk voor ons ook!
Goedemorgen Elin heeft doorgeslapen tot 06.30.Slaapt nu weer.Levi wordt langzaam wakker Weegschaal was lief. 76.8. Gaan langzaam richting de 72
Goedemorgen, Myrthe melde zich om 4.15 - 8.00. Ze wou alleen niet meer gaan slapen om 4.15. Uiteindelijk sliep ze om 6.30. Vandaag komen mijn 3 directe collega's en mijn leidinggevende kraamschudden. Heel leuk, maar ik knijp 'm ook wel een beetje. Myrthe heeft net eten gehad nl en ik denk dat ze rond 11.00 weer zou komen, midden onder het bezoek. Pff, dat vind ik wel eens lastig aan bv. Ik hoop maar dat ze lekker gaat slapen en tot 11.30 slaapt. Hoe hebben de andere dames die bv hebben gegeven dit opgelost? Als je alleen was met bezoek?
Kaatje.. lekkere nacht zeg!! Fijn dat de weegschaal lief is voor je.. Femke.. Ik zou denk ik gewoon aanleggen. Wel iets van een wikkeldoek over de schouder, aanleggen ( niets te zien en lekker rustig voor Myrthe. Of gewoon duimen dat ze doorslaapt.. Jammer dat ze na de nachtvoeding niet wou slapen. *** Hier een lange nacht gemaakt, had het echt nodig. Straks op visite bij een vriendinnetje.. Daarna thuis het huis poetsen en vanmiddag een latedienst. Weegschaal lief.. - 600 gram 71.4
Goedemorgen! Femke: Ik heb eigenlijk altijd overal en op elk moment gevoed. Wel altijd even een dekentje over zodat het bedekt was. Mve: Werkse vanmiddag! Hier een vrije dag heerlijk! Las net ook nog eens dat er donderdag een margedag is bij de oudste op school, dus heb vroeg weekend deze week . Ik ben even lekker aan het poetsen, heb net allemaal schoonmaakmiddel ingeslagen. Hoop nog even voor de middag na de action te kunnen, als Nana tenminste niet slaapt.
@Voeden: mmh, ik moet nog even aan het idee van openbaar voeden wennen geloof ik. Mijn collega's zijn overigens allemaal mannen... Ze komen eerder dan verwacht dus ik hoop dat Myrthe blijft slapen. @MvE: Soms kan slapen zo heerlijk zijn he? Veel plezier met babyknuffelen. @Lovely: Margedag? Dan hebben ze vrij?
Goedemorgen! Hier een SUPER lieve weegschaal 108.4!! Gaat de goede kant op in totaal ben ik nu 15.6kg kwijt lekker hoor! Merk wel als ik avonddienst heb dat de weegschaal de volgende dag erg lief is haha Komt goed uit vanavond weer werken @MvE Jij bent lekker aan het bakken leuk hoor! @Femke ik gaf gewoon borstvoeding in bijzijn van iedereen. Jammer dat je meisje niet wilde gaan slapen meer vannacht. Ik legde Nina vaak na een nachtvoeding bij ons in bed en dan sliep ze sneller dan dat ik haar terug in bed legde (maar misschien vind je dat helemaal niets) @Lovely Gaat het goed met school en afvallen? @Kaatje Gaat het goed met je webwinkel? Vind echt dat je leuke dingen hebt! Ik hou Nina maar even in haar pyjama straks komt mijn zusje rond het middag uur en die wil graag samen met Nina douchen anders moet ik ze nu 2 keer aankleden Vanmiddag naar cb voor de 3de prikken ben zo benieuwd wat ze nu weegt denk rond de 7500 gram
@Zustertje: Ik voel me daar geloof ik niet fijn bij, zeker niet bij mannelijke collega's... Ik laat Myrthe ook vaak bij ons in bed in slaap vallen en dan terug haar eigen bedje in. Dat wou ze vannacht helaas niet... Ik val zelf ook wel eens in slaap met haar naast me en dat is toch een beetje eng, al denk ik niet dat ik op haar zou gaan liggen of zo. Veel succes op het cb, heeft Nina last gehad van de eerdere prikken?
Femke: dan zijn ze inderdaad vrij, leraren hebben bijscholing. zustertje: afvallen gaat nu erg langzaam na mijn idee. Maar ik zit onder de 80 en daar ben ik erg tevreden mee. School gaat goed, erg zwaar en heb moeite echt tijd vrij te maken voor opdrachten. Hoe bevalt het werken je?
Nou ging helemaal stressloos vanochtend.Niets aan de hand. Zaten 08.15 in de auto. allebei helemaal goed gekeurd. Elin weegt nu 4720 gr en is 56 cm. Levi is 13.3 kg en 94.5 cm Levi had natuurlijk geen zin om zo'n stomme afgeplakte bril op te doen ( geef hem eens ongelijk ) dus moeten over acht weken nog een keer. Gaf aan dat ik het zelf niet nodig vond maar zij natuurlijk wel. Kreeg nog een "standje" dat ik Levi echt vit. D moest geven en 2x per dag tanden poetsen ipv 1x. blablabla. Zustertje, lieve weegschaal Haarspeldjes worden regelmatig besteld ( tot nu toe nog niet buiten bekenden om helaas ) Hotfix wordt helaas nog niet echt besteld.Vindt het zo leuk om te doen maar ja kan moeilijk tig dingen voor mezelf maken