10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: fijn dat iedereen weer is goedgekeurd! Ach als je niet wil, dan ga je toch niet? Het is niet verplicht!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

vanmorgen al op de fiets geweest naar de huisarts moest weer prikken hebben voor allergie. daarna naar het stadje hier in de buurt geweest maar de hema was dicht door verbouwing en de andere winkel waar ik heen wilde was ook dicht..

menu:
    O: 3 vitaluontbijtcrackers 1xvruchtenhagel 2xappelstroop glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water liga continue.
    L: 2 a 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: zuurkool.
    T: kopje thee ?

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik hoop vanaf vandaag de draad weer goed op te pakken. Heb het idee dat ik de laatste 2 weken flink aangekomen ben... heb niet meer gewogen, dus weet het niet.

Gisteren mijn verjaardag op het werk nog gevierd. Dus ook weer taart op, en gisterenavond nog wat chipjes en hapjes gehad wat over was van mijn verjaardag.

Vanaf nu dus weer streng. Hoop dat ik volgende week weer op de weegschaal durf. Voel me echt dik en maak me zorgen om mijn trouwjurk. Die kan elk moment binnen komen en daar pas ik nu echt niet in! :( Er MOET dus het een en ander af.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americain met uitjes
    1 beker optimel drink
    1 appel/peer

T: 100 gram witte druiven

A: 150 gram krieltjes uit de oven
    1 schaaltje sla met komkommer, cherrytomaatjes en een beetje dressing
    1 groentenburger

Vanavond hardlopen. Hoop dat dat iets word want ik ben snipverkouden... heel mijn hoofd zit vol. Maar ik ga toch! Van te voren flink neusspray erin en dan moet dat wel gaan (hoop ik).

Liefs

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Ah, OK, ik zit (nog) niet zo in de bs termen.

@Kaatje: Fijn dat het allemaal goed ging. Niet teveel naar luisteren, gewoon je eigen gevoel volgen.

@Elsie: Net menuutje.

@Melanie: Trouwjurk is een goede motivatie toch? En lekker gaan hardlopen, ook al hou je het niet vol omdat je verkouden bent, het geeft je toch een boost dat je er aan begonnen bent.

@Hier: Myrthe heeft lekker door het bezoek heen geslapen:D Wat heb ik toch een lieve dochter. Was gezellig met collega's, hoorde dat er weer een collega zwanger is. Dat wordt het 16e kindje in 3 jaar op een afdeling van 25! We hebben een vruchtbare afdeling. Er werd zelfs al voorzichtig gepeild of en wanneer wij voor een 2e gaan:$ Nou voorlopig niet hoor, heb nu genoeg aan Myrthe. Kregen trouwens een super kado: een bon van Prenatal voor 100 euro:$ Echt veel! Dat had ik niet verwacht, ga ik een leuke bestemming voor zoeken.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Lovely Werken is echt weer heerlijk! lekker bezig zijn en mijn man vind het ook erg leuk om alleen voor ons meisje te zorgen en dat gaat ook helemaal super. als ik in de ochtend moet werken gaat Nina naar mijn beste vriendin en dat gaat ook goed en als mijn vriendin moet werken komt haar dochtertje naar mij toe erg gezellig.
    Zal wel zwaar zijn ja je opleiding zeker de opdrachten (ben ik ook geen held in haha)

@Melanie Nog van harte gefeliciteerd goed verwend door je vriend?
    Suc6 met afvallen ik ben ook weer volop bezig!

@Femke Super leuk een bon van prenatal en zeker van 100 euro! Zo dan zijn er zeker veel kindje geboren wel erg leuk. Nina heeft niet veel last van de prikjes gehad gelukkig.

@Kaatje Wat zijn je schatjes goed gegroeid super! ik moet vanmiddag weer naar cb. Heeft Elin nu ook prikjes gehad?

Nina heeft nog niet echt veel geslapen vanmorgen bij de overburen zijn ze bezig met de tuin en maakt nogal veel leven wordt ze elke keer wakker gelukkig is ze niet ''vervelend''

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Mooi doel om voor te gaan toch? Weer in je trouwjurk passen.;) Mooi menuutje vandaag.

Femke.. Fijn dat Myrthe het zo goed deed. En een mooi cadeau zeg!:D

Kaatje.. Fijn dat het goed was op het bureau. Heeft Levi een hekel aan tandenpoetsen? Vit D gaf ik na 2 jaar ook niet meer.. Ze is veel buiten en dan doen ze ook veel vit D op.

Zustertje.. Fijn dat het met oppas zo mooi geregeld is. Flinke meid is Nina.:)

Elsie..Jammer dat het geplande winkeluitje niet door ging. Mooi menu vandaag!

Lovely.. Maar het TE doen? En onder 80 is toch al super.. Wat is je streven?

Esmee heeft leuk kunnen spelen met de dochter van een vriendin. Had nog een discussie met mijn vriendin.

Haar dochter wou niet slapen op vakantie dus wou ze haar ouders bellen om haar dochter op te halen, want zo hadden hun ook geen vakantie. Ik denk dan, jij wilt kinderen, ja het soms erg zwaar maar dan laat je je kindje toch niet " ophalen" door een opa of oma omdat het niet gaat zoals jij graag wilt. Je kindje hoort er toch ook bij?

Menu vandaag:

O: kwark met muesli en flesje water.
    T: koekje en 2x koffie
    L: 3 boterhammen met 2x beleg en een flesje water
    T: 2 stuks fruit
    A: ?? eet op het werk!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Mag ik me aanmelden bij jullie??

8. MamavEsmee

Ikke.. Welkom!! Wat ga je doen voor dieet? Wat is je streven?

9. MamavEsmee

Hier alles lekker gepoetst..

Lees: boven alles gezogen/gedweild en nat afgenomen. Alle was weggevouwen wat droog was. Wasje opgehangen. Toiletten weer schoon.

Beneden alles gezogen/gedweild en nat afgenomen. De vriezer ontdooid en helemaal schoongemaakt. Koelkast is weer schoon, eten gekookt voor Erwin en Esmee.

Nu wel thee en fruit verdiend niet? Straks even tanken en dan Esmee wegbrengen.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dankje MamavEsmee, Ik doe Sonja Baker (boek 2) en mn eerste streven is 15 kilo.

IK woog gister 105,5 kilo en ben 1.79 lang. Ik hoop ooit de 80 en liever nog de 75 kilo te halen. Of beter gezegt, wil maat 42 hebben en niet de maat 48/50 die ik nu heb.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Je kindje wegbrengen omdat ze niet wil slapen? Nee, dat zou ik ook niet doen. Wat je zegt, je hebt zelf voor kinderen gekozen en dat is soms zwaar. Zou ik zelf niet doen. Ik kan wel begrijpen dat sommige ouders 1 of 2 keer per jaar een weekendje met z'n tweeën weggaan, om bij te tanken, maar ook om tijd te hebben voor elkaar.

@Ikke: Welkom. Wat voor methode volg je?

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ikke welkom!

@mamavesmee nou vind ook dat als je met je gezin op vakantie bent je niet je kind gaat laten ophalen hoor! idd je kiest zelf voor kinderen en het kan ook soms best zwaar zijn en niet altijd even leuk.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier staan de appelflappen af te koelen. Lekker :) Elin heeft toch wel last van de prikjes volgens mij. Steeds huilen, valt ze in slaap etc

Lovely, nee idd maar hij gaat dan gelijk met Elin mee.ga er niet apart voor rijden

Melanie, hoop dat je in je trouwjurk de motivatie vindt er weer hard tegen aan te gaan

Femke, haha. nou zou idd nog even wachten met de tweede.Leuk cadeau !

Zustertje, ja Elin had vandaag haar eerste prikjes.succes bij het cb!

MVE, nee hij heeft geen hekel aan tanden poetsen maar Ferry en ik poetsen ook maar 1x per dag
    Idd raar dat ze het kindje laten ophalen. Hoort er idd bij. Je hebt nou eenmaal een ander leven met kids er bij

Ikke, tuurlijk :) welkom en succes

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Nina weegt alweer 7540 en is 62,5cm vind het wel grappig want Nina drinkt niet eens de hoeveelheid drinken die ze mag ze drinkt 5 x 150/5 maar dat maakt niks uit volgens CB zolang ze tevreden en blij is.
    Prikken was niet leuk voor Nina ze ging even flink over de zeik :);)

Kom morgen weer kletsen ga nu nog even relaxen en straks weer werken.... Tot morgen

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Ikke: Welkom!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ikke welkom!
    @mve: als ik 75 weeg ben ik helemaal happy. Dus zoveel heb ik niet meer te gaan!

Pff ik ben kapot. Heel eind met de kids gefietst naar de action en daarna nog door naar het winkelcentrum. Besef ik me nu dat we eigenlijk boodschappen moeten doen heb namelijk geen avond eten. Net manlief gebeld, meldt hij me dat hij even langs de medische bibliotheek gaat. Schoot me echt even het verkeerde keelgat in. Moet zelf ook genoeg dingen voor school doen, waar ik de tijd maar niet voor vind.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh meiden... ik heb honger. Roland belt gelukkig net dat hij nu naar huis komt, dus mag over 3 kwartier eten :) Dat houd ik nog wel vol!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Leuk dat ik welkom ben!

Zie dat er al een hoop meiden een hoop zijn afgevallen, knap hoor!

Hebben jullie ook een lijst waar we bijhouden hoeveel iedereen is afgevallen??

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kaatje
    79.0
    76.8
    72.0