10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hiii..

Kaatje.. Fijn dat de nachten goed gaan. Waren de appelflappen lekker?

Melanie.. het kunnen volhouden tot kwart voor 7?

Ikke.. Is het een prettig boek? Ik heb wel deel 1 gedaan volgens mij.. haha..

Lovely.. Jammer dat het vinden van tijd voor je opdrachten lastig is. Misschien goed overleggen?

@ vriendin... ze zit al 2 jaar in de ziekte wet.. Eerst zwangerschap en toen postnataal ivm bekken. De kinderen gaan dus al vanaf 2 weken na de geboorte van de jongste naar de oppas. Ze is dus veel alleen thuis zonder de kinderen. Dus ze is het wel gewend en misschien is het daardoor vanzelfsprekender. Ik kan het me alleen niet voorstellen.

@ weegschaal.. Blijft mooi stabiel 71.4

Vandaag eerst Esmee naar de psz en boodschappen halen, vanmiddag is er kindertoneel in het theater. Nijverdal bestaat 175 jaar.. allerlei activiteiten die er te doen zijn. Leuk hoor!

Moet ook nog naar intratuin voor fondant voor het werk. Maar dat kan morgen evt ook wel. Zit helaas niet in het dorp maar een halfuurtje rijden.

Menu:

O: kwark met muesli en koffie
    T: fruit
    L: 3 broodjes met mager beleg.
    T: fruit en een koekje?
    A: macaroni en een salade.

Na het eten hardlopen..

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ze waren heel lekker :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen dames,

Quinn al naar de psz gebracht, nu even aan ee fles water en zo een bak koffie en dan maar eens huishouden. Normaal ben ik aan het werk, maar zit in de ziektewet op het moment, geen idee hoelang het gaat duren.

De weegschaal gaat snel, maar dat is bij mij in het begin altijd.
    102,7 dus - 2,8 al
    Merk alleen wel dat ik het verschrikkelijk koud heb, zal ook wel komen dat we vorige week een week lang in Italie zijn geweest waar het gemiddeld 30 graden was ;)

MvE, tot nu toe is het boek goed te doen, ik vond boek 1 veels te heftig. Dit boek heeft veel meer variatie en het eten lijkt ook meer.

Mijn menu voor vandaag is

o-250 ml melk 4 tl brinta
    t- ontbijtkoek met een glas melk
    l-musliebol, 250g yoghurt+fruit
    t- eierkoek
    a-macaroni
    t-appel

Oehw ik zag appelflappen voorbij komen, heerlijk!!

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Zustertje: Fijn dat alles op het bureau in orde was.

@Lovely: Niet leuk dat je man zijn eigen plan trekt zonder dat met jou te overleggen.

@Kaatje: Netjes van Elin, maar ze slaat de nachtvoeding ook al wel eens over toch?

@MvE: Leuk al die activiteiten, geniet van het kindertheater.

@Hier: Myrthe heeft gisteravond heel erg krampjes gehad, heel lang gehuild. Uiteindelijk tegen 12 uur bij papa op de arm in slaap gevallen en om 6.30 wakker geworden! Heerlijk zo'n nacht. Nu ligt ze ook nog lekker te slapen in haar bedje. Ze maakt wel veel geluidjes in haar slaap, deden jullie baby's dat ook? Niet dat het erg is, maar denk steeds dat ze gaat huilen, terwijl ze gewoon ligt te "praten" in haar slaap.
    Vanmiddag naar mijn moeder, even eruit, soms komen de muren best op mij af moet ik zeggen. Wat dat aan gaat ook wel zin om over een paar weken weer te gaan werken. Aan de andere kant wil ik Myrthe nog niet alleen laten... Heel bekend voor de meeste moeders denk ik.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gemeen he die krampjes.
    ja Elin kom meestal rond 05.00 of 06.00 voor het eerst. Gister zelfs 06.30

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen....

Nina heeft veel last van de prikjes gehad zo zielig! Gisteren avond ongeveer 4 uur na de prikken begon het mijn man zei dat ze echt giga over de ''zeik'' was en dat hij haar bijna niet stil kreeg na een zetpil en een half uurtje werd ze gelukkig rustig en is ze na de fles in slaap gevallen.
    Vannacht rond 4/5 uur ging ze weer heel erg huilen na een zetpil en een fles heb ik ze uiteindelijk in slaap kunnen wiegen echt zo zielig...
    Vanmorgen was ze weer vrolijk en heeft ze ''gek'' liggen doen bij mijn zusje in bed (die heeft hier gezellig geslapen)
    Over een uurtje gaan we naar de stad gezellig even winkelen vanavond gaan we bij de v&d eten samen met mijn ouders broertje,zusje en haar vriend heb er zin in!

Vanmiddag kom ik weer online

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Vandaag lekker vrij en vanavond naar de ladiesnight bij Pathé en van tevoren ff bij de mac eten (slecht, ik weet het). Daarom probeer ik het overdag netjes te houden.

Zal maar weer eens een menutje droppen.
    O: creusli met magere melk
    T: wiener melange, 1 liga milkbreak
    L: 1 wit keizerbroodje met smeerworst
    T: banaan
    A: Mac donald

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Ja, zielig die krampjes. Gelukkig helpt cinababy redelijk goed.

@Zustertje: Arme Nina, gelukkig is ze nu weer in orde.

@Wendy: mmh, Mac Donalds, ben jaloers, ben daar nog niet geweest na Myrthe's geboorte.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou dat was ook zonde van mijn tijd. Eerst naar het UWV rijden, vervolgens op 10 min. loopafstand parkeren ivm jaarmarkt, nog geen 10 minuten binnen geweest en ik kon weer naar huis..... Maar toen ik weg was heeft Elin zonder problemen een flesje gedronken bij Levi :D Er is dus hoop haha

Zustertje, ahh gemeen he die prikken. Gelukkig lijkt ze vandaag weer de oude

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vanmorgen lekker gezwommen samen met sam. hij heeft ook weer goed geslapen vannacht, had hem toen ik naar bed ging nog wat drinken gegeven en toen sliep ie zo door tot 7.30, anders heeft ie s'nachts echt dorst en nu niet!

vanmiddag op visite en gaan daar ook eten, waarschijnlijk patatjes:)

menu:
    O: 3 beschuitjes met vruchtenhagel glas water kopje thee.
    T: niks.
    L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water stukjes komkommer&wortel.
    A: waarschijnlijk patat dus:)
    T: kopje thee ?

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kom even zwaaien.
    Zoals gewoonlijk druk druk druk.
    Vanmorgen uit de slaapdienst gekomen en de meiden opgehaald.
    Ze slapen nu beide nog. Esmee gaat vanmiddag spelen met haar neefje en nichtje. Dus ik ga lekker met Maureen boodschappen doen.
    De hele week al druk. Hele weekeinde gewerkt, maandag de hele dag, gister weer naar het ziekenhuis geweest. Weer aan de prednison. Neusoperatie en langedurige antibiotoica heeft niet geholpen. Nu gaan ze beginnen met injecties.....:( zucht.

Vlieg dus al de hele week van hot naar her.
    Leuk is het niet. Bah!! Steeds extra komen voor het werk, ook bah.
    Uren voor de kinderopvang net maar gewijzigd. Kom deze maand wel 20 uur over het aantal dat we nodig waren. Zucht........ en de opvang is al zo duur.

Maar al dat gevlieg is is voor de weegschaal wel goed :).
    Het gaat erg goed namelijk, stond gisteren op 83.0 kilo.
    Dus 3 ons afgevallen. En heb normaal geleefd zonder bij alles na te denken wat ik eet. Heerlijk. Mijn banner klopt niet nog;)... zit te denken hem weg te halen. Maar is ook wel weer een stimulans.

Nou meiden, ik ga de lunch in elkaar breien en de meisjes wakker maken. Daarna weer vliegen ;).

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh.. en hebben jullie wel eens gehoord van hollow earth???
    Harrold vind de aarde e.d wel interesant en kwam gisteren door te googlen op interesante links.

Er schijnt een hele wereld in de aarde te zitten.
    Een wereld waarin de mensen verder in ontwikkeling zijn dan ons.
    Uffo's etc schijnen daar ook vandaan te komen. In de noordpool zou een gat zitten. Er zijn echt foto's van en allemaal tekeningen.
    Google gewoon maar op hollow earth. Erg boeiend. Kan uren lezen en luisteren :).

13. MamavEsmee

Ikke.. dat gaat i.d. vrij hard. Vaak hoe hoger je bmi hoe sneller je in het begin afvalt, laat je niet ontmoedigen als je over een week of 4 maar 1 kg afvalt.;) Goed vol te houden vandaag? Vervelend dat je in de ziekte wet zit. Waarom? ( als dit niet een te brutale vraag is..;))

femke.. Esmee maakte ook altijd veel geluid, doet dat nog.. Zolang ze er zelf niet wakker van wordt. Vervelend die krampjes. :( Leuke middag gehad? En het " loslaten" komt vanzelf. Ze is net geboren..;)

Zustertje.. Ai.. arme Nina.. Op de ene prik reageren kindjes heftiger als op de ander. Hoe ging het vandaag? Gezellig uiteten geweest?

Wendy.. Net menuutje toch? Welke film ga je zien?

Butterfly.. Klinkt erg hectische allemaal. En vervelend dat je astma weer opspeeld. Denk je wel goed om jezelf? Fijn dat de weegschaal in iedergeval lief is.

Elsie.. Geniet van de friet meid!

Kaatje.. Anders Levi op het kdv de fles laten geven?:D

Drukke dag gehad.. De kasten weer gevuld en het huishouden gedaan, straks nog even een wasje ophangen.

De voorstelling vanmiddag vond Esmee geweldig. Was ook erg leuk!

Ik zelf zit tegen een griepje aan. Hoofdpijn, keelpijn en snotterig. Vanmiddag zelfs een halfuurtje op de bank geslapen toen Esmee ook op bed lag.

Net een pcm op en straks nog even een kort rondje proberen te lopen.. Beter iets als niets toch??;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha ja foutje. had Ferry moeten zijn

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Lekker frietjes en je hebt beweging gehad vandaag, dus moet een keer kunnen toch?

@Butterfly: Balen dat je weer aan de prednison moet. Wat voor injecties ga je krijgen?

@MvE: Beterschap en goed dat je nog gaat lopen.

@Hier: Leuke middag gehad bij mijn moeder. Myrthe heeft weer krampjes, arme kind:(

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

@Femke, ik krijg er nog informatie over. Wel heftig die injecties, na de eerste keer moet ik een paar uur blijven ter observatie voor mogelijke allergieën. Maar ja, als dit wel helpt.. al geloof ik er niets van.

@Mamavesmee, ik probeer ook aan mezelf te denken hoor.
    Maar soms heb je van die drukke weken waarin alles tegelijk komt.
    Daar baal ik dan van. De diensten die ik het weekeinde draaide waren eenmalig op een andere groep, dus zo'n week als nu komt zelden voor. Gelukkig het weekeinde vrij, de komende 3 weekeinden vrij trouwens :D. Dat is dan wel weer lekker. Volgende week alweer 3 jaar getrouwd dus gaan de meiden uit logeren en wij een avondje samen. Kan er nu al naar uit kijken :). Lekker uit eten en een filmpje pakken.

Meiden, ik duik mijn boeken in ;).
    Heb nog veeeeeel te doen voor school dus ga maar gauw aan de slag.

17. MamavEsmee

Kaatje.. Had toch gekunt dat Levi de fles had gegeven?

Femke.. Hoe is het nu met Myrthe.. Helpt een lekkere warme hydrofielluier (opwarmen in de magnetron) en dat lekker strak om het buikje.

Butterfly.. Succes met de studie!

Hier lekker wezen lopen, kon het wonderwel 30.59 minuten achter elkaar volhouden.. Bijna 5 km..

Nu thee met wat pepernootjes. Weegschaal was net erg lief..

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier net thuis na een laaaange dag!

Hele dag gewerkt en daarna nog cursus gehad. Daar ook gegeten... was goed verzorgd.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    1,5 plak 20+ kaas
    1 peer

T: niks

A: apretief van 4 amuzes (vraag me niet wat het allemaal was (geen idee))
    tournedos in rodewijnsaus met groene groenten en een aardappeltaartje

Nu nog ff tv kijken en morgen weer een nieuwe lange dag. Hele dag werken, daarna werkoverleg en daarna mijn auto wegbrengen voor de keuring van vrijdag!

Liefs

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MVE, had gekund ;) maar Levi was er niet vandaag haha.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Weegschaal stond weer op 77 kg.
    Drink echt te weinig op een dag dus ga ik nu echt op proberen te letten

Share This Page