10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Butterfly: Dat klinkt wel heftig zeg, maar als het zou helpen...

@MvE: Goede tip, gaan we de volgende keer proberen. Ze heeft tot 23.30 geschreeuwd en toen is ze van uitputting in slaap gevallen... Zielig.

@Melanie: Klinkt wel als een lekker menuutje.

@Kaatje: De weegschaal werkt niet echt mee he?

@Hier: Myrthe om 6.30 wakker gemaakt voor een voeding, daarna ging ze weer lekker slapen. Ik zelf ben slecht in orde, flink verkouden. Hier was de weegschaal ook niet lief, waar het van komt weet ik niet, had gisteren een nette dag. Toch maar meer drinken en beter opletten.
    Vanochtend naar de vk voor de 6 weken controle.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Succes bij de vk

Nee werkt niet mee maar let zelf ook niet super op. Gister een half pak kaneelkoek op haha

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Weegschaal is nog steeds niet heel lief maar ik zit gelukkig nog wel on de 63.

MvE: Ladiesnight was leuk. Het was de film Friends with benefits.

Femke: Succes bij de VK.

Ik zit op mijn werk dus ga maar weer eens wat doen. Heb totaal geen zin vandaag.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Sorry dames, heb het erg druk.
    Maar afvallen gaat erg goed hoor. Ben hard op weg om onder de 80 te komen. Maar moet ongesteld worden, dus het blijft weer even hangen.
    Heb daarnet wel een oude broek uit de kast gehaald, die tot 2 maanden geleden nog te klein was, maar nu perfect zit! :D

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

gister was erg gezellig lekker patat gegeten en een kroket.. dus vandaag maar weer goed opletten! en straks lekker naar buiten want het zonnetje schijnt.

sam heeft weer goed geslapen gelukkig waren pas 8.15 wakker! helemaal uitgerust.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    MvE: ja dat is bij mij inderdaad het probleem, in het begin gaat het snel en daarna moet ik eraan wennen dat het langzaam gaat, en dan heb ik die schop nodig!!
    Naar wat voor voorstelling ben je geweest, wel leuk dat Esmee ervan genoten heeft. Hopelijk zet de griep niet door, maar ja als je zo het weer bekijkt is het niet zo raar, zo regen, zo mooi weer, dan weer koud, raar land
    Nog wel je rondje kunnen rennen, of was je te beroerd? edit, lees het al, knap hoor!!
    Femke: balen dag die krampjes! Heb je al druppeltjes voor haar gehaald of een kruikje tegen haar buikje?
    Misschien heeft de vk nog tips tegen de krampjes!
    Balen dat je je ook niet lekker voelt, beterschap
    Btterfly, en nog met je neus in de boeken?? Wat voor opleiding ben je aan het doen?
    Wendy, werkse vandaag
    Aszz: wauw super zeg, daar doe jet het immers voor he!! Wat zal je trots zijn

Hier, vanmorgen (ja ik weet alweer) op de weegschaal gestaan en hij gaf nu 101,9 aan, het vliegt eraf zeg, niet normaal.
    Vandaag weinig op de planning, Quinn is door papa naar het kdv gebracht.

Iemand vroeg waarom ik in de ziektewet zit, ik ben vorige week in mn vakantie door mn rug gegaan. Nou was ik dinsdag weer op mn werk omdat het me gesmeekt was omdat we erg krap staan met personeel. Maar na wat insidenten op het werk brak ik, ik vond het zo onmenselijk hoe wij clienten moeten begeleiden op het moment, iedereen werkt keihard, we hebben te weinig personeel en ik vind het schandalig hoe het er aan toe gaat.
    Daar bij voel ik me nu schuldig dat ik er zelf niet ben, want dat betekend dat het dus nog slechter is, maar ik kan het niet meer

Het ergste is ook nog, mijn collega heeft mn leiding gevende gebeld en goedkeurig gegeven dat ik naar huis mocht dinsdag, maar mn leiding gevende heeft nog niet het fatsoen gehad om me te bellen. Misschien vandaag we zullen het zien. Eerst maar eens mn hoofdleeg maken.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ohwja mijn menu voor vandaag is:

o:creacker met kaas en jus
    t: banaan
    L: 2 boterhammen, 1 met smeerkaas en 1 met kipfilet
    T:sinaasappel
    A: sperziebonen, aard, en witvis
    T:streng

En nu heeeeeeel nodig plassen, raak je er ooit aan gewend aan dat water drinken dat je zo verschrikkelijk veel moet plassen, ik loop me gek

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou keuken is weer spik en span.Helaas is mijn opgeruimde en gestofzuigde huiskamer weer veranderd in een tapijt, zandbak en uitstalplaats voor al het speelgoed

Aszz, goed bezig !

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Leuk he kinderen...

@Wendy: Sterkte met werken.

@Elsie: Fijn dat Sam weer goed geslapen heeft.

@Ikke: We hebben Cinababy tegen de krampjes en dat helpt wel.
    Heftig op je werk, wat voor werk doe je?

@Hier: Alles goed bij de vk, hb was weer mooi geklommen naar 7,8. Verder nog even de bevalling besproken. Ik merk dat het nu al helemaal begint te vervagen, wat er precies gebeurd is:), kan me helemaal niet meer herinneren hoeveel zeer het deed bv.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Fijn dat het super was bij de vk, weer een geruststelling dan he?!

Ohw ik weet mn bevalling nog wel, was een drama bevalling, de pijn en hoe ik hing en schreeuwde van pijn, nooit meer hihi

Ik werk op een activiteitencentrum voor meervoudig gehandicapten volwassenen. Een paar met agressie, ouderen dementerenden, jong volwassen in de pubertijd, complex gehandicapten, dus van alles wat

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ikke: Ja was goed om even na te praten bij de vk. Ik had ook geen makkelijke bevalling, veel pijn gehad ook, maar als ik naar Myrthe kijk... Voorlopig geen tweede voor ons, maar dat heeft meer met de zwangerschap te maken.
    Volgens mij heb je een pittige baan, met al die verschillende ziektebeelden.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ohwww kreeg net even flink de kriebels, of meer angst, of we Quinn nou wel hadden ingeschreven op school.

Stom natuurlijk, dus gelijk school gebeld, en ja hoor hij was gewoon netjes ingeschreven, kan ik vanacht gewoon slapen.

Hier ook geen 2de kindje hoor, wou wel altijd, maar we hebben een zorgen kindje, en ons gevoel zegt gewoon geen 2de, heb ook totaal geen kriebels voor nr2 ofzo.

Ja het werk kan soms wel heftig zijn, maar er zijn dagen dat het saai is, zeker zoals het er nu aan toe gaat, personeels tekort, je kan geen kant op, heel erg frustie

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, wees blij dat de pijn vervaagd haha

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Assz.. goedbezig zeg! En oude kleding weer aankunnen is een mooie motivatie!:D

Ikke.. Werken met de zelfde doelgroep, alleen ik werk in een woonvoorziening. Kan i.d. soms heel heftig zijn. Je hebt zoveel te doen maar moet soms keuzes maken die eigenlijk niet kunnen. Wij zijn ook maar mensen en je moet het je soms niet te veel aantrekken, ook al is het ontzettend moeilijk. Sterkte meid. Oja, betreft afvallen, ik kom je die schop wel geven hoor!:D

Elsie.. Goedzo, lekker bewegen wanneer het kan. De weegschaal inmiddels ook weer een beetje lief?

Femke.. Fijn dat de controle goed was. De intensiteit vergeet je he? Mannen een stuk minder heb ik het idee. Erwin vond/vind het allemaal erg heftig en is er nog steeds van onder de indruk. Heeft het er ook nog met regelmaat over. Grappig is dat.

Kaatje..Oh.. Kaneelkoeken!:)

Vanmorgen bij vriendinnetje koffie gedaan.. Was gezellig.. Kreeg nog een lief compliment van haar zus, ze vond dat we het allemaal zo goed voor elkaar hadden, jong een kindje gekregen, maar zo volwassen geworden.. We ondernemen veel met Esmee en voeden haar netjes op. Werd er een beetje verlegen van, heeft nog nooit iemand tegen me gezegt.:)

Daarna even langs de hema, slofjes voor Esmee gekocht, de oude waren 3 maten te klein..:D Dus ze is helemaal happy nu.

Heb een knutselplaat uitgeknipt dus Esmee is lekker aan het knutselen. Straks even naar een taartenwinkel om wat nieuwe uitstekers de kopen en straks denk ik nog even cupcakes maken.:)

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oja, menu:

O: 2 broodjes, 1x kaas en 1x speculoos en thee.
    T: 2x koffie en een zandkoekje
    L: 2 broodjes met 1x kaas en 1 krentenbol en thee
    T: 2 stuks fruit en 2 flesjes water.
    A: gekookte aardappels, spruitjes en een snitzeltje.

Weegschaal: 71.2 :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee nou het wil nog niet echt zakken mijn gewicht helaas..

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ikke: Over 2 jr willen we misschien wel een tweede hoor, maar nu nog even niet. Vind voor een baby zorgen ook veel heftiger en zwaarder als gedacht. Laat staan als je er dan twee onder 3 zou hebben. Diep respect voor mensen die dat kunnen. Ik zou er niet geschikt voor zijn.
    Wat is er met Quinn aan de hand?

@MvE: Precies, de intensiteit vergeet je. Voor mannetje is het idd nog steeds heel indrukwekkend. Wat een superlief compliment heb je gekregen, heb je ook wel verdient hoor!

@hier: Was even in de supermarkt om vleeswaar te halen en ben gezwicht voor karamel kruidnootjes:) Maar wel lekker.;)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Kom even snel mijn menu posten!

O: shake
    T: koffie, peer
    L: shake
    T: 2 glazen water
    A: stamppot andijvie, gehaktbal
    T: 2 glazen water, sinaasappel

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    MvE: Grappig dat je he zelfde werk doet!!
    Bij ons is het vooral drama omdat we 1 langdurig zieke hebben, 1 collega weg is gegaan en de vacature nog niet is opgevuld, op dinsdag altijd iemand naar school is, en op het moment 1 collega 3 maanden aan het proefdaaien is op een andere locatie, dus we missen per dag 3 man!
    Afgelopen dinsdag bijv hadden we 4 man vast personeel, 6 man was er niet aanwezig. We noemen ons ac tegenwoordig geen ac, maar een asiel. Te triest maar waar.
    HIhi ja geef jij mij die schop maar, maar heb er tot nu toe nog steeds alle vertrouwen in dat het lukt, maar ja ben dan ook pas een week bezig of nog minder eigelijk.

Leuk om ook een flink compliment te horen toch, hou dat vast, voor een mama ook wel eens fijn om te horen. Je doet altijd je best, maar om het dan uit een ander mans mond te horen is dan toch fijn

Femke: Quinn is vanaf hij 3 maanden is flink aan het sukkelen, wat we nu weten na 3 1/2 jaar toen geregeld astma aanvallen, kma, reflux, ecxeem, kiss syndroom, paar keer opgenomen geweest, 24uurs ph-metrie, paar keer voor zijn astma aanvalen, zijn neus gebroken. Hij was om de 6 a 8 weken ziek, en dan niet beetje verhoging maar 40 koorts.
    Quinn loopt op het moment nog steeds bij de longarts en krijgt nog steeds medicatie, puffers en een tablet voor zijn longetjes.

Gelukkig kunnen we over het afgelopen jaar zeggen dat het goed gaat met hem. We hopen volgend jaar zomer te kunnen afbouwen met de medicatie!
    Verder is Quinn een heel gevoelig manneke, snel overprikkeld, en hij komt vrijwel iedere nacht nog 1 a 2 keer omdat hij wakker word van zijn dromen, of van wat dan ook.
    OP dit moment word er in werking gezet dat we hulp krijgen bij bepaald gedrag dat Quinn laat zien, bij vreemde mensen, artsen, dokters ect ect, dat is behoorlijk extreem. Ook krijgen we hulp over zijn eten weigeren, sinds hij 8 maanden is eet hij niet tot nauwelijks avond eten.

oeps een heel verhaal, maar dat is nog in een notendop
    Verder is het liefste en mooiste manneke op de wereld :D

Ga nu mn sinaasappel aanvallen

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ikke: Jeej, dat is wel heftig. Zeker gedragsproblematiek lijkt me erg lastig om mee om te gaan.

Share This Page