@femke beterschap!! hier ook al verkouden en keelpijn, maar gelukkig gaat het wel en heb ik wat in huis kunnen doen vanmorgen. sam ligt nu lekker in bed dus even rust, vriend komt rond 2 uur met meisje en dan tas inpakken en dan rond een uur of 16.30 gaan we weg.
Woehoe!! Dane heeft voor het eerst een poepje gedaan op zijn potje!!!! Ik zag dat hij moest poepen dus vroeg of hij op zijn potje wilde. Ik snel zijn broek en luier uit gedaan. Er zat al een kleine poepje in zijn luier maar hij heeft de rest op zijn potje gedaan!!!! Ben zo trots!
En even mijn menu droppen. O: 2 carcottes, beetje chocopasta en smeerworst T: rijstwafel choco, wiener melange L: 2 bb gebakken ei T: appel A: kippensoep, stokbrood kruidenboter T: ik hoop niets
Femke.. beterschap. Griep heerst geloof ik.. Ik ben er bijna weer vanaf. Mag je evt een neusspray gebruiken. Dat verlicht altijd snel. Lovely.. Zeggen ze echt.. Ik ga met je broer winkelen en de kleding krijgt hij van ons? Elsie.. Al reactie van de dieetiste? Goed weekend gewenst. Wendy.. Hoe gaat het afvallen? Prima menuutje vandaag! Knap van Dane hoor.. wat worden ze dan snel groot he? *** Nuttige ochtend gehad... Huis en auto zijn weer schoon.. ( heb zo'n hekel aan mijn auto stofzuigen etc) Was is weg en nog even een boodschap gehaald. 25 minuten achter elkaar hardgelopen.. Lijkt me prima voor een slaapdienst aan. ( loop dan ook erg veel en niet prettig voor mijn enkel) Menu: O: 1 krentenbol en 1 boterham met kaas en thee T: banaan en handje pepernootjes 3 glazen light ranja. L: 3 boterhammen 1x kaas en 1 x appelstroop en thee. T: Appel en havermoutkoekje. A: ?? eet op het werk.
MvE: Gewicht staat heel de week al op 62.7 maar doe eigenlijk niet streng maar ook niet heel gek. Gisteren gewoon een gebakje op en dan de rest netjes enzo. Maar vandaag probeer ik wel iets strenger te doen want morgen gaan mijn vriend en ik uit eten en slaapt Dane bij opa en oma. En ja, het gaat inderdaad supersnel....zo gek, ik had gewoon een traan in mijn oog voor een drol wahahahah. Werkse vandaag.
@Wendy: Super goed van Dane! @MvE: Heb zoutoplossing in huis, dat mag wel met bv, maar helpt geen bal. Ik heb ook altijd een hekel aan autowassen, dat laat ik altijd aan mannetje over @Hier: Vanmiddag nog even lekker kunnen slapen, voel me wel iets beter. Zo maar even een paracetamol en dan weer voeden. Myrthe ligt nu nog lekker te slapen, dus ik laat haar nog even liggen.
Hey meiden, @ Lovely: Ik kan me voorstellen dat het je steekt als het kindje van je broer helemaal door je moeder aangekleed word en jouw kinderen niet! Slaat ook echt nergens op! @ MamavEsmee: Al een tijd niet gewogen. En dat ga ik ook niet meer doen, tot ik zeker weet dat er weer wat af is. Anders valt het alleen maar tegen! @ Femke: Vervelend dat je ziek bent. Beterschap meid! @ Wendy: Wat goed van Dane dat hij op het potje gepoept heeft. Kleine jongetjes worden groot Hier vandaag weer gewerkt. Ben blij dat de dag voorbij is. Het was niet druk gelukkig. Dus heb allerlei andere dingen tussendoor lopen doen. Een collega is bijna 25 jaar in dienst en we willen voor haar een tijdschrift gaan maken. Dus daar heb ik war voorbereidingen voor getroffen en wat mails rondgestuurd. Leuke dingen vind ik dat. Beetje dingen organiseren. Qua menu gaat het goed. We hadden nog picolinis in de vriezer die ik bij mijn verjaardag vergeten was, dus die eten we vanavond als avondeten. O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 150 gram druiven T: 1 pindakoekje A: picolinis Vanavond de auto ophalen van de APK. Was natuurlijk weer wat aan de hand, dus weer 300 euro lichter. Het houd niet op met de financiele tegenvallers . Ben er nu wel klaar mee! Daarna ook nog hardlopen, maar daar heb ik echt 0 zin in! Bah! Liefs
Goh, ik zit nu echt met dubbele gevoelens naar The voice te kijken hoor.....kreeg net al een sms van iemand die vond dat ik beter was dan die eerste 4 kandidaten, wel heel lief hihi!
Femke: Beterschap! Begin nu ook dezelfde symptomen te krijgen, hoop dat het mij bespaard word. Wendy: wat goed van Dane! Kan me voorstellen dat je met dubbele gevoelens kijkt Mve: ja ze vertelde het me gewoon! Melanie: jummie picolinis. Nog wezen hardlopen? Hier vandaag heerlijk geshopt, de oudste is goed verwend! Voor mezelf ook nog een leuk jurkje gescoord en een leuke legging met bloemenmotief. Voor Nana een nieuwe winterjas gekocht. Verder vond ik het voor haar tegenvallen. Mijn moeder en broer ook nog tegen gekomen, volgens mij was mijn moeder dat niet zo blij mee . Daarna zijn we heerlijk wezen eten bij de chinees. Nu lekker op bed, voel me ook griepig.
@ Lovely: Beterschap meid! @ Wendy: Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Het gevoel van: "daar had ik kunnen staan"! Knuf meid! Zo... hier net terug van het hardlopen. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter dan de vorige keer. Ben nu wel weer blij dat ik gegaan ben. Zondag waarschijnlijk weer! Nu the voice kijken!
Man ik ben kapot. Elin alweer de hele avond aan het huilen of aan de (.) 21.45 viel ze eindelijk in de draagdoek in slaap.kon ik mooi "even snel" de helpdesk bellen omdat NOD virusscan niet geinstalleerd kan worden op de pc. Dat even was dus een half uur aan de lijn hangen en probleem is nog niet opgelost. Hoop dat Elin zo in bed verder slaapt want mijn kop knalt uit elkaar. Morgenochtend ff neuzen op de kledingbeurs en voor smiddags hebben we een speelmiddag georganiseerd voor de buurtkindjes. en Elin huilt weer
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen! Huis al aan de kant alleen nog overal weer dweilen. Straks nog even de stad in. Moet nog even voor mezelf schoenen en wat basic shirt. Mijn menu: O: shake T: koffie. bakje druiven L: shake T: 2 glazen water A: ? T: 2 glazen water, bakje popcorn
@Melanie: Is altijd zo zonde van het geld, onderhoud aan auto's. @Wendy: Dat kan ik me voorstellen, moest gister nog wel even aan je denken. @Lovely: Jij ook beterschap. Raar dat je je moeder tegenkwam. @Kaatje: Vermoeiend zo'n avond, wel een beetje kunnen slapen vannacht? @Hier: Voel me een stuk beter, maar Myrthe niet, ze is hangerig en huilerig. Nu slaapt ze, ik hoop dat ze zich straks wat beter voelt.
@ Kaatje: Is Elin nog lekker gaan slapen? Hier vandaag weinig plannen. Roland gaat weer de hele dag tennissen, dus ben weer alleen thuis. Vanmiddag even met het tijdschrift aan de gang wat we aan het maken zijn voor een collega. Die is binnenkort 25 jaar in dienst. We hebben afgesproken dat elke collega 1 pagina voor haar rekening neemt, maar wat moet ik daar in godsnaam op zetten?? (ik kan ook nog eens niet zo goed met die collega overweg!) Iemand hier ideeen? Vanavond 3 verjaardagen. Waarvan 2 op 1 adres (gelukkig) dus een druk avondje, maar wel leuk. Net even cadeau's ingeslagen, dus dat staat klaar. Liefs
Melanie: Tja, best moeilijk zo'n tijdschrift. Mijn zus heeft een fotoboek laten maken voor mijn babyshower. Toen had iedereen ook 1 pagina. Iederaan had een foto, iets over vroeger en een wens voor mij voor de toekomst. Mischien zoiets? In jou jouw geval dus een heel groot plaatje en weinig tekst wahahaha. Menu vandaag: O: 1 cracotte met speculoos, thee T: rijstwafel choco, wiener melange L: ? (iets licht) T: niets A: all you can eat sushi!!!! Op Scheveningen.
@Melanie: Da's ook niet gezellig, dat Roland de hele dag tenissen is. Voor die collega: Herinneringen aan de tijd dat jullie samenwerken? En wat Wendy zegt, een groter plaatje, zodat je niet zoveel tekst hoeft te verzinnen. @Wendy: Lekker sushi. Geniet ervan.
Femke: Bedankt, gaat wel lukken want we hebben ook nog eens heel mooi weer. Vervelend dat Myrthe zo'n last heeft. Ik hoop niet jullie elkaar aansteken. Hier: Ben sinds gister ook ineens snotverkouden en vanochtend werd ik weer ineens wakker met duizeligheid. Het ging beter. Misschien toch iets te maken met lage weerstand.....
@ Wendy: Dat is wel een goed idee, daar kan ik wel wat mee denk ik. Heb inmiddels voor in het tijdschrift al een woordzoeker en een horoscoop gemaakt. Maar mijn "eigen" pagina ben ik nog niet mee begonnen. Zal eerst eens wat foto's van het werk gaan inscannen! Waarom neem ik ook altijd dit soort dingen op me??? hahaha... Iedereen lekker aan het snotteren hier. Ik ben ook al een week flink verkouden. Gelukkig gaat het al een stuk beter!
Zo mama is moe. Vanochtend naar de kledingbeurs geweest. Helaas geen broeken in levi zijn maat. Wel geslaagd voor twee vesten en voor 2 spellen ( eentje voor sinterklaas ) Daarna thuis alles klaar gemaakt voor de speelmiddag. 8 stuiterende kids in je tuin is vermoeiend haha.maar wel erg gezellig. Tussendoor nog even naar een grasveldje achter het huis geweest om te voetballen met zijn allen. levi heeft een super middag gehad en de rest van de kids gingen net ook afgedraaid naar huis toe. Prima nacht gehad trouwens.Elin kwam om 6.00 uur en Levi om 08.30 Beterschap voor alle snotterende meiden