10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai.. Moe en druk weekend. Heb al 2 dagen last van mijn maag/buik darmen.. Zeer iritant.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames.

Gaat redelijk hier zo te lezen, veel die niet helemaal fit zijn lees ik. Beterschap dames. Hier gaat het wel goed ;).
    Vandaag lekker in huis bezig geweest, ramen gewassen, wassen gedraaid en lekker buiten gehangen, met Esmee naar de bibliotheek geweest, vanmiddag zelf nog even rond geneusd in het winkelcentrum. Productief dagje.

Na het eten ben ik met school bezig geweest en hou er nu mee op.
    We hebben een hoop werk te doen, en ik heb toch wel veel tijd nodig om de theorie goed te begrijpen. Ik moet er dus echt voor gaan zitten. Maar het gaat erg goed. Het is ook onwijs leuk allemaal.

Harrold en ik gaan nog lekker een filmpje kijken, met wat lekkers.

Lijnen gaat goed.
    Ik eet gewoon gezond, met op zijn tijd echt wel wat lekkers.
    Clienten zeggen dat ze me steeds dunner vinden worden en ook mijn moeder gaf me vandaag een compliment. Ze vond me zo ontzettend afgevallen. Daat geeft motivatie en zelfvertrouwen.
    Het gaat bij mij gewoon langzaam op de weegschaal, daar baal ik wel van. Nu ik minder weeg kan ik de rust vinden gewoon gezond te eten. Regelmatig prednison ( wat ik nodig heb ) werkt er ook niet in mee natuurlijk. Mijn omvang wordt gewoon heel slank, dat zie ik in de spiegel zelf ook. Maar je doet het ook voor je de weegschaal he ;).

nou dames.. nog een fijne avond!!!

@Mamavesmee, ga je volgende week ook naar het JP feest? En wat een super lief compliment kreeg je. Je bent ook een erg lieve mama. Als ik lees hoe je met Esmee omgaat en wat je allemaal doet met haar, dat is toch geweldig. Harrold zegt het ook vaak tegen mij, dat hij bewondering heeft voor hoe ik alles regel. Maar op hem na, zegt ook niemand dat. Ach meis... als we het zelf maar weten. Gezin gaat voor alles :). En in jou verhalen is dat echt te lezen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier vanaf 02.30 soort klaar wakker. Elin sliep door tot 07.20. ligt nu weer te slapen op mijn bed. Levi slaapt ook nog

ZButterfly, fijn dat het lijnen goed gaat !

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly: fijn dat alles goed gaat!
    Kaatje: kon je de slaap niet meer vatten?

Hier ook al vroeg wakker, Nana stond om half 7 naast mijn bed. We gaan vandaag op kraamvisite bij een meid van hier op het forum en Nana heeft weer helemaal zin om haar vriendinnetje te zien, die is dus helemaal hyper.
    De oudste word straks opgehaald door papa en mag even mee met hem naar het werk, ik doe hem namelijk geen plezier om mee te nemen naar visites.

Mijn menu:
    O: shake
    T: ?
    L: shake
    T: appel, 2 glazen water
    A:( Mijn moeder belde gisteren of we kwamen eten en ben er nog niet over uit of we gaan.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen meiden!!

Hier een paar drukke dagen gehad en gister even een drama dag gehad. Was even een familie crisis en sja ben een emotie eter. Kon me redelijk in bedwang houden tot ik met Quinn op de braderie was.
    Gisteravond een bbq gehad, heb niet zo heel veel gegeten maar het was niet alla Sonja.

Vandaag weer gewoon doen en eens kijken wat we vandaag gaan doen. Denk misschien even lekker naar scheveningen even uitwaaien en mn hoofd leeg maken.

Weeg schaal was nog steeds lief met 102,2

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, kon idd de slaap niet echt meer vatten.Heel irritant zo midden in de nacht. Veel plezier vandaag op kraamvisite

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier gisteren een lange maar leuke dag gehad. Eerst verjaardag van Kimmetje, en daarna nog 2 verjaardagen (van een tante en een neefje van Roland) was erg gezellig. Uiteindelijk waren we om 2:00 thuis. Nog tot 3:00 uur wakker gelegen en vanmorgen alweer om 8:30 uur wakker.

Vandaag weinig plannen. Wil vanmiddag even gaan hardlopen en even in de tuin aan de gang. Verder zien we het wel!

Liefs

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier een super nacht achter de rug. Myrthe ging rond 23.30 slapen en ik heb haar rond 6.00 wakker gemaakt (8 uur na de laatste voeding). Om 7.00 uur sliep ze weer, om 10.00 werd ik zelf wakker, mooi op tijd voor nog een voeding. Nu ligt ze half wakker/slapend een beetje te kletsen in de kinderwagen buiten. Heerlijk meisje is het.
    Vandaag naar het pleinfeest hier in het dorp, soort braderie, eens kijken wat dat precies is.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

weer terug van een weekend met veel familie:) was erg leuk maar druk voor de 2 kinderen. ook veel lekker eten!! gister allemaal pasta's enzo. nu weer lekker thuis, en het gezond eten weer oppakken.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vandaag de voor en achtertuin onder handen genomen. Zomerbloeiers eruit, onkruid gewied, veel gesnoeid. Pfff wat een kus, maar nu wel weer klaar gelukkig.

Mijn planning was om vanavond nog te gaan hardlopen, maar mijn zus heeft last van haar knie dus die wil ze even ontzien (had ze van de week al last van, maar gaat nu net iets beter, dus ze wil nog even wachten) en Roland heeft last van zijn achillespees. :( En alleen ga ik niet... slecht he?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonde zeg.vanochtend 140cc gekolfd, vergeten in de koelkast te zetten,kon ik net dus weg gooien.

Hier trekken we maar ff een zak chips open.is het maar op en dan kunnen we er morgen weer tegen aan. slecht weekend gehad.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een gedeeltelijk slecht weekeinde gehad.
    Vandaag alles gevreten wat los en vast zat.
    Twee stukjes oranjekoek, bokkepootjes, softijsje, klein reepje chocolade, patat en een kroket, broodje hamburger tussen de middag :):):):):):).

Slecht hoor!! Wel lekker trouwens ;).
    Ook een leuke dag gehad. Vanmorgen met z'n viertjes een eind gefietst. Eendjes gevoerd, langs schoonmams geweest, lekker buiten gegeten en vanmiddag met Esmee geknutseld. We hebben samen zitten scrapbooken. Nog met Esmee een ijsje gehaald. En lekker weer zeg :).

Morgen streng!!!!!!
    Moet ook werken van 09.00 tot 17.00 trouwens.
    Nu een begin maken aan de presentatie die ik moet doen vrijdag.

Tot later maar weer!

13. MamavEsmee

Het leek wel zomer vandaag!! Helaas de hele dag moeten werken.. Om half 5 toen ik vrij was nog even naar het dorp heen. Er was feest met muziek en met voor de kinderen een draaimolen/springkussens en suikerspinnen.

Wel een leuke dag op het werk gehad, samen met clienten cupcakes versierd met marsepijn/fondant. Een geslaagde middag gehad.

Zit een beetje met mezelf in de knoop. Gedoe met familie maakt me erg onzeker en verdrietig. Vanmiddag uiteindelijk mijn zusje maar gebeld, ze reageerde niet op de mail die ik had gestuurd.

Conclusie is: Ze wil overleggen met de rest of we Sint op een andere dag vieren. Wil de rest dat niet dan vieren ze het dus zonder ons. Met als antwoord: Je kunt niet altijd met iedereen rekening houden. Dus ik mag Esmee als ze ouder wordt uitleggen dat Sinterklaas niet gevierd wordt met opa en oma ... omdat ze niet altijd rekening kunnen houden met iedereen..:(

Donderdag komt mijn zusje hier en wil ik toch eens proberen met haar te praten hoeveel mij dit allemaal doet.

Verder kwam ik mijn moeder nog tegen, ze zei eerst: wil je me niet zien ( we liepen met een enthousiaste Esmee richting draaimolen) dus zagen haar echt niet.. Stoppen we, gaat ze gewoon door in gesprek met mijn oom en tante en staan wij er voor l*l bij..;)

Op de terugweg nog even aangegaan, maar geen uitnodiging om even te zitten of gezellig gekletst. De juf van Esmee die we tegen kwamen had nog meer interesse..:( Oja.. schoonpa had mijn moeder s'morgens gesproken, mijn pa blijkt op vakantie te zijn :( Ook niet even een smsje oid. Ook ma repte er met geen woord over vanmiddag.. Ben ik nou gek???

Zo,, dat lucht op!:D

Verder wel een gezellig weekend gehad hoor!!;)

Butterfly.. Oh.. lekker dagje zeg! Genoten van het weekend en je mooie gezinnetje?

Kaatje.. Zonde van de melk zeg. Wat voor chips??

Melanie.. Jammer dat je niet toch bent wezen lopen. Girlpower meid!! Maar wel lekker druk geweest in de tuin, verbrand je ook lekker veel calorieen.;)

Elsie.. Jullie hebben goed weer gehad zeg. Leuke dingen gedaan?

Femke.. Mooie nacht gehad meid.. Fijn dat je zo kunt genieten van Myrthe.:)

Weegschaal is lief.. Vanmorgen 71.6

Menu vandaag:

O: 2 broodjes met 1x kaas en koffie
    t: water en koffie
    L: thee, 3 broodjes met 2x kaas en een peer.
    T: koffie, pakje dubbelfris en appeltje
    A: Kop groentensoep met ballen, 1 hamburger en 2 boterhammen.
    T: handje pepernootjes en strooigoed..:)

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanavond inderdaad niet meer hardgelopen... Nog wel even getwijfeld maar mijn zus smste dat ze morgen waarschijnlijk wel mee gaat, en ik wil liever niet 2 dagen na elkaar lopen. Roland had zich anders wel opgeofferd ;)

Nu dus morgen lopen, als alles meezit.

Qua menu vandaag ging het wel redelijk. Had alleen niet zo'n heel gezond menu, en vanavond bij mijn ouders nog een reepje bonbonblok op.

Mijn menu:
    O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram 20+ kaas en;
    anderhalve plak salami
    (tussen het tosti-ijzer... jammie)

T: 200 gram witte druiven

A: 1 kleine portie lasagne

T: 1 reepje bonbonblok

truste meiden

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden hier even een zwaai !!!
    Ik leef nog hoor. Het gaat gelukkig weer ietsje beter me mij ( ons)
    Ik probeer snel weer wat meer mee te kletsen. Xx

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin sliep weer lekker door tot 06.30 en slaapt nu weer.
    Levi hoor ik volgens mij net wakker worden
    Vandaag gaan ze wennen op het kdv. Spannend hoor. Levi vindt het ook erg spannend zei hij. Hoop maar niet dat hij gaat huilen want dan moet ik ook ( niet om hem maar omdat ik Elin moet achter laten haha )

Butterfly, oei lekkere ( maar slechte ) dag gister dus. nou ja moet een keer kunnen toch.

Mve, hamkaas chips ;) Die familie van jou zit echt raar in elkaar. Als ze sinterklaas zonder jullie gaan vieren, terwijl je het hebt aangegeven dat je niet kan zou voor mij echt de druppel zijn,maar ik kan natuurlijk niet voor jouw beslissen.En idd raar dat ze niet even laten weten dat je vader op vakantie is

Zwaait terug naar Beschuitje, fijn om te horen dat het beter gaat !

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: Familie! Wat moet je er soms mee. Ik ben benieuwd of ze de datum nog gaan veranderen.
    Kaatje: Spannend dat de kids gaan wennen, hoe laat gaan ze?

Ik heb mezelf ziek gemeld, ben al een paar dagen niet lekker. Gisteren leek het beter te gaan maar in de avond weer ontzettend beroerd. Kids net weg gebracht dus ben lekker alleen. Ik ga naast bezig met school het huis eens goed poetsen.

Mijn menu:
    O: shake
    T: koffie, 2 glazen water, appel
    L: shake
    T: 2 glazen water
    A: soep
    T: 2 glazen water, thee

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, ik ga vandaag ook weer de draad proberen op te pakken hoor.

Zieken: Beterschap! Ben zelf ook aan het snotteren en hier op werk zijn er ook veel ziek of aan het snotteren.

Menu:
    O: schaaltje yoghurt met theelepel rietsuiker
    T: wiener melange, fruit/ontbijtkoekje van peijnenburg
    L: rauwkost
    T: appel
    A: gekookte aardappels, sperziebonen, cordonbleu stick
    T: niets

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou wegbrengen viel gelukkig reuze mee. Net voordat we weg gingen besloot Levi dat zijn allergrootste (knuffel)vriend Dribbel ook mee moest.
    Daar aangekomen wilde hij gelijk buiten gaan spelen maar ging netjes mee naar binnen toen ik ging. Ging binnen gelijk spelen en liet zich daarna door de leidster op schoot nemen om wat fruit te eten.
    Kreeg nog een dikke knuffel, snel mijn tranen ingeslikt, Elin een dikke kus gegeven en naar buiten gegaan.
    Was nu ook een klein clupje.Zaten 7 of 8 kindjes van 1 en 2 jaar.De rest zat in een ander lokaal>ze hebben op maandag daar de coole kikkers. Is van 09.00 tot 15.00 en alleen voor 3+. Gaat Levi straks dus ook heen.Gaan ze vaak weg ( supermarkt, bos etc ), bakken dingen en doen spelletjes ter voorbereiding op de basisschool.
    Kan ze om 11.30 weer halen, dus ga zo maar ff boodschappen doen.

Ook gelijk maar even voortzetting van het ww aangevraagd want gaat me deze week niet meer lukken om werk te vinden ben ik bang.

Lovely, rustig aan meis.beterschap

20. MamavEsmee

Melanie ...Prima menu voor het weekend toch?

beschuit... Fijn dat het weer wat beter gaat.

kaatje .. spannend zeg... Hoelang gaan ze? Kan totaal geen hoogte krijgen van mijn familie. Erg irritant..Voor mij is het klaar. Wil geen feestdag meer laten verpesten..Mijn zusje zegt nog.. Maar jullie vieren sint ook met schoonfamilie.. Ja. en!! pffff

Deel Deze Pagina