Lovely, haha ik kijk mooi geen thriller in mijn eentje, slaap ik niet meer. Ik ga off. lekker op tijd mijn bed in vandaag. Truste
@Lovely: Ik ga 28 juli pas op vakantie, dus heb nog even de tijd Hier net lekker gegeten, het werd toch wokken. Weer drama vandaag dus. Wel veel water gedronken, en merk toch wel dat ik dan veel sneller vol zit. Heb dus ook niet super veel gegeten. Morgen een uurtje eerder beginnen op het werk. Hebben veel nieuwe zomer collectie binnen, dus morgen weer de winkel verbouwen Slaap lekker!
Het gaat hier super met de kleine man! morgen komt het consultatieburo, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben... ik voel me verder wel goed (beter dan voor de zwangerschap) maar merk dat ik wordt teruggefloten door de buikwond... heb gisterenavond en vannacht veel pijn gehad dus vandaag weinig gedaan... Krijg van veel mensen wel te horen dat ze ervan versteld staan dat ik al zo mobiel ben voor iemand die een keizersnee heeft gehad. gelukkig is dennis nog thuis en neemt die mij ook heel veel dingen uit handen (eigenlijk alles wel) ik heb net Davy de fles gegeven en ga nu zelf lekker in mijn bedje duiken. Dennis is weer naar de repetitie voor koninginnendag oefenen en komt zo thuis. Mag hij lekker de volgende fles doen . slaap lekker allemaal!
Goedemorgen! Lekker geslapen, maar had nog wel een uurtje willen blijven liggen... Nou ja, het is weer bijna weekend. Vandaag een rustige dag op het werk, geen vergaderingen oid. De ochtend zal wel weer snel voorbij zijn. Nog maar 2 weekjes werken en dan hebben we al vakantie! Heerlijk zeg, kan er nu al naar uitkijken om op de Siciliaanse terrasjes te zitten. Fijne dag allemaal!
@Annemie Fijn dat je je zo goed voelt op de wond na dan maar het is natuurlijk ook een grote operatie en dat wordt vaak vergeten. Maar fijn dat je man zoveel uit handen neemt. @Femke Jij lekker geslapen ik niet echt gisteren middag even op de bank gelegen maar ga ik niet meer doen dan slaap ik 's nachts nog slechter ik dacht dat het om 00.30 al ochtend was Werkse vandaag! Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga zo even de afwas opruimen en dan lekker douchen en de badkamer gelijk schoonmaken. Dan nog stofzuigen en dweilen voor de rest geen plannen maar ga nog wel wat klusjes doen. Tot straks
Lovely.. Wat voor film is het geworden?! @ slapen..Slecht geslapen, had sinds gisteravond ineens overal jeuk en bulten. Mijn benen zijn helemaal vurig en jeuken/branden.. Erg iritant. Kaatje.. Nog maar wat korte dagen dus.. Lijkt me lastig om er nog met een positief gevoel heen te gaan. Zustertje.. Vervelend dat je zo vroeg wakker bent.. Succes met de klusjes in huis. Wat voor tas wil je kopen?! Melanie.. Hoe voel je je vandaag?! Kim.. Werkse! Wokken is niet zo slecht als je lekker veel groenten/magervlees/vis neemt en de bami etc beperkt. Femke.. De laptop op tijd uit de auto gehaald. Wat voor kleur auto hebben jullie besteld?! Had ik volgens mij gemist? Elena.. En?! De weegschaal lief? ******* Esmee was al vroeg wakker.. Weet niet wat ze heeft de laatste tijd, ben het niet van haar gewend. Sinds het middagslaapje er af is is het slapen drama. We zitten al gewassen en gestreken beneden aan het ontbijt. Straks even de honden uitlaten en dan op de fiets naar mijn moeder. toe ( 16 km heen en terug) Baalde wel een beetje want had graag hardgelopen maar moet vanavond werken. Dan leek mij een flink stuk fietsen een mooie compensatie. *** De weegschaal stabiel.. Toch best wat mini kitkat gesnoept. Ben blij! Planning menu: O: 2 beschuitjes met muisjes en een gekookt eitje en koffie T: Fruit. L: ? T: Fruit A: ? eet op het werk.. Vlak voor dat ik Esmee naar schoonpa en ma breng even de stofzuiger er door en de vaatwasser uitpakken. Verder niet echt plannen in het huishouden, alles is netjes en schoon. Erwin & Esmee eten daar mee dus hoef niet te koken.
Goedemorgen! MVE: i spit on your grave...maar heb hem niet uitgekeken, vond hem te eng om alleen te kijken. Het is heerlijk weer om te fietsen! Femke: werkse vandaag! Hier geen speciale plannen, zie wel wat de dag ons brengt. Mijn menu: O: 2 crackers met kaas, kop koffie T: 2 glazen water, kop koffie, banaan L: salade T:2 glazen water, bakje ananas A:325 gram bami T: 2 glazen water, kop thee Als ik nog energie heb vanavond hardlopen
@Mamavesmee Vervelend uitslag/jeuk!! Misschien een verkoelend zalfje erop smeren? Lekker hoor even fietsen vanmorgen het is nu niet zo warm om te fietsen! Ik ga een bugaboo luiertas kopen lederen uitvoering. Werkse vanavond! @Lovely jij ook een rustige dag vandaag lekker hoor! Volgens mij heb ik teveel tijd al mijn klusjes zijn al klaar ben nu even aan het wachten tot de vloer droog is. Misschien dat ik zo naar babydump rij heb ik gelijk wat nuttigs te doen
Goeiemorgen meiden @femke, lekker hoor al bijna vakantie! @zustertje, succes met schoonmaken vandaag! @mve, ja dat is ook zeker mooi, zo een stuk fietsen! Ja dat is idd wel vaker, dat ze dan juist slechter gaan slapen. Je had wel een rustmoment ipv het slaapje toch? dat helpt vaak ook. @lovely, lekker rustig dagje vandaag Vandaag naar me werk voor een nieuwe cursus weer, ben benieuwd. Scheelt wel dat ik pas laat hoef te beginnen en om 15.00 is het afgelopen.
Goedemorgen dames, Ik zit alweer op mijn werk. Ik probeer vandaag ff een streng dagje te houden want zit nog steeds 3 ons boven mijn max. Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijkoek met een beetje boter, glas melk T: wiener melange, 1 liga milkbreak L: rauwkost T: banaan D: spaghetti bolognese Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Wij houden het lekker rustig want het was afgelopen weekend erg druk en Dane ook nog ziek. Ook nog geen plannen voor Koninginnedag. Ja, vriendlief wil de schade aan de auto opknappen.
goeiemorgen!! hier mijn menu: O: 3 beschuitjes 1x kaas 2x vruchtenhagel, 2 kopjes thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water stukje paasbrood L: denk dat ik tosti's ga maken. T: appel/kiwi/banaan glas water. A: T: ben ongesteld dus erg moeite om me in te houden, gelukkig heb ik geen chocola in huis! dat scheelt dan weer. fijne dag allemaal.
@Wendy is de kleine man weer opgeknapt? netjes hoor je menu! Wij hebben wel plannen voor het weekend kleine klusjes afmaken in huis en goed schoonmaken maandag morgen vroeg gaan we op vakantie. Is de schade groot aan de auto? @Elsie Ongesteld en eten ken het goed! Hopelijk kun je je inhouden je menu ziet er netjes uit. Van mijn ouders heb ik een 1,5jaar abonnement op de ouders van nu gekregen met een luxe babyfoon erbij ben er echt blij mee!
@wendy, werkse! @plannen q-day, het ligt er helemaal aan wat lukt, kan niet zo lang meer lopen enzo. We gaan wel gezellig even kijken hier in Amsterdam (niet de stad hoor ) is altijd erg gezellig @elsie, oh vervelend onig, dat is altijd lastig. @zustertje, oh wat lief van je ouders, leuk kado! Zo ik ga richting mijn werk, fijne dag iedereen!
ongie is zeker lastig! gelukkig niet al te veel lekkere dingen in huis dus kan het ook niet op eten. probeer wel echt gezond te eten.
Elsie: Gelukkig ben er sinds gisteren weer vanaf. Heb nog wel 2 pukkeltjes op mijn kin blehh. Zustertje: Ja, met Dane is gelukkig alles weer goed. We hebben inderdaad veel schade. Aan de ene kant van 2 jaar geleden toen we de auto met schade (wielkas rechts achter) aantroffen in een garage zonder briefje ofzo. En in februari zijn we aangereden aan de andere kant (ook wielkas achter). Rechts achter hadden we wel al geplamuurd maar nog niet bespoten en nu moet de andere kant dus ook. Ach ja, we rijden er nog maar een jaartje mee hoor. Hij is economisch total loss verklaard maar nog wel goedgekeurd. En wat fijn, een babyfoon. Ik heb er een met een camera en gebruik hem nog steeds. Patriesja: Jij ook werkse hihi.
Lieve dames, Ik zit absoluut niet lekker in me vel. Ben op het moment echt ongelukkig Ik kom weer kletsen als ik me wat lekkerder voel. Hoop niet dat jullie het erg vinden.
@Elena ik hoop dat je het snel weer zonniger inziet! Lijkt me zo vervelend om je zo te voelen!! dikke knuffel! Hier weer een mazzeltje ik ging net naar de babydump op de bugaboo verzorgingstas te kopen zie ik een bordje boven de bugaboo wagens hangen dat je tot 30 april de voetenzak ter waarde van 109 euro gratis erbij krijg. Ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of wij die ook nog krijgen En jawel hebben we nog recht op! Volgende week krijgen we hem thuisgestuurd altijd leuk kado's!
Patriesja.. Wat voor cursus heb je vandaag?! Zustertje.. Wat een mooie bestemming voor je geld. En je klusjes al weer gedaan. Shopze bij de babydump! Elena.. Er is toch niets ernstigs aan de hand?! Sterkte meid. Elsie..Prima menu toch?! Wendy.. Mooi menu vandaag! Plannen Q -Day.. Erwin wil s'morgens eerst straten, evt kijken voor een tuinsetje en s'middags een terrasje pakken en ergens lekker eten. Esmee en ik gaan s'morgens natuurlijk even een rondje rommelmarkt. **** Vanmorgen lekker gefietst.. de heen weg hadden we vol wind tegen.. De terug weg flink het tempo er in omdat er regen aan kwam. Net op tijd terug. L: 2 boterhammen met 1 plak kaas ( tosti gemaakt) en een schaaltje fruitsalade met 1/3 banaan, ananas, appel en druiven. Kopje karnemelk.
Elena: Dikke knuffel meid. Doe maar rustig aan. Zustertje: Das lekker zeg!! MvE: Altijd leuk zo'n rommelmarkt. lekker snuffelen. Hier: rauwkost is een ham/kaas croissantje geworden want de kantinedame die er normaal is was er niet en haar vervanger had een heel karig saladebarretje gemaakt. Ach ja, blijft het menu nog netjes hoor.