Gelukkig eet hij wel iets dus. Al vegetarische dingen geprobeerd als groente balletjes etc ? zien er leuk uit, zijn lekker en hij krijgt toch groente binnen
Ja ook geprobeerd, per direct kokhalzen Heb van alles geprobeerd, een leuk bordje opmaken, dat hij zelf mag opscheppen, belonen, boos worden, dwingen ect ect. Nu negeren we het, we zetten het eten neer, en hopelijk krijgt hij er ooit intresse naar
@ avondeten.. Esmee eet ook al vanaf dat ze een jaar is amper tot niets aan avondeten. Behalve als we patat of pizza eten. 5-6 hapjes is al veel. Gelukkig eet ze wel redelijk rauwe groenten zoals paprika, komkommer, salade.. Ook brocolli en bloemkool neemt ze een paar hapjes. De rest is direct kokhalzen. Macaroni eet ze ook een hap of 10 ( dus alleen met rode saus en verder niets) Wel eet ze goed vis en kip.. Esmee eet verder ook goed fruit en brood dus kan het best hebben met haar 105cm & 17 kilo Wendy.. Klinkt mooi zeg! Wel resultaatje showen hoor! Femke.. De situatie is ook heel triest. Iedereen hobbelt achter pa aan.. Als hij zijn " zin" niet krijgt dan is het net een klein kind.. Dus als pa op zaterdagmiddag naar het café wil dan gebeurd dat. Heb eens een BBQ georganiseerd met mijn zusje. KWam mijn pa gewoon 2 uur later opdagen.. Zulk soort geintjes steeds. Ikke.. Wow wat een mooi resultaat na 1 week! * geeft schouderklopje* Heb trouwens ontzettend lieve schoonouders dus dat maakt een hoop goed. Maar ik mis gewoon een mama waar ik mijn ei aan kwijt kan en terecht kan met vragen over opvoeding etc. Kaatje.. Fijn dat het wennen zo goed ging! Hoe ging het flesje drinken? ********* Wat een weer zeg.. Het lijkt wel zomer! Esmee had ik zonder luier op bed gelegt.. Kon na een halfuur voor 2e keer die dag een bedverschonen.. Ze was erg verdrietig, haar dus lekker gewassen en er maar uitgegaan. Langs de bieb en stoepkrijt gehaald. We hebben ons dus lekker achterthuis vermaakt , ik met een boekje in de zon & Esmee met stoepkrijt. Eten staat nu op.. IK ga me alvast opkleden voor het hardlopen.. Heb geen zin..
MVe, je kan weer wassen dus. Ze liet 60cc staan.Kwam een half uur later weer.wilde toen geen fles dus heeft de borst gehad
Haha.. Ja & wassen had ik nog niet gedaan. Ach het zit al weer in de droger. Dus straks het bed even opmaken. Heb me vanmiddag misdragen.. Lees: 3 zandkoekjes met jam.
sam vandaag 2x hard gevallen en hij is erg moe van het afgelopen weekend merk het ook aan mezelf hoor! vandaag dus rustig dagje gehad, zo het eten maken kan sam lekker op tijd naar bed toe. ik had vanmiddag ook zo'n zin in snoep.. zag ik op de markt, maar niet gekocht!! thuis sinaasappels geperst en lekker opgedronken en worteltjes gegeten, goed he haha
MVE. iets is beter als niets toch.Lekker koekjes op dus. Hier een zakje smoeltjes Elsie, goed zo ! zielig he dat vallen
Hey meiden, Hier eindelijk even tijd om hoi te zeggen! Ben donderdag terug gekomen van een super vakantie in Rhodos, lekker bruin geworden, en jawel aangekomen! Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd, heel veel taart en lekkers over, maar kan me tot nu toe nog goed gedragen Ga dus weer lekker met jullie mee doen, heb er zelfs zin in! Kan iemand me bijkletsen wat ik allemaal gemist heb? Hoop dat alles goed met jullie gaat. Kus en knuffel voor jullie!
@kaatje zeker zielig... zal ook wel niet de laatste keer zijn. inmiddels ligt sam lekker in bed en ik lekker op de bank! vriend was ook moe dus denk dat we beide op tijd in bed liggen.
Hey meiden, Hier een superslechte dag. Vanmorgen taart, vanmiddag pindakoekjes en honingdropjes en als avondeten hebben we een frietje gehaald! Baal van mezelf! Op 1 of andere manier gaat het steeds een paar dagen goed en dan ga ik weer de mist in. Merk ook wel dat ik het eigenlijk veel te druk heb (in mijn hoofd) en daardoor sneller ga snaaien! Niet goed!
@Ikke: Wat een zorgen om Quinn. Het is niet goed hoor dat hij op de psz niet mee speelt met andere kindjes. Anders via de ha laten door verwijzen naar de ka? @MvE: Triest idd dat een volwassen zichzelf voor zn kleinkinderen plaatst. Arme Esmee, 2x op 1 dag een ongelukje. @Kaatje: Geef jij de fles of Ferry? @Elsie: Super dat je je ingehouden hebt! @Kim: Welkom terug! @Melanie: Dat herken ik, als ik druk ben ga ik ook sneller snoepen. Is maar 1 remedie voor: zorgen dat er niets te snaaien in de buurt is. Maar dat is lastig op jou werk of niet? @Hier: Myrthe was vanaf 5 uur weer aan het huilen. Nu net boven gevoed en in haar wiegje gelegd, en tot nu toe is het stil. Hoop dat ze gaat slapen. Misschien is het beneden te druk, waardoor ze niet goed kan slapen? Overdag slaapt ze wel beneden.
Zo net heerlijk gesport was echt heftig! eerst hardlopen en ondertussen oefeningen doen... Daarna kregen we een matje,springtouw,2 gewichten van een kilo,en een soort elastische lap. Elke keer moesten we dan een minuut springtouwen enz heel de tijd achter elkaar ben echt kapot!!! Geen puf meer om op iedereen te reageren ga nog even gezellig met mijn man,zusje,man zijn broertje kletsen en dan zo douchen en naar bed. Dankjewel voor de reacties op Nina het is echt een schatje @Femke Wij lieten Nina de eerste weken ook beneden slapen met een week of 5/6 ging ze naar boven sliep ze veel beter alleen 's avonds lag ze heel de avond heerlijk in onze armen tot een week of 9 oud. Fijn dat je zo van haar kan genieten lief meisje!
Femke.. IK ben het gewend, wil Esmee voor de teleurstellingen behoeden.. Misschien heeft Myrthe i.d. last van de " vele prikkels" die er beneden zijn. Kim.. is de schade heel erg?! Leuke vakantie gehad met lekker eten begrijp ik! Melanie..Nog wel wezen hardlopen?? Morgen weer een dag hoor!! Zustertje.. Dus lekker je grenzen opgezocht tijdens het sporten.. Heerlijk he?! Gaat het afvallen goed?? ***** NA het eten lekker wezen hardlopen.. 4,65 km gelopen in 26 minuten.. Net 3 zandkoekjes bij de thee ze zijn nu gelukkig op.. Ga alleen morgen weer nieuwe bakken haha.. Duim maar dat ik het kan hebben.. Ben in een spannend boek bezig.. Mini literaire thriller van Loes den Hollander ; krachtmeting. Lovely.. Hoe gaat het jou met hardlopen?? Butterfly.. What's up??
@Zustertje: Het grote genieten is idd begonnen, ze huilt nog wel, maar niet meer zoveel en het wordt interactiever, dat vind ik gewoon geweldig. @MvE: En gelijk heb je, dat je Esmee wilt beschermen. Zo te lezen is dat helaas nodig.
@ MamavEsmee: Nog wel gelopen inderdaad! Het gaat steeds beter moet ik zeggen! @ Femke: Dat is op het werk inderdaad lastig. Vaak gebak of ander lekker en altijd koek en snoep! Maar goed, dat mag geen excuus zijn. Moet er gewoon vanaf blijven Ik ben op... pfff heb geen puf meer. Ben blij dat ik morgen vrij ben! Heb niet eens de energie meer om te gaan douchen... hahah!
Hey meiden. Wat een dag!!! Had een dagdienst, thuis gekomen had Harrold gekookt. Maureen bleek helemaal geen melk te hebben gehad vandaag.. en niets gedronken ( op melk na drinkt ze nog niets anders ). Alle voedingen zaten nog in de tas. Lees in het boekje dat ze wel fruit heeft gehad maar lees geen brood. Ze zal wel geslapen hebben, maar ga het morgen wel vragen. Ze krijgt tussen de middag gewoon een flesje melk en brood. Vreemd....!! Esmee heeft weer genoten op de opvang. Na het eten de meiden in bad gedaan en zelf gedouched. Wat opgeruimd en toen aan de studie gegaan. De presentatie is klaar . Dat is dan weer fijn. Gevolg is dat ik kapot ben nu, ga nog even lekker wat drinken en dan lekker naar bed. @Mamavesmee, wat een rot situatie meis. Maar zo herkenbaar. Net al lees ik mijn situatie. Hoe moeilijk het is, leg het naast je neer! Ik heb dat ook gedaan en de ergernis, verdriet en pijn is minder. Morgen moet ik weer naar mijn moeder omdat ze jarig is, maar het liefst ging ik niet. Je verhalen over familie.... het konden mijn ouders zijn. Alleen mijn pa geen cafe maar geheime zenders op internet en muziek draaien. En dit is ook al mams haar hobby. De hele zondag zitten ze muziek te draaien via internet, te roken en mijn vader met bier erbij. Mijn moeder sinds kort met rose bier. Komen we even langs, hebben ze amper tijd voor ons . Ik ben gelukkiger zonder hun om me heen. Ik kies voor mijn gezin. Doe dat ook!!! Erwin en Esmee zijn zoveel belangrijker in je leven.. met hun bouw je een toekomst op. Ouders is toch anders...
Goedemorgen, Hier een goede nacht gehad. Myrthe kwam om 3.30 en 7.30, en dat vanaf 20.00 gisteravond. Vandaag komt een vriendin die 10 dagen na mij bevallen is, ben zo benieuwd hoe haar zoontje eruit ziet.
Goedemorgen. Beetje brak.Sliep om 22.00 en om 22.30 kwam Elin voor een voeding. Uur met haar bezig geweest. Toen kwam ze weer om 04.00 en weer 45 min. met haar bezig geweest. Normaal liggen we na 20 min. beide weer in bed Femke, nee Ferry. bij mij wil ze hem helemaal niet Hoe was je nacht ? Goed dus. Veel plezier straks met de baby's Zustertje goed aan het sporten ! Butterfly, alleen fruit is idd niet veel