@MamavEsmee: Was zoiezo voor de vakantie al aangekomen, en op vakantie nog eens 2 kilo. Gelukkig was er vanmorgen al een halve kilo af ondanks de taart! Voelde me gisteren ook niet zo lekker dus heb weinig gegeten. De taart is gelukkig op nu, dus nu moet het doorzetten nog beter gaan! Vanmiddag even de stad in om lekker te shoppen. Heb er zin in!
Femke.. Ik geniet maar van de mensen die wel om ons geven. Gelukkig heb ik lieve vrienden en schoonfamilie. Goede nacht zeg! Veel plezier met je vriendinnetje.. Melanie.. Het mag geen excuus zijn, maar het is wel makkelijker als er geen lekkers aanwezig is. Goed dat je toch bent gaan lopen. Merk je al verschil?! Dat is hardstikke goed. Kun je nagaan hoesnel je je conditie kunt verbeteren.. En het is goed voor de verbranding he? Je 3x per week dan zou het afvallen als een speer moeten gaan. Moet je natuurlijk niet elke dag taart en friet eten haha!! Butterfly.. Slecht zeg! Dat Maureen de hele dag geen voeding heeft gehad op fruit na, ik zou er even opheldering over navragen.. Misschien heeft ze voeding van daar gehad ofzo? Thanx's voor je lieve woorden.. Zo ga ik het ook doen.. De volgende zet is aan mijn ouders. ( contact met broertjes heb ik nauwelijks) mijn zusje spreek ik wel regelmatig.. Maar die doet alles om ouders te plezieren. Maar voor haar wil ik nog wel moeite doen ook al vindt ik het niet fair hoe het met Sinterklaas nu gaat. Kaatje..20 minuten voor een voeding, dat is lekker.. Esmee deed 20 minuten over 1 borst. Was incl verschonen etc een uur bezig. Hoe gaat het met de weegschaal? Kim.. Heb je nog vakantie? Fijn dat de eerste 500 gram er af zijn! ***** Een lekkere lange nacht gemaakt.. Had het ook echt nodig. Was echt super moe.. Stress is slecht voor je lijf. Gisteren ook slecht gegeten.. Weegschaal was gelukkig wel lief.. 71.5 Vandaag weer netjes. O: 2 boterhammen en 1x kaas en koffie, glas water. T: flesje water en een appel. L: 3 crackers, rookvlees, kaas en appelstroop en een cup a soep. T: druiven A: Tortelini met paprika &tomatensaus en een salade.
@MamavEsmee: Officieel heb ik deze hele week nog. Maar ons filiaal in Amsterdam gaat verbouwen, en ik ga daar van donderdag t/m zaterdagochtend inrichten met collega's. Super leuk! Heb het zelf aangeboden want ik verveel me nu al haha. Zitten daar lekker in een hotelletje, eten is verzorgd dus komt goed! Fijn dat je weegschaal lief was!
Goedemorgen dames, Dane en mijn haartjes zijn gisteravond weer lekker gedaan. Ik wist niet watvoor kleur ze had maar ben nu donkerbruin/aubergine, heel mooi. Vanochtend weer op de fiets naar mijn werk (40 min stevig met 2 bruggen poeh) want de weegschaal wordt niet liever. Had gister een prima menu maar ben 's avonds nog gezwicht voor een stukje zelfgebakken boterkoek. Menu: O: yoghurt met theelepel suiker T: wiener melange, 1 liga milkbreak L: rauwkostsalade T: banaan A: Pizza T: niets (proberen hihi) Ik ga zo weer eens op de caloriechecker rekenen. Is heel lang geleden....Ik zit op mijn werk dus ga eerst maar eens wat doen.
Goedemorgen meiden, @ Femke: Veel plezier met je vriendin. Leuk dat de kindjes zo kort na elkaar geboren zijn. @ Butterfly: Dat is wel slechts zeg, dat maureen helemaal geen melk en brood heeft gehad bij de opvang. Hopelijk kunnen ze het goed verklaren en is het niet "vergeten". @ MamavEsmee: Ik merk wel dat mijn conditie al een stuk verbeterd is. En dat het lijnen ook wel goed gaat. Ondanks dat ik niet zo goed mijn best gedaan heb afgelopen week (verschillende dagen met lekkere tussendoortjes), was er toch 2 kg af. Vanaf vandaag wil ik de draad weer echt goed oppakken. @ Kim: Fijn dat er al een halve kilo af was. En shop ze! Misschien kom ik je nog wel tegen Moet vanmiddag ook nog even naar de stad! @ Wendy: klinkt mooi je haarkleur! Goed dat je weer bent gaan fietsen. Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ze hebben hier overal wegen opgebroken en dat zou betekenen dat ik heel ver om moet. Dan is met de auto een stukje snelweg veel sneller. Hier pas een half uur uit bed. Werd om 10:30 uur pas wakker. Was te verwachten, want ik was helemaal op gisteren. Net eerst maar even ontbeten en zo maar eens gaan douchen en aankleden. Vandaag staat er weinig op de planning. Even was vouwen en strijken en een beetje poetsen en vanmiddag even op cadeautjesjacht. Liefs
@Kaatje: 20 min? Wat luxe, hier zijn we ook wel 40 minuten bezig, incl verschonen. @MvE: Stress is zeker slecht voor een mens, lekker dat je een lange nacht hebt kunnen maken, doet een mens goed. @Wendy: Goed dat je weer bent gaat fietsen. @Melanie: Weer een beetje bijgetankt? @Hier: Was gezellig met vriendin. Leuk, 2 van die kleintjes. Myrthe is kleiner als hij, wel grappig om te zien. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Beschuit met muisjes L: 2 bolletjes met kaas en ham T: Banaan A: Verse worst met gebakken aardappels en groente T: Ontbijtkoek Totaal 1617 kcal Nu hopen dat ik me er beter aan kan houden als gister, gisteravond nog een toastje genomen met paturain light
@ Femke: Ben inderdaad weer bijgetankt. Mooi menu heb je! En 1 toastje met paturain light moet kunnen hoor. Ik had het waarschijnlijk niet bij 1 kunnen laten. Fijn dat het leuk was met je vriendin en de kleintjes! Hier inmiddels de was klaar (was veel) en de lunch achter mijn kiezen...
Heb maar weer een keertje mijn kcal berekend. Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 38 gram 20+ kaas en; 14 gram salami 1 beker optime drink T: 1 appel 1 peer A: 150 gram bistroaardappels uit de oven 1 schaaltje sla met een beetje dressing en wat croutons 1 duitse biefstuk 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1177 kcal. Netjes dacht ik zo... nu nog proberen om water te drinken vandaag. Niet mijn sterkste kant op mijn vrije dagen!
hoi meiden! vanmorgen bij een vriendin geweest en in de stad een broodje gegeten nu weer thuis en sam ligt lekker in bed. menu: O: 3 beschuitjes 2xkaas30+ 1xvruchtenhagel kopje thee glas water. T: 2 kopjes thee. L: broodje bij de v&d groot glas vers geperste sinaasappelsap appel. T: kopje thee flesje water fruit+eierkoek. A: taco's. T: kopje thee ?
He meiden, Kom even zwaaien. Ga zo Maureen uit bedje halen en nog even knuffelen. Harrold is onverwachts vanmiddag vrij, dus die is nu met Esmee even langs mijn moeder, die is jarig vandaag. Ik ben vanmorgen met de kinderen al geweest. Drukke dag vandaag, zo de slaapdienst in en ook op het werk moet ik erg veel doen straks. Ene gesprek na het andere. Bah, dat is nou net waar ik vandaag geen zin in heb. Maar goed.... even ervoor gaan. Menu: O: 2 boterhammen met een dun laagje muisjes, thee. T: 2 koffie en een stukje aardbeienvlaai. L: 3 boterhammen, 1x kipkerrie, 1x smeerkaas 20+, kopje kerriesoep. T: kommetje groentesoep, 2 pruimen. A: aardappelen, rode bietjes, saucijsje met jus. T: ??? Weegschaal , stabiel! Was na het weekeinde wat aangekomen, maar dat is er weer af na gisteren. En slikte prednison, dus ben hopelijk over een paar dagen wat lichter. Probeer even streng te doen komende week. Lukt me nog niet onder de 80 te komen, en dat wil ik zo graag. Maar goed.... daar moet ik wel wat voor doen he .
Idd een luxe he zo snel klaar. Elin drinkt normaal ook maar 1 borst per keer,maar zit geloof ik in een sprongetje. Niet helemaal lekker in haar hum en vandaag al 4 voedingen gehad. weegschaal was vanochtend 77.5. Gaat iig weer naar beneden haha. Moet zeggen dat het me nu nog niet echt in de weg zit. Ben net moeder geworden en kreeg vandaag nog het compliment dat ik mooi slank ben haha. Die laatste rol verdwijnt vast wel weer. Iedere dag neem ik mezelf voor buikspieroefeningen te gaan doen maar komt er maar niet van.
Kaatje.. Fijn zeg dat ze maar 1 borst per voeding drinkt. Zorgt er wel voor dat je redelijk snel weer klaar bent met voeden. Gaat de bv verder goed? Beter als bij Levi?? Fijn dat de weegschaal weer lekker zakt. Gaan de kids morgen langer wennen? Melanie.. Geslaagd voor cadeautjes? Butterfly.. Mooi menu vandaag! Werkse.. Elsie.. Jummie, een broodje van v&d is lekker!! Femke.. Was hij ook groter/zwaarder bij de geboorte? En geven jullie beiden bv. Kan nogal verschil in zitten he? **** De middag goed doorgekomen, gezellig met Esmee koekjes gebakken al was ze meer van het deeg aan snoepen.. Na het warm eten met zijn allen en de hondjes naar het speelbos geweest. Esmee ligt er gewassen en gestreken in. Er staat alleen nog een mand strijk op me te wachten. Wil nog wat cupcakes versieren en de rest van het koekjesdeeg afbakken. Er komt voetbal op dus komt goed uit haha..
@MamavEsmee: Wat ben jij toch creatief!! Succes met de strijk Hier vanmiddag naar de stad geweest, daarna door naar het winkel centrum, en NIKS gekocht! M'n moeder vroeg of ik ziek was haha Morgen maar even kijken voor een kleine koffer, is wat handiger omdat ik donderdag t/m vrijdag met de trein naar Amsterdam moet voor het werk. Heb geen zin om met zo'n grote koffer te slepen. Net mijn kast weer eens opgeruimd, nog wat spulletjes op MP gezet. En vanavond lekker niks...
@mamavesmee wat leuk die koekjes!! vanmiddag pepernoten gegeten toen sam wakker was gefietst met hem, had ook willen sporten maar vriend is nog niet thuis helaas. morgenochtend weer zwemmen en hopelijk morgenavond dan wel sporten.
MVE, bv gaat goed. bij Levi ging het totaal niet. Nu wel ff een dip in mijn productie, misschien dat mijn ongi er aan komt ? Morgen gaan ze 4 uurtjes wennen. Weer lekker aan de bak vandaag Ziet er lekker uit !
@Butterfly: Drukke dagen of niet? Wel fijn dat de weegschaal stabiel blijft ondanks de prednison. @Kaatje:Heerlijk dat Elin maar aan 1 kant drinkt. Myrthe niet, probeer het wel eens, maar ze neemt er geen genoegen mee. @MvE: Hij idd een pond zwaarder, maar het is ook gewoon echt een jongen, veel grover dan Myrthe. Zij geeft ook bv. Wat een ontzettend leuke koekjes, creatief! @Hier: Myrthe ligt weer in bed, huiluurtje viel mee vandaag, ze was goed te troosten (of mama weet beter hoe het moet). Nu lekker op de bank.
Kim.. Haha.. Helemaal niets gekocht?! Kaatje.. Fijn toch dat het zo goed gaat.. Sprongetje, ongi. Gewoon lekker aanleggen en dan komt het vast goed. Al wat in de planning om te doen morgen? Elsie.. Jummie, pepernootjes. Lekker he? En als je eenmaal aan het eten bent! Femke.. Fijn dat Myrthe zich goed liet troosten, jij kunt dat gewoon heel goed!! **** Op de strijk na een relaxed avondje! Mijn boek uitgelezen en lekker in de keuken bezig geweest.. Resultaat:
MvE: Jij ook al van het bakken? Is hier ook een nieuwe verslaving hihi. Maar ik had nog geen koekjes gebakken...die zien er echt gaaf uit zeg! Hoe heb je die precies gedaan????
@ mamavEsmee: Ziet er leuk uit zeg allemaal. Ik heb bedacht dat ik voor de bruiloft voor de avondgasten zelf cupcakes wil gaan maken. Lekker ambitieus voor 100 man, en ik heb het nog nooit gedaan. Binnenkort maar eens was spullen aanschaffen en gaan oefenen! Geen cadeautjes meer gekocht. Kon niks leuks vinden. Maar ik heb nog wel even de tijd dus komt goed. Hier vandaag lekker met het tijdschrift voor mijn collega bezig geweest. Heb een foto van haar bewerkt op internet. Een metamorfose gegeven. Ik heb helemaal in een scheur gelegen toen ik m aan het maken was. Ben benieuwd naar de reactie! hahaha... Voel me net een helpdesk vanavond. Steeds smsjes en telefoontjes over hoe het allemaal moet met dat tijdschrift. En het is zooo simpel!