Melanie .. als je de juiste materialen hebt is het Zoooo simpel!! Jij hebt jou pagina dus af? Wendy ..Stevig koekjes deeg. vormpjes uitsteken en bakken. Vervolgens fondant dun uitrollen en het zelfde vormpje uitsteken..Wat suiker lijm en het plakt.. Super simpel dus!!
Hey hey, Mag ik meeschrijven? IK ben de laatste maanden een paar kilo afgevallen maar ik moet er nog heeeel veel. Voor een gezond gewicht moet ik nog 25 kilo afvallen. Morgen ga ik beginnen met het Dukan Dieet. Heb er veel zin in maar ben ook wel bang. Bang dat ik het niet vol ga houden.
Ok dan zal ik ook maar beginnen. Startgewicht: 106kg. Weegschaal vandaag: 100kg. Streefgewicht: 75kg. Mijn menu voor vandaag: O- gebakken eitjes L- visje uit de oven A- Visjes en of biefstuk. En veeeeeel water!
Goedenmorgen meiden!! Leuk zeg die koekjes!! Hier kindloos, hij is door oma opgehaald ze gaan naar ons nichtje die is vandaag jarig. Verder hier in huis verder, verven en hopelijk ook vandaag de gang behangen. Weegschaal weer lief 101,5!
Goedemorgen. 02.00-07.30. Elin is verkouden aan het worden dus maar met de neusspray begonnen.Kan ze hopelijk weer wat beter drinken Straks om 09.00 de kids weg brengen naar het kdv. Blijven ze tot 13.00 Ik leg Elin trouwens ook steeds aan hoor,maar na 12x op een dag ben je er wel weer even klaar mee MNM, zien er lekker uit ! Ik ga de bovenverdieping maar ff soppen als de kids weg zijn. Vica, welkom en succes Zo en nu snel de andere kant af kolven en de kids weg brengen
Goedemorgen, @MvE: Super gaaf die koekjes! @Melanie: Pagina voor je collega af? @Vica: Welkom, wat houdt Dukan dieet in? @Ikke: Super die weegschaal. @Kaatje: 12x, poeh, leuk die regeldagen Dat ze verkouden is helpt natuurlijk ook niet. @Hier: Myrthe kwam om 3.30 en 8.00, lekker dus. Mannetje is vandaag de nieuwe auto ophalen
goeiemorgen!! hier was sam weer 2x wakker vannacht, denk weer kiezen, billen zijn weer erg rood.. vanmorgen ook erg vieze luier dus maar ff gedoucht met hem. we gaan zo lekker zwemmen tot later!! fijne dag.
@Elsie, veel plezier met zwemmen! Zielig die kiezen zeg. @Kaatje, 12 keer per dag?? Respect hoor. @Femke, lekker een nieuwe auto. Wat voor 1 is het? @Dukan, het is een frans dieet (boeken zijn bijna niet meer te koop in winkels zo populair is het. Het is een 3 fase dieet. De eerste week (5 tot 10 dagen) eet je enkel eiwitten en zoveel als je wilt. Daarna mag je per dag 1 keer gekookte of groene groentes toevoegen geloof ik. En als laatste weer normaal eten met 1 keer per week een eiwit-only dag. Het begin is dus een crash periode. Ben benieuwd hoe dit zal gaan. Hier vandaag een rustig dagje. Ik moet wat dingen op de post doen maar verder alleen wat schoonmaken in huis. Vanavond naar school.
Nou Levi ging huppelend mee naar binnen bij het kdv, ging aan tafel zitten voor limo en fruit. Tot ik weg ging. Meneer huilen, ik slikken. Heb hem daar huilend achter gelaten.Arm kind. Komt vast wel goed. Zo even bellen om te kijken of hij alweer rustig is Elin lag gelukkig naar de leidsters te lachen toen ik weg ging
@Vica: Een Twingo Diesel Dukan: Even gegoogled, want ik had er nog nooit van gehoord, lijkt me wel pittig. Mijn menuutje vandaag: O: 2 beschuitjes met muisjes T: Ontbijtkoek L: 3 BB met paturain light, kaas en ham T: Banaan A: McDonalds (zijn we na de bevalling nog niet geweest). Weegschaal was weer lief vanochtend, eindelijk weer 4 ons eraf Na de McDonalds zal het morgen wel weer hopeloos zijn.
Hier vandaag een lekker rustig dagje. Net even een fotoalbum gekocht bij de action, en vond daar nog een hele mooie zilvere buddha voor een prikkie. Dus die kon ik niet laten staan Straks lekker bij een collega in de tuin genieten van het zonnetje! En vanavond mijn koffertje pakken voor Amsterdam! Zullen lange dagen worden, werken van 9 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds, maar het wordt vast super! Heb er heel veel zin in. Heb een hotelkamer met mijn favoriete collega, dus dat is fijn. En zaterdag is het alleen wat afwerken, dus daarna kan ik nog lekker shoppen in Amsterdam. (Aangezien ik hier toch niks kan vinden) haha
@Kaatje, sneu dat hij moest huilen. Was hij weer lief aan het spelen inmiddels? @Femke, oh leuk een twingo! @Kimmetje, veel plezier in het zonnetje! Mag ik vragen wat voor werk je doet? Hier toch nog even wezen drentelen in het tuincentrum. Leuke herfstschaal gekregen van mijn moeder. Tot nu toe gaat het dieet goed. Moet wel even de gewoonte uitschakelen om wat lekkers te kopen als ik er zin aan heb.
KDV is goed gegaan. Nadat Levi 5 min. heel verdrietig was is hij lekker gaan spelen. Na het buiten spelen moest hij wel weer even wennen binnen maar ging goed.Hij had tegen een leidster gezegt dat hij boos op mama was omdat ik hem niet kwam halen haha. Gelukkig zei hij er wel gelijk achteraan dat ik ook lief ben. Om 09.30 hadden ze een flesje warm gemaakt voor Elin maar die was moe ipv honger dus viel in slaap.Om 10.30 werd ze wakker en dronk ze zonder problemen het flesje leeg Toen we weg gingen gaf Levi één van de leidsters nog een knuffel en vertelde haar dat hij had gehuild maar ook geglimlacht. Wat is het toch een schatje haha Vica, idd het lekkers laten liggen.scheelt al de helft
Hey dames. Pfff wat een drukke dienst gehad, maar was vandaag weer lekker vrij. In huis aan de poets geweest, vanmiddag nog met de meiden gefietst en ben echt op nu. Ga zo vast vlees braden, aardappels staan klaar, nog een was buiten in het zonnetje hangen. Esmee is op de fiets in slaap gevallen, we hadden een ijsje gehaald en het was ineens erg stil achter me. Maureen geniet van het zonnetje. Ben zelf een beetje down!! Moe, voel me opgeblazen en dik . Dat heb ik nooit, komt vast door de vermoeidheid. Vanmiddag nog lekker op de bank twee afleveringen van GTST gekeken. Neem het tegenwoordig op. Vanavond zou ik de 1e vergadering hebben van de OR ( voor de opvang ) maar er is ziekte, dus gaat niet door. Komt me erg mooi uit eigenlijk . Kan ik lekker voor school bezig vanavond. Dat kon gisteren ook al niet. @Mamavesmee, wat leuk die koekjes. Waar haal jij de vormen vandaan? Ik heb van die saaie standaard vormpjes, maar kan hier nergens leuke vinden. Ik wil ook cupcakes bakken en versieren, heb al weken een gaaf boekje en spullen liggen maar kom er niet aan toe. Waar haal jij het fondant??? Van de C1000?? Die hebben ook een hele serie spulletjes gekregen voor cupcakes. De koekjes vind ik echt enig . @Kaatje, KDV is spannend voor de eerste keer he. Fijn dat het goed is gegaan. Waarom gaan ze naar de opvang? Ben je weer aan het werk of nog zoekende?? @Vica, welkom meis. En sux6 met afvallen . Je dieet klinkt heftig hoor. Welke opleiding doe je? @Femke, geniet van de MC .
Butterfly, vanavond lekker op tijd je bed in dus. Nee ben nog hard op zoek naar werk,maar betalen wel al voor het kdv, dus kan ik er maar beter gebruik van maken toch.En als er nu iets is dan kan ik er iig nog heen zodat ze helemaal gewend zijn als ik aan het werk ga
@Butterfly, kan me voorstellen dat je gebroken bent met dit weer! Ik doe de opleiding voor financieel administratief medewerkster. Maar ik zit eraan te denken om eerder al ander werk te zoeken. Momenteel werk ik za en zo ochtend een paar uurtjes. Maar we komen gewoon niet goed rond dus ik moet echt fulltime gaan werken. Parttime is geen optie omdat we er dan nog op achteruit gaan ivm de kinderopvangkosten.
Pittig, fulltime werken met kleine kids. Heb het bij Levi gedaan en was echt slopend. Moet nu ook wel 30 uur werken ( kan alleen nog niets vinden ) wij hebben nu nog het geluk dat we maandelijks 125 euro van de hypotheek bescherming krijgen omdat mijn man gedeeeltelijk arbeidsongeschiks is,maar die regeling is helaas bijna afgelopen en dan gaan we dat zeker te kort komen.
menu vandaag: O: 3 vitalu ontbijtcrackers 2x vruchtenhagel 1x appelstroop glas water kopje thee. T: niks. L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk. T: 2 flesjes water stukje komkommer&tomaat. A: ovenschotel met gehakt en groente. T: kopje thee ?
Kaatje.. Is de rest van de ochtend wel goed gegaan?! Vica.. Wat eet je dan eigenlijk snel een tussendoortje zonder er bij na te denken he? Je eet dus nu alleen eiwitten, wanneer mag je groenten er bij eten? Vind het knap als je het kunt volhouden, is niet aan mij besteed. Lief dat je wat leuks hebt gehad van je moeder. Femke.. Was de MC lekker?! Myrthe haar eerste happymeal gehad? Kim.. veel plezier in Amsterdam!! Butterfly.. Lekker vandaag een dagje met de meiden. Wat kun je dan van ze genieten he?! Ik heb de fondant bij een taartenwinkel gekocht. Uitstekers oa. bij de AH en online gekocht.. Elsie.. Wat voor gehakt gebruik je? En weeg je je eten af? HAlf om half gehakt bijv is supervet!! Even een tip aangezien het afvallen niet zo snel gaat. ****** Vanmiddag smste mijn moeder of ik thuis was. Kopje koffie gedronken. Nul interesse in ons. Alleen maar over zich zelf aan het praten. Was een erg ongemakkelijk uurtje. Als ze niets aan mij vraagt hoe het gaat dan vertel ik ook niets. Goed dagje qua eten. O: knackebrodje met appelstroop en een reep ontbijtkoek. T: appel L 3 boterhammen met mager beleg en cup a soep. T: appel, koekje en wat winegums. A: 2 taco's met een opscheplepel paprika en rundergehakt/sausmix en een schaaltje rauwkost.