10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh ja dan moet ik eigenlijk wel zo'n weegschaaltje hebben toch?

@Femke, ja zuivel wel. Maar ik mag echt alleen heeel mager vlees (biefstuk, rookworst, kip, kalkoen) en Vis. Witvis is nog wel te betalen uit de diepvries, maar de rest is echt prijzig.
    Fijn dat het gezellig was! Mijn dochter was bijna 2 toen ons zoontje geboren werdt. Hele leuke leeftijd die combi!

@Menu, ga ik ook maar voor een hele week doen dit weekend.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Elsie, ik weet wel dat mijn moeder zich daar toch niks van aan zou trekken als ik dat zou zeggen.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb een keukenweegschaal gekocht:)

@mamavesmee thanks voor het weekmenu:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vica, groot gelijk dat je stopt met het dieet. Het kost idd een hoop. En heb zelf altijd zoiets met dieëten waar je zo snel van af valt dat het er ook zo weer aan zit als je er mee stopt

Femke, ja Ferry is erg handig :D En ik ook wel een beetje dus help hem dan

Zustertje, verlof verliep gisteren.Zit nu dus weer in de ww ( moet alleen nog bevestiging van het uwv krijgen. Werk zoeken valt zwaar tegen :(

Elsie, nee hoor, jij kent je kind het beste en kinderen horen nu eenmaal gewoon te slapen als dat nodig is

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje vind ik ook hoor, maarja schoonmoeder heeft daar andere opvattingen over en mijn vriend sliep als kind wel altijd in de wagen, maargoed sam dus niet.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Elsie ik snap jou wel maar aan de andere kant denk ach wat maakt het uit een keertje wat minder slapen:)
    Maar ik ben daar misschien te makkelijk in kan ook hoor maar als ik Nina naar mijn vriendin breng moet ze zelf maar kijken hoe en wat ik ga niet zeggen Nina moet slapen je mag niet weg (afgelopen week moest ze op kraamvisite toen Nina daar was.
    Maar dat is gewoon erg persoonlijk natuurlijk.

Net nog een beschuitje met ossenworst gegeten mijn man is onderweg maar hij heeft file enz.
    Mijn schoonzusje is nog gezellig langs geweest die is net weg en Nina ligt volgens mij nu lekker te slapen.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Ik snap jou, maar ook je schoonmoeder. Mooi opgelost vanmiddag toch? Sam zijn rust en schoonmoeder d'r wandeling. JIj je ook vermaakt? Wat voor weegschaal heb je? Prima menu vanmiddag! Mocht ik voor volgende week ook een menu moeten maken dan moet je het zeggen. Je kunt evt de zelfde O-T-L-T gebruiken. Pas dan alleen de warme maaltijden aan.:)

Femke.. het weer is i.d. heerlijk!!

Kaatje.. Lekker in het puin?

Vica.. Rookworst is NIET mager hoor!:D Wel lekker!!:D

Zustertje.. Verstandig om dan nog wat verantwoords te eten ipv te snaaien.

Heerlijke middag gehad, Esmee genoot bij de kinderboerderij en in de speeltuin. Dus dan genieten wij ook ..;) Nog een echte boerenij gehad van de ijsboerderij jummie!!

Nu nog even relaxen.. Straks als hjet donker begint te worden ga ik een rondje hardlopen!:)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ik bedoelde ook geen rookworst maar uhm.. hoe noem je dan. Rookvlees. Die je in paard en rund hebt.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Vandaag naar school geweest en heb mijn hart gelucht.
    Het is nu duidelijk waarom ik niet lekker in mijn vel zat, het is mijn perfectionisme. Dat heeft me deze week de kop gekost.
    Ik wil het allemaal te perfect, en als er bij mij TE voor komt te staan is het wel mis. We hebben het er in de groep over gehad en ik moet een stap terug zetten. Studiegenootjes zagen me ook ineens voorbij vliegen, en ben nu keihard tegen de muur geknalt. Heb deze week geen tijd voor mezelf gehad en dat heb ik wel nodig. Dit weekeinde dus van mijn gezinnetje genieten. Morgen een feest op het werk, en zondag vieren we ons 3 jarig huwelijk. Denk dat we naar de dierentuin gaan.

Omdat ik voor sporten geen tijd meer had heb ik mijn abbonement aan Harrold overgedragen. Mijn zusje wil al een tijd hardlopen met mij, we hebben een ideaal park hier achter ons huis. Hardlopen is een ideale sport voor mij. Gezien de tijd is het makkelijker te plannen dan de sportschool. Vanavond gaan we dus beginnen met hardlopen.
    Over een uurtje komt mijn zusje :).

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ik heb er 1 besteld bij de wehkamp van brabantia, was niet duur. komt morgen al:)

ik heb vanmiddag wat dingen in huis gedaan, en tijdschrift gelezen en toen was sam er alweer:)

11. MamavEsmee

Vica.. haha dat is nogal een verschil, anders zou ik spontaan het dieet gaan doen. Ben gek op Rookworst!!:D Al is rookvlees ook lekker..;)

Elsie.. Heb je meteen een goede meid. Je zult zien hoeveek gemak je er van hebt!! De middag dus goed gevuld gehad.

Butterfly.. Goed dat je je hard hebt gelucht. Ga jij morgen naar het JP uitje in Utrecht. Ik heb gepast. Heb afgelopen weken veel gewerkt en had echt even tijd nodig voor mijn gezin. Al klonk de dag echt super leuk!!:) Veel plezier met hardlopen, je zult zien hoe verslavend het werkt. Heb je wel goede schoenen?

Zojuist 30.31 minuten achter elkaar hardgelopen, dat voelde echt lekker zeg!! 5.134 km gelopen..

Zo eerst lekker douchen , wasje ophangen en dan de eetclub kijken!!:)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee idd gelijk een goede! vanmiddag een grote kop thee genomen en een flesje water en een appel, vanavond patat gegeten en nu ff een kopje thee en niks meer nemen.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat voor yoghurt kan ik het beste nemen? magere yoghurt vind ik niet super lekker;):)

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @mamavesmee, ik heb wel goede schoenen, maar die zijn niet voor buiten en hardlopen. Heb ze nu wel aan gehad, maar moet binnenkort even echt goede schoenen hebben wil ik door gaan. Vond het erg leuk, rustig aan gedaan dit keer. Mijn zusje en ik ga zowiezo elke vrijdagavond hardlopen en verder even aankijken.
    Ik ga wel naar het JP uitje morgen. Ben zondag vrij, en had officieel slaapdienst morgen. Dus vond het wel een leuk alternatief. Als ik veel had moeten werken was ik niet gegaan hoor.
    Wordt inderdaad wel erg leuk als ik het allemaal zo hoor.
    Drie clienten van mij treden nog op morgen.

Hier lekker met de laptop op de bank, net lekker in bad geweest en begonnen in een chicklit boek. Even tijd voor mezelf, en was erg lekker.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVe, nee valt reuze mee.Ferry heeft het afval gelijk naar buiten gebracht.Ligt nu in de auto en brengt hij morgenochtend naar de stort
    Heb alleen een half afgebroken muur, een halve vloer en een lelijk plafond haha. maar komt ook wel (een keer) goed

Butterfly, goed dat je even je hart gelucht hebt.knuff

16. MamavEsmee

Elsie.. ALs je gewone magere yoghurt niet lekker vind kun je evt optimel vruchtenyoghurt of optimel kwark nemen.

Kaatje.. Valt dus mee.

Butterfly.. Is i.d. een mooi alternatief. Krijg je de uren betaald dan?! Nee toch? Loop je met Evy? Of wat doe je met hardlopen.

Hier lekker film gekeken met wat lekkers.. Gaan er lekker vroeg in!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Ikke: Fijn dat je niks aangekomen bent! :D

@ Elsie: Ik heb altijd de vanilleyoghurt van optimel. Ik houd ook niet zo van de (zure) magere yoghurt.

@ Zustertje: Mooi menu hoor! :D Leuk die 2 meiden bij elkaar! :D

@ Femke: Vervelend dat Myrthe zo slecht uit het flesje drinkt. Hopelijk gaat dat vanavond beter!

@ Vica: Fijn dat het dieet zo goed werkt voor je. 1 kg in 2 dagen is een mooi resultaat. Fijn dat je het zo goed kunt volhouden. Knap! Ik doe het je niet na. Jammer dat het financieel zo moeilijk is. Calorieën tellen is dan inderdaad een betere optie. Een weegschaal is wel handig om te hebben dan inderdaad!

@ mamavEsmee: Jeetje wat een lieve weegschaal, doe mij er ook zo 1 ;)

@ Zustertje: Momenteel staat het allemaal een beetje stil met het regelen voor de bruiloft. De belangrijkste dingen staan vast en de kleinere dingen wil ik liever nog even mee wachten. Vanaf januari zal het wat dat betreft weer drukker worden. Ga van de week wel even bellen over mijn jurk. Die zou eind augustus al binnenkomen maar ik heb nu nog geen telefoontje gehad. Ben inmiddels wel nieuwsgierig.

@ Butterfly: Fijn dat je je hart gelucht hebt en nu weer waardoor je niet zo lekker in je vel zit. Dan kun je er tenminste iets aan doen. Hardlopen goed gegaan? Leuk weekend heb je voor de boeg! Veel plezier!

Hier vandaag een drukke dag op het werk gehad. Ben blij dat de week voorbij is. Vanavond kwam er nog een vriendinnetje langs voor mijn verjaardag. Dus ik had 2 appelflappen en 2 chocoladebollen gehaald. Vond dat ik wel iets mocht hebben. Dus heb een chocoladebol gehad en wat chipjes. Maar toen was er (aangezien we met z’n 3en waren) nog een appelflap over, dus die heb ik ook nog op… slecht!!! Baal er best wel van, maar kan er niks meer aan veranderen.

Morgen weer een nieuwe dag. Morgen naar de verjaardag van de dochter van mijn zus. Die wordt 10! Verder weinig op de planning. Roland staat weer de hele dag op de tennisbaan. Morgenavond wil ik in ieder geval nog gaan hardlopen!

Liefs

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @zustertje, hier even foto's waar je om vroeg :)

@Mamavesmee, we liepen nu gewoon zonder iets. Evy lijkt me wel leuk, moet het even bekijken en downloaden.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
  20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@butterfly wat een lieve meiden! leuke foto's.

gisteravond niks meer genomen na de patat alleen een kopje thee.

ga nu weer streng zijn en het weekmenu volgen:) nogmaal heel erg bedankt mve!!

fijne dag!

Deel Deze Pagina