10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Hier al weer een lange ochtend achter de rug (ik had dienst)
    Net lekker gegeten en nu relaxen op de bank vanmiddag nog even 2 cakes bakken voor mijn man zijn werk hij is nu vast in dienst dus dat is wel erg fijn.
    Gisteren een erg leuke middag avond gehad in Vlissingen en 's avonds uit eten geweest maar ik heb mij heel netjes ingehouden vooraf tomatensoep (ik vind dat niet echt een leuk voorgerecht maar ja was wel het magerste) en als hoofdgerecht biefstuk met gebakken champignons (geen een frietje heb ik genomen :D) Vanmorgen was de weegschaal dan ook erg lief er is in 2 dagen 1.6kg af.
    Ik zit er weer helemaal in erg fijn.

@butterfly fijn dat het zo een geslaagde dag was en fijn dat jullie zo goed gepraat hebben is erg belangrijk.
    Hoe is het met Esmee spuugt ze nog weleens? hopelijk niet voor jullie.

@Kimmetje Lekker uitgeslapen? Gaat het afvallen weer goed?

@Kaatje Jullie zijn echt druk bezig willen straks wel een foto zien hoor ;)
    @MvE Jullie zijn ook lekker aan het genieten van een vrij en zonnig weekend! Lekker hoor wokken...

@Elsie Zo jij hebt een lieve weegschaal! Dit zijn echt wel betere menu's heb je nageteld hoeveel calorieën je oude menu's waren?

@Femke Jullie gezellig weggeweest gisteren hadden jullie je dochter meegenomen of niet? Wij slepen Nina nog altijd overal mee naar toe en dat gaat gelukkig erg goed.

@Melanie Balen dat die collega niet haar beloftes nakomt kun je het niet gewoon zonder haar aandeel doen?

Hopelijk ben ik niemand vergeten maar heb het even uit mijn hoofd gedaan...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: wat een superweegschaal. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad gisteren.

@ Kaatje: Gedaan! :D

Net mijn collega gebeld. Ze is er mee bezig (zegt ze)... ben benieuwd!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje ik heb het niet nageteld. mamavesmee heeft een weekmenu voor me gemaakt! echt super lief. merk ook dat het zo idd ook genoeg eten is.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. in 2 dagen + 2 kg.. * schaam* veel te veel gesnoept en gesnaaid. Maar moet ook ongi worden. Haha.. Fijn dat Myrthe haar buikje weer rustig is nu..

Zustertje.. Goed zeg, -1.6 kg..

Elsie.. Heb je nu een goed beeld hoe je gevarieerd en voldoende kan eten?

Melanie.. Balen van je collega, ik had het tijdschrift verstuurd en haar blz kaal gelaten.

Kaatje.. Leuk dat oma oppad is met Levi.

Vanmorgen gezellig thee gedaan bij mijn zusje, nog langs het hertenkamp geweest.

Straks even kijken voor een nieuwe tv & daarna naar de wok heen..

Menu:

O: 2 mini afbakbroodjes met jam en 1 eitje en koffie
    T: 2 kopjes thee
    L: reep ontbijtkoek en een appeltje en thee
    T: flesje water
    A: TE VEEL BIJ DE WOK :D

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee begint nu wat meer te komen idd, en ook fijn dat ik nu een weegschaal heb! het avond eten gister avond was echt genoeg, had ik niet verwacht eigenlijk! gisteravond wel een paar dropjes extra gehad:) maar toch -600 gram. gister ook 2x gewandeld en een stukje gefietst.

7. zustertje

@Kaatje ik zou heel de muur schilderen! Vind het wel een hele mooie kleur...

@Melanie Ik hoop dat je de pagina al binnen hebt...

@Elsie Super dat mvE je zo goed geholpen hebt en dat je geen trek hebt is ook wel een pluspunt anders is het zo moeilijk volhouden.
    Lekker actief bezig geweest...

@mvE Wokken is zo lekker alleen mijn man houd er niet super van maar binnen kort gaan we met vriendin nog een keer.

De eerste cake staat in de oven zitten stukjes chocolade in en er zat witte chocolade in om er over heen te doen maar die heb ik fijn gehakt en ook door het beslag gedaan (ben beetje van het gemak haha)
    Nina ligt lol te trappen in de box haha echt zo grappig ze zit heel hard te gillen en ondertussen met een zacht boekje van nijntje te spelen.
    Rond 16.00 gaan we nog even naar mijn broer en schoonzus gezellig even wat drinken.

Weten jullie wat ook weleens lekker en mager is als vlees (een blikje ragout) wij hadden nu met paddenstoelen was 62 calorieen per 100 gram en er zit 400 gram in een blikje.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje ik ben ook blij geen honger te hebben, al had ik gister wel echt zin in het avond eten! en dat vulde goed gelukkig, daarom s'avonds ook minder snaaitrek!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo één muur is af. Levi is inmiddels weer terug dus morgen de andere muren als kids op het kdv zijn.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vanmorgen naar de dierentuin geweest in Emmen. We waren half drie weer thuis. Esmee vond het wel leuk, maar of ze het nou super leuk vond.. dat kan ik ook niet zeggen.
    Harrold is met de meiden te fietsen gegaan en ik heb was gevouwen en ga nu even onkruid tussen de tegels verwijderen en aanvegen.
    Vanavond komen mijn ouders en zusjes een stukje taart halen.
    Morgen 3 jaar getrouwd, vieren het vanavond een beetje met familie :). Kwarttaart gemaakt met magere kwark ;).

Mijn menu:
    O: 2 pistoletjes met filet.
    T: 2 pruimen, water.
    L: 3 bruine bolletjes, 2x kalkoensalami,m 1x filet.
    T: waterijsje ( callipo cola ) en flesje water, thee en 1 liga evergreen.
    A: Japanse Teriyaki met sla.
    T: kwartaart en thee.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik kom ook weer even om de hoek kijken....weegschaal is bagger deze week. Morgen weer lekker op de fiets nu het nog mooi weer is.

Gisteren zouden we gaan BBQ'en met vrienden maar we hebben op het laatste moment afgezegd want Dane begon heel erg over te geven. Tot wel 5x toe. Bij ieder slokje water kwam gelijk alles er steeds weer uit. Het enige dat hij binnen hield was thee, op mijn manier hihi (groene thee, honing, melk). Iemand trouwens nog tips om kotsgeur uit je bank te krijgen????
    Vandaag niet meer over gegeven maar wel 2 spuitluiers. Hij eet ook heel weinig. Ach ja, hij is gelukkig wel vrolijk.
    Vanmiddag naar een klein strandje geweest in Hellevoetsluis. Wat een heerlijk weer!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, leuk even met het gezin er tussen uit.Jammer dat Esmée het niet super leuk vondt

Wendy, ahh Dane een buikgriepje? Geen idee hoe je die geur er uit krijgt. Misschien met iets van fibrése ofzo ?

13. MamavEsmee

Kaatje.. Ga even het topic nakijken, druk geweest vandaag zo te lezen!!

Zustertje.. Erwin houd er ook niet van hoor, ja friet en saté!:D Mijn schoonouders en ik vinden het wel erg leuk.. Dus hij moet wel mee!;)

Butterfly.. Emmen is mooi he?! Mooi menu voor de zondag hoor.

Wendy.. Jeetje, buikgriep heerst wel..;) Succes met fietsen morgen!:D

Vanavond heerlijk zitten vreten..:) Ga morgen NIET wegen haha..

Vanavond druk geweest met mijn eerste taartje. :)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee wat een mooie taart!!

vriend had boterkoek gemaakt, heb een klein stukje gehad:) maar verder dus niets na het avondeten. soep was trouwens goed gelukt! heb nog een beetje over.

15. MamavEsmee

Elsie.. Neem je morgenmiddag bij de lunch lekker nog een kopje. Of je vriest het in!

@ Taart.. Ben ook best blij met het resultaat!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, zag hem op hyves voorbij komen.ziet er echt super uit !

hier vanavond het laatste zakje popcorn opgemaakt.Vanaf morgen gaan we er ( weer ) voor

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Wat een super mooie taart! Je hebt talent!

@ Wendy: beterschap voor Dane!!!

Hier 10 minuten geleden EINDELIJK het tijdschrift kunnen versturen. Pagina was eindelijk klaar. En als je ziet hoe hij eruit ziet, vraag je je af waarom dat zoveel tijd moet kosten... maar goed. Dit is in ieder geval afgerond.

Vandaag een slechte dag. Nouja, viel op zich mee, maar we hebben vanavond geBBQt. We hadden nog wat vlees in de vriezer en nu is het nog mooi weer, dus we vonden het zonde om het te laten liggen. Uiteindelijk moeten we het dan toch weggooien. Dus dat is nu in ieder geval op. Maar natuurlijk wel weer te veel gegeten.

Net nog wel een rondje hardgelopen. Lekker temperatuurtje (om kwart voor 10 gegaan) nu. Was een heavy lesje maar wel lekker uiteindelijk. Nu moe maar voldaan. Zal maar eens gaan douchen en dan mijn bed in. Morgen weer vroeg dag.

Liefs

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo ik ben moe. Moest de wekker zetten om de kids straks op tijd naar het kdv te brengen. Nu dus ff ontbijten en dan ga ik Levi en Elin wakker maken

Melanie, gewoon dus snel wat in elkaar geflanst. Jammer dat dat zo moet als iedereen zo zijn best doet er voor

19. zustertje

@Butterfly Leuk de dierentuin in Emmen! Jammer dat Esmee het niet super leuk vond en Maureen vond die het leuk?

@MvE Wat een mooie taart!! Met wat heb je hem gevuld? Is het misschien niet echt een mannen ding ;) Lekker gegeten?

@Melanie gelukkig dat het gelukt is maar wel jammer op deze manier :x
    Super dat je toch bent gaan hardlopen...

@Kaatje Hoelang gaan je kindjes vandaag naar het kdv? Gaan jullie weer verder met klussen?

Goede nacht gehad alleen om 5 uur even de speen gegeven rond 07.30 heeft Nina gedronken en die ligt nu weer heerlijk te slapen als ze straks wakker is ga ik even naar de supermarkt lopen voor vanavond ga ik verse kippensoep maken (mijn man zijn idee is echt een soep eter en lekker mager :D)
    Net stond ik op de weegschaal en ik ben weer 600 gram kwijt!! Na 3 dagen sta ik op -2.2kg Ben zo blij :);)

Ga nu even het programma obese kijken ben benieuwd.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

weer een lieve weegschaal nog een x -600 gram!! gaat weer de goede kant op:D motiveert nu ook weer dus heb er ook weer zin in. en houd het nu ook goed vol omdat het echt voldoende eten is en lekker ook. vannacht werd ik rond 2.30 wakker met erge kramp in mijn buik heb vervolgens een kwartier op de wc gezeten:( toen ik boven kwam werd sam wakker van mij dus ff getroost en weer gaan slapen tot 7.30! ze zijn nu het huis van mijn overburen aan het slopen want ze gaan een nieuw huis bouwen. staan grote auto's en sam zegt de hele tijd toet toet!

menu:
    O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water.
    T: kopje thee flesje water banaan.
    L: 3 boterhammen 1x appelstroop 1xkipfilet kopje groentje soep kopje thee.
    T: kopje thee flesje water appel.
    A: gebakken aardappels, brocolli 3 visticks.
    T: kopje thee liga evergreen.

Deel Deze Pagina