10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Oei, geen middagdutjes meer voor jou! ;) Bij babydump geweest?

@MvE: Een zwarte met een donkergrijze spiegels en spoiler. Hoe is het met de jeuk? Kan hooikoorts zijn.

@Patriesja: Wat voor cursus?

@Weekendplannen: Wij gaan Koninginnedag op stap met vrienden. Eerste keer dat ik er nuchter door heen ga, ben benieuwd…

@Elena: Dikke knuff!

@Hier: Rustige ochtend gehad op het werk, maar de tijd ging lekker snel. Deze keer met laptop op het werk gekomen, hihi. Nu even lekker dutten/rusten. Ben best moe vandaag.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Klinkt mooi!:cool:

**

Heb echt uitslag, gloeiende benen en oren..:( Lijk ook koorts te hebben en het slaat op mijn longen.. Vorige jaren had ik last van door kriebelogen etc.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Er is niks ernstigs aan de hand hoor. Ben gewoon een beetje depri omdat het afvallen weer echt heel erg bagger gaat terwijl de bruiloft dichterbij komt. Voel me gewoon dik :( En omdat ik me zo voel ga ik juist nog meer snoepen - zit echt weer even in een negatieve spiraal wat betreft het lijnen. Ook ben ik nog steeds ziek. Heb het in tijden niet zo erg gehad. Het huis is niet aan kant en daar word ik ook gewoon echt depri van... Alles bij elkaar zit ik gewoon even niet lekker in me vel.

Gelukkig gaan van maandag er even lekker een weekje tussenuit, hopelijk knap ik daar een beetje van op.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He meiden.

Ik zit.... drukke morgen gehad.
    We waren pas om 08.30 uit bed :$.
    Voornamelijk gepoetst.
    Het was een bende, de hele bovenverdieping gesopt, gezogen en gedweild, verder beneden ook alles gedaan, de badkamer uitgesopt, alleen de douche cabine nog. Moest daar spul voor halen, dus toen Harrold thuis kwam ben ik met Maureen te wandelen gegaan.

Esmee was erg huilerig vanmorgen, ook nog erg verkouden en vol.
    Maureen is gelukkig weer beter, die hoeste zo verschrikkelijk erg.

Harrold is nu voor een auto te kijken, en daarna door naar het bedrijf waar hij vanaf maandag voor gaat werken. Moet contract tekenen :). De meiden slapen dus mama tijd.

Gisteren een fijne dienst gehad, wel druk!!!
    Wat dingen kunnen doen maar niet veel helaas. Vandaag lekker vrij.
    De meiden hebben het op de opvang erg leuk gehad :D.
    Esmee heeft zelfs nog 2 uurtjes geslapen :$. Had ik niet verwacht.
    Voelt allemaal erg goed en ben er erg blij mee.

* plannen weekeinde....
    Morgen slaapdienst, kom er koniningedag uit dus dan snel naar huis en met mijn gezinnetje hier het dorp in. Er is rommelmarkt. Verder weten we nog niet eigenlijk. We zien wel.

@Kaatje, Maureen wordt rond 06.30 uur wakker en krijgt dan de fles bij ons in bed en dan slaapt ze nog 2a3 uurtjes bij mij.
    Esmee is de laatste dagen steeds tussen 08.00/08.30 uur wakker.
    Ben dan eigenlijk altijd al wel uit bed, maar lag dit keer nog wel lekker hahaha. En die banner is erg mooi. Volgens mij heeft ze me wel eens aangesproken omdat de namen haar opviel. Echt bizar niet.... Esmee en Maureen, precies dezelfde namen :$. Ongelofelijk.

@Mamavesmee, vervelend die uitslag. Allergie voor iets? Van de zon kan ook goed mogelijk zijn. Hooikoorts lijkt mij juist niet, daar regaeren je luchtwegen toch alleen op? Maar ja, ik ben geen arts dus zeker weten doe ik het ook niet. Fietsen is inderdaad een goede compensatie. Ik mis het vaak fietsen wel, wil eigenlijk een fietskar hebben. Lijkt me ideaal!!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena doe maar rustig aan meid! goed uitzieken is belangrijk, anders ben je straks op vakantie nog ziek. gewoon lekker gezond proberen te eten, is soms wel moeilijk.

net even een dutje gedaan met sam! heerlijk voel me weer goed nu:) zondag ga ik met medicijnen beginnen zodat de angsten minder worden en dus rust krijg ik mijn hoofd en daardoor meer energie heb. want die angsten vreeten energie. soms vraag ik me echt af waarom ben ik daar bang voor? terwijl ik dat voor de bevalling nooit gehad heb! heel raar is het af en toe.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben iets heeeeel engs aan het doen :p.
    Ik verfde mijn haar altijd..... tot dik 1.5 jaar geleden.
    Toen heeft mijn kapster mijn haar met highlights bewerkt tot we zo dicht bij mijn eigen kleur kwamen dat het niet meer opviel dat er nog kleur in zat.

Iedereen vond dit zooooo mooi, krijg altijd mega veel complimenten over mijn haarkleur. Maar nu de zon erop schijnt worden de lichtere plukken dof blond. Ik vind er niets moois meer aan, al hoor ik ng van iedereen dat het zoooo mooi is.
    Ik wilde het een tintje donkerder hebben en heb net haarshampoo gekocht ( houd 28 wassingen ) de kleur is amber.
    Het zit er nu in te werken.... en lijkt best donker te worden.

Ik vind het zoooooooooooo spannend.
    Hoop dat ik geen spijt ga krijgen :)

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    het is gelukt en ik ben er heeeeeeeeeel blij mee :).
    Als mijn haar droog is zal ik een foto maken.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly wat fijn dat het gelukt is!! ben benieuwd!!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden ook hier even een dippie vanmiddag.
    Ik was namelijk op de thee bij vriendinnen.Alle meiden ( 8) zouden hun kids meenemen...en je raad het al..Ik samen met nog eentje hadden geen kids. Ik heb gewoon zo'n rotgevoel aan deze middag over gehouden. Niet eens omdat ik geen kids heb, maar gewoon omdat je compleet genegeerd wordt. Ik snap er niets van...alleen maar baby praat, luiers , kleding, baby gym en wat nog meer. Ik voel me echt een beetje in de steek gelaten door mijn vriendinnen. Van mijn lief moet ik ze links laten liggen en op zoek naar andere meiden. Ik heb het gevoel namelijk al een tijdje. ene kant denk ik dat ook , maar ja andere kant we kennen elkaar al jaren als cluppie en vind het toch ook moeilijk om de stap te nemen het maar los te laten en niet meer te gaan...*zucht*
    Nou ja mijn 2 kilo is er ook nog niet af, eentje gelukkig wel, maar ja baal er toch van.

elena ik kan je zo begrijpen dat je je niet goed voelt, maar meis probeer echt je negatieve gevoel om te zetten in juist heel goed je best te doen met lijnen. Ik heb nu ook vreselijk de neiging om te snoepen uit frustratie maar ik doe het niet. Het is over een week allemaal weer anders, dan is er waarschijnlijk weer een kilo af. Ik hop dat je op vakantie lekker even tot rust komt en lekker geniet van de kleine ook.

Andere meiden, ik reageer nog wel hoor, maar nu ff niet meer. Ga even eten koken en proberen mijn dipje weg te fietsen op de hometrainer met een dvd van Friends ( misschien helpt dat ook:()

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly ben benieuwd naar je nieuwe haarkleur! Altijd weer spannend!
    Is Harold geslaagd voor een andere auto?

@Beschuitje Dat lijkt me echt een vervelend iets! Lijkt mij ook moeilijk wat je daarmee moet misschien je vriendinnen eens over aanspreken?
    Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door.
    Hopelijk ben je je rot gevoel snel kwijt! Wel goed dat er tenminste al 1 kilo weer af is de HELFT alweer hoor :)

@Elsie Hopelijk slaat de medicatie snel aan zou fijn zijn!

Vanmiddag heerlijk op de bank gehangen met een paar afleveringen van desperate housewife's (weet niet of ik het goed schrijf :))
    Mijn man heeft alle seizoenen gedownload vervelen zal ik zeker niet :D

Als Arnold zo thuis is gaan we de huiskamer verbouwen (deel van de hoekbank naar boven) en een 1 persoonsbed in de kamer daar ga ik op bevallen (we zetten hem volgende week vrijdag pas beneden zaterdag ben ik 37 weken)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje het kan een paar weken duren voor het aanslaat, ga beginnen als de ongesteldheid voorbij is. vind het best spannend, maar als ik daardoor weer me dingen kan doen, prima!

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @elsie, goed dat je niks lekkers in huis hebt, dat scheelt.

@elena, ach meis wat vervelend dat je je zo voelt, dikke knuff voor jou!! hopelijk voel je je snel beter en je kan altijd komen kletsen hoor (hier of op hyves).
    aah dat is wel fijn een weekje weg, dat wil meestal wel helpen.

@zustertje, dat is mooi meegenomen :D
    oh over een week mag je al thuis bevallen!!! :D

@mve, cursus oudercontacten.
    Gelukkig net voor de regen weer terug :)
    oh dat is raar die uitslag :(

@wendy, ach ja.. een croissant moet kunnen toch.

@femke, cursus oudercontacten.
    hihi vandaag je laptop bij je ;)

@butterfly, spannend je haar, ben benieuwd!!

@beschuitje, dat lijkt me idd ook vervelend, tja.. lastig hoor, maar idd misschien erover praten, misschien hebben ze het niet eens door.

Zo vandaag cursus gehad, op zich wel leuk en een lekker kort dagje op het werk, was daar 3 uurtjes.
    En dan nu weer 3 dagen vrij, lekker hoor!
    Vriendlief is al met het eten bezig, bruine bonen met rijst (op zn surinaams ;))

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo dag zit er weer op. man wat heb ik me verveeld. allemaal van die kleine rotklusjes.Ben uiteindelijk een half uur eerder weg gegaan,werk maandag wel een half uur langer door.
    Daarna nog ff de auto getankt. hup 75 euro. ook niet normaal meer

Elena, rustig aan meis. eerst aan jezelf denken. we zien je wel weer verschijnen

Koninginnedag: wij gaan nara Blijdorp

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee, wat een drukte....
    Kan helaas niet elke dag op zp zijn, maar loop nu gelijk alweer heel wat pagina's achter. Iedereen klets er lekker op los!

Iedereen bedankt voor jullie warm welkom!

Heb helaas wel gezondigd met de paaseitejes. Moet die dingen ook niet in huis halen....

Ben 1 dag over tijd en heb ook nog niet het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen. Spannend! Gister (op NOD) een test gedaan. Negatief. Wanneer zouden jullie opnieuw testen?
    Deze maand begonnen met ovulatietesten. Geen :), maar wel temp stijging. Snap er niet veel van. Ben meestal vrij regelmatig (zie banner).

Groetjes, Mama in spe.

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Vervelend zeg, neem je er iets voor? Ceterizine helpt goed tegen de jeuk.

@Elena: Geniet van je week weg, hopelijk knap je er van op.

@Butterfly: Fijn dat Harrold morgen het contract kan tekenen! Erg snel gegaan allemaal.

@Elsie: Bang zijn vreet idd energie, wat voor medicijnen ga je slikken?

@Beschuitje: Da’s niet leuk, als vriendinnen alleen nog maar aandacht hebben voor kroost… Of andere vriendinnen zoeken helpt vraag ik me af, duurt lang voordat je een band met mensen op bouwt. Ik zie trouwens aan je banner dat het gezellig wordt vanavond ;)

@Zustertje: Ga je thuisbevallen? Of is het voor nood?

@Patriesja: Was de cursus leuk?

@Kaatje: Gelukkig nog maar een paar dagen op je werk. Benzine is duur hé? Ik moest laatst tanken en in mijn kleine corsaatje ging ook al voor 60 euro…:$

@Mamainspe: Spannend, ik zou morgen weer testen. hCG verdubbeld elke 48 uur. Ik testte op mijn NOD ook negatief, dus wanhoop niet!

@Hier: Krijg last van hooikoorts, dus dacht bel de ha voor advies over wat ik mag nemen. Krijg ik iets voorgeschreven wat veilig is, blijkt dat een categorie 3 middel te zijn, mag er dus niet mee autorijden… Handig! Heb ik geen jeuk meer, maar kan ik ook niet meer gaan werken… ;)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reactie. Ja Femke het wordt hier gezellig vanavond haha...zekerrrr !! :D
    Het gaat alwel weer wat beter. Heb lekker gefietst en ook gegeten. Tja ik moet misschien ook de meiden erop aanspreken, maar vind dat wel moeilijk. Beetje bang om er ruzie of zo over te krijgen denk ik, maar ja aan de andere kant dit vind ik ook niet prettig en dan blijf ik er last van houden. Ik denk er nog maar even over.

Butterfly wat super dat je haar zo mooi geworden is, ik ben wel benieuwd naar de voor en na foto ;)

Zustertje ohh jee het bed komt al beneden te staan, dan gaat het wel heel hard he? Voor jou komt het eind ook al inzicht.

Mamma in spe ik ben heel benieuwd of je zwanger bent. Ik zou persoonlijk proberen pas na het weekeind te testen. Helaas is mijn ervaring dat als ik te vroeg test het alleen maar een teleurstelling is. Als het na het weekeind nog niets is dan is de kans natuurlijk wel groter. Hou ons wel op de hoogte he?

Kaatje gezellig naar Blijdorp leuk !!

Ik ga met koninginnedag spullen verkopen samen met mijn schoonzus. We hebben een kraam gehuurd dus hoeven niet op een kleedje heerlijk. Hopen op een goede winst hihi

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Annemie: Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Davy!

@ Femke: Lekkere vakantie in het vooruitzicht. Heerlijk zeg. Zou zo met je willen ruilen… wij gaan dit jaar niet L Wat betreft het voorschrift van je huisarts: Vervelende is dat er voor hooikoorts bijna niks is wat gebruikt maar worden in de zwangerschap… (heb het van de week toevallig voor iemand nagekeken op het werk) Dus ik denk niet dat er iets is wat mag in de zwangerschap EN waarbij je mag autorijden…

@ MamavEsmee: Oeh… dat klinkt niet lekker die uitslag op je benen. Allergische reactie ofzo? Hoe is het er nu mee? Ik voel me vandaag wel weer iets beter. Ben nog steeds snotverkouden met alle ongemakken die daarbij horen maar heb gelukkig geen koorts meer gehad. Hoest sinds vandaag wel ineens een stuk meer, wat eigenlijk niet gaat omdat het helemaal vast zit en ontzettend zeer doet…

@ Zustertje: Geslaagd voor je luiertas? En nog andere leuke dingen gekocht? Mooie meevallen die gratis voetenzak! Waar zo’n bezoekje aan de babydump al niet goed voor is!

@ Elsie: Oeh… ongesteld, altijd gevaarlijk! Nog aan je menu kunnen houden?

@ Elena: Knuf meid! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Een lekker weekje weg zal je hopelijk goed doen.

@ Butterfly: Fijn dat het gisteren zo goed is gegaan met de meiden op de opvang. Fijn dat je zo blij bent met je haar. En als het niet mooi was, gewoon een paar keer wassen achter elkaar! ;) Dat is het voordeel van kleurshampoo!

@ Beschuitje: Kan me voorstellen dat het niet leuk is om zo “buitengesloten” te worden. Is het een idee om het een keer met die meiden te bespreken? Waarschijnlijk hebben ze het zelf niet eens in de gaten maar zijn ze er zo vol van… en tja, waar het hart van vol is, stroomt de mond van over! Knuf meid!

@ Mama in spe: Die paaseitjes zijn ook gewoon TE lekker. Ben blij dat ze hier op zijn (nu op het werk nog)… Spannend dat je over tijd bent. Ik duim voor je dat het raak is!

@ Weekendplannen: Weinig! Koninginnendag hebben we nog niks op de planning staan. Kijk wel wat we doen. Waarschijnlijk niks wat met koninginnendag te maken heeft ;) Zondag is mijn moeder jarig, dus zullen we een groot deel van de dag daar zijn. Roland hoeft gelukkig een keertje niet te tennissen… ook wel een keer gezellig!

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het was een ontzettende chaos maar gelukkig stond ik niet bij de chaos ingedeeld dus heb er weinig van meegekregen.

Voel me vandaag ook wel weer wat beter. Verkoudheid blijft een beetje hetzelfde. Lijkt zich te verplaatsen van mijn neus naar hoesten… weet niet wat ik liever heb ;)

Vandaag weer goed aan mijn menu kunnen houden. Zit er weer lekker in (voor zolang het duurt) maar ik juich niet te vroeg aangezien het weekend eraan komt.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor
    2 meergranenboterhammen met;
    28 gram 20+ kaas
    12 gram ham

T: niks

A: 150 gram bistroaardappeltjes uit de oven
    1 schaaltje sla met komkommer, ananas en een beetje dressing
    1 groenteschijf
    1 el frietsaus

Totaal van 1084 kcal.

Liefs

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke ik ga efexor gebruiken.

@melanie is best wel goed gelukt eigenlijk nog! hebben bijna niks lekkers in huis dus dat scheelt!

net lekker gebakken aardappels sla en drumsticks gegeten. ben even aan het bedenken wat ik straks bij de thee nog kan nemen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mama in spe, als je overmorgen nog niet ongi bent zou ik nog een test doen. Kan zijn dat je hormoon stijging wat langzamer gaat en je dus pas later posi test

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier vanavond.

Ik ga de hond uit laten en dan lekker in bed tv kijken. Ferry zit voetbal te kijken. Truste

Deel Deze Pagina