@mamavesmee het is goed vol te houden zo ben benieuwd of het me lukt om zelf een weekmenu te maken zoals jij gedaan hebt.
@Femke11 misschien kan ik je advies geven? ik heb bij de oudste 5 maanden gekolfd, waarvan 4 volledig. en dit keer heb ik het 4,5 maand volgehouden waarvan 3,5 maand volledig. met een hele goede productie, 1 liter. Veel water drinken en kolven tot de laatste druppels. Dus niet na 15 min ophouden terwijl er nog wat uitkomt, maar bijv. tot een half uur doorkolven. Hete washandjes vantevoren helpt ook voor het toeschieten van de melk. Weet niet of je dat al deed? Daarnaast goed blijven eten, en proberen goed te slapen. Al is dat laatste vast lastig. @hier, oo zo moeilijk ik kwam een emmertje snoep tegen, met wat snoep erin. Niet heel veel, maar toch! en nu is het op. Verder de rest van de dag erg goed mijn best gedaan. Stom van me. ik ga maar vroeg op bed, nu het kan. Dan kan ik ook niet verder eten.
Wendy, beterschap MVE, mooi geworden ! Is hij ook lekker ? Ons Kleintje.idd zonde,maar ja dan is het maar op he
@ mamavEsmee: Ik had de hele dag eigenlijk geen last van mijn enkel, dus dacht dat het wel zou gaan, maar viel toch enigzins tegen. Als ik voel dat het niet gaat stop ik wel! Toen straks trouwens voor ik ging hardlopen nog even gewogen. Maar 1 ons zwaarder dan vanochtend Dat geeft de burger moed!
Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten al bereikt. Daarom doe ik dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Lotte