10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond meiden!
    Zustertje: goede service van de babydump!
    Butterfly: ben benieuwd naar hoe je haar is geworden :)
    Beschuitje: knuffel voor jou!
    MVE: hoe is het nu met je uitslag?
    mamainspe: Spannend meid!

Hier gesnoept vandaag, ongi komt eraan en had dus een enorme drang naar chocola!
    Morgen maar hardlopen!
    Koninginnendag: Morgenavond met vriendinnen eerst bbq-en en daarna de stad in. Zaterdag even met de kids richting stad.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Beschuitje, jou gevoel herken ik!! Ik heb dat gevoel ook bij mijn vriendinnen maar dan ben ik de enige die kinderen heb. De andere 3 meiden niet. Nu met kinderen sta ik anders in het leven, ben ik niet zo flexibel meer als daarvoor. Ik werk 28 uur, en werk om het weekeinde. Het weekeinde dat ik vrij ben wil ik gewoon graag aan mijn gezin besteden. Leuke dingen met de kinderen doen. Heel vaak stellen ze datums voor dat ik net 4 dagen heb gewerkt, een dag vrij ben en dan weer 3 dagen moet werken. Dan wil ik die ene dag ook bij mijn kinderen zijn. En ik ga in hun vakanties ook niet oppas voor mijn meiden zoeken omdat ik leuke dingen wil doen zoals een high tea. Zo ben ik gewoon niet, ga me alleen maar schuldig voelen tegenover mijn kinderen. Ik voel me dus ook in de steek gelaten, ik voel me niet begrepen door hun. Krijg dan te horen dat ik ook tijd voor mezelf moet nemen bladibladibla. Dat doe ik ook wel, maar met mijn gezin. Het is gewoon zo jammer, maar ik kan niet meer zomaar altijd. Ik moet altijd keuzes maken. En daarin heb ik niet het gevoel dat ze me respecteren in de dingen die ik doe. Dus we zien elkaar zelden de laatste tijd. Met name omdat ik "moeilijk" doe. Tsja, san is dat niet anders denk ik dan maar.

Heb lekker gesport, dit keer combat!!!
    Ook zo leuk zeg, karate/kickboksen/zelfverdediging op muziek. De muziek is alleen al top, dan gaat de rest vaak vanzelf.

Gedouched dus haar is weer nat hahahaha!!!
    Ziet er nu niet uit aangezien het nat is.
    Morgen okeej :p;).

Ik ga schrijven ( cursus kinderverhalen schrijven ).
    Heb weer veeeel inspiratie.
    Dus dan moet je in de pen klimmen oftwel.... laptop :p.

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi meiden

Ik las zojuist een topic in de lounge over afvallen en daar had beschuitje verteld dat ze hier schrijft. Nu wil ik me ook graag bij jullie voegen als dat goed is.

Sinds de geboorte van mijn 2e zoon ben ik weer helemaal gefrustreerd over mijn lichaam. 1:60 meter en 74 kilo op dit moment. Ik was 10 kilo zwaarder ten tijde van de zwangerschap. Over een maand moet ik weer aan het werk en moet ik mijn mantel pakjes weer aan kunnen...#drama!!!

Vandaag ben ik ongesteld geworden, dus de m&m's zitten er net in. Oh wat een spijt. Ben helemaal geboeid door jullie doorzettingsvermogen en wil dan ook morgen beginnen met het bijhouden van calorieën. Hopelijk kan ik nog veel van jullie leren de komende tijd.

Liefs Ellenore

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Ellenore: Welkom en succes met afvallen! En nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Ellenore Welkom! en suc6 met afvallen wat voor dieet wil je gaan volgen?

@Melanie Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Het is gelukkig bijna weekend kun je rustig aan doen.

@Butterfly Weer lekker gesport! Ik kan ook niet wachten om weer van alles te gaan doen.

@Femke Ja ik wil thuis bevallen en jij ?

Hier op zich redelijk geslapen maar niet zo heel lang :p Gisterenavond veel voor weeën gehad gelukkig op bed niet meer. De kleine moet echt nog even blijven zitten in elk geval tot volgende week zaterdag dan mag ik thuis bevallen.

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen opnieuw een negatieve test....
    Mijn temperatuur blijft wel hoog, dus ik heb een klein beetje hoop.

Zou het kunnen dat ik sowieso te weinig hormonen in mijn urine uitscheidt? Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt die allemaal negatief bleven (dag 9-15 getest, verwachte eisprong op dag 13). Of mijn cyclus is dusdanig van slag dat mijn eisprong later dan dag 15 was en daarmee mijn ongi ook opschuift natuurlijk... Had overigens op dag 11 vruchtbaar slijm, dus dat lijkt me dan wel vreemd...

Ik vind het zo spannend! Mijn man probeert me wat af te remmen. Is bang voor een enorme teleurstelling.

Goed, ik moet aan het werk, maar hou jullie op de hoogte.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Er wat van zeggen zou kunnen helpen, maar het ligt er helemaal aan hoe comfortabel jij je voelt om er iets van te kunnen zeggen. Ik heb ook vriendinnen tegen wie ik dat soort dingen niet zou kunnen zeggen.

@Melanie: Thanks voor je advies. Ik moet het maar gewoon ondergaan dan, als het heel erg wordt ga ik wel terug naar de ha.

@Ellenore: Welkom!

@Zustertje: Ik ga in het zh bevallen, mag met mijn bmi niet thuis bevallen. Ik wou sowieso in het zh bevallen, dus vind het niet erg.

@Mamainspe: Vreemd, maar komt helaas wel vaker voor als je zwanger wilt worden. Gewoon afwachten is het enige wat helpt… Frustrerend genoeg, weet er alles van, was 1x 10 dagen over tijd en werd alsnog ongi…

@Hier: Lekker geslapen. Zo de auto wegbrengen naar de garage, moet een nieuwe distributieriem en wat andere klussen. Geschatte kosten 800-1000 euro:$ Autorijden kost geld... Gelukkig kan de auto er dan weer 100.000 km tegen. Daarna werken, lange vergadering weer op het werk vandaag. Vanmiddag misschien nog een stukje kijken van William en Kate, even kijken wat voor jurk ze aan heeft.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MOgge
    Brakke nacht. 23.45 wakker want Levi had een droom. 's nachts 2x wakker door pijn bij liggen. 05.30 Levi wakker, duidelijk niet lekker. Sindsdien ben ik ook wakker.
    De fysio voor vanmiddag maar afbellen dus want Levi slaapt waarschijnlijk ( hopelijk ) een gat in de middag.

Ellenore, welkom en succes

mamainspe, kan best zijn dat je een late eisprong had. Zowel Levi, Milou* als deze zwangerschap had ik mijn eisprong pas op dag 22

Femke, oe dat zijn geen leuke kosten

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Vanochtend opgestaan met een heel andere mentaliteit :D Werd ook niet zo negatief wakker zoals de afgelopen paar dagen. Hoop dat het zo blijft! Dank jullie voor al jullie lieve berichtjes :)

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Kaatje; Balen van je slechte nacht en dat je de fysio nu moet afbellen.
    @Femke; Das een niet te mis prijskaartje zeg! :$ Maar goed het moet he. Werkse vandaag! Ah William en Kate, ga vanmiddag ook even kijken ;)
    @Mamainspe; Ik heb 4 negatieve testen gehad voordat ik positief testen - er is nog hoop dus ;)
    @Zustertje; Mag je pas vanaf 37 weken thuis bevallen? Zal voor je duimen dat de kleine dan nog eventjes blijft zitten ;) Ben je er een beetje klaar voor?
    @Ellenore; Welkom en succes met afvallen! Inderdaad nog een speciaal dieet wat je gaat volgen?
    @Butterfly; Lekker hoor zoveel sporten! Is het schrijven nog een beetje gelukt?
    @Lovely; Wel een beetje genoten van je chocolade? ;)

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Klein mannetje wordt wakker - nu eerst even lekker met hem knuffelen :D

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Melanie; Beterschap!
    @Weekendplannen; Koninginnenacht ga ik gewoon braaf lekker slapen :p Koninginnedag gaat vriendlief met schoonvader klussen bij ons in huis en ik ga met mijn schoonmoeder, broertje en Damian even lekker struinen over de vrijmarkt en daarna de troep van de mannen opruimen ;) Zondag viert mijn broertje zijn verjaardag dus daarnaar toe en de spullen pakken voor maandag als we "op vakantie" gaan.
    @Weekje weg; We gaan naar de camping van mijn schoonouders in Castricum. Lekker in de duinen bij het bos en het strand. Kost ons helemaal niks (behalve boodschappen en benzine) dus ook nog een lekker goedkoop ertussen uit :D We nemen de fietsen lekker mee dus volgende week lekker sportief. Misschien nog een dagje naar Texel. Even de batterij lekker opladen!

En nu is de kleine man echt wakker ;)

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@zustertje, oh spannend al voor weeen, een weekje blijft hij vast nog wel zitten.

@mama in spe, oh spannend is dat he, pff iedere maand weer die onzekerheid, gek wordt je ervan.
    Hopelijk is het gewoon snel raak voor je!

@femke, pff ja idd duur! Werkse vandaag!

@kaatje, hopelijk kun je idd vanmiddag even lekker slapen.

@elena, fijn dat het weer beter met je gaat.

Ga zo even kijken voor een voedingskussen, een van de laatste dingen die ik nog wil hebben.
    En vandaag ook maar even alle boodschappen halen, aangezien het er morgen wel niet van zal komen.

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zit hier lekker voor de buis genesteld om HET huwelijk te kijken. Wat een toestand eigenlijk hè voor twee mensen haha maar ja we doen er allemaal lekker aan mee. Ik zit tenslotte ook voor de tv.
    Zo even oppassen op de kinderen van mijn zus, ze komen hierheen. Butterfly jij zit dus ook in ongeveer zo' n situatie alleen andersom. Ik begrijp dat dat ook geen pretje is. Ik weet eigenlijk nog niet of ik nou iets tegen ze zal zeggen er over of niet. Vind het moeilijk.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Welkom ellenore we gaan er met elkaar voor zorgen jou te stimuleren ook flink af te vallen. Heb je al een idee hoe je het gaat doen ? Veel van ons vullen het menu in op caloriechecker. Nl wie weet kan je er ook iets mee.

Patriesja ook al aan de boodschappen vandaag. Wij gaan ook want morgen komt er vast niets van tijdens de drukte.

Elena geniet maar lekker van je weekje weg, dat zal je vast goed doen. Al klink je nu ook een stuk opgewekter al dan van de week

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Wat me nu is overkomen....Dane heeft tot 6.45 uur aan een stuk doorgeslapen in zijn eigen bed. Ik heb daardoor echt bagger geslapen maar ben wel trots. Keek iedere keer op de camera en heb misschien 2 hazenslaapjes gedaan van 15 min (erg hé, hij slaap een kamer naast mij maar anders weet ik dat ik bij ieder geluidje ga kijken). Vandaag is mijn vaste vrije dag dus kan ik altijd vanmiddag een tukje meedoen.

O ja, wiet weet wordt ik binnenkort ten huwelijk gevraagd. Ik had het er gister met vriendlief over. Het enige wat ons tegenhoudt om te trouwen is het geld. En ik heb ff uitgerekend....meer als je helft zou naar het feest gaan. Vriendlief hoefde geen feest maar ik wilde dat graag. Nu zat ik gister te denken. Ik lijk wel gek.....een feest geven eigenlijk voor mensen die je maar 1x per jaar of minder ziet. Dus voor mij hoeft het feest niet meer en dan zouden we volgend jaar makkelijk kunnen trouwen. Heb wel gezegd dat ik het wel leuk zou vinden als hij me wel op een leuke manier vraagt, op het strans, euromast, in een bootje ofzo.....nou, vriendelief was best enthousiast en dat laat hij niet vaak zien....dus wie weet.

Zo, even een ego berichtje hoor....sorry.

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Heb me ook aangemeld bij de caloriechecker.
    Heb een menuutje voor vandaag gemaakt en kom op 1246 kcal.

O; 2 Vita LU crackers met 1 x kipkerrie, 1 rijstwafel, 1 appel, 1 flesje water, 1 Yakult
    T; Schaaltje ananas, flesje water, kop thee
    L; 2 x sneetje bb met beetje boter en jam, schaaltje aardbeien, kop thee, flesje water
    T; Bouillon, flesje water
    D; Aardappelschijfjes, bloemkool, runderworstjes, flesje water met een scheutje limonade
    T; Schaaltje yoghurt, 2 koppen thee

18. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb vorig jaar hulp gehad van new fysics om af te vallen, maar dat ga ik niet weer doen. Je kreeg daar zoveel extra pillen, werd er gek van!

@beschuitje, caloriechecker.nl heb ik bekeken. Super handige site!! Die ga ik zeker gebruiken. Vandaag ben ik al aan het bijhouden wat ik eet en drink.
    Verder wil ik hardllopen (moet alleen de drive nog vinden) en ga ik zo nu en dan naar de sportschool.

Mijn vriend werkt in de horeca en is daardoor zelden thuis. Het wordt voor mij daardoor lastig een dag in de week te plannen om te gaan sporten. Hij is iedere maandag vrij, maar dan maakt hij voor zichzelf al weer afspraken zodat ik nog steeds het huis niet uit kan. Erg irritant!

@mama in spe, zo te lezen ga jij een spannend weekend tegemoet. Ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is. Aan je onderschrift te zien zijn jullie al een tijdje bezig.

Wat leuk om te zien dat er een aantal van jullie zwanger zijn! Ik ben 1 maart bevallen van een zoontje (3 weken te vroeg) en mis het zwanger zijn nog wel eens :).

Wendy, wat spannend!! Ik ben benieuwd met wat voor romantisch plan hij gaat komen hahaha. Hier hangt het ook af van geld. Wij komen beide uit grote gezinnen, dus 100 man aan familie is een feit. En dan nog vrienden... Dure avond.

Nou, ik ga me ook maar vast nestelen voor de tv. Eerst de kleinste even troosten want die wil niet zo graag slapen. *zucht*

Tot gauw!

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!

hier was het weer vroeg dag, sam was om 6 uur wakker! dat word wat in de wintertijd.

mijn menu:
    O: 1 boterham met pindakaas light, 2 beschuitjes 1x kaas 1x vruchtenhagel, 2 kopjes thee, vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water stukje paasbrood.
    L: 2 boterhammen 1x smeerworst 1x appelstroop.
    T: appel/kiwi glas water.
    A: patatjes:)
    T: denk dat ik dan maar niks meer neem.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom even ego kletsen hoor.. Heb de hele nacht op geweest omdat ik gek werd van de jeuk.. Mijn handen branden zo dat de pijn alleen werd verzacht onder de koude kraan. Mijn handen en voeten zijn mega dik van het vocht.. Vanmorgen dus de huisarts gebeld. Heb anti-allergische tabletjes gehad.. Hoop dat het snel aanslaat want wordt er gek van!

Deel Deze Pagina