@Mamavesmee Dat is echt heel vervelend! Hopelijk zakt het snel af nu je tabletten hebt! Is het van de hooikoorts of iets anders? Vanmorgen op controle geweest bij de VK en alles is goed! Maandag dus lekker op vakantie De kleine ligt al helemaal ingedaald en vast in mijn bekken (dat is best gemeen als ze zo hard op je onderbuik duwt ) Aanstaande donderdag weer terug op controle vanaf nu moet ik elke week komen. Rond de 39 weken moeten we nog een keer een echo maken omdat ze het een groot kindje vind (terwijl de echo zegt van niet) Maar ze zei ook doen we gewoon voor de zekerheid anders mag je niet te lang overtijd lopen. Wat een lekker weertje is het weer!
@Kaatje: Das geen beste nacht, hoe is het nu met Levi? @Elena: Fijn dat je je wat beter voelt. @Beschuitje: Veel plezier met oppassen. @Wendy: Heerlijk dat Dane in zn eigen bed heeft geslapen! Trouwen! Leuk hoor, maar idd wel duur als je een feest wilt geven. @Ellenore: Duidelijke afspraken maken met je vriend daarover, jij moet af en toe ook iets buitenshuis kunnen doen. @MvE: Jeetje meid, wat heb je dan? Weet de ha dat? @Zustertje: Fijn dat alles goed is en dat de kleine ingedaald is. Alles klaar voor een lekker vakantie! @Hier: Gewerkt, best druk gehad. Nu nog op want moet wachten om de auto op te kunnen halen bij de garage om 15.00. Gelukkig is het al zo zover. Dan lekker mn mandje in.
Elena, fijn dat je je vandaag beter voelt ! Wendy, leuk vooruitzicht ! Wij zijn ook low budget getrouwd. Waren in totaal iets van 1400 euro kwijt MVE, hoop dat de pilletjes snel werken Zustertje, super weer goed gekeurd bij de vk ! Femke, die is gelukkig weer opgeknapt. HOop dat hij vannacht goed slaapt dan kunnen we morgen lekker naar de dierentuin
@Mamavesmee, wat vreselijk joh. Hopen dat het snel beter gaat meis. Er is niets ergers dan jeuk. Heb het ook wel gehad, kwam van de zon. Hier alles klaar en ga zo naar het werk, heb een slaapdienst. Was altijd vrij op vrijdag, maar nu niet meer. Om de week op vrijdag een slaap en de andere week een late. Vind het niet erg, maak er vanavond een gezellige avond van met de clienten. Hopen dat ik tussendoor wat kan doen. Vandaag een goede eetdag...... moet van mezelf weer even strenger worden. Wilde cal tellen, maar kwam er niet van. O: schaaltje meusli met melk. T: peer en een halve banaan. L: 2 boterhammen met roerei, ham, kaas en ui, melk. T: thee, indische cake en een waterijsje. A: babi pangang ( conimex ) eet op het werk. T: ??? Fijne dag en tot morgen!!!
@Femke Die rot auto's kosten echt alleen maar geld maar ja zonder auto is meestal ook geen optie. Slaap lekker vanmiddag! Vanaf welk bmi moet je in het ziekenhuis bevallen dan? Hier volgens mij vanaf 34 of 36 dacht ik. @Butterfly Werkse vanavond! Vind je het niet vervelend dat je voor je vrije weekend ook altijd op vrijdag moet werken? @kaatje Hopelijk kunnen jullie morgen lekker naar de dierentuin het weer zal in elk geval meewerken! Geniet ervan kun je nog wel goed rondlopen enz? Vanmiddag een super mooi wieg dekentje gekocht en past goed in de Hollandse kamer de ene kant is echt knalrood (die ligt ook naar boven) en de andere kant is knal oranje. Arnold werkt nu sinds Februari op zijn nieuwe werk (is via een detachering bureau en is voor 4 maanden) nu had hij gisteren even een gesprekje met zijn leidinggevende en hij vroeg wat Arnold er van vind enz die heeft het super naar zijn zin en hun zijn ook heel erg tevreden over hem en nu kwam hij met een aanbod (mijn ogen werden wel even groot toen ik het hoorde ) Nu gaan ze een voorstel zwart op wit zetten en mag Arnold er van zeggen wat hij vind. Hij gaat het in elk geval aannemen maar eerst proberen er nog meer uit te slepen Ik heb net een bakje paprika chips gegeten voelde me een beetje flauw maar heeft niet echt veel geholpen jammer genoeg.
Zo, heb een heerlijke lange tuk met Dane gedaan. Heb net pas mijn boterham van de lunch op... Elena: Mooi menu. Jij gaat bijna trouwen hé. Hoe ga het allemaal doen? Ellenore: Ik ben zelf ook benieuwd want mijn man is totaal niet romantisch aangelegd wahahahaha!!! Elsie: Ook een mooi menu. Ik drop er ook af en toe wel een maar vaak weizigd er nog wat in. Bij jou niet? MvE: Oohh, vreselijk. Ik heb nu zelf zonneallergie en vroeger heb ik heel erg exceem gehad. Zo erg dat als ik bv mijn vingers wijd deed het er tussen scheurde. Ik moest dan slapen met sokken en washandjes om mijn handen en dan nog zat dat 's ochtends onder het bloes van het krabben. Sterkte meid. Zustertje: Lekker bijna vakantie. Bij Dane dachten ze rond 20/25 weken ook dat het flinke jongen was. Dus ik helemaal in de stress over dat ie er ook nog uit moest. Maar aan het einde was het toch gewoon een normaal formaatje. Hij was ook 3390 gram. Femke: Al een tukkie gedaan? Goed dat je dat doet hoor. Kaatje: Wat heb je allemaal voor dat bedrag gedaan? Ik zou nu op een budget komen van ongeveer 2500 euro. Trouwen met alle papieren, lunch bij ons thuis met broodjes bezorgen, taart op feestlocatie, drank en 3-gangendiner voor 23 personen op feestlocatie, jurk (misschien krijg ik deze), pak voor man en zoon, en dan van het overige kaarten, boeket etc. en als je we overhouden nieuwe ringen anders gebruiken we onze verlovingsringen. O ja, fotograag is een vriendin en mijn vader weet iemand met een gave trouwauto....maar ja, eerst gevraagd worden hihihihi. Butterfly: Werkse!!
Wendy; Ik ga bijna trouwen ja Hoe bedoel je die vraag? Hoe de dag wordt of hoe het met de voorbereidingen gaat?
Zustertje, klinkt goed voor je vriend ! Nee lopen gaat niet echt best maar regelmatig pauzes nemen en dan moet het goed komen Wendy : Jurk + pak ( besteld op otto.nl ) Uitnodigingen ( simpele via vistaprint ) Ringen ( aanbieding bij Lucardi's Fotograaf ( via marktplaats ) 3 taarten ( multi vlaai ) Receptie + avondeten ( in een grand cafe hier, rekenden alleen het eten en drinken, geen zaalhuur ) Bedankjes ( potjes van Xenos met snoepjes en een kaartje ) Kosten voor het trouwen zelf ( gemeentehuis, boekje etc ) Trouw auto konden we gratis lenen ( smoeder werkt bij een dealer ) Eigenlijk alles er op en er aan dus,maar dan heel kleinschalig ( rond 20 man, alleen beste vriendenstellen en directe familie )
Elena: Eigenlijk alletwee, maar vooral hoe je dag eruit ziet. Kaatje: Dat is dus eigenlijk precies hoe wij het nu willen. Wow, mooi prijsje voor dat alles zeg!!!
@00wendy00: Ben zelf afgelopen zomer getrouwd en het hoeft inderdaad niet duur te zijn. Je moet vooral doen wat je zelf leuk vindt en vooral niet al die onzinnige dingen die er zogenaamd bij horen... Onze bruiloft kostte totaal 2000 euro. Is nogsteeds een hoop geld, maar het kan nog veel erger. Ben benieuwd wanneer je gevraagd wordt. Hier nogaltijd geen tekenen van ongesteldheid. Heb net bij de Etos een vroege zwangerschapstest gehaald, omdat die gevoeliger is. Denk dat ik zondag nog een keer test als ik dan nog niet ongesteld ben. Vind het zo spannend!! Ben nog nooit eerder overtijd geweest. Fijn weekend allemaal!
@beschuitje, hier nog niks gezien van het huwelijk maar zal ongetwijfeld het nog wel zien. @wendy, super van Dane!! @elena, netjes hoor je menu. @ellenore, oh dat is nog niet zo lang geleden, gaat alles goed met hem? Leuk jij hebt ook 2 zoontjes! @elsie, 6 uur is wel vroeg ja! @mve, oooh vervelend zeg hopelijk helpen de pilletjes snel! @zustertje, fijn dat alles goed was en nog een extra echo is nooit erg he @femke, lekker nog even liggen @buterfly, werkse! @trouwen, gaan wij idd ook ooit nog een keer doen, maar willen wel graag een grote bruiloft met alles erop en eraan dus dat kost idd nogal wat. Zo geslaagd voor een voedingskussen, gelijk nog een extra hoes erbij genomen En nog een leuke omslagdeken!
Mama in spe. Spannend ! Met de kruitvat testen ( 2 voor 5 euro ) teste ik alle keren 3 dagen voor NOD al positief
Mama in Spe: Wordt spannend voor jou zeg! Op hoeveel dagen zit je nu in je cyclus. Je hebt een vrij regelmatige cyclus.....
@Wendy; Wij gaan lekker low-budget trouwen. We zijn in totaal zo'n 1000 euro kwijt. Wij hebben hiervoor gekozen omdat wij eigenlijk voor de baby gaan trouwen. Natuurlijk houden we ook voor elkaar hoor maar het is allemaal zoveel beter geregeld als je getrouwd bent Onze dag ziet er als volgt uit; We gaan om 9.00 trouwen in het gemeentehuis (wel heel mooi, met uitkijk over het water) - is het gratis tijdstip, het gaat toch alleen maar om het papiertje voor ons Hierbij zal alleen familie aanwezig zijn. Vervolgens gaan we bij mijn moeder koffie/thee doen met wat lekkers (zelf gebakken de dag ervoor). Daarna gaan we met z'n allen naar speeltuin het Amstelpark. De kinderen gaan dan lekker in de speeltuin spelen terwijl de volwassen op onze kosten van het terrasje genieten (we hebben hier max 150 euro voor uitgetrokken). In het park gaan we ook foto's maken. Dit doet mijn broer die hobby fotograaf is. Na de foto's gaan we met z'n alleen nog een rondje in de trein van het park doen. Vervolgens zullen we met de familie een kleine lunch bij mijn moeder nuttigen (luxe broodjes met salades en vleeswaar). Na de lunch zullen we gaan midgetgolven Aan de eind van de middag zullen er ook wat vrienden komen voor het feestje. Een vriendin van mijn moeder komt zingen en verder hebben we een buffetje met salades, sate, 2 soepen, stokbrood en vers fruit. Als toetje doen we de bruidstaart (kokos-ananas met pina colada). Deze maakt een vrouwtje van het taartenforum. De huwelijksnacht heb ik gewonnen via vakantieveilingen voor 30 euro. Mijn jurk met schoenen was 65 euro en bedankjes maak ik zelf. Heb nog zakjes over van de geboortebedankjes en kaartjes en lintjes heb ik genoeg door mijn hobby (scrapbooken). Het trouwalbum maak ik zelf, moet hier alleen nog een mooi scrapalbum voor zien te scoren. Als huwelijksreis gaan we naar Frankrijk - overigens wel bijna 2 maanden later.
Patriesja: Hihi ik wilde dat dus ook, een grote bruiloft. En zeg dus ook al heeel lang dat we "ooit" gaan trouwen. We zijn ook al 13.5 jaar samen......Het liefst trouw ik volgend jaar want het jaar daarop heb ik misschien wel een dikke buik hihi.