@Groot trouwenl; Als we een aantal jaar getrouwd zijn willen we het nog eens groot overdoen. Maar dan voor de kerk met een jurk waar ik voor op pad ben geweest en de hele meut...
@Wendy; Haha bedankt Totaal kostenplaatje anders even; - Jurk, lingerie en schoenen; 95 euro (haar en make-up worden door mijn moeder gedaan die visagiste is) - Pak + schoenen; Onbekend want die hebben we gekregen van schoonouders - Uitnodigen; Zelf ontworpen en laten drukken; 95 euro - Taart + taartje voor 1 jarig jubileum; 175 euro - Kosten huwelijk gemeente; 40 euro - Ringen; 100 euro bij de smid (wel zilver, we houden beiden niet van goud) - Auto; Gebruiken onze eigen auto - Bedankjes; 50 euro (de rest maak ik zelf en heb ik nog in huis) - Terras + midgetgolf; max 200 euro (kan nog minder worden afhankelijk van de uiteindelijke kosten) - Eten & drinken totaal; 200 euro (mede door een deal met de plaatselijke bakker en slager) - Fotograaf; gratis doet mijn broer. Album; weet ik nog niet, moet ik nog naar op zoek - Huwelijknacht; 30 euro gewonnen via vakantieveilingen. - Boeket; Onbekend want dit is een cadeau van mijn moeder. - Locatie; Gratis want we vieren het in het park en bij mijn moeder thuis. Totaal; 985 euro
@wendy er veranderd weleens wat idd, maar als ik een menu maak dan merk ik toch dat ik dan niks extra's neem, of meer na denk over wat ik voor extra neem als ik het wel doe.
Vandaag dag 29 als ik het goed heb. Nog nooit zo'n lange cyclus gehad, behalve de eerste ronde toen ik net met de pil gestopt was.
Mamma in spe jeetje wat spannend! Morgen testen ? Wat leuk al die verhalen over trouwen, ik zou er zo ook weer zin in krijgen...( ben al eens getrouwd geweest)
Elena: Toch handig als je wat "contacten" hebt. Mijn nichtje is kapster en heeft ook een visagie opleiding gedaan dus dat is ook gratis hih. Heb nu allemaal inspiratie!!! Ben mijn huwelijk al bijna aan het plannen en ben nog niet eens ten huwelijk gevraagd wahahahahaha. Elsie: Knap hoor. Mama in spe: Bij mij was het precies hetzelfde. De eerste maand na de pil iets langer en de rest ook regelmatig. En je bent juist deze maand gestart met ovulatietesten zie ik. Dat deed ik vanaf ronde 5....Je zou toch bijna denken......
Heb woensdag en vandaag negatief getest. Denk dat morgen geen zin heeft. Heb wel een vroege test gehaald, omdat die gevoeliger is. Denk dat ik zondag weer test als ik nog niet ongesteld ben. Moet morgen de hele dag werken, dus dan heb ik voldoende afleiding. Ik hoop het zo... Hoewel die ovulatietesten me alleen maar meer onzekerheid geven. Namelijk geen gezien.
@wendy vind het wel moeilijk hoor, maar een menu dwingt me er gewoon toe om aan te houden eigenlijk, lukt niet altijd hoor! zeker als ik ongesteld ben.
zustertje.. Fijn dat jullie goed gekeurd zijn! Helemaal vakantie klaar?! Butterfly.. Heb je nog geen foto gepost van je haar! Elena. Fijn dat je met ene positief gevoel bent opgestaan, nu vast houden! Oja, ga vanavond weer hardlopen. Eerst warm lopen en dan 6x 4L 1W trouwen.. Wij zien er geen noodzaak in, hebben een samenlevingscontract en testament. Rianne.. Hoe gaat het?! Mamainspe.. Spannende dagen! Wendy.. Maak je zelf niet gek!! femke.. vielen de kosten mee?! ***** Was even uit mijn hoofd.. De medicatie begon na een uurtje te werken, nog wel last van zwelling maar geen bultjes, roodheid en vurige huis en jeuk. Ben er happy mee! Vanmiddag boodschapjes gedaan, lekker buiten gezeten. Menu is echt k*t vandaag.. Ga het jullie niet aan doen. Ben doodop door een nacht niet slapen, al 2 weken de volledige zorg voor Esmee doordat Erwin druk is met de tuin en veel gewerkt. Ga zo eerst even een uurtje dutten en dan een halfuurtje hardlopen!
@Kaatje: Fijn dat Levi weer opgeknapt is. @Zustertje: Hier is het 35, ik was precies 35 aan het begin van de zwangerschap Fijn dat het Arnold zo goed gaat op zn werk. @Wendy: Lekker getukt idd, was pas om 17.30 uit bed. @Mamainspe: Het blijft spannend! Verstandig om zondag pas weer te testen. @Elena: Jullie bruiloft klinkt mooi! @MvE: 700 euro, was dus wel minder als gedacht, maar nog een hoop geld. Fijn dat de jeuk beter is. @Hier: Mannetje is weer werken, nachtdienst dus weer een ongezellige avond alleen op de bank. Ben nog hartstikke moe, dus denk dat ik er op tijd in lig, ben ik morgen ook lekker op tijd wakker.
@elena, klinkt erg leuk en lekker goedkoop idd @wendy, ja wij doen het dan ook pas hierna, 2 kids, vriendlief had het er net toevallig nog over, wil op 12-12-12 trouwen haha @mama in spe, spannend hoor! @mve, fijn dat het beter gaat. Wij zien idd ook geen noodzaak in trouwen hebben ook een samenlevingscontract en testament, het is dan idd meer voor het leuke feest haha
Hey meiden, @ Zustertje: Voorweeen gehad. Wil natuurlijk nog niet zo heel veel zeggen, maar hoop voor je dat de kleine nog lekker even blijft zitten. Je ging toch ook nog op vakantie? Oh ik lees het al. Maandag dus. Lekker hoor! Fijn dat ze op Arnold zijn werk zo blij met hem zijn! Goed nieuws! @ Femke: Duur grapje met de auto. Vind dat altijd zo zonde he @ Kaatje: Brakke nacht weer dus. Bah! @ Elena: Fijn dat je je weer wat lekkerder voelt. @ Wendy: Wat fijn dat Dane zo goed geslapen heeft. Kan me voorstellen dat je trots bent. Nu zelf nog wennen dat jij ook lekker kan slapen! Leuk voortuizicht, dan je misschien gaat trouwen! @ MamavEsmee: Fijn dat je tabletten hebt gekregen. Hopelijk werken ze snel. Tegen de jeuk kun je eventueel mentholgel smeren. Verkoelt ook lekker! Sterkte ermee! Fijn dat de tabletten zo goed hun werk doen. @ Butterfly: Werkze! @ Mama in Spe: Blijft dus nog even spannend voor je. Ik duim voor je hoor! @ Trouwen: Wat een kleine prijsjes zie ik hier allemaal voorbij komen Ik vind het knap! Ik probeer binnen de 15.000 euro te blijven en dat is al moeilijk! Hier vandaag een rotdag. Nog steeds niet fit en nu vanmorgen ook weer een (voor de verandering) door mijn knie gegaan. Loop dus weer mank. Niet echt handig op het werk aangezien we nog steeds een zieke hebben en we dus met een man te weinig waren. Gelukkig is een collega gebleven die vanmiddag eigenlijk vrij zou zijn. Qua eten viel het een beetje tegen vandaag. Heb een paar paaseitjes gehad tussendoor. Zou willen dat ze op waren op het werk. Maar dat zal nog wel een week of 3 duren ben ik bang Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 peer T: Paaseitjes (stuks of 5 denk ik) A: 2 bruine pistolets met; Mengsel van kipfilet, ui, champignons en rode paprika Beetje curry mango saus Totaal van ongeveer 1300 kcal. Liefs
@femke, oh vervelend je man nachtdienst, idd lekker op tijd naar bed. @melanie, balen zeg, niet fit en ook nog door je knie gegaan Hopelijk gaat het morgen beter. Ik denk dat wij ook eerder op zo een bedrag komen, qua trouwen.
Nogaltijd geen ongi te bekennen hier... Vanavond wel een lieve reactie van mijn man. Dat is voor het eerst zegmaar. Hij is er nooit zo mee bezig wanneer ik precies ongesteld moet worden. Toen ik hem gister zei dat ik overtijd was, zei hij dat dan waarschijnlijk mijn cyclus van slag is en dat ik me niet te veel moet verheugen... Maar toen hij vanavond thuiskwam vroeg hij uit zichzelf "en...?". Zijn ogen glinsterden toen ik zei dat ik nog niet ongesteld ben. Zo leuk om te zien! Nu maar hopen dat het raak is. Vandaag wel te veel gegeten. Het ontbijt en de lunch is nooit een probleem, maar 's middags als ik thuis kom is het lastig. Heb wat meloen gegeten, maar daarna ook nog 2 chocolaatjes en wat rijstzoutjes. En vanavond als avondeten pizza. Niet heel handig dus... Morgen de hele dag werken, dus dan zal het wel lukken niet te veel te snoepen. Goed, weer genoeg gekletst. Ik hou jullie op de hoogte.
@Wendy: wat leuk! hopelijk komt het op een moment dat je het totaal niet verwacht, en natuurlijk origineel @MvE: sterkte! hopelijk slaan de medicijnen aan. @Zustertje: geniet van je vakantie @Butterfly: wat fijn dat Harrold al weer aan de slag kan! @Trouwen: ong 600,- Zelfde idee als Elena, om 9u gratis trouwen, en met een zelfgebakken taart, goedkope jurk (nouja, duur voor mijn doen) en familiefotograaf. Wij hebben voor een borrel bij ons thuis gekozen, ook alleen de ouders/broers en zussen. Ik vind het ook maar een papiertje en niet "de dag van mn leven". Ik geef het geld liever uit aan mijn huis, mijn zoon en de vakantie die voor volgend jaar gepland staat. @hier: ohja, ik ben er weer rest niet onthouden, sorry. @nieuwen: welkom!
mama in spe, hij vind het toch wel spannend dus Ik ga ff een zak broodjes smeren en een tas in pakken voor morgen. Straks nog even Levi zijn kleding verlengen op marktplaats ( zijn maar 95 advertenties haha )
@Melanie: Jullie pakken het dan ook groots aan met de bruiloft! Als wij ooit gaan trouwen wil ik ook een groot feest, met alles erop en eraan. @Mamainspe: En? Tip voor de middag, plan een tussendoortje in als je thuis komt, het liefst iets wat je heel lekker vind en wat je een verzadigd gevoel geeft, dan kun je het makkelijker volhouden tot het avondeten. @Uk: Hoe is het met jou en mini? @Hier: Vroeg naar bed = vroeg wakker Ben uitgeslapen dus vind het prima. Vandaag Koninginnedag vieren. Zal zo even foto posten van mijn outfit, mogen jullie zeggen of het wel staat...