Bekijk bijlage 147329 En, is het wat? Mijn buiken beginnen eindelijk 1 buik te worden, maar weet niet of dit mooi staat.
Goedemorgen meiden! Gisteren avond geen tijd meer gehad om te reageren. Waren nog even weggeweest en mijn schoonzusje en schoonmoeder kwamen nog even langs. Gisteren heeft de moeder van mijn schoonvader akelig nieuws gekregen ze blijkt alvleesklierkanker te hebben in een vergevorderd stadium ze kunnen niks meer voor haar doen en dat zou ze ook niet gedaan hebben ze is al 87 jaar. Klap kwam eigenlijk niet hard aan ik had het van de week al tegen mijn man gezegd ik denk dat je oma heel slecht bericht gaat krijgen (ze zag heel erg geel) @Femke super leuke buikband staat zeker goed ik zou het alleen met een zwart of wit shirtje dragen (ik ben zelf niet zo van drukke shirts) Ik heb vannacht ook lekker geslapen heerlijk! Wat ga je vandaag allemaal doen?
Femke: Daar is over nagedacht! Ik zie rood, wit, blauw en oranje. Leuk hoor! Dames: Veel plezier vandaag. Wij houden het overdag gewoon rustig. Vriendlief gaat aan de auto werken. Maar vanavond gaan vriendlief en ik lekker uit eten. Mijn moeder past dan op Dane.
@zustertje: Wat er voor de moeder van je schoonvader. Alvleesklierkanker wordt heel vaak pas laat ontdekt. Ik heb er idd een effen shirtje onder gedaan. Is een stuk mooier. @Wendy: Klopt dat was het idee, maar een effen shirtje is mooier.
@Kaatje geniet van jullie dagje uit het is HEERLIJK weer! @Wendy lekker uit eten weet je al wat het wordt? Fijne dag vandaag @Femke Ik heb even op internet wat info opgezocht maar las ook dat als het ontdekt wordt het al heel ver is. Blijkt bij hun in de familie te zitten haar moeder en een broer zijn er ook aan overleden. Nu nog even een foto met effen shirt showen Ik heb net een vol glas water over toetsenbord laten vallen maar gelukkig doet hij het gewoon nog
Hoi allemaal. Is het goed dat ik hier mee kon kletsen? Ik weeg precies 100 kilo en er moet wel meer af dan 10 kilo. Maar eerst maar even de eerste 10 haha. Ik weet nog niet precies hoeveel calorien ik ga doen. Ik eet gewoon een dag normaal en kijk waar ik op uitkom.
Gaat goed hier, thanx. Mini is een heerlijk ventje Lekker driftig wanneer ik niet snel genoeg ben met de fles haha Hoe is het met jou Patriesja? Al weer ruim over de helft! De tijd gaat zo snel... En Femke ook al een heel eind op weg Lekker felle buikband! @Zustertje: wat een vervelend nieuws @Kaatje: veel plezier vandaag! @Hier: ik ga grasmaaien, snoeien, nog meer gras maaien, harken, container vol proppen en daarna uitpuffen op de bank. Tot over een paar uurtjes!
Hey meiden, Vandaag is DE dag! Mijn laatste zaterdag om te werken. Maandag gaat mijn fulltime functie beginnen als VM'er. Uitgerekend vandaag moet ik werken, dat is dan een beetje jammer. Maar hoef gelukkig maar van 12 tot 5. Verwacht ook niet dat er veel te doen zal zijn, er zijn maar weinig winkels open in de stad, dus misschien kan ik wel eerder weg. Ga lekker op de fiets want alles afgesloten, moest gister een kwartier omrijden om thuis te komen dus dat gaan we niet doen Daarna eten bij een vriendinnetje en ons klaar maken voor het stappen! Wilden eigenlijk gister ook gaan, maar het was hier zo'n noodweer dat we maar besloten hadden om thuis te blijven. Fijne koninginnendag allemaal, en een fijn weekend!
Femke.. Wat heb je nog een mooi bescheiden buikje, maar wel zichtbaar dat het van zwangerschap is. I.d. een effen shirtje er onder! Fijne dag vandaag! Kaatje.. Veel plezier in blijdorp. Melanie.. Prima menu toch?! Balen van je knie.. Nu weer in het tape?! Kim.. Laatste weekenddagje vandaag! I.d. jammer dat het dan juist op Q-day valt. Veel plezier vanavond. Zustertje.. Jeetje, heel veel sterkte de komende tijd! UK.. Wat lekker dat je in de tuin aan het werk kan.. Bevalt het goed op jullie nieuwe stekkie?! Keertje high-tea'n in je tuin?! Neemt iedereen wat mee. Muppet.. Welkom. I.d. goed om eens te kijken wat je zoal eet en wat er te veranderen valt. Mocht je hulp nodig hebben. Pb gerust. Elena.. JUllie ook een fijne Q-day. Wendy.. Waar gaan jullie uiteten?! ***** Hier een redelijke nacht gehad, Esmee is zo aan het spoken s'nachts. Heb Erwin er vannacht uitgestuurd. Was er zo klaar mee. De weegschaal is lief na het gevreet en de ongi. Ben normaal een kilo zwaarder dus voor 72.4 doe ik het haha.. Vanmorgen ga ik even met Esmee naar de rommelmarkt in het dorp. Erwin gaat de laatste stenen leggen en dan naar ikea voor een klein tuinsetje voor onder de nieuwe veranda. Menu vandaag: O: yoghurt met verse aardbeien en 2 eetlepels muesli en koffie. T: fruit L: ? T: Oranje tompouche A: waarschijnlijk pannekoekenhuis. *** Ga even een wasje vouwen, de keuken opruimen en dan met Esmee naar het dorp. Die zit nu al achter een oranje tompouche, want de koningin is jarig.
Hey meiden, @ Muppet: Welkom en succes met afvallen! Hier vannacht heerlijk geslapen, alleen wel vroeg wakker van de hitte. Knie voelt vandaag een stuk beter dan gisteren... hopelijk blijft dat zo. Hier eigenlijk geen plannen voor vandaag! Lekker rustigaan... morgen is mijn moeder jarig dus zijn we daar de halve dag! Veel plezier vandaag met alles wat jullie gaan doen!!!
@MvE: High-tea lijkt me een goed plan Heb net gras gemaaid rond t huis. Flinke klus! Lekker, pannenkoeken eten
Heey meiden @femke, leuke band, maar idd met een effen shirtje leuker Fijne dag! @zustertje, wat een rot nieuws Gelukkig doet je toetsenbord het nog. @elena, kaatje, wendy, veel plezier vandaag!! @muppet, welkom en succes met afvallen! @uk, fijn dat alles goed gaat! Zo jij bent heel wat van plan vandaag Ja ook nog maar 10 weken te gaan, dus schiet aardig op, we hebben alles al in huis voor de kleine @kim, werkse vandaag en zal idd vast niet druk zijn. Veel plezier straks! @mve, ah lekker een tompouche! En hoe vond Esmee het? @melanie, een lekker rustig dagje, gelukkig gaat je knie een stuk beter. Zo wij zijn de hele dag weggeweest (wel pauzes tussendoor ) en Celeno vond het geweldig, die heeft ook heel wat uitgezocht haha Hij had van papa centjes gehad, die hij zelf mocht bewaren en mee betalen Overal was het erg gezellig, heerlijk weer, muziek erbij en eten gehaald voor straks. Alleen iets minder was dat ze vannacht in onze auto ingebroken hebben, vriendlief had hem 1x niet in de garage gezet en dan zul je net zien he :x gelukkig zijn we wel goed verzekerd. Maar dat is dus wel lekker balen!! :x
Hey ! Leuke dag gehad in blijdorp,maar ben lichamelijk echt gebroken nu. Beetje dom om te denken dat ik dat wel zou redden. Nou ja heb een leuke dag gehad. Daar gaat het om. Levi was ook helemaal afgedraaid, viel binnen 5 min. in slaap in de auto en werd pas bij de mac. weer wakker waar hij een paar patatjes en een kleine milkshake opheeft Muppet, welkom en succes
@zustertje: Helaas, ik zit alweer in pyama @Muppet: welkom. @Uk: Lekker getuinierd? @Kim: Heerlijk zeg, je laatste zaterdag! Stap ze vanavond. @MvE: Grappig dat je dat zegt, vanochtend vroeg een mevrouw in de winkel of ik zwanger was van een tweeling @Melanie: Hoe gaat het nu met je knie? @Patriesja: Balen van de auto, dat gebeurd idd altijd als je m 1x niet in de garage zet. @Kaatje: Blijdorp is een leuke dierentuin. Nu maar even goed rust nemen dan. @Hier: Gezellige dag gehad, kreeg veel complimentjes over mijn buik en band! Thanx dames voor jullie advies. Even in bed gelegen vanmiddag, maar kon niet slapen. Nu lekker op de bank en op tijd mn mandje in.
Hallo meiden, hier ook een superdag gehad! We hadden een kraam gehuurd voor al onze rommel. Ik heb 120 euro verdiend dus ben helemaal blij we totaal afgedraaid nu dus ik ga zo lekker slapen x
Hey meiden. Vandaag een leuke en lekkere dag gehad . Vanmorgen uit de slaapdienst gekomen en snel wat dingen in huis gedaan, om 10.30 zijn we lekker met z'n viertjes te wandelen gegaan, over de rommelmarkt. Esmee heeft heerlijk in de duo wagen gezeten, meestal wil ze zelf lopen. Vond het nu wel lekker dat ze bleef zitten, want met al dat speelgoed is ze helemaal wild. Lekker een softijsje gegeten, langs mijn ouders gelopen en toen weer naar huis. Beweging wel gehad dus. Vanmiddag in en rond het huis gehangen. Heb nog even geschreven, wat opgeruimd, gespeeld met de meiden, in de zon gezeten. Vanavond hebben we even de woonkamer schoon gemaakt, de bank helemaal uit elkaar gehad om schoon te maken. Drukke dag dus weer hahahaha. @Mamavesmee, gaat het beter met de jeuk? @Uk, tuinieren in je nieuwe tuin?? Heerlijk zeg! Enne, die high tea lijkt mij ook een super leuk idee . Doen we dat als meeting . Verder hebben jullie zoveel gekletst!!! Jullie bedragen van de bruiloft verbazen me . Ons budget was 10.000 euro en daar kwamen we nog over heen. Maar wij wilden ook groots trouwen. Alleen de fotograaf met alles erop en eraan was al 1200 euro. Belachelijk eigenlijk. Achteraf gezien hadden we dit anders gedaan hoor. Wij hadden een groot feest, maar meer dan de helft van de mensen zie je niet weer. Onze kleding was erg duur....!! Maar het was een onwijs mooie dag. Ik ga nog wat dingen voor mezelf doen . Lekker mixje gemaakt. Mijn dag was niet zo heel goed. Ook aan de oranje tompouch geweest, en friet, en softijs....!!! Oeps. Wil het morgen echt serieus weer oppakken hoor. Nu beloof ik mezelf elke dag... morgen begin ik weer!!! Begin morgenvroeg met een uurtje sporten . slaap lekker alvast!
Hé dames, Zo te lezen is het een erg gezellig clubje hier . Wil zelf graag ook zo'n 5 tot 10 kilo afvallen, maar heb steeds weer een excuus van 'ik begin morgen' . De kilo's van de zwangerschap zitten er nog steeds aan en P. is alweer ruim 2... Dus ik begin morgen echt! Groetjes!