10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat lovely?? Ingeslaan??

Hier een heerlijke dag gehad en ook nasi gegeten. Hadden alleen andere kruiden dan normaal ( nu van conimexx)..vond ze niet zo lekker. Toch jammer had me heel de dag al verheugd op de nasi haha..nou ja het was op zich ook wel te doen.
    Zo lekker douchen en dan een beetje voor de buis...lekker met mannetje :D

Trouwens bedankt voor alle lieve complimenten voor het afvallen maarre jullie doen het ook goed hoor !!!
    Bij deze iedereen een compliment :D:D:D:D

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Hé??? Wat is er gebeurd?

@Beschuitje: Je bent gewoon heel goed bezig! Jammer van de nasi, weet precies wat je bedoelt, dan smaakt het nét anders...

@Hier zo lekker een stokbroodje met een lekker kaasje en salade!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Wat herkenbaar! Esmee draaide vorig jaar een keer de waterkraan bij intratuin open.. oeps!:D Appeltaart goed gelukt?

Lovely.. WTF? :$

zustertje.. Jummie, groentesoep is lekker!

Femke.. Snap wat je bedoeld. Nog wat maandjes doorsparen is altijd lekker. Heb jij een bepaalde voorkeur voor een auto? Geniet van je lekkers!:D

Beschuitje.. Vind het knap dat je zo positief bent!:)

Rianne.. Al oorbellen laten schieten?;)

Wendy.. Geen leuke acties van je schoonmams. Ik zou er klaar mee zijn maar ja, het blijft de ma van je vriend dus hij moet het oplossen. Dikke knuf!

Gisteren is mijn zusje hier s'ochtend geweest, is ook lekker blijven eten. Hebben het over luchtige dingen gehad, juist omdat ik het idee had dat ze dingen door Ze vroeg of wij nog met pasen kwamen " eieren eten" ik zei: ik heb niets gehoord en we kunnen toch niet ivm verjaardag en slaapdienst die ik moet werken. En vanmorgen bij mijn ouders werd er ineens weer drama van gemaakt. Dus ze heeft weer lekker zitten kletsen.. Pffff.;)

Verder een leuke dag gehad, bestrating voor achterthuis besteld, boodschappen gedaan en wat andere klusjes bij huis. Nog bij een neef wezen kijken die een nieuwe huis heeft gekocht en nu voor de buis.

Menu: :)

O: Yoghurt met muesli en ananas en koffie.
    T: 3 dropjes en koffie
    L: 2 beschuitjes met kaas en een kop tomatensoep en water.
    T stukje kwarktaart en een ijsje met 2 bolletjes ( tiramisu en witte chocolade :D) en christal clear.
    A: pizza met light salami, champignons en 30+ kaas. ( goed gelukt trouwens) en een twix icecream. :)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Hoe is het met jou nu???

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

was vandaag een dagje bij mijn ouders, weet niet meer wat ik allemaal gegeten heb, wel gezond!

@lovely jeetje das schrikken! hoest nu?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik mijn bedje in. truste

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Ik denk dat we voor de Twingo diesel gaan. Goedkoop rijden, want die is BPM en wegenbelastingvrij. De panda viel af, kon mannetje niet goed in zitten. De fiesta en de punto zijn minder goed uitgerust voor hetzelfde geld en eigenlijk te groot. Daarnaast gaat de wegenbelasting op diesel weer ingevoerd worden vanaf 2013, en dan wordt de punto ook ineens veel duurder dan de Twingo.
    Wat vervelend dat je zusje weer heeft zitten roddelen. Snap niet dat mensen erop uit zijn om onrust te zaaien.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @lovely, wat is er gebeurt dan???

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*zwaai*
    ik heb bijgelezen maar niet de energie om te reageren. zie morgen wel weer, lange dag gehad vandaag...

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Lovely, wat is er hemelsnaam gebeurd????

@Mamavesmee, pff familie toestanden, word jij daar ook zo moe van? Is er moeilijk gedaan omdat jullie niet komen? Je zusje moet daar wel over gepraat hebben dan. Heb je het wel eens met haar besproken? Ik heb laatst mijn zusje voor de voeten gegooid dat ze dingen had verteld aan mijn andere zusje. Ze schrok zo, sindsdien ook nog niets van haar gehoord. Mijn zusje over wie het ging sprak ik na 4 maanden vrijdag weer, ze was ook bij mijn moeder. De lucht leek zoooooo helder, sindsdien belt ze steeds. Zit ik ook weer niet op te wachten.
    Bah joh, het houdt nooit op he.

Hier een vreselijke avond gehad.
    Nou ja, vreselijk, een vreselijke vermoeiende avond ;).
    Esmee was niet zo fit en wilde niet op bed. Sliep steeds weer even en was dan weer wakker en overstuur. We hebben haar dus 21.30 uit bed gehaald na het een uur te hebben aangezien. Beneden was ze ineens heel erg druk en hyper. Ik herkende mijn Esmee helemaal niet, ze was heel anders dan anders. Gister overdag heeft ze best veel chocolade gehad. Krijgt ze anders nooit omdat ik niet wil dat ze de hele dag snoept. Ze had thuis 2 blokjes gehad, maar bij beppe ook al een flink stuk, en bij oma ook ( vertelde Harrold toen pas ) en ook nog chocolademelk. En gistermiddag had ze zelf stiekem van het aanrecht ook nog wat gepakt :):):). Ze is net als mama een monster als het gaat om chocolade. We denken dat ze van chocolade dus heeeeel druk wordt. Ze is anders noooooit zo. Ik was zooooo moe, Harrold ook dus we zijn in slaap gevallen. Om 23.00 werden we wakker en was ze nog druk aan het spelen. Had ze met haar theeserviesje kopjes thee voor ons neergezet, klom op mij en wilde gek doen en spelen.
    Ze lag 23.15 weer in bed... en onze avond was op en had nog zoveel willen doen. Moest nog wat voor het werk doen, heb een gesprek dinsdag en wilde scrapbooken. Maar ja, dat liep weer helemaal anders.

Vanmorgen neemt Harrold de kinderen onder zijn hoede, en mag ik mijn gangetje even gaan. Ga ik zeker doen :D.

Vandaag ook weer beginnen met lijnen.
    Gisteren nog appeltaaart gehad en nog een paar toastjes met filet. Durf niet te wegen dus het is erg genoeg denk ik hahahahaha.
    We pakken de draad hier weer op.

O: 2 knackebrod met selderiesalade, melk.
    T: 2 kiwi's.
    L: 2 boterhammen met een gekookt ei.
    T: ananas ( moet echt op )
    A: kippensoep en 2 pistoletjes met tonijn.

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Wie oh wie heeft de gouden tip om mijn zoon te leren dat weekenden bedoeld zijn om uit te slapen :p:p

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena ik heb geen tip! hier ook een mannetje die vroeg wakker word.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen. Hier schijnt het zonnetje alweer dus het zal vast weer een mooie dag worden. Vandaag gaat mijn mannetje de hele dag leren dus eigenlijk geen bijzondere dingen in de planning. Ik ga heerlijk ontspannen in de zon ( als ie goed schijnt) en nog een klein beetje werk doen voor school.
    Oh ja en natuurlijk de gebruikelijke was en strijk. Nou dan heb ik toch nog best wel veel te doen.

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat er nou allemaal aan de hand is met lovely? nog niet gezien vandaag?

Tja familieperikelen zijn wel vervelend als ik het zo lees. Gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van in onze familie.
    *klop klop* ( klopt het af;))

Mve je had een lekker menuutje gister zeg. Ik zou ook wel zin hebben in een ijsje, maar nee. Ik moet eerlijk bekennen dat ik gister ook wel wat gezondigd heb. Ik vond na al dat goede resuktaat op de weegschaal dat het wel mocht. Ik heb TE veel kroepoek gegeten bij de nasi en wat pindasaus. Oh ja en ook nog een aantal kaakjes ( weet niet eens meer hoeveel dus TE veel hahahaha) voelde me wel een beetje schuldig maar ja af en toe moet het even toch. Vandaag weer streng verder maar.

Iedereen een fijne dag gewenst en tot laterrrrrr:D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Niet zo lekker geslapen ( wat verrassend ;) ) Lagen om 22.00 uur op bed. Hoop herrie bij de overburen. Vierden verjaardag,maar halve visite stond buiten ( te roken ofzo ) Buurjongen die zijn trance veel te hard aan had staan etc.
    Uiteindelijk wel in slaap gevallen maar werd om 00.00 uur wakker van Ferry die stond de schelden met de telefoon in zijn handen en de politie wilde bellen. Gelukkig ging de muziek toen al zachter en hebben we kunnen slapen tot 07.30

Butterfly, ow jee voorlopig geen chocolade meer dus voor Esmee

Ik ga vandaag heerlijk zondigen ( doe geloof ik niet veel anders te laatste tij haha )
    Allemaal lekkere dingen op de high tea

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Butterfly: In chocola zitten veel opwekkende stofjes en veel suiker, dus kan heel goed dat ze daar zo druk van geworden is.

@Beschuitje: Ook lekker toch, een dagje relaxen?

@Hier: Hele nacht over auto's gedroomd, hahaha. M'n hoofd zat blijkbaar helemaal vol, hahaha.
    Voor vandaag niet veel in de planning, misschien even naar het tuincentrum. We gaan ook nog even naar vrienden, die hier in het dorp een huis gekocht hebben.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kaiserbroodje met speculoos
    T: -
    L: ?
    T: ?
    A: Kip met kersen in croissantdeeg (mmmh, niet erg slank;))
    T: ?

Fijne dag allemaal!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Elena: als je de gouden tip weet, wel met ons delen hoor :D
    Beschuitje: genietse vandaag!
    Kaatje: oeh vervelend feestje bij de buren, helemaal als je zelf lekker wil slapen ;)

Hier heerlijk geslapen, had het ook wel nodig had namelijk helemaal niet geslapen vrijdag op zaterdag nacht.
    Tja wat er gebeurd is, wij zelf snappen het ook niet helemaal. We waren sigaretten aan het halen dus stonden bij de automaat, daar probeerde jongens ons te versieren die ook sigaretten moesten halen. We zijn er verder niet op ingegaan. Vriendin liet geld vallen en het was nogal donker dus moeilijk te vinden.
    Waarschijnlijk duurde die jongens dit te lang, die al pissig waren omdat we ze afgewezen hadden en vielen ineens m'n vriendin aan. Dit lieten wij niet gebeuren dus we probeerde ze bij haar weg te krijgen gevolg dat ze ons ook te grazen namen. Uiteindelijk na een paar rake klappen hebben we ze weg kunnen duwen en naar buiten kunnen gaan.
    Daar naar de bewaker gegaan, gelukkig staat alles op camera, maar de jongens zijn dus spoorloos! We weten van 1 iemand zijn voornaam en ik weet hun afkomst...dus mijn man gaat eens rondvragen in de moskee. Maandag gaan we aangifte doen van mishandeling, daar stond de baas van de disco ook echt op helemaal naar het terug zien van de beelden.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Balen zo'n feestje bij de buren...

@Lovely: Jeetje zeg! Jammer van zo'n einde aan een leuke avond. Zou zeker aangifte doen, zoiets moet je niet zomaar voorbij laten gaan.

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

#58 Uk2011, 17 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2011
    @Nieuwe deel: ik was jullie al kwijt!

@Butterfly: gaan we zeker weer een keer doen ;) Mini was idd wat bang geloof ik. Nu is hij trouwens degene die keihard ligt te gillen (van plezier) in de box :p
    Wat heerlijk dat alles mbt je opleiding geregeld is!
    Enne, is het gelukt om een hele dag niks in het huishouden te doen? Ik snap niet hoe je het doet met 2 kinderen. Ik red het nu echt niet om mn huis op orde te houden (heb je vast wel gezien hahaha) met maar 1 mini'tje!
    Had Esmee een suikerkick? jeetje! en het is al zo'n dondersteentje ;) dat wordt afkicken vandaag haha... arme Butterfly!

@Femke: fijn dat je goed met je moeder hebt gepraat.
    Diesel is wel fijn, scheelt ook nog vrij veel in de brandstofkosten op dit moment. en bpm/belastingvrij is ook echt een voordeel!

@Wendy: lastige situatie met je smoeder. kan me voorstellen dat je vriend haar wel helpt, ookal weet je wel dat ze gebruik van je maakt, maar wat moet je dan? het blijft je moeder!

@Zustertje: nog een paar dienstjes tot je verlof :)

@Beschuitje: manlief kan er ook wat van, gewoon niet reageren. hij is dan zo in gedachten dat hij mij gewoon niet hoort! kan ook flink geirriteerd raken daardoor.

@MvE: hoe is het met je enkel?
    Leuk, die praatgrage familie van je :p Hoef je in ieder geval zelf niets meer door te geven ;)

@Patriesja: hey meid! hoe gaat het met je?

@Elena: oh lekker, hapjes maken. Ik heb net een babykookboek via marktplaats gekocht :) binnenkort ook maar potjes invriezen. nu alleen nog lege potjes vinden :p
    Wortelcake: heb je het recept? klinkt erg lekker met pompoenpitten, en gezond!!

@Kaatje: goed bezig met alle advertenties!
    Lastig die buren. Hier lijkt het wat rustiger de laatste tijd, maar zal echt blij zijn als we straks niet meer in een flat wonen!

@MR: hey meis, hoe gaat het met je? al toe aan de oorbellen?

@Lovely: heftig hoor, ik zou zeker ook aangifte doen! met de beelden erbij moeten ze vast wel te achterhalen zijn.

@Hier: drukke dag gehad gister, lange dag... Vandaag lekker rustig aan ;)

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@butterfly, geniet ervan zonder kids :)

@elena, tja... wij hadden altijd een uitslaper, maar hij is van gedachten veranderd en nu ook steeds om 7.30/8.00 wakker.

@beschuitje, geniet van het weer!

@kaatje, veel plezier bij de high tea!

@femke, veel plezier vandaag!

@lovely, jeetje meis, dat is ook wat :( ik zou ook zeker aangifte toen, gelukkig staat het op camera.

@uk, ja het gaat hier aardig hoor, met de kleine alles goed, ik heb het af en toe wel erg zwaar, maar ja... gewoon maar heel rustig aan, dan gaat het wel.
    Lekker een rustig dagje voor jou vandaag :)

Het is heerlijk weer vandaag :D wij gaan straks even naar de geitenboerderij!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat een verhaal lovely ...aangifte doen zeker weten !

Deel Deze Pagina