10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vanmiddag onverwachts met vrienden de BBQ aangestoken bij ons.. Dus snel snel, boodschappen halen, alles klaar maken, bedjes etc opmaken voor de kids die bleven slapen.. Daarna terrasje gepakt en afsluitend BBQ , de laatsten zijn net weg! Was gezellig.

Volgens mij is iedereen de Q-Day goed doorgekomen. :D

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen een leuke dag gehad gister?

Helaas toch ongesteld geworden. Samen met mijn man zitten huilen op de bank... En daarna zoals dat hoort bij een echte emotie-eter met gestort op koek en nootjes. Meteen daarna spijt natuurlijk...

We zitten alweer in ronde 13. Als het deze ronde niet lukt maar eens een afspraak maken bij de HA.

Vandaag ga ik er een gezonde dag van maken. Heb heerlijke aardbeien in huis en ga vanmiddag lekker een stuk fietsen, want volgens mij wordt het prachtig weer. En oja, een half uurtje op de Wii fit natuurlijk.

@Kaatje: bedankt voor je tip van het middag tussendoortje. Ik ga het proberen.

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Da’s niet gek, zo even op de zaterdag 120 euro verdienen met spullen die je toch al kwijt wilde.

@Butterfly: vwb je menu: ach het was Koninginnedag. Lekker genieten moet ook kunnen. Sport ze vanochtend.

@Pruts: Welkom, welke methode ga je volgen?

@MvE: Gezellig!

@Mamainspe: Dikke knuff meid. Die teleurstelling elke keer, da’s zo naar… Goed dat je na deze ronde na de ha gaat.

@Hier: Lekker geslapen, maar kon niet meer in bed liggen. Vandaag een relaxdagje. We gaan ws wel een meiboom zetten bij vrienden, maar verder doen we niets bijzonders vandaag. Heerlijk.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Redelijk geslapen.Werd 05.00 wakker van Ferry die ging vissen ( ja idd hij spoort niet rond die tijd )
    Levi was om 06.30 wakker

Beschuitje, mooie opbrengst !

zo te lezen heeft iedereen leuke dingen gedaan gister

Pruts, welkom en succes

Mama in Spe, denk dat het idd handig is om een afspraak bij de huisarts te maken. Je hebt een mooie stabiele cyclus, dus je zou denken dat je ook gewoon een goede eisprong hebt. Zou natuurlijk kunnen dat je man niet optimaal presteert.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen!
    Mamainspe wat naar voor je, toch ongesteld geworden blegh... Sterkte de komende dagen.

Alle nieuwe leden van harte welkom! Het wordt hier steeds drukker gezellig hoor.

Ik las hier allemaal gezellige verhalen over q-day ! We hebben ons dus wel vermaakt.
    Mamavanesmee hoe is het nu met de jeuk? Leuk BBq- en !!
    Femke een meiboom zetten?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wij gaan vandaag ook niet echt iets doen denk ik. Beetje rustig aan na die drukke dag van gister ! Morgen weeg wegen, ik hoop dat die 2 paaskilo 's er weer af zijn

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: 5.00 uur??? Om te gaan vissen? ;)

@Beschuitje: Achterhoeks gebruik. Als je een huis/schuur/garage bouwt en hoogste punt wordt bereikt (de nok) dan wordt er een boom naast gezet, de zogenaamde meiboom. De boom wordt gezet door vrienden of familie of de buurt. Het is dan gebruik dat de bouwers een feestje geven voordat de pannen op het dak gaan, het pannenbier. Eigenlijk is het gewoon een sollicitatie voor een feestje;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, ja achtelijke tijd he. Nou ja hij heeft iig al een flinke vis gevangen dus dat maakt het tijdstip wel weer goed

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Mamainspe: Knuff voor jou!
    Femke:Geniet van je dagje relaxen!
    Kaatje: poeh wat een tijd om wakker te worden:$ nog wel kunnen slapen?

Hier heerlijk geslapen, had ook heel wat slaap in te halen van vrijdagnacht ;)
    Manlief is aan het werk, als hij terug is gaan we naar een goede vriendin. Heb helemaal geen zin na een telefoongesprek met haar gisteren.
    De 21ste vier ik mijn verjaardag al 2 weken terug aangegeven en van haar bericht gehad dat ze komt. Nu begint ze erover dat haar neven in die week ook jarig zijn en ze niet weer wanneer hun dat vieren. Tja ik heb zoiets als je mijn uitnodiging al hebt gehad en van hun niet dan lijkt het me logisch dat je bij mij langs komt toch? Of zie ik het verkeerd.
    Eerlijk gezegd heb ik onze vriendschap haast opgegeven, ik stel ook allerlei dingen voor en ze wil gewoon niks.En dat ze gisteren over m'n verjaardag begon te twijfelen is de druppel. Ze heeft sinds december een relatie en gaat daar zo in op dat andere dingen niet belangrijk zijn, vind het enorm jammer.

Mijn menu vandaag:
    O: cornflakes
    T: koffie, 2 glazen water, appel
    L: salade
    T: koffie, 2 glazen water,?
    A: geb. aard, sperzieboontjes, koolvis
    T: 2 glazen water, kop thee, ananas

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, ja na 5 uur ben ik wel weer in slaap gevallen,maar heb Levi om 7 uur uit zijn kamer gehaald.
    Snap je helemaal hoor. Hier is het ook dat de eerste uitnodiging voor gaat, en anders ga ik naar beide verjaardagen.
    Heb zelf ook van die vriendschappen waarvan ik denk "wil ik daar nog wel energie in steken". Komt altijd van mijn kant, interesses zijn anders geworden etc.
    Durf het bijna niet te vragen maar heb je toevallig nog aan het dekentje gedacht ?

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamainspe.. Jeetje wat jammer! Goed dat je vandaag weer vol goede moed verder gaat met lijnen.

Lovely.. Misschien tijd voor een goed gesprek?!

Kaatje. Wat een tijd! Succes met soppen.;)

Femke.. Haha.. Tijd voor een feestje!:D Fijn dat je leuke complimentjes hebt gekregen op je buikje.

Beschuitje.. Komt vast goed met wegen! ;)

Hier mijn ontbijtje op..Ga straks hardlopen.

O: 4 aardbeien, 2 schijfjes meloen, scheut yoghurt en een eetlepel muesli.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Sorry heb maar half bijgelezen.
    Hier gisteren een leuke dag gehad maar wel slecht qua eten. We zijn in belgie frietjes gaan eten...

Nu net pas beneden. Even wat eten en dan naar de verjaardag van mijn moeder. Gezellig!

Liefs

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: ga hem vandaag nog voor je opmeten! Precies en zo'n vriendschap is dit ook geworden. Heel jammer want ze was echt m'n beste maatje.
    MVE: Praten heb ik geen zin in, ze weet hoe ik erover denk aangezien het eerder is gebeurd en ik het toen duidelijk heb aangegeven. Ik denk dat ze er dit keer zelf maar eens goed achter moet komen.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Ach, als hij er lol aan beleefd…

@Lovely: Wij gaan altijd naar de verjaardag waarvan de 1e genodigd heeft, dus zo raar is dat niet.

@MvE: Mmmh, lekker ontbijtje.

@Melanie: Belgische frieten zijn dan ook heel erg lekker!:)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lovely jammer van die vriendschap maar helaas ook wel herkenbaar. Sommige mensen vinden het moeilijk een nieuwe relatie te delen met vrienden.
    Femke wat een leuke reden voor een feestje!!! Veel plezier in ieder geval.
    Melanie vandaag het netjes eten gewoon weer oppakken, ik denk dat wij allemaal wel iets gezondigd hebben gister. Ik heb een hele zak Japanse mix op !:)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, jammer he dat vriendschappen zo verlopen :(
    Hier is mijn sociale leven sowieso op 1 hand te tellen qua goede vriendinnen in de buurt. Heb vooral veel goede vriendinnen aan zp ( september mama's ) over gehouden maar meeste wonen helaas ver weg.

Hier de keuken en huiskamer aan het opruimen en schoonmaken. Oven staat nu in de ontvetter en daarna is de keuken klaar.
    Wou dat ik een hoop geld had, zou ik het hele huis een keer af maken. Irriteer me af en toe zo aan loszittende plintjes etc
    Deze vakantie zat er eigenlijk in de planning om een stuk muur uit de keuken te slopen en overal beneden nieuwe vloeren neer te leggen.Maar ja daar kwam een baby en geen baan meer hebben tussen

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Melanie: Je bent niet de enige die gezondigt heeft gisteren hoor ;)
    Kaatje: inderdaad jammer, maar weet je, je hebt meer aan weinig vrienden waarvan je weet dat je op ze kunt bouwen dan veel vrienden waar je nooit zeker van bent.

Nou gelukkig ligt het niet aan mij dat ik het raar vind. Ik ga er ook nu vanuit dat ze niet komt, was er al vanuit gegaan en was ook verbaast een mail te krijgen dat ze kwam.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: onaf huis, herkenbaar! Helemaal die losse plintjes. Heb nu een lijstje op koelkast hangen, want zoveel moeite is het niet om die plintjes vast te zetten. Maar de boodschap komt niet over. Heb je vandaag een poetsdag? :)

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Pas vanavond weer tijd om bij te lezen en te komen kletsen. Heb zo de verjaardag van mijn broertje. Tot vanavond!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, nee idd zoveel werk is het niet. hier zaten ze er ook op maar doordat het hout is gaan werken zijn de plinten er af geschoten.Mis hier en daar nu ook plinten :(
    Straks met de nieuwe vloer nemen we ook geen plakplintjes meer,maar gewoon van die mooie hoge die je aan de muur bevestigd. Hebben we boven ook.
    Geloof dat de nesteldrang begint haha. Ferry is weg, en dan werk ik toch wat makkelijker ( gelukkig is Levi ook lief vandaag ) als Ferry er is ga ik toch sneller bij hem op de bank zitten ofzo

Deel Deze Pagina