@Zustertje: Fijne vakantie! Hé wat naar om zo afscheid te nemen, sterkte. Fijn dat het zo goed gegaan is. @Butterfly: Als ze lusteloos is en niet meer speelt zou ik me zorgen maken, anders is het ws niet zo erg. Je hoort zo vaak dat kindjes een bepaalde periode slecht eten. @Zwanger worden: Ik denk dat overgewicht zeker niet bevorderlijk is om zwanger te worden, ik had ook een regelmatige cyclus, maar werd pas zwanger toen ik was afgevallen. @Hier: Lekker ge BBQ-ed. De eerste keer van het seizoen, nu is het ook wel weer klaar voor een hele tijd. Ik hou niet zo van veel vlees eten. Lekker relax dagje gehad vandaag, heerlijk. Voel me uitgerust, ik heb het idee dat het eindelijk wat beter begint te gaan.
Meiden ik ben er als het goed is donderdag weer wij gaan hopelijk even heerlijk relaxen in Frankrijk met heel de familie. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten we hebben hem streng toegesproken Maar we nemen voor de zekerheid de maxicosi en een koffertje met wat spullen mee. Fijne dagen allemaal en tot snel!!
Zustertje, geniet er van ! En niet opeens stiekem bevallen daar he, dan krijg je opeens een kindje met Franse nationaliteit
MvE: Gaat ok. Weer weekend geweest he en verjaardagen en het blijft dan allemaal te verleidelijk! De oorbellen komen in zicht als ik de weekend kilo's er weer af heb haha
@kaatje, ja we waren zeer verbaasd, maar natuurlijk ontzettend blij! Vond al die onderzoeken al een heel gedoe en liever natuurlijk niet aan de hormonen. Was ook erg blij toen we voor de 2e gingen, dat mijn cyclus een stuk normaler eruit zag. @zustertje, heel veel plezier, geniet van je vakantie!!
Hey dames..... Ben ik weer, leuke middag gehad. Met Esmee nog even weggeweest, alle oude kleding weggebracht. Dat ruimt op zeg, eindelijk. Zolder is nog nog niet klaar hoor. Al dagen niet gewogen, ga morgen weer op de weegschaal. Ben heeeeeel benieuwd. Vandaag een goede dag gehad. Maar de laatste dagen hiervoor gingen niet zo goed. Morgen moet Harrold weer gewoon werken ( bij zijn nieuwe baas ) en kan ik echt ons ritme weer oppakken. En gewoon weer lijnen, met harrold om me heen vind ik het TE moeilijk. Ik heb voor morgen kcal getelt. Menuutje is dus klaar. Morgen een drukke dag. Ga nog even wat voorbereidingen doen voor morgen. Vast aardappels schillen, moet morgenochtend luiers halen dus lekker even wandelen, maar al met al moet ik haasten want heb vergadering 13.30 en mijn moeder komt 12.45 al om op te passen. Slaap lekker meiden, ik post nog even een foto's van mijn haarkleur. Nu niet echt een voor foto, dit is na het kleuren. Voorheen was het blonder. Maar ik wilde het warmer.
Goedenavond! Drukke dag gehad vandaag wel gezellig. Redelijke dag gehad qua eten; O; Kleine galiameloen T; Halve rookworst van de Hema L; 2 bolletjes met kipfilet, 1 flesje ice tea T; Glas cola, 3 toastjes met gerookte zalm D; Kop groentesoep met een 2 soepstengels T; Plakje mokkataart met een kop koffie
@ Butterfly; Mooie kleur zeg! Aan schoonmaken komt nooit een eind Zou me niet zo'n zorgen maken zolang Esmee maar genoeg drinkt. @Zustertje; Fijne vakantie! Geniet ervan en hopelijk blijft je kleintje zitten! @Femke; Ik ben ook niet zo'n vleeseter, probeer daarom steeds wat andere dingen uit op de bbq; maiskolf, vis/gambaspies, paprika - dat soort dingen. Haha wat een leuk feestje. @Pruts; Een goed begin is het halve werk @Wendy; Ben je al eens bij de dokter geweest voor je klachten? @Zustertje; Bijzonder zeg dat je net voor de MMM zwanger was! En nu is de kleine er al bijna! Afscheid nemen is nooit leuk. Heb het zelf helaas al te vaak moeten doen @Ellenore; Nog een goed hardloopschema kunnen vinden? @Kaatje; Vervelend zeg dat het verliezen van je baan ervoor zorgt dat jullie niet verder kunnen in huis. Hebben jullie een koophuis? @Melanie; Hier gister ook gezondigd hoor. Met een lekkere tompoes en een oranje donut Vandaag er gewoon weer tegenaan. @Lovely; Dat is geen leuke vriendschap meer :x @Mamainspe; Knuffel!
@Hier; Vandaag dus de verjaardag van mijn broertje gehad. Erg druk Was wel gezellig hoor. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en s'middags gaan we "op vakantie". Heb er wel zin in, er even lekker tussen uit. Ben echt uitgeput van alles; de baby, het huishouden, afstuderen. Het word denk ik een goed weekje qua afvallen - lekker veel beweging (fietsen en wandelen en hardlopen in de duinen ), veel fruit ingeslagen en weinig lekkers om mee te nemen. Ga morgenochtend nog eens wegen en dan als we terug komen weer.
Elena, ja hebben een koophuis, met tig dingen op een lijstje die we nog graag willen doen, maar ja die kosten helaas allemaal geld. Het huis is verder prima hoor,maar willen zelf gewoon bepaalde dingen anders zien en nog afwerken ( radiatorombouwen, bovenkant keuken dichtmaken etc ) Veel plezier straks en een fijne vakantie !
@Zustertje: Geniet ervan! @Butterfly: Mooie kleur! @Elena: Doe ik ook idd. Wij hadden er nu Piri piri champignons bij, was lekker. Leuk in ondertrouw vandaag! Geniet van jullie weekje weg. @Hier: Prima geslapen, jammer dat het weekend alweer voorbij is. Vandaag een betrekkelijk rustige dag op het werk geloof ik. Alle inkopers zijn binnen, dus dat zorgt voor redelijk wat hectiek, maar is ook altijd wel weer heel gezellig. Ik zal weer eens een menuutje posten, mannetje en ik hebben afgesproken weer wat beter op ons eten te letten, hij was nl een paar kilo aangekomen en dat wil hij niet. Ik weeg me op het moment niet, dus ik zou het niet weten, maar zal niet beter zijn denk ik O: Kwark met muesli T: Appel L: 3 BB met kaas en kipfilet T: - A: Eierpasta met champignons en witte saus (ik verdraag geen tomaten op het moment) T: Cracker met jam. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen!! @butterfly mooi hoor! @elena fijne vakantie! @hier gisteravond de eerste keer medicijnen genomen, ben nou wel misselijk, dat kan een bijwerking zijn of ik let er te veel op en word daardoor misselijk, maar iniedergeval minder trek in eten, en wat ik dan eet doe ik gezond dus dat is wel goed haha. mijn menu: O: 2 beschuitjes 1x vruchtenhagel 1x smeerkaas kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water liga evergreen. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerworst. T: glas water appel/kiwi. A: ? T: ?
Goedemorgen dames, Hier ook alweer op het werk. Kom f snel mijn menu droppen voor vandaag. Weer even een strenge dag invoeren. O: cruesli met melk T: appel, 2 wiener melange L: rauwkost (als de saladebar vandaag wat is) T: banaan D: gekookte aardappels, bloemkool, 1 tartaar Is ongeveer 750 calo's. Misschien als ik thuis kom ik nog een rijstwafel neem ofzo.....