10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi ! krijg net een mailtje via marktplaats dat iemand een heel pakket maatje 80 wil overnemen. Nu de rest nog !

Lovely, welke film heb je gezien ?

Femke, nog een beetje leuke vrouwen bij de gym ? ik ga deze keer niet

Truste

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Haak hier even in, jullie kletsen zoveeel.
    Vanmorgen al om 06.15 wakker. Ben er om half 7 maar uit gegaan, moet om half 9 beginnen vandaag, en ben dan lekker om 17.00 uur klaar.

Lekker op de fiets naar het werk deze week. Ben vanaf gister weer goed begonnen met lijnen en ga nu echt verder voor de laatste kilo's...

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goed zo kimmetje !!!!
    Ik lig hier nog lui in bed , ben altijd wel vroeg wakker maar nu nog lekker vakantie !!!

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Beschuitje: Oooh ben jaloers, wil ook vakantie!!

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: De meeste vrouwen zijn wel aardig. Is nog even aftasten. Ik weet ook niet of ik bij een tweede weer zou gaan.

@Kim: Het is heerlijk weer om te fietsen, geniet ervan.

@Beschuitje: Heerlijk zeg, vakantie.

@Hier: Kon niet in slaap komen gisteravond, last van mijn buik. Uiteindelijk met het voedingskussen eronder/tegenaan in slaap gevallen. Heb een groeispurt denk ik, want heb al sinds zondag bandenpijn. Vandaag weer een lange vergadering op mijn werk (zoals elke dinsdag), tijd zal wel snel gaan daardoor.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: 2 BB met kaas, 1 met speculoos
    T: -
    A: Chicken tonight
    T: Cracker met jam

Hoop dat het vandaag beter gaat met mijn menuutje, had er gisteren een zooitje van gemaakt.

Fijne dag allemaal!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Wat een dienst gisteren zeg, was kapot.
    We begonnen met een vergadering, omdat leidinggevende vakantie had hebben we besloten de vergadering wel door te laten gaan met de pedagoog, we hebben een thema centraal gesteld "relaties en seksualiteit". Speelt bij ons op de locatie momenteel een grote rol.
    Daarna gesprek met twee clienten om een soort van "ruzie" uit te spreken, toen nog een evaluatie gesprek. Gisteravond kwam de curator van een van de clienten, die problemen heeft veroorzaakt en nu op de blaren moet zitten. PB'er van deze client is ziek en is nog wel even weg dus wij pakken dit allemaal op, maar heftig hoor!!!!
    Gesprek duurde wel 2 uurtjes, dus verder niets meer gedaan.
    Had hoofdpijn toen ik naar huis ging.

Lekker geslapen, 2 ons afgevallen.
    Client vroeg of ik bij de thee een koninginnerdag gebakje wilde.
    Hoe lekker het er ook uitzag, ik heb een banaan gegeten.
    Menu her en der wat aangepast, maar niet met slechte dingen hoor. Goede dag gehad eigenlijk, ben trots op mezelf :).

Vandaag:
    Zo eerst de dagelijkse klussen weer, vast aardappels schillen, rode bieten raspen, was ophangen, Maureen in bad, Esmee uit bed, dan boodschapjes halen met de duo wagen.
    Vandaag slaapdienst, dus om 15.00 uur de kinderen naar de opvang brengen. Zo even kijken hoe Esmee zich voelt. In de middag wordt ze met koorts wakker, en dan weet ik niet of ik haar naar de opvang wil brengen. Hebben ze denk ik liever ook niet.

@Kaatje, ik heb 3 zussen, maar geloof niet dat die plannen hadden naar blijdorp te gaan :p. Kleertjes op MP verkoopt slecht he. Ik had er ook wat spullen opgezet maar niets verkocht dus ik laat het zo.
    Maar een heel pakket, dat is nou weer mooi.

@Mamavesmee, slaapdienst gehad, beetje kunnen slapen?
    Hoe gaat het met je voet?

@Femke, slapen wordt steeds lastiger he. Heb je ook last van maagzuur, dat had ik de laatste weken zo erg, vooral ook s'nachts.
    Ik weet niet hoe vaak ik de laatste twee maanden in de nacht zei: "na dit kindje geen zwangerschap meer voor mij!". Ik moest om het uur plassen, en die maagzuur, vreselijk. Heb een 3e ook niet in de planning momenteel ;).

@Beschuitje, nog lekker vakantie. De vakanties zijn overal wel heel verschillend momenteel. Hier hoor ik scholen die wel haast 3 weken vakantie hebben, maar ook scholen die maar 1.5 tot 2 weken vrij hebben. Jij hebt de lange versie???

Ik drink mijn thee op en ga aan de slag.
    Begin in de badkamer ;).

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Weer de halve nacht wakker gelegen.Gelukkig vrij vandaag dus ga vanmiddag denk maar ff een uurtje plat. Ben ook mega verkouden aan het worden

Kimmetje, zo jij was ook vroeg wakker

Femke, nee idd, op een gegeven moment weet je het wel> Had me bij Levi al heel erg ingelezen op internet etc, dus heb op de gym eigenlijk niets nieuws geleerd. Ging vooral in de hoop er leuke contacten uit over te houden,maar waren allemaal een stuk ouder en niet mijn type vrouwen.
    Deze keer had ik wel willen gaan voor de nieuwe contacten,maar wordt niet meer vergoed,dus vind het dan zonde van mijn geld

Butterfly, intensieve dienst dus gister
    Kleertjes loopt idd niet best op marktplaats. Heb het er toch voor leuke prijsjes opgezet.
    Pakket wat ik nu gereserveerd heb voor iemand bestaat uit 1 broek, 13 shirtjes, 1 trui en 2 vesten voor 17 euro.
    Had dus gehoopt dat de andere pakketten ook harder zouden lopen.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

gisteravond lekker krieltjes sla en een speklapje gegeten, later op de avond nog wat toastjes met filet american. heb nog steeds minder eetlust en echt geen behoeft aan ongezonde dingen.

mijn menu:
    O: 1 boterham met appelstroop 1 beschuitjes met vruchtenhagel, vitamine c bruistablet, kopje thee.
    T: kop thee glas water peer.
    L: 2 boterhammen met? glas melk.
    T: opkikker kip glas water appel/sinaasappel.
    A: ?
    T: ?

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, de aardappels en bietjes staan klaar.
    Badje staat ook klaar. Dacht "nog even snel lezen ;)".

@Kaatje, gaat inderdaad niet als een speer nee.
    Ik heb het al opgegeven.
    Dienst was zeker intensief. Vandaag hoop ik op een rustiger dienst hoor.

Mieren........
    HELP. Werkelijk, vorig jaar viel me ook op dat we echt last van mieren hadden. We wonen hier een jaar, hoorden mijn zwager en schoonzus hier nooit over. Ik trok de lade van het broodbeleg open, gadverdamme , kropen allemaal mieren in :(. Ze komen gewoon door het hout heen, graven er gewoon gaatjes in.
    Zelfs toen ik de vaatwasser net open trok zaten daar ook allemaal mieren in, over het aanrecht lopen er vaak een paar.
    Hoe kun je deze vieze beestjes bestrijden?????
    Heb al mierenlokdoosjes neergezet maar iemand andere tips???

WARCHILD.
    Wij gaan op het werk een voorjaarsmarkt organiseren.
    Deze vind plaats op 18 juni, de gehele opbrengst is voor warchild.
    Ik ga met een collega een grabbelton organiseren en een rad van fortuin. Nu hebben we dus allemaal prijzen nodig.....!
    Ik ga briefjes hier in de omgeving bij mensen in de bus doen, we gaan winkels bij langs, iemand nog meer tips???

EN, met een collega ga ik dus verkleed als clown.
    We willen daarbij nog een act doen om geld in te zamelen, maar we komen nog niet op een spectaculair idee.
    Hebben jullie leuke ideeen om als clown geld in te zamelen????

Ik ga nu echt Maureen in bad doen.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heet water over ze heen gooien?? Maar ja dan heb je wel alles zeiknat dus werkt ook niet zo he ;)
    Zou zo ff niet weten wat je er nog meer aan kan doen!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ben de komende tijd niet zo goed in reageren op iederen hoor. Heb het erg druk. Bijna iedereen van mijn familie en schoonfamilie zijn in april/mei jarig dus zit bomvol verjaardagen. Daarnaast gaat mijn cursus beginnen dus moet ik 3x een zaterdag naar Utrecht reizen en natuurlijk huiswerk maken.

Maar goed...gisteren dus een goede eetdag gehad maar vanochtend helemaal niets eraf. Balen joh. Maar ja, vandaag weer trots de fiets gepakt naar mijn werk...35 min met wind tegen dus weer lekker wat verbrand. En vanmiddag weer terug natuurlijk.

Dane zit volgens mij niet lekker in zijn velletje. Sinds hij met pasen ziek is geweest, en daarvoor natuurlijk een gat in zijn hoofd, is hij heel plakkerig en heeft hij ontzettend veel behoefte aan zijn speen. Wat kan ik daar nu aan doen??? Maar even laten gaan??

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Elsie: Dan is het begrijpelijk dat je voor de medicijnen bent gegaan, zit je ook in therapie?
    Kaatje: we hebben de next three day's gekeken. Slaapt levi nog in de middag?
    Kimmetje: goed zo de laatste kilo's gaan je lukken hoor!
    Femke: werkse vandaag, au bandenpijn is erg vervelend.

Hier geslapen tot 9uur toen was m'n meissie wakker, m'n zoon is nu pas uit bed echt heerlijk!
    Papa mag vandaag uitslapen die heeft een avonddienst.
    Geen plannen van vandaag, als het niet zo hard waait een eindje fietsen. M'n zoon gaat vanmiddag bij oma logeren.
    Ga straks al papa wakker is een lesje hardlopen doen.

Mijn menu:
    O: cornflakes, kop koffie
    T: 2 glazen water, kop koffie, sinaasappel
    L: 3crackers, 2xrookvlees,1xkaas, opkikker
    T: 2 glazen water, ontbijtkoek
    A: ?
    T: kop thee, 2 glazen water

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely ik ga naar een psycholoog en dat helpt gelukkig goed, en hoop dat de medicijnen snel aan gaan slaan, heb nu namelijk een terugval erdoor, kan voor de kleine zorgen maar daar is alles mee gezegd op het moment.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig geen last van Mieren Hadden 3 jaar terug wel zo'n plaag
    Wij hadden lokdoosjes etc. Niets hielp. Uiteindelijk het nest ( buiten ) vol gegooid met spiritus en de fik er in ( sorry voor de mierenliefhebbers onder ons )

Butterfly, klinkt leuk zo'n voorjaarsmarkt !

Lovely, next three day's ken ik nog niet, eens googlen zo. Lekker zeg van die uitslapende kinderen !
    Als ik geluk heb slaapt levi nog haha

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee is aan het stofzuigen whahahaha!!!
    Lekker gewandeld en de boodschappen zijn weer binnen.
    Het weer voelt een stuk aannemelijker zeg.

Het eten staat op, heb slaapdienst dus neem zelf eten mee.
    Was hangt buiten, kan ik dat straks nog lekker opvouwen en opruimen.

Mierenliefhebbers...... wie kan er in godsnaam van die beestjes houden :(. Moet maar zien, de lokdoosjes staan in de la, en er lagen allemaal dode mieren. Hopelijk blijven ze daar nu vandaan.

Esmee zuigt nu mijn schoenen en benen, gekke meid!!!
    Ze ziet teveel van mama.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Elsie: Heb je een terugval door de bijwerkingen?
    Kaatje: Ik ben gewend dat ze om half 7 wakker zijn, maar volgens mij hebben ze deze vakantie andere plannen :D. Wanneer is jouw laatste dag werken?
    Butterfly: haha geweldig esmee aan het stofzuigen!

Hier wezen hardlopen, poeh was zwaar!
    Zometeen maar eens stofzuigen, en dan maar aan de lunch beginnen.

Iemand nog tips voor avondeten? Ben alleen met dochtertje dus wil niet echt uitgebreid koken.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely idd een terugval door de bijwerkingen! baal er erg van maar weet dat het weer goed komt.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mieren;
    Ja wij deden ook altijd spiritus en een fikkie stoken, maar ja dat kan je binnen niet doen. Zie je nergens het nest?
    Kokend water helpt ook...en zeker de lokdoosjes.

Vakantie;
    Wij hebben 'gewoon'twee weken vakantie. Maandag aanstaande moet ik weer beginnen. Dan zal ik lang zoveel niet meer mee kletsen haha..
    Vanmorgen even een flinke tas boodschappen gedaan. Gaan morgen gourmetten met vrienden. Wel alles mager hoor ;)
    Zo na de lunch ga ik even op de fiets naar mijn moeder,even gezellig bij kletsen. Mannetje is toch aan het leren.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Botiwo ik zie je steeds mee lezen, maar je mag best mee kletsen hier hoor ;)

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lovely tips voor het avond eten;
    Bij ons doet macaroni het altijd goed, makkelijk.
    Of puree met peentjes en erwtjes erdoorheen. Lekker joh , een soort stamppot!

Clown:
    Ehmmm spelen met ballen?
    Jongleren? ( kan ik niet haha)
    Ballonnen opblazen en uitdelen?
    Dieren maken van die kleine ballonnetjes?
    Anderen als clown schminken?

Wendy hou vol hoor, je ziet het niet na 1 dag als je bent afgevallen. Na een week wegen en dan moet je zeker resultaat zien. Vervelend dat de kleine niet lekker in zijn vel zit.

Deel Deze Pagina