En dan opeens begint marktplaats weer te lopen Heb nu iemand die wil Levi zijn oude gordijnen + 9 rompers overnemen.
@Mieren: koffie strooien bij elke deur en elk raam. dan komen ze in ieder geval niet meer binnen. Verder lokdoosjes overal, en alles soppen, zuigen etc. Had er een paar jaar geleden ook last van. na koffie strooien kwamen ze niet meer binnen. Elk nest buiten heb ik ook vol gegooid met koffie en lokdoosjes ernaast gezet. Als ze in je broodbeleg lade zitten: broodbeleg in de koelkast. Ze komen op zoetigheid af. En achter je keukenkastjes (lades eruit halen) koffie strooien en doosjes zetten. Na een paar dagen zijn dan de mieren allemaal wel dood. Geeft wel even wat troep, maar dat zuig je ook zo weer op.
@Hier: retedruk, en een druk vrolijk ventje. gister huildagje (hij, niet ik) gehad, maar dit maakt het weer goed
Beschuitje: Bedankt!!! Mijn lunch was wel een hamburgertje van de mac maar dat mag volgens mij wel in mijn menu van vandaag.... Ben in de pauze naar buiten geweest en heb mezelf lekker verwend met een giftbox met een leuke zachtgroen nagellak met matching shawltje, 4 maskertjes, en een versteveginde bodylotion.....nou, als ik er in mijn vakantie straks niet fris en fruitig uitzie dan weet ik het ook niet meer wahahahah.
@Butterfly: Zo, das idd een heftige dienst, allemaal pittige onderwerpen. Goed dta j het gebakje hebt kunnen weerstaan. Slapen wordt idd lastiger. Maagzuur heb ik heel erg, heb er altijd last van, maar nu kan ik niets eten of drinken (behalve water) of ik heb het alweer. Wel een kwaaltje waar ik wel tegen kan, vind de vermoeidheid en hoofdpijn erger. Vwb de mieren: Goed in de rondte gaan met een mierenpen, daar kruipen ze echt niet over heen is mijn ervaring. @Kaatje: Ik ga vooral voor de info en niet zo zeer voor de contacten. Bij ons wordt het alleen nog in een centraal dorp gegeven en dat betekend dat er vrouwen zijn die soms wel 25 km bij ons weg wonen. Dus ik verwacht niet echt er contacten aan over te houden. @Lovely: Is idd erg pijnlijk, het is ook nog niet over Lekker hardgelopen? Hier waait het nog steeds hard, dus fietsen zal wel niets worden? @Beschuitje: Dat lijkt me nou het voordeel aan werken in het onderwijs, zoveel vakantie. @MvE: ***zwaai*** @Uk: Zie dat mini al weer 3 maand is! Jeej wat gaat dat snel! @Hier: Lekker gewerkt, vergadering ging niet door. Nu zo even lekker liggen, ben niet heel moe, maar als ik het doe
Elsie.. Hoelang slik je nu medicatie?! Kan wel een tijdje duren eer ze aanslaan he?! Houd daar rekening mee. Lovely.. Welke les ben je nu?! Jammer dat je niets te bespreken had met je vriendinnetje.. Het bloed dood? Femke.. zei toch dat hij bescheiden was. Butterfly.. Kan me voorstellen dat je met koppijn naar huis ging. Ja, wel ok geslapen, we hebben na 5 jaar een nieuwe/goed bed. Pootje gaat af en aan. Voelt weer stabiel maar nog wel gevoelig. Heeft ook tijd nodig. Werkse! Uk.. Geniet van je heerlijke mannetje! Rianne.. Nog fanatiek aan het sporten?! Kaatje. Ik zet niets meer op marktplaats, geef het aan mensen waarvan ik weet dat ze het goed kunnen gebruiken. Mensen willen voor een stuiver op de eerste rang. Beschuitje.. Niet weggewaaid? Kim.. fanatiek zeg, op de fiets naar je werk! ****** Hier een drukke dienst gehad, lekker veel kunnen doen! Vanmorgen bij een vriendinnetje koffie gedaan, nog even met de kids naar de speeltuin geweest. Ook in huis al veel gedaan vandaag. Was is allemaal weggepakt en gestreken, beneden gezogen/gedweild. Misschien straks nog even de garage opruimen. Moet nog even een pakketje ophalen en kijken voor zomerbroeken voor Erwin. Shoppen is nooit een straf haha.. Menu: O: 2 kleine sneetjes paasbrood. T: rolletje ministars van prince en een appel. L: 1 bartje met 1x 30+ kaas en 1x appelstroop T: Appel A: restje spagetti uit de vriezer met een salade. Vanavond voor de laatste keer naar de fysio.
MVE, dat is ook zo hoor.maar heb nog best veel kleding van Levi wat ik dan liever eerst probeer te verkopen. Kan het geld nu zelf ook hard genoeg gebruiken aangezien het nog maar afwachten is of ik straks na mijn verlof werk vind.
@mamavanesmee ik heb er pas 2 gehad dus het duurt nog wel even voordat mijn lichaam gewend is en het kan 2 weken duren voordat je wat gaat merken, dus ik heb nog even te gaan.
Zwaai vanuit de duinen! Lekker actief dagje achter de rug; 10 km gewandeld, 2 uurtjes gefietst. Echt heerlijk! Zometeen terug naar de caravan om te koken; verse sperziebonen met bloemkool en een boomstammetje. Fijne dag nog allemaal!
@MvE: Succes bij de fysio vanavond. @Elena: Geniet van de vakantie. @Hier: Lekker geslapen vanmiddag. Mannetje is nu aan het koken, we eten chicken tonight vanavond.
Heey meiden Kom straks even teruglezen, zo eerst even eten. Vandaag weer voor controle geweest in het AMC. De kleine ligt nog steeds (al 3 weken) met zijn hoofd beneden, dus denk dat hij niet meer gaat draaien. Ook voor de zekerheid hebben ze mijn bmm nog gemeten en die was prima. En nog een groeiecho, alles zag er goed uit, kleine groeit goed en is mooi gemiddeld. Ohja en nog bloed prikken. Dus wij zijn weer gerustgesteld, kleine doet het goed
Goedeavond meiden! Femke: ben inderdaad niet wezen fietsen, hebben een eind gewandeld. MVE: ben bij les 10 nu! Ja het bloed echt dood, ze gaat zo in haar nieuwe vriend op, alles draait om hem. Nu liet ze vandaag doorschemeren wel mee te willen naar het bevrijdingsfestival dus afgesproken en nu zit ze met de tijd omdat ze dus echt wel om 17:00 thuis wil zijn zodat ze voor haar vriend kan koken en samen kunnen eten. Terwijl ik aangeboden had om een hapje bij mij te eten.Tja misschien ben ik dan wel een hele slechte vrouw maar ik ga echt niet eerder naar huis om voor m'n man te koken die kan zelf ook wel wat klaarmaken!Hoe gaat het bij jou met hardlopen? Elena: geniet ervan! Elsie: snap dat je baalt, je wilt je gewoon weer goed voelen! Maar geef het de tijd, en vraag niet teveel van jezelf. Ons avondeten: gebakken rijst, shoarma en salade
MvE: Zekers sport ik nog sowieso 1x in de week en alst kan natuurlijk 2x Vanavond Pilates proberen kijken of ik het wat vind haha kan ik morgen niks meer natuurlijk en ik wou naar de Ikea gaan maar zien hoe het komt anders maar ff heet douchen erna
@patriesja: Fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent. @Kaatje: Succes bij de vk. @Lovely: Was het ook beter weer voor dan voor fietsen. @Hier: Vouchers voor de vakantie zijn binnen, jeej. Nog maar anderhalve week en dan gaan we. Heb er zin in!
Femke, lekker een vakantie in het vooruitzicht. Zit er dit jaar niet in voor ons. Nou ja we vermaken ons wel. Af en toe een dag de plassen op met de boot, naar het zwembad etc
Elena.. Ben jaloers op je! En lekker veel bewogen vandaag lees ik. Kun je je hoofd een beetje leeg maken?! Femke..Waar gaat de reis heen? Kaatje.. Fijn dat bij jou de verkoop wel lekker vlot. Lovely.. Ze gaat wel helemaal in hem op he?! Jammer is dat. Bij les 10 al. Ga je lekker zeg! Rianne.. doe je geen cardio? ****** Vanmiddag lekker met Esmee op pad geweest, goed geslaagd voor leuke dingen! Nog even een halfuurtje in de tuin gezeten met mijn boekje. Na het eten Esmee gewassen en gestreken en ik naar de fysio. Fysio was positief.. Mag de komende 2 weken om de dag hardlopen, op de dagen dat ik niet hardlopen wandelen/fietsen. En oefeningen blijven doen. Straks even een opbouwschema op internet opzoeken. Ben in iedergeval happy. Vanavond dus lekker gezweet op de loopband. Bij elkaar 31 minuten gewandeld/ hardgelopen tussen de 5,0 & 12,5 km per uur.. Ga nu lekker douchen en dan met thee op de bank, misschien nog even tot straks.
@lovely ik geef het idd de tijd, het is alleen zo jammer dat het huishouden zichzelf niet doet ik doe de kleine dingetjes nu maar en gewoon kijken wat ik kan en anders komt het wel weer.