10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: Heerlijk weer om de dag hardlopen dus :). Ja ze gaat er echt in op echt enorm jammer, maar ben het wel gewend van haar ben alleen wel benieuwd hoe lang het stand gaat houden, want al haar relaties lopen hier dus ook mis door.
    Elsie: huishouden komt wel weer hoor, jij bent nu belangrijker! Doen wat je kan doen en wanneer het niet lukt je er niet te druk om maken.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, succes vanavond bij de vk

@femke, oh lekker zeg over anderhalve week al :)

@lovely, lekker je avondeten!

@mve, fijn zeg dat de fysio positief was, lekker weer om de dag hardlopen!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net bij de vk geweest. We doen het super :D Bloeddruk va 136/89, HB van 8.6, 1 kg er bij ( nu totaal 9 ), baarmoeder groeit goed,maar buikje blijft nog bescheiden.. Mag vanaf nu iedere twee weken komen

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Sicilië! Normaal gaan we buiten Europa, maar dat durfde ik nu niet echt.
    Fijn dat de fysio positief was, weer lekker hardlopen.

@Kaatje: Fijn dat alles goed was!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. tot morgen

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja als ik fitness doe ik Cardio hoor :) dit was vanavond gewoon even om te kijken of ik/we het wat vonden. Ik ging samen met de buuf......
    Normaal fiets ik ook overdag als ik Lukas naar school breng maar heeft nu vakantie dus dat schiet er even bij in.
    Vrijdag middag weer ff sporten dan ff Cardio en fitness doen.
    Ik weet niet of je wat verbrand met Pilates? Vast wel wat toch?!

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Lekker geslapen, maar opgestaan met ontzettende hoofdpijn. Hoop dat het zo wegtrekt.
    Vanochtend een rustige ochtend op het werk, 1 meeting. Vanmiddag even de stad in, heb het afhaalbericht voor de blije doos gekregen. Kan ik meteen even een kadootje voor mannetje scoren,die is jarig als we op vakantie zijn, dus we vieren zijn verjaardag ook zaterdag. Koop dan ook wat kleins voor als we op vakantie zijn.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: 2 bb met kaas, 1 bb met speculoos
    T: -
    A: Gebakken aardappels met kipkrokant schnitzel en groente.
    T: Cracker met jam

Gister ging het eindelijk weer eens goed met m'n menuutje, niet gesnaaid, nu volhouden.

Fijne dag allemaal!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@lovely idd het huishouden komt wel weer, ik kijk per dag gewoon wat ik kan en anders maar niet.

gister goed aan het menu kunnen houden, gisteravond tosti's gegeten, hadden geen zin om te koken en heb daarna nog een klein bakje vla genomen.

mijn menu:
    O:3x beschuit 2x vruchtenhagel 1x smeerworst vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: kop thee glas water plakje ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met ? glas melk.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

fijne dag allemaal!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Vandaag mijn laatste ochtendje werken. wel vreemd hoor.

Femke, hoop dat je hoofdpijn zo weg trekt

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje succes met je laatste ochtendje werken! lijkt me idd erg raar.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    YES YES MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen 105.3 en begonnen op 110.5 dus eindelijk zijn er 5 kilo en een beetje vanaf ;) heeft lang geduurd maar het is er toch van gekomen :p
    Mijn DOEL is bereikt die oorbellen gaan er komen :D hihi!!!!!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mammarianne gefeliciteerd:D !! Altijd goed om je eerste doel te bereiken. Ga je vandaag de oorbellen halen?
    Wat is je volgende doel?

Kaatje succes op je laatste werkdag.
    Toch wel emo denk ik...;)

Femke balen van je hoofdpijn joh. Jij hebt nogal eens hoofdpijn he? Leuk dat je toch voor je vriend nog een kleinigheidje koopt.
    Dan is het op de dag zelf toch een beetje feest.:)

Ik heb vandaag een soort van mini vrijgezellenfeestje.
    Een stel vrienden van ons gaan trouwen, maar ze trouwen alleen met ouders en broers en zussen ( jammer!) Dus wij (wij tweetjes) hebben ze uitgenodigd en gaan vanavond lekker met ze gourmetten hier thuis en vanmiddag nog even iets gezelligs doen. Deze week is wel lastig hoor om vol te houden. Ik eet denk ik steeds net iets te veel. Geloof nooit dat ik deze week afval, nou ja het is vakantie. Volgende week weer door. Als ik maar niet bij kom. Das het belangrijkste.;)

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Super! Gefeliciteerd! Nu op naar de volgende 5 kilo. Wat wordt je volgende kadootje?

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Heb t giga druk met de kleine, dus ik reageer niet persoonlijk op iedereen, maar ik lees allemaal positieve verhalen, wat fijn :D
    Alle beebjes doen het goed, en de moeders ook zo te lezen. Heerlijk!

Is iedereen een beetje aan het genieten van het mooie weer? Hier is het 's nachts nog vrij koud, zelfs nachtvorst gehad! En dat in mei???

Ik heb Mini voor het eerst "alleen" gelaten gister. Eng hoor! Vandaag weer. Ga de uitzendbureaus bij langs om te kijken of ze wat voor me hebben. Ben het thuiszitten nu al flink zat, maar denk dat ik het ook goed moelijk zal krijgen om Mini naar de opvang te brengen als ik weer ga werken :(

Dikke knuff voor iedereen!

Ps. Weegschaal heb ik weer weg gedaan, word ik niet vrolijk van, maar ik heb al weer 1 broek aan gehad van voor de zwangerschap, dus we gaan de goede kant op ;)

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Uk.. Goed dat je even gaat kijken voor werk, er uit is ook wel even fijn he?! fijn dat er weer 1 broek van voor de zwangerschap past. Gaat dan de goede kant op!

Rianne.Gefeliciteerd!

Beschuitje.. Lief van je!

Femke.. Werkse vandaag! Leuk, de blije doos ophalen. Vond dat zo leuk om te kijken wat er in zit.

Elsie.. Mooi menu hoor.

Hier lekker lang geslapen, gaan zo eerst een lekker stuk wandelen!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ik red het niet om op iedereen te reageren, sorry meiden. Heb het zo druk. Hopelijk nemen jullie het mij voorlopig niet kwalijk....

Ben al bij de fysio geweest en heb net een uur met de buren staan kletsen. Nu aan de thee met een rijstwafel met Dane.

Gelukkig vanochtend 3 ons er af maar had meer gehoopt aangezien ik de afgelopen 2 dagen best goed heb gedaan. Maar heb goede hoop dat het goed komt voor de vakantie hihih. De motivatie is er gelukkig nog.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heeeey dames.

Ik zit even lekker met een kopje thee.
    Heb het even gehad. Gisteren lopend met de duowagen de meiden naar de opvang gebracht. Dit vond Esmee helemaal niet leuk.
    Heb haar huilend achter gelaten en ben zelf weggegaan. Ze riep me helemaal na "mamaaa, mamaaa". Oef...... dat was een moeilijk moment. Maar ik weet ook dat het maar even is, en ze gelijk gaat spelen dus ben gewoon gegaan. Drukke dienst gehad, ook nog wel wat dingen kunnen doen. Maar eenmaal uit de slaap meteen naar huis, duowagen uit de schuur gehaald en weer lopend naar de opvang. De meiden moesten vroeg uit bed ( ook wel zielig, maar ze wennen er maar aan ) dus die waren beide moe. Ze liggen allebei op bed en ik kapot.

Ga even wat dagelijkse klusjes doen, stofzuigen, keuken soppen, wasje aanzetten. Hoe mannen het achter laten :$.
    Het is een rommeltje hier en laat ik het zo netjes achter als ik weg ga.

@Uk, je moest eens weten hoe moeilijk ik het vond Esmee naar beppe en oma te brengen toen ik weer moest werken ( na geboorte esmee ). Mijn hele verlof zat het me dwars. Je moet er even doorheen. Als je een week of 2 verder bent, ben je er wel aan gewend hoor. Ik voel me nu schuldig als de kinderen bij de oppas zijn en ik ga eigen dingen doen. Dat je dit nu doet en werk gaat zoeken is voor jou als mama ook goed meis. Went allemaal wel, moeilijk is het in begin toch. Ben wel blij dat ik weer door die fase heen ben. Vond het heel moeilijk de kinderen naar de opvang te brengen. Je kinderen zijn je leven, je rijkdom, ze zijn je alles. Dat geef je niet zomaar over in andermans handen. Maar ik weet en zie dat de kinderen het leuk vinden, en dat geeft mij dan ook rust.

@Wendy, voel je niet schuldig, dat lukt mij ook niet altijd hoor.

@Beschuitje, het is ook vakantie meis, tuurlijk mag je dan ook wel een beetje genieten. Als je op gewicht blijft gaat het toch goed?

@Rianne, op naar doel 2!!!! Fijn meis. Pilates verbrand je wel wat mee, denk niet zo heel veel hoor. Je bent veel aan het rekken en strekken, pittig is het wel. De oefeningen zijn best intensief. Ik doe het ook wel, bij ons heet het balance. Maar ik ben lichamelijk liever wat intensiever bezig dus meer springen, bewegen enz. Haal ik weer meer voldoening uit.

@Kaatje, wow, nu al je laatste dienst?
    Dat lijkt me heel vreemd, vooral omdat je nu weer thuis bent.
    Kun je lekker gaan genieten van de laatste weken zwangerschap.

Plannen:
    Schoonmaken en vanmiddag met de meiden bankhangen denk ik, als ik dat kan whahaha. Vanavond wilde ik graag even een uurtje sporten. Heb flyers gemaakt voor de voorjaarsmarkt, dus ga die rond brengen in de buurt bij ons ( voor prijsjes ). Wil vanavond al een begin maken, heb er 200 afgedrukt. Kom ik vast een eind mee ;).

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, meiden slapen nog, heb al veel kunnen doen.
    Zit nu even aan mijn lunch.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen met schuddebuikjes, sinaasappelsap.
    T: 2 maria koekjes, appel, bolletje met huzarensalade, thee.
    L: 2 boterhammen met roerei van 2 eieren, kaas en kalkoenfilet, met kruiden, runderbouillon.
    T: 2 kiwi's, thee.
    A: sla ( augurkjes, zilveruitjes, ei en dressing ), gebakken aardappelen, karbonade.
    T: ???

Tussendoortje van de ochtend lijkt veel, maar had ontbijt om 06.00 al op. Dus lange morgen, vandaar.

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Herken die lange ochtend van de slaapdienst. Heb om 9.00 al weer giga honger! FIjn dat het goed gaat op de opvang!

Wendy.. Fijn dat er in iedergeval weer actie zit in de weegschaal, de goede kant op dan he?! :D

Kom even een menuutje droppen.

O: 2 rijstewafels met appelstroop & koffie
    T: chocowafeltje ( knoppers)
    L: 3 kleine boterhammen met 1x leverworst, appelstroop en pindakaas en een rijstewafel met 30+ kaas ( alles dun besmeerd)
    T: 2 porties fruit
    A: gekookte aardappels, rode kool & runderhamburgertje.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wat een rust hier.

@Mamavesmee, dat heb ik inderdaad ook, 09.00 alweer trek.
    Je menu klinkt lekker, dat wafeltje lokt mij ook wel :p.
    Moet even streng dus niets lekkers voor mij.

De boel is schoon.
    Vloer gezogen en gedweild, badkamer gesopt, toiletten zijn schoon, dekbed hangt lekker buiten, wasmachine draait, en de keuken is schoon. En nu worden de meiden zo wakker en ga ik van de meiden genieten, lekker hangen op de bank, misschien het park nog eventjes in. Zusje ging met mams winkelen, ik zei al: komen jullie hier maar even een bakje thee drinken. Ben benieuwd!!!!

Deel Deze Pagina