10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Hoe was je laatste dag?

@MR: Gefeliciteerd meid!

@Beschuitje: Veel plezier vanavond. Jammer dat die vrienden het zo klein vieren, een feestje is altijd leuk.

@Uk: lijkt me moeilijk idd om je kindje achter te laten, maar zoals butterfly zegt: je went eraan... Fijn dat je alweer een broek past.

@Butterfly: Jeetje, da's wel even pittig met Esmee, hoop dat ze snel aan de opvang went.

@MvE: De blije doos is leuk, weer allemaal leuke dingetjes erin. En dat gratis! Ik heb hier wel een topic gelezen dat meiden ontevreden zijn over wat er in zit:( Dan moet ik me wel even inhouden, de doos is gratis...

@Hier: Hoofdpijn is er nog, maar wel minder. Ga zo even lekker liggen en dan is het straks hopelijk weg. Vanavond hebben we de pretecho! Jeej, heb er zin in!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou laatste werkdagje zit er op. Paar collega's met wie ik direct werk gedag gezegt toen zij om 12.15 gingen eten.
    Ik was om 12.30 klaar dus zat groot deel in de kantine. Ben niet goed in afscheid nemen dus ben gewoon lekker naar huis gegaan.

MamaRianne, super ! En nu volhouden

Beschuitje, veel plezier vanavond

Uk, moeilijk he je kleintje dan even alleen thuis laten. hoop dat ze werk voor je hebben.
    Maar ehh is die banner gewoon om je cyclus bij te houden ?

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Misschien ga ik de oorbellen morgen halen :) ben al hele dag op pad geweest :D naar Ikea met de jongens en Jurre slaapt nu,maar dan doe ik het morgen kan ik ook ff nieuwe lenzen halen. Volgens mij zijn de winkels gewoon open.
    Ja ik ga dan Pilates en Fitness doen dan komt het vast goed :D

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mams en zusje zijn geweest.... met wat lekkers voor bij de koffie :). Vruchtenvlaai....;), was lekker hoor :p.

Wordt ineens mooi weer zeg, heb de was lekker buiten hangen.
    We hebben nog even lekker in het zonnetje gezeten. Ga nu aan het eten beginnen, kunnen we 17.00 uur meteen eten.
    Wil sporten om 18.00 uur namelijk.
    Esmee gaat helpen, uien pellen, vind ze leuk :).
    Ze heeft net ook geholpen de vaatwasser uit te pakken, heerlijk zo'n hulpje hoor.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly oh lekker vlaai!! en idd handig zo'n hulpje!! \

@hier vandaag een betere dag en kan me ook goed aan het menu houden:)

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zal nog ff mijn menutje droppen (Dane en ik zijn aan het rocken hier met een dvd van Pink, heb een tijd niet geluisterd maar klinkt weer lekker)

O: beschuitje met vruchtenhagel, glas melk
    T: rijstwafel choco, kop thee (altijd met honing en melk)
    L: 1bb gebakken ei
    T: rijstwafel choco, kommetje radijsjes
    D: krieltjes, salade, 4 vissticks, eetlepel mayo

Zo, ben vanochtend bij de fysio geweest en heb nu een napijn zeg! Had ook op een andere plek pijn dan normaal (kap schouder) en daar heeft hij van alles mee gedaan en dat doet nu rete zeer. Vanmiddag al een mix genomen van ibuprofen en paracetamol maar zelfs dat helpt niet oei....

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Mensen kunnen ondankbaar zijn he?!

Kaatje.. Laatste dagje zit er op! Kun je je nu gaan richten op de komende bevalling etc. Fijn dat je vanaf nu elke 2 weken mag komen.

Rianne.. Wel een foto met oorbellen showen he?!

Butterfly.. Je mams eet wel vaak wat lekkers bij de koffie he?!;) Fijn dat jullie nog even lekker achter thuis hebben kunnen zitten! Lekker gesport?

Elsie.. Fijn dat het vandaag goed gaat!

Wendy.. Lekker menu heb je!

Vanmiddag lekker thuis gerommeld, nog even visite gehad. Heb de zeepkettingen voor schoonmams en mams binnen, leuk geworden. Met Esmee zelf pinda rotsjes gemaakt. Die smaakten prima!:D

Oja, een zwembad met filter en afdekzeil besteld online.. Laat het mooie weer maar komen!:)

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heerlijk gesport.... was echt leuk ook weer.
    Sporten vind ik altijd leuk. Wilde morgenavond ook, maar de sportschool is gesloten helaas i.v.m bevrijdingsdag.
    Maakt ook niet zoveel uit.

@Mamavesmee, mijn moeder eet vaak wat lekkers bij de koffie jah.
    Daarom wil het afvallen bij haar ook niet :p, ze kan het vaak niet weerstaan. Ik weiger vaak als ik er ben en er weer lekkere koeken liggen. Maar deze vlaai zag er wel erg lekker uit, was mijn zusje haar idee trouwens, en ik had het voor de gein gezegd :).

@Wendy, heerlijk he, lekker swingen en rocken. Ik rock dan niet ;), heb vanmiddag met Esmee gedansd op K3 :p. Is ook leuk.
    Zelfs Maureen wordt er helemaal vrolijk van.

Ik ga weer even schrijven, heb weer een verhaal op klad staan wat ik uit wil werken en naar mijn docent stuur. Mijn vorige verhaal kreeg ik terug met een 8.5 :D. Geweldig....!!!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    * zwaai* meiden!

Gaan jullie morgen ook naar het bevrijdingsfestival?

Hier goed dagje gehad, hebben een eind gefietst en me prima aan het menu kunnen houden :)

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier eindelijk een keer volgehouden vandaag! Zit weer lekker in het ritme, dus hoop dat ik het volhoud.
    Heb binnenkort veel verjaardagen. Iemand een idee wat ik voor een meisje moet kopen die 4 jaar wordt?
    Ze heeft al zoveel kleren en speelgoed, vind het altijd zo moeilijk.
    Ik weet dat ze van dvd's en knutselen houdt. Maar wil niet al teveel uitgeven, aangezien ik altijd dure cadeau's kopen, en er nooit iets voor terug krijg....
    De mama's onder jullie weten vast wel iets leuks ;)

Ga lekker op tijd naar bed vandaag, ben op!
    Slaap lekker alvast.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Afscheid nemen viel wel mee?

@Wendy: Ai, de fysio heeft je flink te pakken gehad dus.

@MvE: Idd. Heerlijk een zwembad, wij gaan er ook nog 1 kopen, kan ik lekker met m’n dikke buik in relaxen van de zomer.

@Lovely: Ik ga niet naar een bevrijdingsfestival, moet gewoon werken morgen.

@Kim: Fijn dat het lijnen weer goed gaat. Ik heb geen idee wat je zou kunnen kopen voor een meisje van 4.

@Hier: Echo was mooi! Zal zo even een foto spammen!

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hello lady 's ! Hier nog even een kort berichtje van mij. De vrijgezellen middag en avond was geslaagd. Heb natuurlijk wel veeeeeeeeeeel te veel gegeten met de gourmet. Voel me er nu al schuldig over bah. Wat dat betreft ben ik blij dat ik weer ga werken maandag dat is beter voor de lijn haha. Maar goed het was een leuke dag. Hier ook weer aardig gekletst zie ik . Morgen reageer ik weer wat meer x

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oooooooh mooie echo foto !!! ( ik wil ook ;) )

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kimmetje, ik denk dat ik een cadeaubon zou doen.
    Het is heel moeilijk wat je moet kopen voor die leeftijd. Je kunt vragen of ze bepaalde wensen heeft? Dat is wat makkelijker.

@Femke, mooie foto zeg.

@Beschuitje, als het maar gesmaakt heeft.

Ik heb mijn verhaal af en ingestuurd. Ben benieuwd.
    Altijd leuk om er een beoordeling op te krijgen :).

Ik ga zo naar mijn bed, ben best wel moe.
    Nog even lezen misschien.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, mooi !

Ik ga off. truste

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wow mooi Femke! :)

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Thanx voor jullie complimenten dames. De echoscopiste vond dat het nog mooier kon, dus we mogen met 30 weken nog een keer terugkomen.:D Gratis:)

Beroerd geslapen vannacht. Uk was steeds aan het schoppen en ik kon niet lekker liggen. Mijn buikje groeit heel hard op het moment.
    Vandaag een relatief rustige dag op het werk, wel 2 meetings, maar die zijn kort.
    Vanavond komt mijn moeder eten en echofoto´s kijken, wordt vast gezellig.

Fijne dag allemaal!

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Ja, zat ik ook aan te denken, maar vind dat niet zo leuk om te geven, en dan zien ze het bedrag weer. Ik weet dat ze van knutselen houd, meestal is ze met de gewoonste spulletjes heel blij. Denk dat ik maar gewoon naar een speelgoedwinkel ga en kijk wat ze daar allemaal hebben voor 4 jaar, vind het zo moeilijk.

@Femke: Wat fijn dat jullie nog een keer terug mogen komen gratis :D

Hier lekker geslapen, halve kilo lichter, hopelijk is er morgen nog meer af. Voel me echt een vreselijke papzak.

Nog 2 dagen werken en dan eindelijk voor het eerst een weekend vrij, zo fijn! En ook nog eens super mooi weer :)

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Rianne.. Wel een foto met oorbellen showen he?! Als het vandaag lukt om te schieten dan zal ik een foto laten maken :)

Deel Deze Pagina