10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Wat een mooie echo!!! Bijzonder hé, dat dat in je buik zit...

Hier: Ik baal!!! Er zat vanochtend een halve kilo aan. En ik heb de afgelopen 3 dagen echt netjes gedaan. Jullie hebben toch ook mijn menu van gister gezien? Ik begrijp er niets meer van.

Verder is ons bedrijf vandaag gesloten dus ben lekker vrij. Dane is wel gewoon naar het kinderdagverblijf. Ik moet een hoop doen in huis. Er staat al het e.e.a. lekker in de bleek en straks wil ik o.a. de zolder aanpakken want daar staan nog allemaal dozen met kleding en spullen van Dane (zolang mijn schouder het toelaat).

Nou, meiden...ik ga snel weer aan de slag. Ik kom in mijn "koffiepauze" weer ff kijken hihi.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@femke wat een mooie echo! en leuk dat je nog een keer gratis mag gaan kijken:)

mijn menu:
    O: 3 beschuitjes 2x vruchtenhagel 1xsmeerkaas 2 kopjes thee glas melk.
    T: kop thee glas water liga evergreen.
    L: 2 boterhammen met 1x kaas&tomaat 1xappelstroop glas melk.
    T: opkikker kip glas water fruit
    A: ?
    T: ?

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Als ze van knutselen houd dan zou ik een pakketje maken, kartelschaartje of zo'n ding waar je figuurtjes mee uit een papiertje kan knippen. Pakje stevig karton, glitterpennen oid, lijmstift en stickertjes?

Wendy.. I.d een beetje vreemd, misschien toch te weinig gegeten? Heb je calorieen geteld?

Butterfly.. Wat ben je weer lekker crea met schrijven!

Femke.. Mooie foto zeg! En veel plezier met je moeder vanavond!

Esmee vannacht weer aan het spoken, na de laatste keer kijken wel lekker gaan slapen. En ik ook!

Weegschaal lief, vergeten te wegen maar met kleding onder de 72 dus zit wel ok!

Straks komen mijn zusje en moeder, gaan we nog even naar het dorp heen.

Het beddengoed zit in de wasmachine, beddengoed hangt buiten! Al even een lapje door de woonkamer gehaald..

Nu eerst met de honden wandelen..

Menu:

O: 1 rijstewafel met 30+ kaas en 2 crackertjes met appelstroop en een glas water
    T: Fruit?
    L:(
    T: fruit
    A: Gebakken aardappels, saté en kip en worteltjes.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge, nou uitslapen zat er niet bij vandaag. Levi was al voor 06.30 wakker, ben wel weer in slaap gedoezeld, en hij heeft tot 07.30 lief gespeeld in zijn kamer.
    Straks even naar de fysio en dan na de lunch door naar de Prenatal

Wendy, balen van die halve kilo. komt je ongi er soms aan ?

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen allen ! Hier een lekkere nacht gehad en weer een mooi zonnetje dus een goed begin van de dag. Straks even oppassen en snel een moederdag kadootje halen. Oh ja ook nog even langs vrienden en vanavond koffer pakken want we gaan een weekeindje weg. Helaas helaas is daarna de vakantie voor ons weer voorbij :( Maar ja we hebben wel genoten want het was alleen maar mooi weer en dat heb je niet vaak hier in Nederland.
    Jullie nog 2 minuten stil geweest ? Wij wel, ieder jaar vaste prik. Wij hebben het beiden ook mee gekregen van thuis. Ik kan me altijd zo verbazen over mensen die gewoon doorgaan met het leven en niet even die 2 kleine minuten stil kunnen zijn. Maar goed niet iedereen is hetzelfde.

Wendy balen dat je bent aangekomen, maar komt idd je ongestelheid er niet aan? Of ben je niet naar het toilet geweest , dat kan ook schelen. Oh en wat ik me nu bedenk, misschien eet je wel te weinig he? ( ik zal mijn verhaal niet nog eens houden haha..)
    Ik heb gister vreselijk gezondigd..durfde niet te wegen, ik ga maandag wel weer ;)

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ohhh ja weet je wat gek is? Vorige maand heb ik voordat ik ongesteld werd totaal geen zere borsten gehad en nu heb ik het al een dag of 3 ?!?!?! Terwijl ik nog 8 dagen moet wachten tot ik ongesteld kan worden....vind mijn lichaam maar vreemd haha...maar wie weet....

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen bedankt voor jullie opbeurende berichtjes. Zitten inmiddels vol goede moed in de volgende ronde. Vanmorgen weer begonnen met ovulatie testen.

Volgende week lekker een midweekje naar Rome. Heb er zin in!
    Weet alleen niet of het Italiaanse menu (en met name het overheerlijke italiaanse ijs) wel zo goed is voor de lijn... Zal proberen niet te veel te zondigen.

@Beschuitje: Uiteraard twee minuten stil geweest. Kleine moeite toch?

@Kaatje85: Balen dat je niet kon uitslapen vandaag. Soms heb je dat gewoon zo hard nodig...

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@femke, mooi echo en leuk dat jullie nog een keer terug mogen komen :)

@wendy, balen van de halve kilo.
    Lekker een dagje vrij!

@mve, alweer goed bezig, gezellig met je moeder en zusje even naar het dorp, veel plezier!

@beschuitje, lekker een weekendje weg, veel plezier!

@mamainspe, idd op naar de volgende ronde!
    Leuk hoor Rome!

Hier is vriendlief vanmorgen opgestaan, dus ik kon lekker uitslapen :D
    Celeno kreeg gister uitslag, begon in zijn gezicht later op zijn buik/zij wat plekjes.
    En nu is zijn gezicht zo goed als weg en buik/zij ook minder, maar zit het op zijn benen/billen :(
    Het lijken op plekjes als je door een brandnetel geprikt bent.
    Nou ja.. geloof dat hij er niet heel veel last van heeft, we kijken het wel even aan.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    MvE: Te weinig zal wel niet. Heb net alles van gister berekend (kwam ook nog een toetje bij) en kwam op 1350 calo's. Vervelend dat Esmee zo aan het spoken is. Weet je ook misschien waarom. Iets engs meegemaakt, fase?

Kaatje: Nee, zit midden in mijn strip. Dus dat excuus kan ik helaas niet gebruiken hihi.

Beschuitje: Daar zeg je me wat, niet naar de wc. Dat klopt wel, ben al dagen niet "normaal" naar de wc geweest.....Wij zijn ook altijd stil. Mijn schoonmoeder is in de oorlog geboren en haar vader (mijn vriend zijn opa dus) was volbloed jood. Wij zijn ook in Westerbork geweest.

Mama in spe: Goed dat je de moed weer hebt gevonden. Lekker hoor, Rome.

Patriesja: Hoe is het met Celeno? Misschien de 5e of 6e kinderziekte? ja, daar doe je verder ook niets aan hoor....

Hier: Zo, heb al 3 vuilniszakken vol kleding dat weg kan en dat is alleen van mij....moet dus flink gaan shoppen want nu is mijn kast wel ineens leeg zeg. Nu ff een bakje koffie met liga en zo weer verder. Zo verbrand ik ook wel wat hé wahaha.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Ja verder gaat het goed met hem, het lijkt niet op een 5e of 6e ziekte, maar ja... maak me er niet zo druk om, zolang hij er niet al te veel last van heeft.

Wij gaan even naar de geitenboerderij! :D
    Fijne dag iedereen!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ze zitten erin hihi :D

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

Alweer een hele morgen erop zitten.
    Ben met de meiden bij een tante van mij geweest, lekker buiten gezete, koffie gedronken en gepraat. Ook veel over mijn familie gepraat ( zus van mijn vader ). Ze weet veel van wat er allemaal is gebeurd dus het voelde goed er met tenminste iemand over te praten. Esmee heeft leuk gespeeld met een keukentje.

Net een uur thuis, de meiden liggen op bed.
    Ik ga de was ophangen, en de ramen aan de buitenkant denk ik lekker wassen. Een maand geleden net gedaan, maar ze zijn weer zo vies, stoor me daaraan.

Ik ga dus lekker aan de poets hier.

De weegschaal lief, deze week al bijna een kilo afgevallen :).
    Heb mijn tante een poos niet gezien maar ze vond me heel erg afgevallen :D. Ikke blij, geeft weer een boost motivatie verder te gaan.

13. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Yeah ik ben weer thuis :D Heerlijk hoor weer in ons eigen huisje ;)
    Nu eerst even uitpakken en wassen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo he he even zitten. Na de fysio met Ferry naar Prenatal geweest.Blije doos opgehaald. Voor de kleine een eerste pakje. Ferry zag een schattig truitje met "Kleine zus" er op,dus mee genomen + een blauw shirt voor Levi met "grote broer" erop.
    Van Ferry daar een mooie luiertas mogen uitzoeken voor moederdag. Had voor Levi een gekregen tas,maar niet handig. was één groot vak. Nu dus één met meer ruimte en vakjes.
    Daarna door naar een tuincentrum. Grote plant voor de slaapkamer gehaald en wat kleine dingen voor in de tuin ( paprika en tomatenplanten ) Daar ook lekker samen gelunchd. Straks nog even naar het kruidvat voor luiers en dan blijf ik lekker op mijn kont zitten.

Beschuitje, ik duim dat het raak is

Patriesja, Levi heeft last van warmteuitslag. Lijkt idd ook op brandnetel bultjes

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

kan me vandaag weer goed aan het menu houden:) net even wat dingen op de wii fit gedaan, moet ik echt vaker doen! was lekker om te doen en hoef ik niet naar de sportschool, al wil ik dat wel weer gaan doen als het weer beter met me gaat hoor! dan ben ik er ook even uit, maar eerst maar wachten tot de medicijnen aanslaan.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Lijkt me echt een verademing als de weekenden niet meer hoeft te werken, als je dat gewend was.

@Wendy: Ben zo trots op ons kleintje… Prachtig vond ik het, en geweldig dat we nog een keer terug mogen komen.
    Lekker kunnen opschieten vandaag op je vrije dag?

@Kaatje: Goed kunnen slagen bij Prenatal zo te lezen.

@Beschuitje: Wij zijn idd ook 2 minuten stil geweest, vind het belangrijk om stil te staan bij de slachtoffers van oorlogsgeweld.
    Spannend hoor, zere boobs, had ik ook toen het raak was. Maar je lichaam kan je ook gigantisch voor de gek houden.

@Mamainspe: Heerlijk, naar Rome, die staat ook hoog op mijn verlanglijstje.

@Patriesja: Hoest met de uitslag van Celeno?

@Hier: Net uit bed, niet geslapen maar wel goed uitgerust. Ik verwacht mijn moeder elk moment hier en dat komt goed uit, want ik heb honger. We eten krieltjes met sla en een kipkrokant schnitzel.

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @kaatje, oh oke de warmte uitslag van Levi zag er ook zo uit, hmm.. Celeno heeft ook weleens warmte uitslag gehad, maar dat zag er heel anders uit.
    tja.. kinderen hebben ook altijd vanalles he ;)

@femke, ja hij zit nog steeds aardig onder, hij is ook niet helemaal fit, maar gelukkig niet al teveel last ervan.

Denk dat ik morgen ochtend voor de zekerheid even de ha bel, misschien toch een kinderziekte???
    En weten jullie of de 5e ziekte in de 2e helft van je zwangerschap nog gevaarlijk is, als je zwanger bent?

Geitenboerderij was erg leuk, Celeno zijn vriendje was ook mee, dus dat was gezellig :)
    Ze hebben nog een flesje aan de kleine geitjes gegeven!
    Nu maar even eten zo.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Dat is een leuk idee! :D Thanks!
    @Femke: Dat is zeker een verademing!

Jippie, ik had om half 4 al weekend! Mocht eerder naar huis, er was niet veel meer te doen, en morgen hoefde ik ook niet meer te komen, ivm heeeeeeel veel overuren. Ben er blij mee!

Morgen even terug naar de Phonehouse, had een telefoonoplader gekocht voor in de auto. 2x gevraagd of het pastte aan mijn telefoon, ja hoor mevrouw past prima.
    Wat denk je, zit het zo stom in verpakt dat ik het in het midden open moet knippen, past die oplader niet aan mijn telefoon!
    Ben benieuwd hoe ze dat morgen gaan aanpakken..... Ik ga in ieder geval niet naar huis voordat ik een andere heb, of mijn geld terug heb.

Nu een lekker warm badje nemen! Fijne avond!

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Ik zou idd even de ha bellen, heb geen idee of de 5e ziekte gevaarlijk is tijdens de zwangerschap.

@Kim: Geniet van je weekend:)

@Hier: Heb me geloof ik versproken, mijn moeder begon ineens over zij maar ik kan me niet herinneren dat ik iets in die zoiets gezegd heb. Heb net gedaan of ik het niet hoorde. ;)

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. De dag nuttig kunnen besteden? En qua calorieen is het i.d. prima. Misschien te zout? Komt vast weer goed!

Patriesja..Ik zou ook even met de HA contact opnemen.

Beschuitje.. spannend meid. En waar gaat het weekendje weg heen?

Kim.. En een pakketje vinden kinderen altijd leuk om te krijgen. TIP: Action & Hema.. Ben je voor een tientje klaar.;) Misschien een leuk mandje of tasje om het in te doen? Geniet van je weekend meid!

Butterfly.. Fijn dat je even hebt kunnen kletsen over de iritaties..

Femke.. Leuk toch om met je mams te delen dat ze een kleindochter krijgt.;)

Elsie.. Sporten is lekker he?!

Hier heerlijk genoten van het zonnetje. Vanmorgen met mijn zusje het dorp in geweest, vanmiddag lekker achter thuis aan het lezen geweest, Esmee was zo lief aan het spelen.

Na het eten lekker hardgelopen, ging goed.. Wel pittig. Je merkt dat na 4-5 weken je conditie toch wel achteruit gaat. Maar heb de les helemaal uitgelopen.

Net nog snel naar de kapper geweest, weer lekker kort en in lagen dus weer slag er in, helemaal wat anders maar erg leuk!!

Biecht: Net bij de italiaan voor Erwin en mij een lekkere ijsco gehaald.:D

Menu:

O: rijstewafel met kaas en 2 crackertjes met appelstroop en water.
    T: klein koekje en koffie
    L: 3 boterhammen 1x pasta 1x leverworst en 1x appelstroop en ananas.
    T: ananas en koffie/water
    A: gebakken aardappels, kip en saté en stoomgroenten.

Share This Page