10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee vond het idd erg lekker om te doen! wil wel weer naar de sportschool als het straks beter gaat,maar dan moet ik s'avonds of op de middag dat de kleine bij mijn schoonmoeder is. er was eerst een kinderopvang bij de sportschool maar helaas nu niet meer!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Hihi, heel leuk, maar ik wou het eigenlijk pas na 11 augustus doen. Ik doe gewoon net of mijn neus bloed...
    Super dat je de hardlooples weer uitgelopen hebt. Als je een paar weken niet/weinig sport dan gaat je conditie idd heel snel achteruit. Komt ook wel weer snel terug, dat scheelt.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Komt ook wel weer goed, vind het in iedergeval heerlijk om weer te lopen en geen pijn te hebben! Dan maar doen alsof je neus bloed i.d. Leuke avond gehad?

Elsie.. Geen oppas op de sportschool is dan i.d. wel lastig.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee idd en mijn vriend is vaak later thuis en dan moeten we nog eten en dan heb ik ook geen zin meer om te gaan.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Was idd gezellig, lekker samen gegeten en genoten van de mooie foto's en film van het kindje. ***smelt weer helemaal***
    Fijn dat het lopen weer zonder pijn gaat.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie! Kom morgen bijlezen en kletsen!

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Super schattig, dat eerste pakje. Luiertas vind ik ook erg mooi.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. FIjn dat het leuk was!

Femke.. Bijzonder dat er een kindje in je buik zit he?!

Kaatje.. Mooi zeg!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, welkom terug :)

Femke, ja he. Wilde eigenlijk het bijpassende nijntje setje dat bij het mutsje en de slofjes hoort,maar die hadden ze helaas niet meer in het roze.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje welkom terug!

@kaatje leuk pakje en mooie tas!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden, sorry dat ik zo weinig reactie kon geven vandaag, beetje druk geweest. Jullie horen mij later x

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Femke: gave foto!
    Enne, gewoon heel veel "hij" zeggen de komende tijd, en dan zeggen dat je niet weet wat het wordt en dus hij tegen "hem" zegt omdat de artsen het ook doen wanneer het geslacht onbekend is ;)

@Kaatje: lief pakje!

@Rest: nog steeds geen fut om bij te lezen.

Ben bananenbrood aan het maken. lekkerrrr... (hoop ik dan maar)

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Welkom terug.

@Kaatje: Wij hebben het pakje van nijntje in het grijs, maar deze vind ik ook erg mooi. Ga ook maar weer eens bij Prenatal kijken.

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: Goede tip. Mmh, lekker bananebrood...

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Patriesja:
    Risico’s in de zwangerschap
    Vrouwen die in de eerste helft van hun zwangerschap alsnog de vijfde ziekte krijgen, hebben een iets verhoogde kans (9%) op een miskraam of een doodgeboren kindje. In de meeste gevallen verloopt de zwangerschap normaal en ondervindt de baby geen gevolgen van de vijfde ziekte. Bij een infectie later in de zwangerschap kan het ongeboren kind bloedarmoede krijgen en moet mogelijk hiervoor behandeld worden.
    Zwangere vrouwen waarvan een gezinslid de vijfde ziekte heeft krijgen het advies om met hun huisarts contact op te nemen.

wel even bellen!

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    thx uk ik had zelf net zo een stukje gevonden, als ik het idd nu wel krijg is dat zeker niet best voor de kleine en moet ik behandeld worden.
    Dus ga morgen even bellen en anders even bloed laten afnemen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zit nu Gepest te kijken op rtl4 ( nieuw programma ).Is hier in het dorp opgenomen

Uk, die is ook leuk ! hing hier niet bij Prenatal.maar denk ook niet dat Ferry daar mee over straat zou willen ;)

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

En met een roze wel? Ik kreeg de paarse er wel door. Iets met roze mocht niet hahaha. Ok, is ook niet mijn ding, maar dat is te meisjesachtig voor mn stoere man :p
    Ongeacht of ik nou een jongen of een meisje zou krijgen, de luiertas is gewoon mijn smaak. Als ik van roze hield, had ik wel een roze gekocht denk ik.

Deel Deze Pagina