Kom later nog even terug. Internet valt de hele tijd weg... Hoop dat het vanmiddag wel weer werkt, moet nog bankieren.
@elena dat was zeker vroeg! heb hem om 8.15 weer in bed gelegd heeft ie ruim een uur geslapen! en hij gaat dan om 12.45 weer naar bed. @mamavesmee ja patat moet af en toe kunnen, net wel weer even op de wii fit gestaan, komt in het weekend denk ik niks van met dochter van mijn vriend erbij, heel misschien s'avonds als ik dan nog energie heb.
@Uk Heb je al foto's van je huis? En ben je al een beetje gewend? @MvE Ik ga beneden bevallen omdat we daar overal rolluiken hebben en we veel meer ruimte hebben. En ook omdat onze badkamer beneden is en mijn vader en schoonmoeder kunnen eigenlijk niet naar boven door hun handicap vandaar de keuze om beneden te bevallen. Net even heel veel groente en fruit ingeslagen ook 1 kilo aardbeien voor 2 euro! (echte Hollandse) Ga nu eerst even samen met mijn lieverd eten.
Zo meiden. Phoe, ik zit en de vloer droogt. Esmee ligt net op bed, Maureen slaapt in de wandelwagen buiten. Mamatijd . Vanmorgen druk aan het schoonmaken en opruimen geweest. Vloer beneden en boven gezogen en gedweild, badkamer schoongemaakt, toiletten schoongemaakt, doekje door de slaapkamers gehaald, was gevouwen, en de laatste was voor vandaag opgehangen. Ben klaar . Het park is er niet meer van gekomen, Esmee speelde heerlijk buiten en ik was ook wel lekker bezig. Straks tas inpakken en nog een gesprek voorbereiden wat ik vanavond heb ( heb slaapdienst ) @Mamavesmee, ik heb inderdaad ook slaapdienst. Zal aan je denken vanavond hahaha. @Zustertje, wow, 2 euro voor een kilo aardbeien is een koopje. Wilde ze gisteren ook meenemen, maar vond ze hier nog te duur. 4 euro voor een klein bakje . Esmee praat heel veel. Ze zegt ook alles na wat wij zeggen. Ze zegt ook al korte zinnetjes. Bijvoorbeeld: - logel eten = vogel eten. - ben je! = Waar ben je. - denk om = denk er om. - kom ma = kom maar En ze zegt heel veel woorden. - inke = drinken. - beke = beker - esje = flesje. - jojo = yoghi. - tat = patat. - toese = douchen. - ope = open en lopen. - titten = zitten. - toel = stoel. Even een paar voorbeelden. Ben dan ook best wel trots op haar hoor . We praten ook heel erg veel met haar. Ik lees heel veel boekjes met haar en bekijk veel plaatjes, zeg alle woorden en zij zegt het zo na. Heel veel woorden zegt ze ook al goed zoals: appel, mooi, kaas, koek, soep. @Uk, oooooh, kon zijn toch . Ik was alweer zwanger toen Esmee bijna 6 maanden was. Maar mijn bevalling was dan ook niet zo zwaar als jou. Ik dacht na de kraamweek al: ik wil nog een baby! @Esmee en spugen, misschien toch inderdaad de dokter eens bellen. Ze spuugt nu ook veel omdat ze verkouden is geweest en veel slijm vast heeft zitten, gaat nu wel weer beter. Ze hoest dan zo tot spugen aan toe, en spuugt dan ook slijm. Maar over het algemeeen spuugt ze wel veel. Is sinds een halfjaar zo. Ze heeft het met name als ze veel chocolade heeft gehad en andere lekkere dingen. Dat ligt zwaar op haar maagje. Zou het met de maag te maken kunnen hebben? Maandag is onze huisarts er weer, heeft nu vakantie, ik ga toch eens vragen. Ik ga de fles voor Maureen zo maken, hoor haar wakker worden.
@Zustertje: Fijn dat jullie vakantie zo lekker was. @Kaatje: Die is idd ook mooi, maar denk dat mijn mannetje die nog steeds te vrouwelijk vind. @Butterflu: Esmee toch iets onder de leden? @Patriesja: Ben benieuwd wat de ha gezegd heeft. @Elsie: Mmh lekker, frietjes vanavond. @MvE: Balen dat Esmee zo slecht slaapt. @Elena: Druk weekje idd, wel leuk gehad? @Hier: Weekend!! Heerlijk. Morgen ben ik jarig, krijgen we best wat visite. Baal alleen dat ik zelf niets kan doen in het huishouden, want het is hier een bende. Mannetje probeert het zoveel mogelijk bij te houden, maar die werkt ook full time en buiten hebben we ook veel werk Hoop maar dat niemand er iets van zegt morgen. Pff, kan er nu al stress over hebben Normaal is het nl altijd netjes bij ons, en dan wil ik ook graag zo houden.
Kom nog even snel zwaaien voor ik de laptop uit zet. Maureen slaapt nog steeds, heb nog even in de zon gezeten, wat geschreven, ga haar zo wel wakker maken voor de fles. 15.00 gaan lopend richting de opvang. Dus Esmee moet ik ook wakker maken zometeen denk ik, die ligt ook nog in diepe slaap. Doei meiden, geniet van de dag.
@mamavesmee werkze! @butterfly werkze! het word geen patat vanavond, maar BBQ! ook lekker natuurlijk en dan kan ik ook salades eten natuurlijk.
@Kaatje: Beterschap. @Elsie: Geniet van de BBQ. @Hier: Lekker geslapen, maar ben me toch een potje chagrijnig Niet normaal meer. :x Ga even op mezelf zitten grommen.
Hey meiden, Ik zag dat ik gemist werd. Lief van jullie Alles gaat goed hier hoor. Heb het alleen superdruk met vanalles en nog wat. Kom naast werken nergens aan toe... Nu gelukkig weer weekend. Ben eraan toe. Lijnen gaat momenteel voor geen meter... Maar eerlijk gezegd kan ik er niet meer van wakker liggen. Het gaat gewoon even niet. Probeer in ieder geval niet aan te komen... Zie later wel weer verder. Knuf meiden! Als ik wat meer tijd heb kom ik weer meekletsen!
Hallo meiden hier vanuit een zonnige boerderij in Twente een heerlijk weekeindje weg! Wij genieten er erg van. Heb me bijna netjes aan mijn menu kunnen houden alleen een stukje krenten wegge extra nou das netjes toch ?
@Melanie: Fijn dat het iig wel goed met je gaat. Geniet van het weekend. @Beschuitje: Zeker netjes. @Hier: Heb van gif net de hele keuken gepoetst Hielp wel, niet chagrijnig meer. Morgen nog even de woonkamer en bijkeuken en dan is het hier weer netjes.
@Femke Fijn dat je je weer beter voelt! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Geniet ervan vandaag. @Beschuitje Geniet van je weekendje weg jullie hebben in elk geval prachtig weer. Gisteren schandalig lekker gegeten bij van der valk Vandaag weer een leuke dag gaan heerlijk een dagje strand hangen en lekker zwemmen/zonnen/relaxen met mijn man en vrienden. Nu kan het nog met een kleine baby is het warme strand ook niks. Ga nog even wat huishouden doen misschien ben ik straks nog even online en anders GENIET!!!
Goedemorgen! @Zustertje: Dank je wel. Geniet van een dagje relaxen. @Hier: Lekker geslapen, maar vroeg wakker. Vandaag een drukke dag, dus vind het eigenlijk wel lekker. Ik verwacht mijn schoonmoeder vroeg vandaag, dus ik zal wel niet meer zoveel komen kletsen.
Goedemorgen ! Zit hier al heerlijk in het zonnetje voor het huisje te genieten. Vandaag gaan we leuke dorpjes bekijken in de omgeving en vanavond lekker BBq-en. Morgen helaas alweer de laatste dag van de vakantie dat is wel jammer , ik heb helemaal nog geen zin om te werken! Iedereen veel plezier vandaag en geniet van het mooie weer x
Mogge Gister nog even tv gekeken in bed maar om 21.45 vielen mijn ogen dicht dus gaan slapen. Nadeel van vroeg slapen is dat ik van 02.00 tot 05.00 wakker heb gelegen en nu weer opstond met hoofdpijn. Hoorde Levi op een gegeven moment zeggen "mama ik heb het er uit gehaald, alles is vies"Toen wist ik wel hoe laat het was. Meneer had zijn luier uit gedaan en er lag een mooie drol op zijn onderlaken *zucht* Boodschappen zijn iig al in huis dus kan de rest van de dag rustig in en rondom huis keutelen Fijne dag allemaal ! Het wordt iig mooi weer
@Femke: gefeliciteerd! @RIANNE of MIRANDA: hebben jullie nog interesse in kortingsbonnen van de Etos? Ze zijn t/m vandaag geldig. - 4x 10,- korting bij aankoop van 4 pakken pampers - 2x 7,- korting bij aankoop van 2 voordeelpakken pampers anders gaan ze hier de papierbak in, en da's ook zonde...
Middag meiden! @zustertje, oh lekker gegeten en vandaag ook een leuke dag op de planning, geniet ervan!! Het is ieder geval heerlijk weer!! @femke, gefeliciteerd!!! geniet ervan vandaag!! @beschuitje, geniet er nog even van, het gaat altijd veel te snel he! Maar wel heerlijk weer, dus je hebt het wel getroffen! @kaatje, geniet van je rustige dagje, wel lekker en vooral met dit weer! @uk, alles goed met jou en de kleine? Zo meiden, gister heerlijk wezen bbqen! Mijn broertje is weer terug uit Japan/China en die had allemaal leuke kadootjes mee. Voor Celeno oa een echt japanse trein met licht en geluid dus dat was natuurlijk wel een succes. En voor de baby traditionele chinese schoentjes en een pakje. Nu eerst maar even boodschappen doen! Fijne dag iedereen!! Geniet van het heerlijke weer!
hallo dames, ik zit nu in de trein naar huis na een lange dag cursus. als het goed is staat er straks wel een BBQ voor me klaar....