Zwaai.. Druk druk druk geweest.. Gewerkt, daarna spul voor BBQ 'en gehaald, in het zonnetje gezeten, wezen fietsen en een ijsco gegeten, geBBQ't daarna bier halen, even getukt en net weer van een rondje hardlopen. Morgen nog werken, maandag een paar uurtjes en dan weer meer tijd voor jullie Fijne avond meiden!
Ik zit te wachten tot het 22.00 uur is. Begint het feest. Ferry en ik zijn allebei moe dus zal geen latertje worden haha.
Goedemorgen meiden, Ik heb echt HEERLIJK geslapen hoefde er niet eens uit om naar de wc te gaan Vandaag een relax dagje we gaan straks even naar mijn ouders en voor de rest lekker bankhangen enz. Spreek jullie vanmiddag weer! Fijne moederdag allemaal!
Zwaai! Gisteren druk geweest; Op de koffie bij mijn moeder, daarna hele huis gepoetst en gedaan, met de kleine man en een vriendin naar de kinderboerderij geweest, vervolgens kregen we nog meer visite die bleef eten en hangen tot half 12 Vandaag weer druk; Zometeen naar mijn oma (waar mijn moeder dan ook is) voor moederdag en daarna naar mijn schoonouders voor moederdag en de verjaardag van schoonmoeder en daarna snel weer naar huis want vriendlief wilt voetbal kijken.... Druk druk druk dus...Misschien heb ik vanavond nog even tijd om te komen kletsen. Mijn menu vandaag; O; 2 bb met 1 x kipfilet, beker fristi T; 1 Sinaasappel, 1 manderijn, 1 kiwi, flesje water L; ? T; ? D; Restjes Mexicaanse van gisteren, flesje water T; Flesje water, kop thee
Goedemorgen. Was vanochtend vroeg wakker maar weer in slaap gedommeld. om 07.30 wakker van Levi die een cadeautje onder mijn neus stopte. Een lekkere vouge deo en douche. Ferry en Levi hadden door het hele huis kaartjes opgehangen met allemaal lieve teksten als Toffe mama, lieve mama , mama is een kanjer etc.
Heey meiden, lang niet geweest, ben inmiddels weer begonnen met afvallen sinds 2e paasdag en inmiddels alweer 5 kg kwijt. zou het leuk vinden om hier weer mee te doen liefsz
Goedemorgen! Iedereen lekker ge-BBQ-ed gister? Alle moeders een fijne moederdag vandaag! Vandaag in bed liggen mijmeren dat ik volgende jaar al een kindje van 9 maanden heb op moederdag... Gisteren een leuke dag gehad. Was erg gezellig. Was wel kapot aan het einde van de dag. Gisteravond alles nog opgeruimd, dus kwam vanochtend wel lekker in een opgeruimde woonkamer. Vandaag krijgen we vrienden op de koffie, komen even snel langs en vanmiddag naar mijn moeder. Met mijn smoeder vieren we geen moederdag. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden Fijne moederdag aan alle mama's! @femke, gek is dat he, dat je volgend jaar een kindje hebt en het gaat ook zo snel! @humbly, hee meis leuk dat je weer terug bent, alles goed verder met je en met je mannetje? Celeno had vanmorgen besloten om een uurtje langer te slapen (8.15) en toen is papa eruit gegaan, zodat ik lekker kon blijven liggen. Een uur later kwamen ze met kadootjes, een dove pakket en geurkaars en geurstokjes, erg leuk! Celeno had zelf vrijdag al een zelfgemaakt foto lijstje met een foto van hem erin gegeven, hij kon niet langer wachten hihi
Hey meiden, Gisteren bij oom op visite geweest. Super slecht gegeten, hij had gebak gehaald en heel veel lekkers. Drama dus! Vanaf vandaag wil ik het weer oppakken, maar heb dinsdag een etentje, en zaterdag wordt het ook slecht.... Voel mezelf echt vreselijk, bah. Ben gister ook nog lek geprikt door de muggen, zie er dus heel charmant uit! Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen meiden, @ Humbly: Welkom terug meid! En succes met afvallen. Super dat er al weer 5 kg af is Hoe is het met jou en je zoon? @ Kim: Zaterdag zal wel meevallen, we moeten ook heel druk kleding passen enzo ... daar verbranden we die calorieen wel weer mee Hier vandaag naar mijn moeder, voor moederdag. Verder weinig plannen. Een keer niks doen denk ik... Gisterenavond hebben we de voortuin weer even gefatsoeneerd... Qua eten weet ik niet wat het vandaag gaat worden, maar zal niet veel goeds zijn aangezien mijn moeder altijd veel te veel lekkere dingen in huis heeft. Ik probeer de draad vanaf morgen weer op te pakken... Hopelijk deze keer met beter resultaat! Fijne moederdag iedereen!
@Kaatje: Wat super lief die kaartjes! @Mel: Haha, laten we het hopen! We hadden gister al de grootste lol, als het zaterdag zo warm is als nu blijft jullie mam bij de tassen op het terras zitten hahaha, ik kwam echt niet meer bij! Ga zometeen denk ik lekker in de zon zitten, alvast voorkleuren voor Ibiza! Fijne mamadag allemaal!
@Humbly: welkom terug! @Moeders: fijne moederdag @Hier: druk aan het poetsen. Al mn keukenkastjes opnieuw ingeruimd, straks keuken en badkamer poetsen, toilet soppen en daarna eens zien of ik nog ga dweilen. Buiten is t me te warm, dus ik blijf lekker koel binnen zitten. Manlief zorgt vandaag voor Mini, in ieder geval zolang als ik aan het poetsen ben, dus ideaal. Gister een heerlijke dag gehad. Mini lag de hele dag lief te spelen en te kletsen in de box, en tijdens het voeden duwde hij elke keer de speen er uit om heerlijk naar mama te grijnzen Zo'n dag wil ik elke dag wel!