10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
  2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kaatje: Wat schattig die kaartjes :D

@ Kim: hahaha... ons mam wel, midden in de zon zeker? Kan ze beter ergens binnen in een winkel op een stoel gaan zitten. Maar zoals het er nu uitziet word het volgende week 18 graden met kans op regen dus zal wel meevallen ;)

Zo, wij zijn weer thuis. De halve dag bij mijn moeder geweest en daarna nog even door naar het graf van Roland zijn moeder...

Morgen weer werken :( bah!

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wat een leuke kaartjes Kaatje!

Maarre, zou je niet je vk bellen ivm de hoofdpijn? Misschien kan ze voor de zekerheid je bloeddruk even meten, dit ivm zwangerschapsvergiftiging. Een keer knallende koppijn kan, maar 3 dagen achter elkaar lijkt me niet goed.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Wat een heerlijk weertje weer he echt zo fijn! Vanmorgen en een deel van de middag heerlijk bij mijn ouders onder de veranda gezeten (ze wonen aan het water dus we hadden een heerlijk zeewindje)
    Gezellig spelletje yatzee gedaan en heerlijk gegeten. Net thuis even half uurtje op mijn kraambed gelegen en even geslapen nu mega misselijk :( Hopelijk is het snel over.

@UK hoe is het in je nieuwe huis? Zag wat foto's op internet mooi hoor heb je ook foto's van binnen (ben niet nieuwschierig hoor :):D)

@Kaatje wat een super leuk moederdag kado!

@Femke Drukke dag gehad gisteren leuke kado's gehad?

@Melanie Is je werk niet zo leuk meer? Lekker gegeten bij je ouders?

@MVE werkse vandaag!

@Butterfly Hoe is het op Harrold zijn nieuwe werk?

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

Iedereen van het lekkere weer aan het genieten vandaag? en langs alle moeders ;)

@uk, aah lekker mannetje :)

Celeno heeft de hele middag bij opa en oma in het badje gespeeld, dus die heeft het erg naar zijn zin gehad!
    Mama vond de warmte iets minder ;)

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Zustertje: Werk is werk... Leuk? Tja... het gaat! Ik ben gewoon toe aan vakantie! Hopelijk is je misselijkheid snel over! Ben je helemaal klaar voor de bevalling? Kan nu elk moment he?! ;)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedenavond!

Allemaal lekker genoten van het weer? Wij hebben heerlijk genoten van het zonnetje bij mijn schoonouders op de camping (daar vierde schoonmoeder haar verjaardag ivm ruimte en het lekkere weer). Het was wel echt megadruk :$ Zijn net thuis en ben ook helemaal gaar. Moet er wel bij zeggen dat ik al sinds 6 uur wakker ben. Damian is al een paar dagen heel verkouden (1 dag ook koorts gehad) en heeft heel veel last van slijm in zijn keeltje, erg zielig :( Vanochtend om 6 uur krijg hij zo'n hoestaanval, zat gelijk rechtop in mijn bed ervan. Vriendlief was vergeten dat het moederdag is en mijn eerste moederdag is dan ook aan me voorbij gegaan :( Vanmiddag op de verjaardag trouwens ook weer teveel gegeten :x

Maar goed, genoeg over mij;

@Patriesja; Heb je veel last van de warmte? Fijn dat je man eruit ging voor Celeno. Vriendlief was te moe om op te staan vanochtend :x Was om 9 uur nog aan het klagen dat het zo vroeg was terwijl ik al 3 uur met de baby eruit was, kan daar zo boos om worden he :x Leuk die cadeautjes van je broer!
    @Kaatje; Vervelend die hoofdpijn, inderdaad misschien eens je bloeddruk laten controleren? Wat leuk en origineel die kaartjes :D
    @Uk; Fijn dat je gisteren zo hebt genoten van mini :) Al je poetsklusjes af kunnen maken?
    @Melanie; Morgen weer aan de lijn dus ;)
    @Kimmetje; Volgende week dus een streng weekje of niet?
    @Humbly; Welkom terug en succes met afvallen!

Zo even genoeg, nu ga ik even aan het eten beginnen... Alvast een fijne avond allemaal!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,719
    3,151
    113
    Female
    @patriesja; ja gaat heel goed gelukkig :D Liam is alweer 2 geworden pfft gaat snel, ik ben sinds februari weer full-time naar school en gaat heel goed :D daar ook alles goed??
    @melanie; ja gaat heel goed :D:D wauw he jij gaat ook in een super tempo :D heerlijk of niet?
    @zustertje; he bah dat is minder misselijk zijn, super een heerlijke middag gehad dus :D

Hier vandaag gewoon lekker gegeten en morgen de draad weer oppakken en weer naar school. De vakantie is helaas weer voorbij.
    Liam heeft vanmiddag de hele middag met water gespeeld haha heerlijk, vanmorgen gevallen dus zijn hele knie en scheenbeen geschaafd. Ach kus erop en het was weer goed.
    Word er nog een lijst bijgehouden of is dat afgelopen? Laten jullie elke dag een menu achter?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ben toevallig afgelopen dinsdag geweest.bloeddruk was 132/89. Iets aan de hoge kant dus maar is op zich voor mij vrij normaal. Denk zelf dat het vermoeidheid is. Mocht ik er morgen nog last van hebben ga ik even bellen

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @elena, oh balen dat jou vriend er niet uit wilde zeg en ook nog moederdag vergeten :( beetje jammer idd!
    Ja heb wel wat last van de warmte, benauwd en hou vocht vast.

@humbly, alweer 2!! ja het gaat zeker erg snel, Celeno wordt in juni alweer 3!!
    Fijn dat school ook zo goed gaat!
    Hier gaat het ook goed hoor, wel zware zwangerschap weer, veel rugpijn ed, maar ja... heb het er wel voor over ;)

pff... ik ben helemaal gaar van dit weer, morgen ook weer werken.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elena.. Wat jammer dat je 1ste moederdag op deze manier aan je voorbij is gegaan. Hopenlijk komt er nog een leuk cadeautje om het goed te maken. * knuf*

Melanie.. Alles oke? Het weer een beetje kunnen oppakken?

Humbley.. Welcome back!:D I.d. geen lijstjes en dagelijks je menuutjes droppen als je dat wilt.

Kaatje..die briefjes zijn lief.. :) Balen van je hoofdpijn zeg.

Uk.. Fijn dat het zo genieten is met UK.. Jij goed verwend?

Butterfly.. Jij ook gewerkt?

Zustertje.. Je mag gewoon al thuis bevallen! Jeetje wat gaat het snel zeg!!

Beschuitje.. Waar in Twente was je?!

Vanmorgen gewekt door Esmee met een zelf geknutseld cadeautje en een verwenpakketje met douchegel, bodylotion en bodyscrub.. Heerlijk!

Daarna 4 uurtjes gewerkt.. Lekker veel kunnen doen..

Vanmiddag nog even naar mijn ouders geweest, wat wonderwel gezellig was.

Beetje bijtijd naar huis want Erwin wou natuurlijk voetbal kijken.. Heb ik snel beneden alles goed schoon gemaakt, gezogen, gedweild, toilet goed gedaan.. Daarna lekker met Esmee gedouched.

Morgen er vroeg uit, Moet van 9.00-13.00 werken en voor die tijd nog de honden uitlaten, Esmee naar de psz brengen en broodjes halen voor de lunch op het werk.. Ga er maar vroeg in vanavond.

Het weekend qua eten goed doorgekomen.. De weegschaal gaf vanmorgen 71.8 aan.. Netjes voor het weekend..

Ook geen last van het hardlopen dus ben echt happy.. Morgen avond weer lopen!:D

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier een update van mij.
    Heb een heerlijk weekeinde gehad, gisteren uit de slaapdienst gekomen. Werk is momenteel even pittig, zit even met "zware" problemen rond mijn clienten. Spelen pittige onderwerpen momenteel, en ik weet zelf ook niet weten hoe ik de zorg kan bieden die zij nodig hebben. Heb veel contact met de pedagoog.
    Wel een uitdaging hoor..... vind het ontzettend leuk maaar ik hou ook van orde en regelmaat, en dat is nu even ver te zoeken rond mijn clienten hahaha. Ik accepteer het.

Eenmaal thuis ben ik niet meer met mijn werk bezig en geniet ik volop van mijn gezin. Gisteren met Esmee boodschapjes gedaan, daarna met Maureen een eind gewandeld, wat kleinigheidjes voor moederdag gehaald. S'middags langs onze moeder geweest, die verplichting willen we op moederdag niet, omdat ik zelf ook mama ben en leuke dingen wil doen met mijn gezin.
    Gisteravond zusje en zwager op visite gehad, lekker buiten gezeten, drankje erbij, monopoly gespeeld. Was erg gezellig.

Vandaag MOEDERDAG.
    Esmee en Maureen hebben op de opvang iets erg leuks gemaakt.
    Twee bordjes, op die van Maureen staan haar voetjes gedrukt met speciale verf en Esmee heeft een leuk schilderij erop gemaakt.
    Van Harrold heb ik een kookboek van Jamie Oliver :D. Helemaal happy mee. We hebben lekker buiten ontbeten. Heerlijk uitgebreid.... oh zo slecht voor de lijn maar goed... ;):):p. Croisantjes, turks brood, eitje. Heerlijk...!!

Daarna zijn we naar Flippies pretpaleis geweest ( overdekt speelparadijs maar ook een hele buiten speeltuin ).
    Plannen waren het strand,maar het was vanmorgen hier echt nog niet warm en het waaide heel erg. Meiden zijn net ziek geweest dus leek ons niet verstandig. Esmee heeft heerlijk gespeeld.
    Verder de hele middag lekker bij huis gehangen. Ben begonnen aan de uitnodigingkaartjes voor Esmee haar verjaardag. Ik ga Bumba kaartjes maken. Lekker in de zon gezeten.
    Vanavond hebben we de BBQ aangestoken :). Daarna nog een heel eind gefietst met Esmee en toen was ik helemaal gaar!!!!

Lekker gedouched, haarmaskertje in het haar gedaan ( was zo droog ), lekker ingesmeerd met bodylotion ( huid was ook mega droog ) en mijn voeten..... slippers de hele dag is niet goed voor mijn voeten. Ze zijn mega droog en vellerig, dus ook helemaal behandeld.

Ben kapot!!!!!!!!!!!

@Uk, de bonnen zijn niet meer geldig ;), ben te laat ;). Je woont inmiddels in het nieuwe huis toch? Lekker man!!!

@Humbley, welkom terug.

@Melanie, goed dat je er even niet wakker van ligt. Ik herken het, gaat hier ook niet super hoor. Op gewicht blijven wel, maar er moet bij mijn nog wel 8 kilo af. Al die feestdagen weer steeds.....vind zelf de avonden heeel moeilijk.

@Elena, balen van je mannetje. Esmee en Maureen hebben precies hetzelfde gehad. Dus je vriend moederdag vergeten.... dat is jammer. Heb het hier wel een paar keer gezegd.... "harrold, 8 mei niet vergeten he!" hahahaha!!! Ben op valentijn vaak "vergeten", jammer is het wel he :);).

@Kaatje, wat een onwijs lief idee al die kaartjes :D. Die mannen van jou hebben er dus werk van gemaakt zeg. Goed bewaren, ik ga hem onthouden voor vaderdag :). Gaan we papa verrassen.

Ik ga nog even lekker genieten van een avondje buiten zitten, ga zo nog een lekker mixje maken denk ik ( bessen jus ) en morgen dan toch echt beginnen aan een strenge week. Heb een goede week gehad, maar gewoon op gewicht gebleven, heb ook wel lekkere dingen op zijn tijd gehad hoor :). Stoor me momenteel ook niet aan die 8 kilo die ik er nog af zou willen, zit heerlijk in mijn vel, helemaal gelukkig ook, dus dan laat je het ook snel wat voor het is. Proberen het morgen gewoon weer.

Fijne avond nog!!!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, wij zijn weer thuis na een heerlijk weekeind. We zaten in de buurt van enschede trouwens. Wat een prachtig weer en wat een heerlijke twee weken vakantie hebben wij gehad. Ik heb echt zoooooo geen zin om morgen weer aan het werk te gaan . Nou ja voor de lijn is het wel beter, ik sta nu al twee weken op min 18 en dat moet natuurlijk toch nog verder in de min gaan ;)

Humbly van harte welkom ! Voor mij geen welkom terug want wij kennen elkaar niet dacht ik. Je bent hier al eerder geweest? Was je toen veel afgevallen ?

Kaatje wat een super idee van je man al die briefjes!!!
    Hij moet vast heel veel van je houden

Butterfly morgen doe ik weer streng met je mee hoor, dan gaan we weer flink afvallen komende week.

Zustertje het bed is dus alvast getest ? Lekker hoor om even een beetje bij te slapen. Hier gaat het een spannende week worden.... Ongesteld of misschien dit keer niet ???
    Ik ben benieuwd !!
    Nou ik ga meZelf zo eens klaar maken om morgen weer te werken. Helaas kan ik dan niet echt meer overdag mee kletsen ... :(
    Fijne avond allemaal en sorry de rest weet ik even niet meer, ik zit hier heel moeilijk te typen op mijn telefoon...

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@MvE: nee, niet verwend, maar we doen niet aan dit soort dagen ;)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Joehoe toch nog 3 ons afgevallen deze vakantie!!!! Valt me alles mee. 18,3 totaal. Nu even op naar een strenge week ( samen met butterfly ;) )
    Pfffffffff wel vroeg op staan hoor als je weer gaat werken !

16. zustertje

@Beschuitje Jullie hebben heerlijk genoten van je vakantie! Kun je weer bijgetankt aan het werk (zal zeker even wennen zijn)
    Je bent niet de enigste die vroeg uit bed is :p
    Super dat je toch nog 3 ons afgevallen bent GA ZO DOOR!!!
    En ik hoop zo dat jullie snel een positieve test hebben. Over een weekje weet je het.

@Hier echt een rot nacht gehad ik heb zo een last van mijn benen heb een hele nacht van de ene naar andere zij gedraaid en nu van ellende maar uit bed gegaan om het huishouden te doen.
    Eerst even mijn thee drinken en dan ga ik weer verder :)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Zustertje wat rot dat je zo last van je benen hebt joh! En van ellende huishouden gaan doen hi hi wie bedenkt dat?
    Ik ben ook deze week weer extra benieuwd want ik heb al meer dan een week behoorlijk zere Boobs en een paar andere vage klachten, maar ach wie weet houdt mijn lichaam me gewoon weer voor de gek. We zien het wel! ( maar stiekem toch wel weer spannend)

18. zustertje

@Beschuitje Zeker heel spannend! Hopelijk nu eindelijk een 2de streep op je test zou zo gaaf zijn! Duim voor je mee!!!!

@Humbly WELKOM TERUG!!! Hoe is het? En hoe gaat het met je opleiding? Je doet toch de secretaresse opleiding?

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier al vroeg eruit, moet zometeen naar de tandarts om een gaatje te boren :(
    Daarna maar weer terug naar huis, want ik hoef pas om 10 uur te beginnen, pak dan denk ik de fiets naar het werk.

Baal eigenlijk dat ik morgen een etentje heb staan, maar kan het ook niet afzeggen want het is voor haar verjaardag. Ik weet nog niet waar we gaan eten, maar anders neem ik echt een salade.

Vanavond lekker niks, heb alle bloemoorbellen afgeprijsd naar 5 euro per stuk, dus had al wat bestellingen. Die ga ik vanavond even maken. Ik ga ermee stoppen want ik heb er echt geen tijd meer voor, dus hoop dat ik zo de laatste stuks nog kwijt kan raken...

Fijne dag allemaal!

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Zal eens kijken of er nog wat leuks tussen zit voor mij! Succes bij de tandarts.

Beschuitje.. De omgevind van Enschede, Oldenzaal, Ootmarsem etc is mooi! Knap dat er toch 300 gram af is meid!! Werkse vandaag!

Uk.. Over 2-3 jaar krijg je zelf geknutselde cadeau's. Dat is pas leuk!:)

Butterfly.. Jullie hebben een leuke dag gehad zo te lezen.. Succes met streng zijn van de week!:p

Zustertje.. Jeetje wat was je vroeg.. Onrustige benen etc herken ik van mezelf toen ik hoogzwanger was.. De doorbloeding etc is toch allemaal anders. Verder weinig klachten? Succes met het huishouden, kun je de rest van de dag genieten van het mooie weer!;)

Er hier al een dik uur uit. Boven alles open gegegooid, kan het even doorwaaien. Esmee en ik zijn beiden in de kleren en verder helemaal klaar. Straks de honden uit en om 8.00 gaat de supermarkt open. Half 9 Esmee naar de psz en dan racen richting het werk. Ben dan blij als ik daar zit!:D

Share This Page