10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Humbly: Welkom.

@Patriesja: Geslaagde Moederdag dus.

@Kim: Balen dat het lijnen niet wil lukken.

@Uk: Fijn dat het zo goed gaat met mini.

@Kaatje: Wat een lieve kaartjes. Vandaag hoofdpijn vrij?

@Zustertje: Een mooie koe van cowparade, een spelletje voor de PSP, ben weer genoeg verwend. Jij weer opgeknapt?

@Elena: Da’s wel heel jammer dat je vriend Moederdag vergeten is.

@MvE: Je blijft netjes op gewicht hé? Vind het zo knap!

@Butterfly: Ook bij jullie een fijne Moederdag dus.

@Beschuitje: Werk ze vandaag.

@Hier: Gisteren een heerlijke dag gehad, lekker buiten gezeten en genoten van het weer. Ook nog even kort naar mijn moeder, ook gezellig. Jammer dat het weekend alweer voorbij is. Vandaag ook weer werken, nog een paar dagen en dan vakantie! Heerlijk. Ik denk dat ik vrijdag ook vrij neem, we vliegen zaterdagochtend vroeg, anders moet ik zo haasten. Mannetje is ook vrij vrijdag dus dan kunnen we lekker samen de spullen pakken.

Fijne dag allemaal!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier in het weekend niet echt op het eten gelet dus deze week goed opletten! gister ontbijt op bed gehad en cadeautjes voor moederdag:)

mijn menu:
    O: 3 beschuitjes 1x smeerkaas 2x vruchtenhagel glas melk kopje thee.
    T: kop thee glas water ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met appelstroop glas melk.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Gisteravond zijn we om 21.00 uur met een dvd in bed gekropen.Duurde uiteindelijk wel heel erg lang ( 23.15 ) dus Ferry viel halverwege in slaap. Gelukkig maar want was super zielig dus kon aan het eind lekker huilen zonder dat hij het zag haha
    Lang leve de hormoontjes.

We hebben een jarige :D Zag het op hyves, weet alleen haar nickname even niet meer hier :D iig gefeliciteerd !!

Butterfly, volgens mij is jou werk af en toe best pittig he. Klinkt als een geslaagde moederdag !
    Ferry is idd erg attent met dit soort dingen :)

Beschuitje, haha ga er wel vanuit dat hij heel veel van me houdt

Femke, ja tot nu toe hoofdpijn vrij :D
    Weekend gaat helaas altijd snel voorbij he :( Moet er nog wel even aan wennen dat ik nu nergens heen hoef

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kimmetje Suc6 bij de tandarts nooit leuk om daar heen te gaan. Ik zal eens kijken bij je oorbellen misschien wil mijn zusje wel wat bestellen.
    Ik vind ze erg leuk maar ik draag altijd dezelfde kleine oorbellen waar ik gewoon mee kan slapen.
    Werkse voor vandaag bevalt je nieuwe functie?

@Uk hoe is het met je schattige mannetje? Vind het zo een dotje kan nog steeds niet geloven dat wij ook een baby krijgen binnen nu en 4,5 week!
    Lukt het solliciteren een beetje?

@Mve Ja thuisbevallen mag vanaf nu echt een heel vreemd idee! Maar ook wel heel erg fijn hopelijk hoeven we niet naar het zhuis. Maar goed als het nodig is maakt het niet uit hoor maar kiezen er niet zelf voor.
    Is je tuin helemaal klaar? Werkse nog even vandaag ben je dan weer lekker een aantal dagen vrij?

@Femke Jullie hebben heerlijk een vakantie in het vooruitzicht waar ga je heen? Ga je nog lekker vliegen nu het nog kan?
    Je bent lekker verwend altijd leuk. En weer een heerlijk weekend achter de rug hier ook gelukkig.

@Elsie Lekker genoten van het weekend leuk! Drukke dag vandaag of valt het mee?

@Kaatje Altijd lekker dvd kijken op bed lekker uitrusten. Welke film heb je gezien?
    Ben je nu klaar met werken of moet je deze week nog?

Ik heb weer even pauze boven is alles weer opgeruimd ga zo alles lekker nat afstoffen (manlief zuigt vanavond alles)
    Daarna beneden verder is gelukkig niet zoveel werk maar wel fijn dat alles weer netjes en schoon is.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee was afgelopen woesdag voor het laatst

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Zo dadelijk weer naar school. Heb college's van half 12 tot half 5 maar heb daarvoor nog een afspraak met mijn studiecoordinator. Kom vanavond dus pas weer even kletsen. Kom wel even mijn menu droppen;

O; 150 gr yoghurt, plakje ontbijtkoek, flesje water (paar slokjes cola :))
    T; Notenreep, flesje water
    L; Fruitsalade, 3 mini pannenkoeken, flesje water
    T; Handje gedroogde vruchten (abrikoos, pruim, rozijnen)
    D; Stamppot andijvie met een klein handje uitgebakken spekjes
    T; Kop thee, volkoren koekje

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Jippie, was gelukkig snel klaar bij de tandarts. Nu nog de verdoving uit laten werken..... Heb kei erge dorst maar kan dus niks drinken, want alles gaat ernaast haha.

@MamavEsmee: Werk ze!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje vandaag een rustige dag! heerlijk, ben ook best moe dus even bijkomen van het weekend.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimmetje, viel het mee bij de tandarts?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    @patriesja; gaat veel te snel he!
    @mamavesmee: haha owkey dan weet ik dat ;) zeker netjes zeg! Hier gaf hij 0.1 meer aan dan gisteren maar tja ben ook helemaal los gegaan gisteren :p
    @beschuitje: ja ik ben hier in 2009 en een beetje van 2010 hier geweest, ben toen van 115 naar 86 gegaan en helaas toen gestopt en een paar kg aangekomen maar nu gaan we door naar de 80 en daarna de 75 :D
    netjes :D:D
    @zustertje: dat is minder :( ja klopt en gaat heel goed! Heb het eerste half jaar erbij opzitten en de eerste toetsweek goed afgesloten, van de 10 toetsen 1 onvoldoende en dat had ik ook wel verwacht haha ben geen held in rekenen :p

Vandaag van 11 tot half 4 naar school :( daarna Liam weer ophalen en lekker eten koken. Mijn menu voor vandaag:
    9 mei 2011
    Ontbijt
    - 300 gr magere yoghurt met 30 gr brinta
    - 1 beker melk
    Tussendoor:
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 100 gr druiven
    - 200 gr magere kwark
    Lunch:
    - 2 tarwe boterhammen met 20+ kaas en halvajam
    - 2 crackot
    Tussendoor:
    - 1 appel
    - 2 snack a jacks
    Avond:
    - 200 gr rode kool
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 70 gr kipfilet
    - 1 sauslepel jus
    Tussendoor:
    - 1 crackot met philadelvia bieslook
    Beweging:
    - 1 uur fietsen
    - VEEL trappen lopen

En natuurlijk 1.5 tot 2 liter water ;)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik zit even totaal niet lekker in mijn vel. Er zit weer een kilo aan en mijn kleding zit ook veel te strak en niet lekker. Heb nog heel veel te doen in huis.

Daarnaast ben ik een beetje teleurgesteld in een collega/vriendin. Ik heb vorige week tegen haar persoonlijk gezegd dat wij hebben besloten volgend jaar te gaan trouwen, alleen moet hij me nog officieel vragen en dan pas wil ik een datum plannen en het bekend maken. Zit wel al jurken en locaties te zoeken. Nu krijg ik gisteravond een sms dat zij gister ten huwelijk is gevraagd en volgende week op hun vakantie gaan trouwen. Terwijl ze 2 weken geleden haar naam heeft laten aanpassen want ze waren al geregistreerd partner en vertelde dat ze het nut eigenlijk verder niet inzien van trouwen (zij is al eens getrouwd geweest). Heb nu dan ook een beetje het gevoel dat het gras onder mijn voeten wordt weggemaaid.

Daarnaast waren we een paar weken terug uitgenodigd voor een brunch bij haar met haar vrienden en drong ze een beetje aan dat mijn vriend ook mee zou komen, die daar eigenlijk helemaal geen zin ik had. Hij kent deze mensen niet (ik ook maar oppevlakig hoor) en wat we ervan weten voelt hij zich ongemakkelig omdat hij zich dan "simpel" voelt. Zij hebben allemaal dure auto, pakkenbaan etc. Toch is hij meegegaan, de brunch was verder ook heel leuk geregeld. Alleen de volgende dag op het werk kwam het er dus eigenlijk op neer dat ze over mijn vriend hebben zitten lullen (een voorbeeld was dat een paar vrienden van haar zijn tattoos maar aso vonden).

Sorry voor mijn ego bericht hoor. Maar door dit alles zit ik een beetje in een dip.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    * zwaai* dames!
    Sorry druk geweest in het weekend!
    Vandaag eerste dag stage, heb nu pauze en tot nu toe errug leuk. Ben op tijd klaar vandaag :D.

Kaatje ik PB je vandaag even hoor!

xx

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo zal dan eindelijk de nesteldrang beginnen ? Net de zolder opgeruimd ( nog niet zo netjes als ik wil maar moet zo eerst even lunch pauze ) Straks maar even terug met een stoffer, emmer sop en stofzuiger. Is hard nodig

Wendy, kan me voorstellen dat het niet leuk voelt als die collega "opeens" gaat trouwen. knuff

Lovely, is goed :D *zwaait terug* succes vandaag op stage

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Vandaag weer slaapdienst dus vanmorgen flink in huis bezig geweest. Ben nu lekker klaar, Maureen de fles zo geven, dan kan die lekker in de wandelwagen nog even naar buiten.
    Esmee ligt al een uur in bed, ze was erg moe maar slaapt niet echt. Steeds wakker en even huilen. Kijk het nog eventjes aan.
    Zo alle was even opvouwen, heeft lekker gedroogd buiten.

@Kaatje, mijn werk is af en toe best pittig ja. Ik heb jonge clienten die bij ons voor het eerst op zichzelf gaan wonen. De problematiek komt bij velen pas echt boven als ze hier een jaar wonen. In het begin houden ze zich wat in, maar als het allemaal vertrouwd gaat worden, worden ze zichzelf. Dus momenteel zit ik bij een aantal ook eventjes "vast". We denken binnen het team veel samen, dus er is niet altijd meteen een pasklaar antwoord/ of oplossing. Gesprekken zijn dan vaak met de clienten ook heftig. Maar vind het wel super leuk en ook zeker een uitdaging. Dat heb ik ook wel nodig in mijn werk hoor.
    Nog een paar maanden dan ga ik weer naar school, heb er ook erg veel zin omdat we op school werken met probleem gericht onderwijs.
    Je werkt steeds casussen uit die je in de praktijk tegen komt, voor mij erg zinvol. Je gaat de dan de diepte in en dat mis ik nu op het werk wel.

@Mamavesmee, drukke dag voor je. Maar je bent zo te lezen al bijna vrij toch? Heb je lekker de middag nog. Korte diensten leek mij ook wel wat, hebben we niet. Alleen van 16.00 tot 20.00 uur, die ik heb ik zelden trouwens.

Esmee is nu echt boos, ga haar maar uit bed halen. Had gehoopt op mama time :(. Heb ik wel even nodig eigenlijk.
    Ze is momenteel steeds nog wat huilerig, snel boos.
    Kinderopvang is erg wennen voor haar geweest.
    En ik werk veel in de avond, dus momenteel is ze naar mij toe heel claimend. Papa mag haar niet op bed brengen. Als ik thuis ben kan dat en doe ik dat met liefde. Maar ze is niet alleen ;), Maureen is er ook en dat vind ze de laatste tijd wel wat lastiger heb ik het idee.
    Ik ga nu dus eerst lekker Maureen een flesje geven, en als madame dan nog wakker is, mag ze er pas uit :).

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Goedemiddag!

Wie is de jarige? Die heb ik dan niet op hyves :p
    In ieder geval van harte gefeliciteerd!

Mijn dag begon al goed. Manlief pakte brood uit de vriezer en daarbij 5 flesjes bier die hij eergister even koud had gelegd. Allemaal open geknapt natuurlijk, met als gevolg de hele vriezer onder het bier. Vanmorgen dus al staan poetsen.
    Na de tweede fles ben ik gaan wandelen, en ben net terug. Even een uurtje tussen 2 buien door gepakt. Hopelijk gaat het zonnetje zo weer schijnen, want moet nog een wasje ophangen.

Dagmenu:
    O: kommetje melk met crunchy
    T: -
    L: blikje cola light (nu)
    T: wat ananas en aardbeitjes
    A: aardappel, boontjes en duits biefstukje.

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik wel :p

Kom ze binnenkort maar een keer showen, gaan we hier gezellig lunchen ofzo.

Zijn de 5kg er nog steeds af, of inmiddels al meer?
    Wat wordt je volgende beloning. Dat is voor onder de 100 toch?

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik kom ze binnenkort wel ff aan je showen meid :) komt helemaal goed. Zal met manlief ff overleggen of hij dat goed vind ;)
    Ik zat er zaterdag 5 ons boven maar toen had ik al ontbeten ik weet niet wat het weekend verder heeft aangericht :p
    Woensdag maar even zien,ben ook ongi dus misschien scheelt dat dan ook wel weer!
    Ja ik ga nu op naar de 100.5 dan ben ik 10 kilo kwijt maar zien wat ik dan voor beloning doe :)

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Rianne, ik weet al wat voor beloning: Een lunch bij Uk! Maar dan moet je denk ik wel 10,5 kg totaal kwijt zijn, want hier eet je er weer zo 500gr bij :p
    Wel verantwoord natuurlijk. Een gezonde High Tea (MvE, kom je ook?) Komkommersandwiches, of met gerookte zalm, tomaat, paprika, mmmm... krijg zin om een uitgebreide lunch te gaan voorbereiden, vooral ook met veel fruit :)

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Fruit is lekker ;) zalm nee dank je :p

Ik zat alleen al te denken aan zeer binnenkort :p misschien nu vrijdag al wel :D dus dan word het een andere aangepaste lunch ofzo :D

Deel Deze Pagina